Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 26 januari 2013, 12:07 uur
't Is wel een spannende wedstrijd, die vrouwenfinale. 
Na de vrouwenfinale komt de dubbelfinale van de mannen.

Na de vrouwenfinale komt de dubbelfinale van de mannen.

0
geplaatst: 26 januari 2013, 13:09 uur
Niet op NOS. Waarschijnlijk wel op Eurosport en anders via LiveStream, Broadcast Australian Open (Tennis. Grand Slam Tournament) / LiveTV.
#3 WebPlayer is tennis.
Ze zijn nu aan 't inspelen.
#3 WebPlayer is tennis.
Ze zijn nu aan 't inspelen.
0
geplaatst: 26 januari 2013, 13:14 uur
En gelijk een break voor. 
En gelijk weer teruggebroken. Grote misser van Haase.

En gelijk weer teruggebroken. Grote misser van Haase.

0
geplaatst: 26 januari 2013, 13:49 uur
Dat hebben we hier helaas niet. 
Naja, het is toch al bijna afgelopen.

Naja, het is toch al bijna afgelopen.
0
geplaatst: 27 januari 2013, 12:28 uur
Een goed begin is het halve werk. Mooi dat de jonkies van Blanco zich gelijk in de eerste ter zake doende koers van het jaar laten zien.
0
geplaatst: 27 januari 2013, 12:36 uur
Zo, de eerste break.
Bij 4-3 in de derde set na bijna drie uur spelen.
Bij 4-3 in de derde set na bijna drie uur spelen.

0
geplaatst: 27 januari 2013, 13:26 uur
Spijtig. Wawrinka niet helemaal fit, Murray met blessures. Komt waarschijnlijk ook wel, omdat je tot het gaatje moet gaan om Djokovic op de knieën te moeten krijgen.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het geweldig dat hij weer gewonnen heeft, maar ik had hem liever zien winnen tegen tegenstanders op volle kracht.
Tegen Ferrer heb ik helaas niet kunnen zien.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het geweldig dat hij weer gewonnen heeft, maar ik had hem liever zien winnen tegen tegenstanders op volle kracht.

Tegen Ferrer heb ik helaas niet kunnen zien.
0
geplaatst: 27 januari 2013, 13:30 uur
Murray met blessures? Als die man achter staat heeft hij altijd opeens allemaal 'blessures'. Een grote show joh. 
Djokovic heeft hem gewoon weer kapot gespeeld. Vooral de laatste twee sets had hij weer een paar ongelofelijke punten.

Djokovic heeft hem gewoon weer kapot gespeeld. Vooral de laatste twee sets had hij weer een paar ongelofelijke punten.
0
geplaatst: 27 januari 2013, 13:50 uur
Eerste twee sets speelde vooral Murray erg sterk. Maar vanaf de tie-break in de tweede set was Djokovic niet meer te houden. Ik heb trouwens geen blessure gezien, behalve een blaar.
0
geplaatst: 27 januari 2013, 14:29 uur

Aardige eerste helft. Zoals verwacht veel balbezit voor Ajax, hoewel het aanvallend nogal stroef verliep. Gelukkig op 0-1 gekomen en vervolgens kregen ze meer grip op de wedstrijd. Vitesse werd wel sterker en ze kregen wat kansen, maar op één grote van Reis na, hadden ze toch weinig daadkracht. Daarna soort van lucky (ik weet nog steeds niet hoe bewust Eriksen was) op 0-2 en dan denk je het is klaar.
En hoe goed Vitesse ook speelde en hoe goed sommige kansen ook waren, die 3 goals waren puur te wijten aan zwak verdedigen van Ajax. Die steekpass op v. Aanholt ziet iedereen van een kilometer aankomen en die steekpass bij de 3-2 was ook niet bepaald goed verdedigd.
Dan heb je nog geluk dat Vermeer een stuk of 5 keer goed uitkomt. Hoewel je bij de 1-2 van Janssen kan afvragen of hij niet beter zou moeten weten. Slecht verdedigd van Veltman ook. Wat dat betreft had men misschien beter Alderweireld in het midden kunnen zette i.p.v. Veltman.
Nou maar hopen dat Feyenoord van Twente wint (gelijkspel is ook prima) en dan sta je nog binnen 3 punten. Eigenlijk 4, vanwege het doelsaldo van PSV.
0
geplaatst: 27 januari 2013, 14:39 uur
Oh ja, en het veld was slecht. De scheids zat tegen. En kom op.. half 1 is echt veel te vroeg. 

0
geplaatst: 27 januari 2013, 15:08 uur

Nu nog even winnen in Rotterdam, al loopt het bij Twente weer eens niet bepaald lekker...
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 27 januari 2013, 15:26 uur
Bleh, moet ik weer een week naar al die chauvinistische Vitesse supporters luisteren. 
Real - Getafe 4-0. Hattrick Ronaldo. Er is echt geen touw meer aan vast te knopen; volgende wedstrijd zal dan wel weer bagger zijn. Zie trouwens liever Adan dan López in de goal. Even een keeper huren, was bovendien goedkoper geweest.

Real - Getafe 4-0. Hattrick Ronaldo. Er is echt geen touw meer aan vast te knopen; volgende wedstrijd zal dan wel weer bagger zijn. Zie trouwens liever Adan dan López in de goal. Even een keeper huren, was bovendien goedkoper geweest.
0
geplaatst: 27 januari 2013, 18:44 uur
Feyenoord - Twente was een behoorlijk matige wedstrijd. Feyenoord kon niet tot nauwelijks en Twente wilde niet, al kregen ze op de counter nog wel de beste kansen aan het eind. Gelijkspel was verdiend, maar wat een afbraakvoetbal speelt Twente. Verder vond ik Vormer wel goed invallen. Hopen dat Koeman het licht gaat zien en Immers volgende wedstrijd voor hem ruilt.
0
geplaatst: 27 januari 2013, 22:22 uur
Ook FC Utrecht - Willem2 was zeer matig en het was bitterkoud in het stadion maar de FC Utrecht trein dendert door met opnieuw 3 punten. Ik vrees echter dat deze trein volgende week in Enschede wordt gestopt al zou een klein stuntje leuk zijn. 

0
geplaatst: 27 januari 2013, 22:30 uur
Titmeister schreef:
Feyenoord - Twente was een behoorlijk matige wedstrijd. Feyenoord kon niet tot nauwelijks en Twente wilde niet, al kregen ze op de counter nog weil de beste kansen aan het eind. Gelijkspel was verdiend, maar wat een afbraakvoetbal speelt Twente. Verder vond ik Vormer wel goed invallen. Hopen dat Koeman het licht gaat zien en Immers volgende wedstrijd voor hem ruilt.
Feyenoord - Twente was een behoorlijk matige wedstrijd. Feyenoord kon niet tot nauwelijks en Twente wilde niet, al kregen ze op de counter nog weil de beste kansen aan het eind. Gelijkspel was verdiend, maar wat een afbraakvoetbal speelt Twente. Verder vond ik Vormer wel goed invallen. Hopen dat Koeman het licht gaat zien en Immers volgende wedstrijd voor hem ruilt.
Dat laatste verwacht ik wel, aangezien Immers geschorst is.

Overigens was de grootste kans voor Immers. Maar begrijp je wel; een megakans voor Immers is nog geen kans...
0
geplaatst: 27 januari 2013, 23:34 uur
Ik snap trouwens echt niet wat Sana bij Ajax doet. Lijkt me een leuke speler voor Emmen ofzo.
0
geplaatst: 28 januari 2013, 00:42 uur
Die kans van Vilhena was ook allerminst een aardige. Maar wat doet die pannenkoek? Glijdt ie uit.
0
geplaatst: 28 januari 2013, 12:41 uur
sommigen zullen hem wel gezien hebben via de website van het NRC, maar wat een beauty:
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=CPKNq3vw9gU[/embed]
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=CPKNq3vw9gU[/embed]
0
geplaatst: 28 januari 2013, 12:50 uur
Leuk bruggetje bij Ibrahimovic, die er zelf ook wel het plezier van inziet. 

0
geplaatst: 28 januari 2013, 19:34 uur
Nicolage Rico schreef:
Overigens was de grootste kans voor Immers. Maar begrijp je wel; een megakans voor Immers is nog geen kans...
(quote)

Een kans voor Immers is pas een kans als ze de bal voor hem op de doellijn leggen en hij er alleen nog tegenaan hoeft te lopen. Moet er niet net een polletje voor liggen, want dan schiet ie m alsnog over.

0
geplaatst: 29 januari 2013, 22:37 uur
korenbloem schreef:
sommigen zullen hem wel gezien hebben via de website van het NRC, maar wat een beauty:
(embed)
(embed)
Gaat lekker met de omhaaldoelpunten de laatste tijd

0
geplaatst: 29 januari 2013, 22:59 uur
Transfer Fer naar Everton ineens niet meer zo zeker en Emanuelson zo goed als zeker verhuurd aan Fulham
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.