Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 29 januari 2013, 23:40 uur
FC Den Bosch. 
Ja, maar die rebound na die penalty ging ook hard over.

Ja, maar die rebound na die penalty ging ook hard over.

0
geplaatst: 30 januari 2013, 00:45 uur
Kom net terug van Den Bosch - AZ. Uiteraard in het AZ vak.

Heb niets gehoord van die apengeluiden. Dacht dat de wedstrijd werd stilgelegd omdat Den Bosch 'supporters' het veld en vooral ons vak wilden betreden. Er hing een zeer dreigende sfeer.
0
geplaatst: 30 januari 2013, 00:57 uur
Eerst racistische geluiden, vervolgens het uitvak willen bestormen en als dat niet lukt maar met ijsballen gooien 

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 30 januari 2013, 12:59 uur
Vanavond weer Real-Barca. Moet eerlijk toegeven dat ik wel een klein beetje moe wordt van al die Clásicos. Het is meestal niet het meest sprankelende voetbal wat er in die wedstrijden vertoond wordt. Die kleine mannetjes zullen Ronaldo wel een kaart proberen aan te naaien. Als dat gebeurt, heb ik er een hard hoofd in. De halve basisopstelling van Real is er ook al niet bij.
0
geplaatst: 30 januari 2013, 13:24 uur
Stadionverbod, boete en een wedstrijdje of twee zonder publiek als het aan mij ligt. Lekker bezig daar in Den Bosch 

0
geplaatst: 30 januari 2013, 14:06 uur
Dat lijkt me ook ja. Lekker als je club (en land) zo wereldwijd in het nieuws moet komen. 

0
geplaatst: 30 januari 2013, 14:14 uur
Wedstrijd zonder publiek lijkt me geen straf, tenminste voor het publiek dan. 

0
geplaatst: 30 januari 2013, 20:25 uur
Wellicht voor het uitpubliek. Het is toch mooi om je club met 0-5 te zien winnen? 

0
geplaatst: 30 januari 2013, 22:36 uur
Hadden ze bij PSV soms gewed op een 2-1 overwinning? In die laatste 10 minuten hadden er nog wel drie gemaakt mogen worden hoor. Dat Lens en Wijnaldum open kansen missen verbaasd me al niet eens meer, maar zelfs Matavz?
0
geplaatst: 30 januari 2013, 22:38 uur
En weer geen topwedstrijd gewonnen, het begint treurig te worden 

0
geplaatst: 30 januari 2013, 22:47 uur
Dat deden jullie een paar jaar geleden een stuk beter inderdaad. Niet dat jullie er toen wel iets aan hadden. 

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 30 januari 2013, 22:57 uur
Lekker tempo bij Real-Barca. Er hadden ook zomaar een stuk of zes goals kunnen vallen.
0
geplaatst: 30 januari 2013, 23:12 uur
Zo, he he. Dat bekervoetbal is ook weer voorbij. Het begint echt de klucht van het voetbal te worden, met de interessantheid van een trainingspartij van de veteranen van de VV Oegstgeest.
Er is voor clubs niets te winnen, er wordt niet aan verdiend, dat hele bekervoetbal heeft geen enkel doel of nut. Het leidt tot niets, stadions blijven leeg waarbij alleen enkele (zal ik ze maar zo noemen) leeghoofden uit Den Bosch nog opvallen met randdebiele verschijnselen.
Diep in het hart zijn de trainers blij als ze er weer van af zijn.
Daar moet dringend wat op worden verzonnen. Ik weet ook niet zo snel wat. Misschien is het aanlokkelijk om bekerwinnaars aan te bieden te mogen starten in de allereerste voorronde van de Champions League. Misschien dat dat dan aanspreekt.
Voor het overige: afschaffen als er geen aantrekkelijkheid meer kan worden geboden.
0
geplaatst: 30 januari 2013, 23:26 uur
Stijn_Slayer schreef:
Lekker tempo bij Real-Barca. Er hadden ook zomaar een stuk of zes goals kunnen vallen.
Die kans van Ronaldo (kopbal), dat was wel heel erg zuur. Lekker tempo bij Real-Barca. Er hadden ook zomaar een stuk of zes goals kunnen vallen.

Ik kijk niet vaak naar Real Madrid, maar 90% is dat dan El Classico. Het blijft toch pijnlijk om te zien hoe makkelijk Barcelona voetbalt en hoe R. Madrid het nog steeds te vaak van de counter moet hebben.
Echter wel perspectief, maar ik zie ze niet winnen in Camp Nou.
0
geplaatst: 31 januari 2013, 10:32 uur
chevy93 schreef:
Ik kijk niet vaak naar Real Madrid, maar 90% is dat dan El Classico. Het blijft toch pijnlijk om te zien hoe makkelijk Barcelona voetbalt en hoe R. Madrid het nog steeds te vaak van de counter moet hebben.
Toch kun je bijna veronderstellen dat 'counter' als begrip bijna als een synoniem aan Real Madrid kan worden gezien.
Ik heb helaas de wedstrijd niet gezien. Was die Raphaël Varane echt zo goed als er in de media wordt beweerd?
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 31 januari 2013, 12:32 uur
Varane was heel erg goed. Bij die bal van Xavi voor leeg doel moest hij van buiten de zestien komen aanrennen, terwijl Xavi al ruim in de zestien stond. Zo'n bal zit normaliter altijd. Aan de zijkant van de zestien had hij ook een keer een perfecte sliding op de bal (als je net te laat bent, is het een 100% penalty). Later was Messi doorgebroken en toen kreeg hij ook nog een voet tegen de bal. En dan kopt hij er ook nog één in.
Real moest het niet alleen van de counter hebben. Met name in de eerste helft waren ze steeds bezig om al vroeg op de helft van de tegenstander druk te zetten. Barca kon daardoor niet helemaal in hun 'eigen' spel komen. Tweede helft lukte ze dat beter.
De counters van Real zijn wel erg bijzonder. Met die ongelofelijke snelheid en conditie voorin kunnen ze met drie tot vijf passes al scoren. Valencia weet er alles van.
Real moest het niet alleen van de counter hebben. Met name in de eerste helft waren ze steeds bezig om al vroeg op de helft van de tegenstander druk te zetten. Barca kon daardoor niet helemaal in hun 'eigen' spel komen. Tweede helft lukte ze dat beter.
De counters van Real zijn wel erg bijzonder. Met die ongelofelijke snelheid en conditie voorin kunnen ze met drie tot vijf passes al scoren. Valencia weet er alles van.
0
geplaatst: 31 januari 2013, 14:38 uur
Die Rasmussen toch. Ik zie hem nog keer op keer onderuit gaan in die belangrijke tijdrit. Had ie daar ook niet wat voor kunnen innemen dan?
0
geplaatst: 31 januari 2013, 14:46 uur
Mss had ie een joint moeten roken, was ie wat relaxter 
Maar goed, ter confirmatie van wat we allemaal al wisten dus. Ben benieuwd hoe lang Boogerd en Dekker nog de schijn op kunnen houden...

Maar goed, ter confirmatie van wat we allemaal al wisten dus. Ben benieuwd hoe lang Boogerd en Dekker nog de schijn op kunnen houden...
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 1 februari 2013, 13:48 uur
Sympathieke actie van Beckham om 'gratis' voor PSG te gaan voetballen. Zoiets verwacht je niet meer in deze voetbalwereld.
0
geplaatst: 1 februari 2013, 15:28 uur
WK veldrijden wordt een dag eerder gereden wegens overstromingsgevaar
kunnen ze dat niet gewoon op een dag zetten wanneer ik het wel kan zien
kunnen ze dat niet gewoon op een dag zetten wanneer ik het wel kan zien

0
geplaatst: 1 februari 2013, 17:04 uur
GrafGantz schreef:
Die Rasmussen toch. Ik zie hem nog keer op keer onderuit gaan in die belangrijke tijdrit. Had ie daar ook niet wat voor kunnen innemen dan?
Het bewijs dat doping in elk geval niet je stuurmanskunsten verbetert Die Rasmussen toch. Ik zie hem nog keer op keer onderuit gaan in die belangrijke tijdrit. Had ie daar ook niet wat voor kunnen innemen dan?

0
geplaatst: 1 februari 2013, 17:04 uur
Geen reacties op de bekerwedstrijden? Naja, zo spectaculair waren ze ook niet.
Gisteravond de bevestiging dat Ajax het zelf uit handen heeft gegeven bij Vitesse? Sigthorsson.
Gisteravond de bevestiging dat Ajax het zelf uit handen heeft gegeven bij Vitesse? Sigthorsson.

0
geplaatst: 1 februari 2013, 17:11 uur
Een beetje wrang dat het nu ineens wel goed gaat tegen Vitesse. 
En leuk dat Sigthorsson terug is (en hoe!), maar hoelang duurt dit feest? Ik gok nog geen 4 wedstrijden
Gelukkig hebben we zo Cuenca (die er komend weekend nog niet bij is.)

En leuk dat Sigthorsson terug is (en hoe!), maar hoelang duurt dit feest? Ik gok nog geen 4 wedstrijden
Gelukkig hebben we zo Cuenca (die er komend weekend nog niet bij is.)
0
geplaatst: 1 februari 2013, 17:15 uur
Zeker die ene had jij (ik sowieso) ook wel gemaakt hoor, of bedoel je dat niet
0
geplaatst: 1 februari 2013, 17:17 uur
Gewoon dat hij überhaupt terug is. Tussen mijn berichten staan vast nog wel wat berichten van mij dat ik hoop dat hij weer terug zou komen (als één van de weinigen heb ik het idee).
Een spits die Ajax momenteel goed kan gebruiken. Hoewel hij, niet gek, scherpte nodig heeft. Als hij echt in vorm was, had hij er gisteren 4 gemaakt. Zelfde geldt voor Boerrigter. Ook die had ik waarschijnlijk nog gemaakt. Zo te lezen zou ik een goede spits bij Ajax zijn.
P.S. Zo gemakkelijk was die penalty nou ook weer niet. De kans was moeilijk dan die van Immers, in ieder geval.
Een spits die Ajax momenteel goed kan gebruiken. Hoewel hij, niet gek, scherpte nodig heeft. Als hij echt in vorm was, had hij er gisteren 4 gemaakt. Zelfde geldt voor Boerrigter. Ook die had ik waarschijnlijk nog gemaakt. Zo te lezen zou ik een goede spits bij Ajax zijn.

P.S. Zo gemakkelijk was die penalty nou ook weer niet. De kans was moeilijk dan die van Immers, in ieder geval.

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 1 februari 2013, 18:26 uur
Op Bony na zie ik niet direct een betere spits in de eredivisie dan Sigthorsson. Alleen door al die blessures is hij wel een miskoop geworden.
Die misser van Boerrigter was inderdaad extreem genant.
Die misser van Boerrigter was inderdaad extreem genant.
0
geplaatst: 1 februari 2013, 19:19 uur
Matavz, Lens, Altidore zijn ook wel beter dan Sigthorsson. Maar goed, als je zo breekbaar bent, maakt het eigenlijk niet zoveel uit hoe goed je bent. Het zal me benieuwen of ie aan het eind van de maand nog steeds speelt.
0
geplaatst: 1 februari 2013, 22:53 uur
En RKC zit een beetje in een dip, laat ik het voorzichtig zeggen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.