Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 21 februari 2013, 13:03 uur
Nicolage Rico schreef:
Vandaar dat zowat iedereen roept dat ze Milan - Barcelona wilden zien.
Dat roept men achteraf. Ik heb niemand hier zien klagen. Na beide eerste helften al helemaal niemand horen klagen. Iedere keer wordt er geklaagd over het pro-Barca beleid bij de NOS en dan krijg je nu dit. Vandaar dat zowat iedereen roept dat ze Milan - Barcelona wilden zien.

Nicolage Rico schreef:
Die statistieken die je er later bijhaalt, slaan nergens op.
Die statistieken slaan op het feit dat ze waarschijnlijk een goede keuze gemaakt, omdat Barca - Milan buiten wat spaarzame uitbraken van Milan weinig boeiend was.Die statistieken die je er later bijhaalt, slaan nergens op.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 21 februari 2013, 13:04 uur
2-0 voor Milan. Niet verwacht, wel gehoopt. Nu moeten ze toch wel flink aan de bank in Camp Nou. Zou Milan zich daar ingraven?
0
geplaatst: 21 februari 2013, 13:27 uur
chevy93 schreef:

(quote)
Dat roept men achteraf. Ik heb niemand hier zien klagen. Na beide eerste helften al helemaal niemand horen klagen. Iedere keer wordt er geklaagd over het pro-Barca beleid bij de NOS en dan krijg je nu dit. 
(quote)
Die statistieken slaan op het feit dat ze waarschijnlijk een goede keuze gemaakt, omdat Barca - Milan buiten wat spaarzame uitbraken van Milan weinig boeiend was. Naja, Milan en Barcelona zijn gewoon twee topclubs. Natuurlijk werd er geklaagd over het pro-Barca beleid. Elke keer als er twee (sub)-toppers tegen elkaar speelden moesten we naar Barcelona kijken tegen een matig team uit een Oostblokland, alleen omdat het Barcelona is. Nu moest Barcelona tegen een topclub en was dit dus de topwedstrijd van deze dag. Dan is het toch logisch dat zelfs de mensen die niks met Barcelona hebben, of hier in ieder geval geen fan van zijn, liever naar deze topwedstrijd kijken in plaats van naar twee mindere teams omdat daar toevallig twee Nederlanders op het veld staan (die beiden vrij matig waren, dat ook nog eens).
Maar het is wel goed om te weten dat ze bij de NOS nog altijd chauvinistischer zijn dan Barcelonageil.
0
geplaatst: 21 februari 2013, 13:35 uur
NOS kiest eigenlijk nooit voor het voetbal. Da's wel jammer ja. Is volgens mij gewoon beleid om voor of Nederlanders of Barca te kiezen, ongeacht welke wedstrijden er verder zijn.
0
geplaatst: 21 februari 2013, 14:46 uur
Kan me dat ook wel voorstellen met alle humdrum rondom de transfer van Wes, ruler of the Bosporus. Bovendien: er konden 4 spelers met NL roots in het veld komen: naast Wes, KJH, Amrabat en 'where have you been' Affelay.
Waarschijnlijk is in alle Gelderse arrogantie geredeneerd dat Barça dat Milanese varkentje wel even zou wassen - zonder stil te staan bij de eerdere Milanese zeperd (inter). Heb niet veel beelden gezien, maar kan me niet aan de indruk ontrekken dat Barcelona niet écht een Plan B heeft.
Denk niet dat de return in Barcelona a piece of cake wordt - uit betrouwbare bron verneem ik dat AC al 40 zakken heeft besteld bij de ENCI
Waarschijnlijk is in alle Gelderse arrogantie geredeneerd dat Barça dat Milanese varkentje wel even zou wassen - zonder stil te staan bij de eerdere Milanese zeperd (inter). Heb niet veel beelden gezien, maar kan me niet aan de indruk ontrekken dat Barcelona niet écht een Plan B heeft.
Denk niet dat de return in Barcelona a piece of cake wordt - uit betrouwbare bron verneem ik dat AC al 40 zakken heeft besteld bij de ENCI

0
geplaatst: 21 februari 2013, 15:02 uur
Mjuman schreef:
maar kan me niet aan de indruk ontrekken dat Barcelona niet écht een Plan B heeft.
Lulkoek!maar kan me niet aan de indruk ontrekken dat Barcelona niet écht een Plan B heeft.
0
geplaatst: 21 februari 2013, 15:04 uur
Lulkoek? Dat hebben we gezien tegen Celtic, Chelsea en Inter in de afgelopen jaren.
0
geplaatst: 21 februari 2013, 15:10 uur
Chelsea won op geluk, inter al veel meer op kunde, milan al zeker op kunde en celtic heb ik niet gezien.
maar inderdaad ze hebben geen plan b, maar moet dat dan? ze winnen meer dan 90% van hun matchen zo, meestal trekken zij aan het langste eind + thuis zijn ze zoveel sterker, zoveel wint barcelona niet in uitmatchen in de champions league.
Gisteren waren ze wel zwak natuurlijk zeker na de 1-0
maar inderdaad ze hebben geen plan b, maar moet dat dan? ze winnen meer dan 90% van hun matchen zo, meestal trekken zij aan het langste eind + thuis zijn ze zoveel sterker, zoveel wint barcelona niet in uitmatchen in de champions league.
Gisteren waren ze wel zwak natuurlijk zeker na de 1-0
0
geplaatst: 21 februari 2013, 15:19 uur
chevy93 schreef:
(quote)
Lulkoek! Pak voor je broek, brutale bengel, Sjef Spekkoek - zie ook de tekst van Herman!
0
geplaatst: 21 februari 2013, 15:30 uur
[quote="Mjuman"
[/quote]
Volgens mijn bronnen zijn jou bronnen allerminst betrouwbaar
Maar dit gaat uiteraard een handbal verdediging worden. Barca zal top moeten zijn. Maar dat zal geen nieuws zijn.
En een bijna terechte uitslag. Hoewel hands hands is toch?
[/quote]Volgens mijn bronnen zijn jou bronnen allerminst betrouwbaar

Maar dit gaat uiteraard een handbal verdediging worden. Barca zal top moeten zijn. Maar dat zal geen nieuws zijn.
En een bijna terechte uitslag. Hoewel hands hands is toch?
0
geplaatst: 21 februari 2013, 15:35 uur
jassn schreef:
Chelsea won op geluk, inter al veel meer op kunde, milan al zeker op kunde en celtic heb ik niet gezien.
Barcelona - Inter destijds niet gezien? Had weinig met kunde te maken.
0
geplaatst: 21 februari 2013, 15:37 uur
Denk vooral aan 28 april 2010 - in Milaan is het recept bekend
Toen volstond 2-0 om door te gaan; nu is 2-0 slechts reden voor verlenging - en zoek even op hoeveel goals AC toestaat in de CL en tegen wie
Denk dat het vooral een mentale kwestie zal gaan worden en dan is Barça gewoon in het nadeel, te weinig brekers/slopers - Plan B betekent ook om kunnen schakelen als de omstandigheden dat vereisen en fysiek voetballen.
Toen volstond 2-0 om door te gaan; nu is 2-0 slechts reden voor verlenging - en zoek even op hoeveel goals AC toestaat in de CL en tegen wie

Denk dat het vooral een mentale kwestie zal gaan worden en dan is Barça gewoon in het nadeel, te weinig brekers/slopers - Plan B betekent ook om kunnen schakelen als de omstandigheden dat vereisen en fysiek voetballen.
0
geplaatst: 21 februari 2013, 15:38 uur
ik vond het al meer kunde dan dat van Chelsea 
Ik kan me gewoon die match tegen inter niet echt meer herinneren. Was er geen goal van Pedro in de laatste minuten afgekeurd?

Ik kan me gewoon die match tegen inter niet echt meer herinneren. Was er geen goal van Pedro in de laatste minuten afgekeurd?
0
geplaatst: 21 februari 2013, 15:52 uur
jassn schreef:
Celtic kwam door de tranen van Rod Stewart

0
geplaatst: 21 februari 2013, 16:23 uur
herman schreef:
(quote)
Inter - Barcelona ook gezien? Barcelona werd daar bij vlagen redelijk weggespeeld.
Chelsea heeft trouwens een positieve balans tegen Barcelona de laatste jaren. Ik snap niet waarom mensen de hele tijd doen alsof ze alleen maar met mazzel van Barcelona kunnen winnen alleen omdat ze vorig jaar de nodige geluk hadden.
0
geplaatst: 21 februari 2013, 16:37 uur
herman schreef:
Lulkoek? Dat hebben we gezien tegen Celtic, Chelsea en Inter in de afgelopen jaren.
Mjuman schreef:
Pak voor je broek, brutale bengel, Sjef Spekkoek - zie ook de tekst van Herman!
Sjongejonge, jullie hebben het nieuws ook niet gevolgd, hè? Pak voor je broek, brutale bengel, Sjef Spekkoek - zie ook de tekst van Herman!

Ajax heeft geen plan B: 'Lulkoek' - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com
'Lulkoek. Wat is Feyenoords plan dan? Alles op Pellè?' - AD.nl
0
geplaatst: 21 februari 2013, 17:29 uur
Ajax-nieuws: nee niet echt om te volgen - kijk ons (f)link. Weet nu ook waarom er in de Arena geen Aquarius te krijgen is - alleen maar AA (Amsterdamse Arrogantie).
Het leukste nieuws van Ajax haal ik altijd uit het financiële jaarverslag, je moet wel als je als aandeelhouder een beetje bij wilt blijven
Het leukste nieuws van Ajax haal ik altijd uit het financiële jaarverslag, je moet wel als je als aandeelhouder een beetje bij wilt blijven

0
geplaatst: 21 februari 2013, 18:12 uur
herman schreef:
Ik zag alleen de samenvatting van Milan - Barcelona, maar daar leek het wel alsof Barca werd weggespeeld
Ik zag alleen de samenvatting van Milan - Barcelona, maar daar leek het wel alsof Barca werd weggespeeld
Al die hosanna verhalen van AC Milan vind ik prima, maar die eerste hands-goal doet wel zwaar afbreuk aan het resultaat. Toch zal Barcelona aan de bak moeten en dat kan een hele leuk pot voetbal worden. Zie de 0 maar eens te houden met zo'n counterploeg.
0
geplaatst: 21 februari 2013, 18:15 uur
Heb een paar jaar geleden Celtic gezien die toen in plaats van het klassieke Celtic Groen-Wit speelden in Geel-Zwart gestreepte shirts. Het was net alsof er 11 bijen over het veld liepen en zag er echt niet uit.

0
geplaatst: 21 februari 2013, 20:10 uur
Mjuman schreef:
Weet nu ook waarom er in de Arena geen Aquarius te krijgen is - alleen maar AA (Amsterdamse Arrogantie).
Weet nu ook waarom er in de Arena geen Aquarius te krijgen is - alleen maar AA (Amsterdamse Arrogantie).

Hoewel de Party Animals een lied hebben met als titel Aquarius en ooit een Feyenoordvlag in de fik hebben gestoken, waarna ze de marathon gelopen hebben, wat een recente Rotterdamse film is.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 21 februari 2013, 20:56 uur
Running On Empty schreef:
Heb een paar jaar geleden Celtic gezien die toen in plaats van het klassieke Celtic Groen-Wit speelden in Geel-Zwart gestreepte shirts. Het was net alsof er 11 bijen over het veld liepen en zag er echt niet uit.
(quote)
Eensch, die waren ook verschrikkelijk. Was dat toevallig die wedstrijd dat FCU ze met 4-0 van het veld veegden
?
0
geplaatst: 21 februari 2013, 22:06 uur
panjoe schreef:
?
(quote)
Eensch, die waren ook verschrikkelijk. Was dat toevallig die wedstrijd dat FCU ze met 4-0 van het veld veegden
? Yep. Jij gaat door voor de koelkast
Legendarische avond in de Galgenwaard.
0
geplaatst: 21 februari 2013, 23:08 uur
Zegt die praatmans van RTL "wat een prachtig schot" - gewoon een ontiegelijke mazzelgoal, bovenkant voet, kan nooit richting hebben, gewoon blind geschoten.
Snap niet waarom ik niet mijn oude procédé heb toegepast: commentaar weggedraaid en muziek aan - ist beter te verteren.
0
geplaatst: 21 februari 2013, 23:11 uur
Tuurlijk is het een mazzelgoal, maar hij zit er lekker in. Volgens mij had hij het al drie keer eerder geprobeerd. Ik zie het in de verlenging niet meer gebeuren. Ajax speelt veel te nerveus. Verder beetje Barcelona-syndroom: veel balbezit, nauwelijks kansen.
0
geplaatst: 21 februari 2013, 23:15 uur
Voor hetzelfde geld - eigenlijk voor minder - draait ie linksaf naar de cornervlag.
Tel maar eens hoe lang de bal bij één partij blijft: max. 5 balwisselingen. Flipperkastvoetbal - als het niet een NL team was, zou ik het uit zetten; zo onaantrekkelijk is het. Door mijn hoofd gonst een naam, Theo Janssen.
Tel maar eens hoe lang de bal bij één partij blijft: max. 5 balwisselingen. Flipperkastvoetbal - als het niet een NL team was, zou ik het uit zetten; zo onaantrekkelijk is het. Door mijn hoofd gonst een naam, Theo Janssen.

0
geplaatst: 21 februari 2013, 23:17 uur
Hier iets te vaak storing en vastlopend beeld (leve digitale tv...), dus heb de tv maar weer uitgezet. Maar een type Theo Janssen zou wel welkom zijn in dit Ajax.
0
geplaatst: 21 februari 2013, 23:46 uur
Goeie penals van Ajax 
Dat Steau kan er helemaal niks van, toch knap om daar nog van te verliezen.

Dat Steau kan er helemaal niks van, toch knap om daar nog van te verliezen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.