Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 2 februari 2013, 12:45 uur
Matavz vind ik echt niet overtuigen bij PSV. Lens heeft zich wel goed ontwikkeld t.o.v. een aantal jaar geleden, maar Sigthorsson heeft meer potentie (als hij tenminste eindelijk eens een heel seizoen kan spelen). Altidore tja, ik denk toch dat het bij hem ook wel een beetje meezit nu.
0
geplaatst: 2 februari 2013, 12:51 uur
Matavz oogt toch een beetje als een dood vogeltje, waarschijnlijk heeft die knaap -heel- veel vertrouwen nodig, wat hij dus niet krijgt.
Zeg maar zoiets als bij Pelle ook lijkt te spelen.
Zeg maar zoiets als bij Pelle ook lijkt te spelen.
0
geplaatst: 2 februari 2013, 13:37 uur
Lens ziet er een stuk actiever uit, en is het ook, maar scoort gewoon veel te weinig voor iemand die naar een topcompetitie wil. Matavz zie je de hele wedstrijd niet maar schiet er wel ongeveer altijd minimaal ééntje in. Behalve tegen Feyenoord dan, die had hij wat eerder mogen beslissen.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 2 februari 2013, 14:08 uur
Tja, normaliter krijgt PSV meer kansen dan de tegenstander en dan zal de bal ook wel eens bij Matavz terecht komen. Bij Groningen zag je hem wél in het spel voorkomen.
0
geplaatst: 2 februari 2013, 14:13 uur
Bij Groningen kreeg hij meestal ook veel meer ruimte omdat Groningen wat meer op de counter speelt. Daarnaast had Groningen toen nog Tadic, die een stuk meer voorzetten geeft dan Mertens en Lens bij elkaar.
0
geplaatst: 2 februari 2013, 15:24 uur
Matavz was bij Groningen ook niet heel actief, maar kreeg daar inderdaad veel meer bruikbare voorzetten.
Zoals ze bij VI al zeiden het is een soort Makaay, en met zo weinig speeltijd scoort ie toch best nog wel veel.
Van mij mag ie wel weer bij Groningen komen spelen want met Zeefuik wordt het nooit wat.
Zoals ze bij VI al zeiden het is een soort Makaay, en met zo weinig speeltijd scoort ie toch best nog wel veel.
Van mij mag ie wel weer bij Groningen komen spelen want met Zeefuik wordt het nooit wat.
0
geplaatst: 2 februari 2013, 20:41 uur
Zo, Groningen wint weer eens een keer en van AZ nog wel.
Had ik niet verwacht want die gingen aardig tekeer na de winterstop.
Had ik niet verwacht want die gingen aardig tekeer na de winterstop.
0
Hendrik68
geplaatst: 2 februari 2013, 20:41 uur
Gewoon weer de nul gehouden hoor die Zeefuik. Ik zie het probleem niet.
0
geplaatst: 2 februari 2013, 22:20 uur
Sven Nys wereldkampioen veldrijden
Lars Van Der Haar knap 3de
Lars Van Der Haar knap 3de
0
geplaatst: 2 februari 2013, 22:42 uur
2 rode en 7 gele kaarten bij een super sportieve wedstrijd tussen AZ en Groningen. Hup Nederlandse scheidsrechters. 

0
geplaatst: 2 februari 2013, 23:21 uur
Die Ronaldo kan het ook in eigen doel, scoren. Knap binnengekopt.
0
geplaatst: 2 februari 2013, 23:24 uur

Zouden ze ook gewoon moeten tellen voor de topscorerslijsten wat mij betreft.
0
geplaatst: 2 februari 2013, 23:26 uur
angelin schreef:
2 rode en 7 gele kaarten bij een super sportieve wedstrijd tussen AZ en Groningen. Hup Nederlandse scheidsrechters.
Ja die Higler is een vervelend pedant mannetje. Maar als AZ die 12 punten achterstand op FC Utrecht goed wil maken moeten ze dit soort wedstrijden natuurlijk wel winnen.

0
geplaatst: 3 februari 2013, 11:36 uur
Pffff wat zou ik veel over hebben voor een overwinning van FC Utrecht vanmiddag op FC Twente in Tukkerland.

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 3 februari 2013, 12:20 uur
De scoringsdrift van Ronaldo gaat inderdaad wel erg ver. En wat een blind paard is Benzema toch. Zelfs in een leeg doel krijgt hij 'm er nog niet in.
Ik ga een wit zakdoekje op de post doen.
Ik ga een wit zakdoekje op de post doen.
0
Hendrik68
geplaatst: 3 februari 2013, 14:10 uur
Het is Superbowl zondag! Nog maar 10 en een half uurtjes wachten.
0
geplaatst: 3 februari 2013, 16:02 uur
Running On Empty schreef:
Pffff wat zou ik veel over hebben voor een overwinning van FC Utrecht vanmiddag op FC Twente in Tukkerland.
Het is in ieder geval een beste wedstrijd zeg. Van mij mag Twente elke week wel met 10 man beginnen.
0
geplaatst: 3 februari 2013, 16:21 uur
Running On Empty schreef:
En gefeliciteerd Joep!

0
geplaatst: 3 februari 2013, 16:40 uur
Gloeilamp schreef:
En gefeliciteerd Joep!
(quote)
En gefeliciteerd Joep!
Twente uit, altijd lastig maar volkomen verdiende overwinning

0
geplaatst: 3 februari 2013, 16:56 uur
Ik ben er ook blij mee. Erg knap ook hoe Utrecht gewoon nog aansluiting heeft bij de bovenste clubs in de Eredivisie. Vitesse wie? Utrecht 

0
geplaatst: 3 februari 2013, 22:23 uur
Johnny Hoogerland en auto's, het blijft een moeilijke combinatie 
Hoogerland op intensive care na aanrijding | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Hoogerland op intensive care na aanrijding | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
0
geplaatst: 4 februari 2013, 14:16 uur
Mooie overwinning van Utrecht
ADO fungeert weer als kanonnenvoer voor PSv en Vilhena bewijst wat ik (en velen met mij) al weken roep: dat hij op 10 moet staan met Vormer als verdedigende middenvelder en Immers op de bank. Het verschil in techniek, balbehandeling en gratie tussen Vilhena en Immers is schrijnend; alsof je een sumoworstelaar het Zwanenmeer laat uitvoeren... Hopelijk heeft Koeman het inmiddels ook door.
ADO fungeert weer als kanonnenvoer voor PSv en Vilhena bewijst wat ik (en velen met mij) al weken roep: dat hij op 10 moet staan met Vormer als verdedigende middenvelder en Immers op de bank. Het verschil in techniek, balbehandeling en gratie tussen Vilhena en Immers is schrijnend; alsof je een sumoworstelaar het Zwanenmeer laat uitvoeren... Hopelijk heeft Koeman het inmiddels ook door.
0
geplaatst: 4 februari 2013, 15:51 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Balotelli.
Balotelli.
Alleen een beetje jammer dat de pingel voortkwam uit een perfect uitgevoerde sliding van een verdediger van Udinese.
0
geplaatst: 4 februari 2013, 16:06 uur
@TM: yep, idd een genot om zo'n technisch begaafd speler te zien voetballen; en die ander idd op bank laten plaatsnemen: Lex mist immers!
0
geplaatst: 4 februari 2013, 18:01 uur
Mertens
Fellaini
Benteke
Nu hopen dat ze alle 3 woensdag ook goed samenwerken in de oefenwedstrijd.
Fellaini
Benteke
0
geplaatst: 5 februari 2013, 11:28 uur
een beetje laat maar aangezien ik een druk weekend had:
Sven Nys Wereldkampioen

Sven Nys Wereldkampioen

0
geplaatst: 5 februari 2013, 11:34 uur
Ernie schreef:
Mertens
Fellaini
Benteke
Mertens
Fellaini
Benteke
Nu hopen dat ze alle 3 woensdag ook goed samenwerken in de oefenwedstrijd. Fellaini is blijkbaar geblesseerd (maar wordt dan wel buitengezet in Carré om half 6 's ochtends de dag van de eerste training).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.