Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 20 februari 2013, 22:44 uur
Milan 
Verder was Galatasaray - Schalke een vreselijke wedstrijd op een knollenveld.
Wat moet Sneijder daar toch?

0
geplaatst: 20 februari 2013, 22:49 uur
Milan was sterk alleen jammer dat ze op zo'n manier winnen, die 1-0 valt er alleen maar door overduidelijk handspel
0
geplaatst: 20 februari 2013, 22:58 uur
Bizarre eerste goal van AC Milan. Zo kan zelfs Willem II winnen van Barcelona !!
0
geplaatst: 20 februari 2013, 23:01 uur
Maar even serieus. Als het nu nog niet duidelijk is hoe er gewonnen moet worden van Barcelona. Een kind kan de was doen joh.
0
geplaatst: 20 februari 2013, 23:03 uur
He$$el_01 schreef:
Lekker NOS...
Lekker NOS...
Ik weet niet waar jij problemen mee hebt, maar ik kan dat vergoddelijken van Barcelona niet meer horen. Ze bagatelliseren de winst van AC Milan. Bij sommige kansen kwamen de Catalanen goed weg.
0
geplaatst: 20 februari 2013, 23:13 uur
He$$el_01 schreef:
Als het nu nog niet duidelijk is hoe er gewonnen moet worden van Barcelona.
Als het nu nog niet duidelijk is hoe er gewonnen moet worden van Barcelona.
Gelukkig krijgen steeds meer teams dat door inderdaad. Barcelona zal met een Plan B moeten komen anders vliegen ze er op net zo'n manier uit als vorig jaar.
0
geplaatst: 20 februari 2013, 23:14 uur
Galatasary-Schalke was de eerste helft erg leuk, tweede helft vervelend
AC Milan-Barcelona was de tweede helft erg leuk, eerste helft vervelend.
AC Milan-Barcelona was de tweede helft erg leuk, eerste helft vervelend.
0
geplaatst: 20 februari 2013, 23:18 uur
Nederlaag van Barça volkomen terecht: tegen Italianen in Milaan aantreden in een geel-oranje outfit????
Moest verboden worden en smakeloosheid hoort in het wetboek van strafrecht.
Moest verboden worden en smakeloosheid hoort in het wetboek van strafrecht.
0
geplaatst: 20 februari 2013, 23:22 uur
Bij de NOS moesten ze bijna huilen om de nederlaag van Barcelona.
Koeman vindt Milan niet leuk om naar te kijken, kan ie de volgende keer mooi thuisblijven.
Koeman vindt Milan niet leuk om naar te kijken, kan ie de volgende keer mooi thuisblijven.

0
geplaatst: 20 februari 2013, 23:25 uur
Ik vond die counter aanvallen van AC Milan prachtig om te zien. Ik heb genoten van de tweede helft Milan/Barca (1e van beiden wedstrijden niet gezien).
0
geplaatst: 20 februari 2013, 23:31 uur
Mjuman schreef:
Nederlaag van Barça volkomen terecht: tegen Italianen in Milaan aantreden in een geel-oranje outfit????.
In het begin moest ik een beetje fronzen, maar stiekem vind ik het wel een gaat teneutje hoor! Vooral dat overgangseffect is mooi gedaan.Nederlaag van Barça volkomen terecht: tegen Italianen in Milaan aantreden in een geel-oranje outfit????.
En de winst van Milan op Barca is inderdaad volkomen terecht en anders de overwinning van Chelsea van vorig jaar mijns inziens.
0
geplaatst: 20 februari 2013, 23:36 uur
He$$el_01 schreef:
Maar even serieus. Als het nu nog niet duidelijk is hoe er gewonnen moet worden van Barcelona. Een kind kan de was doen joh.
Dit is de eerste keer (in een Champions League wedstrijd in ieder geval) dat de tactiek van de tegenstander zo goed werkte dat Barca geen kansen creëerden. Maar je kan je wel afvragen in hoeverre het aan Milan lag. Natuurlijk gaan de meeste credits richting AC voor het spelen als een geoliede verdedigende machine en ook nog eens de juiste momenten koos om er uit te komen en hiermee erg gevaarlijk werd. Maar laten we wel wezen; Barcelona had normaal gesproken ondanks alles zeker wel kansen gecreëerd. Ze waren vanavond ook gewoon in slechte doen.Maar even serieus. Als het nu nog niet duidelijk is hoe er gewonnen moet worden van Barcelona. Een kind kan de was doen joh.
Chelsea (die nagenoeg dezelfde tactiek hanteerde als Milan) had vorig jaar natuurlijk alle geluk van de wereld dat ze er in hun thuiswedstrijd zo makkelijk vanaf kwamen. Barca had die wedstrijd makkelijk 5x kunnen/moeten scoren. Zelfs het Inter van Mourinho en het huidge Real (die toch echt betere spelers hebben/hadden dan Milan) hadden bij successen met deze tactiek tegen Barca toch altijd een behoorlijk aantal kansen tegen.
Hopelijk houdt Milan dit ook vol in Camp Nou maar de kans is klein dat Barca net zo belabberd als vanavond zal spelen.
0
geplaatst: 20 februari 2013, 23:40 uur
trebremmit schreef:
Zouden ze jou vragen, kom je toch ook voor een paar ruggen even naar H'sum getuft om te snavelen? Ja toch, niet dan

0
geplaatst: 20 februari 2013, 23:51 uur
0
geplaatst: 20 februari 2013, 23:59 uur
73% balbezit en slechts één schot op doel. De verdediging van Milan stond als een huis en met de tegenaanval hadden ze de beste kansen. Terechte overwinning, maar zonde dat die 1-0 gewoon hands is.
Nou ja, dat wordt een leuke pot in Camp Nou.
Nou ja, dat wordt een leuke pot in Camp Nou.
0
geplaatst: 21 februari 2013, 01:54 uur
Ik zag alleen de samenvatting van Milan - Barcelona, maar daar leek het wel alsof Barca werd weggespeeld. Zag Barca zelfs een paar keer de lange bal spelen via Valdes. Da's toch niet echt hun spel... Ben benieuwd of ze dit recht kunnen zetten. Moet trouwens wel zeggen dat deze shirts misschien wel de meest belachelijke zijn die ik ooit gezien heb. Nog even en ze lopen allemaal in een bananenpak met Chiquita als shirtsponsor.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 21 februari 2013, 02:53 uur
herman schreef:
Moet trouwens wel zeggen dat deze shirts misschien wel de meest belachelijke zijn die ik ooit gezien heb. Nog even en ze lopen allemaal in een bananenpak met Chiquita als shirtsponsor.
Moet trouwens wel zeggen dat deze shirts misschien wel de meest belachelijke zijn die ik ooit gezien heb. Nog even en ze lopen allemaal in een bananenpak met Chiquita als shirtsponsor.
Amen... Wat een walgelijke tenues
.
0
geplaatst: 21 februari 2013, 07:46 uur
Kill_illuminati schreef:
Ik weet niet waar jij problemen mee hebt, maar ik kan dat vergoddelijken van Barcelona niet meer horen. Ze bagatelliseren de winst van AC Milan. Bij sommige kansen kwamen de Catalanen goed weg.
(quote)
Ik denk dat ik een van de eerste was die Barcelona maar saai vond spelen en helemaal gek werd van de Barcelona hype (waar ik nu nog steeds gek van word) dus nee. Dat is niet mijn probleem. Maar kom op zeg, Galataseray tegen Schalke in plaats van AC Milan - Barcelona...

0
geplaatst: 21 februari 2013, 09:20 uur
Wat een drukte opeens over die shirts trouwens. Dit is al het hele seizoen hun uitshirt. Ze spelen er toch niet voor het eerst in? Maargoed, lelijk zijn ze wel ja. Zeker als je vergelijkt met die mooie zwarte van vorig jaar.
0
geplaatst: 21 februari 2013, 09:33 uur
Een volstrekt logische keuze, me dunkt. Barcelona kent iedereen inmiddels wel en tegen Milan heb je op voorhand (buiten dat het twee topclubs zijn) niet bepaald een hoog verwachtingspatroon, ik niet ten minste. Dat Milan hier wint is verrassend. Als Barça Milan van de mat tikt (wat toch wel de verwachting is), loopt iedereen te klagen dat de NOS weer zo'n saaie Barça-wedstrijd uitzendt.
Als die andere wedstrijd op voorhand spannender lijkt te worden en er ook nog eens twee Nederlanders mee doen (zo chauvinistisch zijn we wel).
Ik bedoel.. er zijn precies 4 schoten op doel geweest. 3 van Milan, 1 van Barça.
Milan 8(3)
Barça 7(1)
Galatasaray 12(6)
Schalke 15(2)
Als die andere wedstrijd op voorhand spannender lijkt te worden en er ook nog eens twee Nederlanders mee doen (zo chauvinistisch zijn we wel).
Ik bedoel.. er zijn precies 4 schoten op doel geweest. 3 van Milan, 1 van Barça.
Milan 8(3)
Barça 7(1)
Galatasaray 12(6)
Schalke 15(2)
0
geplaatst: 21 februari 2013, 09:36 uur
Aantal leuke statistieken:
- The last time both Real Madrid and Barcelona failed to reach the CL quarter finals was in 2007 when Milan lifted the trophy. Repeat?
- Barcelona have won only three of their last 14 Champions League knockout games away from home.
- Barcelona’s possession percentage was as high as 72.6 and they won 93.3 percent of their tackles. But their shots on goal accuracy was way down at 20 percent.
- Last Italian side to be put out in European two-legged tie after 2-0 home win: Milan, 95/96 UC QF. And it took Bordeaux and Zidane to do it.
Milan vs Barcelona: Stats that stun | Firstpost
- The last time both Real Madrid and Barcelona failed to reach the CL quarter finals was in 2007 when Milan lifted the trophy. Repeat?
- Barcelona have won only three of their last 14 Champions League knockout games away from home.
- Barcelona’s possession percentage was as high as 72.6 and they won 93.3 percent of their tackles. But their shots on goal accuracy was way down at 20 percent.
- Last Italian side to be put out in European two-legged tie after 2-0 home win: Milan, 95/96 UC QF. And it took Bordeaux and Zidane to do it.
Milan vs Barcelona: Stats that stun | Firstpost
0
geplaatst: 21 februari 2013, 10:37 uur
trebremmit schreef:
Ik heb alleen de eerste helft gezien, maar dat was verre van een vreselijke wedstrijd.
En laat Sneijder eerst maar langdurig fit en in vorm raken...
0
geplaatst: 21 februari 2013, 10:38 uur
chevy93 schreef:
Een volstrekt logische keuze, me dunkt.
Een volstrekt logische keuze, me dunkt.
Vandaar dat zowat iedereen roept dat ze Milan - Barcelona wilden zien. Het gaat om de kijker. Die statistieken die je er later bijhaalt, slaan nergens op.
Of het moet komen door het grote aantal Turken dat in Nederland woont...
0
geplaatst: 21 februari 2013, 10:46 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik heb alleen de eerste helft gezien, maar dat was verre van een vreselijke wedstrijd.
(quote)
Eerste helft was erg vermakelijk inderdaad, tweede helft ben ik bijna in slaap gevallen. Je hebt dus een goede keuze gemaakt

0
geplaatst: 21 februari 2013, 10:50 uur
Nicolage Rico schreef:
(quote)
Eerste helft viel nog wel mee, tweede helft was niet om aan te zien.
Wel apart dat het minder liep na de rust toen Sneijder eruit was gehaald voor Amrabat die er helemaal niks van kan. Zo slecht is ie blijkbaar toch niet.
0
geplaatst: 21 februari 2013, 10:53 uur
GrafGantz schreef:
Eerste helft was erg vermakelijk inderdaad, tweede helft ben ik bijna in slaap gevallen. Je hebt dus een goede keuze gemaakt
(quote)

@treb: Sneijder raakte niks in de eerste helft. Lag natuurlijk niet geheel aan hem, maar denk niet dat hij zijn topvorm (2008-2010) ooit nog gaat halen. Al hoop ik van wel.
Overigens, in de eerste helft was Schalke veel sterker en liep het juist niet bij Galatasaray. Daarbij is Sneijder natuurlijk niet slecht. Wie zegt dat?
0
geplaatst: 21 februari 2013, 10:55 uur
Vond ik wel meevallen, gaf nog een aantal goeie passes.
Hij kan veel beter dat klopt inderdaad, maar niks is ook overdreven.
Ik was ook niet echt onder de indruk van Schalke trouwens.
Dat slechte veld was ook van invloed op de wedstrijd denk ik.
Hij kan veel beter dat klopt inderdaad, maar niks is ook overdreven.
Ik was ook niet echt onder de indruk van Schalke trouwens.
Dat slechte veld was ook van invloed op de wedstrijd denk ik.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.