Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 29 juli 2009, 15:58 uur
Frozen_Devil schreef:
Bij mij komen voetbal en wielrennen op de 2de plaats. Basketbal vind ik de mooiste sport.
Ik vind alle sporten leuk, behalve de saaie.Bij mij komen voetbal en wielrennen op de 2de plaats. Basketbal vind ik de mooiste sport.
0
geplaatst: 29 juli 2009, 16:02 uur
The Oath schreef:
Wie de smiley past, trekke hem aan.
Ben je soms een keer in elkaar geslagen door een horde macho-voetballers dat je dit soort onzin uit loopt te kramen? Misschien moet je voor de grap eens het woord generaliseren opzoeken in een woordenboek.
0
The Oath
geplaatst: 29 juli 2009, 16:04 uur
herman schreef:
Ben je soms een keer in elkaar geslagen door een horde macho-voetballers dat je dit soort onzin uit loopt te kramen?
Misschien moet je voor de grap eens het woord generaliseren opzoeken in een woordenboek.
(quote)
Ben je soms een keer in elkaar geslagen door een horde macho-voetballers dat je dit soort onzin uit loopt te kramen? Misschien moet je voor de grap eens het woord generaliseren opzoeken in een woordenboek.
Ik vind het gewoon een hatelijke mentaliteit, that's all.
0
geplaatst: 29 juli 2009, 16:10 uur
De gemiddelde voetbalfanaat heb ik nog niet de onzin horen uitkramen die jij eruit weet te persen.
Maar dat vind ik, that's all.
0
The Oath
geplaatst: 29 juli 2009, 16:15 uur
rayman schreef:
De gemiddelde voetbalfanaat heb ik nog niet de onzin horen uitkramen die jij eruit weet te persen.
Ik heb het hier ook over een gros personen in de leeftijdscategorie 15-25.
0
geplaatst: 29 juli 2009, 16:21 uur
The Oath schreef:
Knul, misschien kun je beter even ophouden met reageren. Zo bewijs je jezelf een dienst en ook de wielerfanaten in general.
0
geplaatst: 29 juli 2009, 16:46 uur
The Oath schreef:
Een machomentaliteit die je ziet opduiken bij de meeste voetballers van een jaar of 15-21 of langer.
(quote)
Een machomentaliteit die je ziet opduiken bij de meeste voetballers van een jaar of 15-21 of langer.
Personen van een jaar of 15-21 of langer, tiens tiens, nieuwe uitdrukking?
0
geplaatst: 29 juli 2009, 17:00 uur
The Oath schreef:
Een mentaliteit van: Ik ben een echte vent, want ik ben een voetballer.
Je kent best wel zo voorbeelden: die gastjes die achteraan de bus zitten en zitten te stoefen hoe groot hun mel is en welk wijf ze dit weekend hadden en hoe zielig 9/10den van de andere mensen zijn. En als het hen niet aan staat beginnen over "moek es op ou bakkes kloppen?"
(quote)
Een mentaliteit van: Ik ben een echte vent, want ik ben een voetballer.
Je kent best wel zo voorbeelden: die gastjes die achteraan de bus zitten en zitten te stoefen hoe groot hun mel is en welk wijf ze dit weekend hadden en hoe zielig 9/10den van de andere mensen zijn. En als het hen niet aan staat beginnen over "moek es op ou bakkes kloppen?"
... en doe ook nog maar:

0
geplaatst: 29 juli 2009, 19:37 uur
Micheal Schumacher gaat de Lance Armstrong uithangen.
Dri ejaar is ie weg, en hup daar is ie weer.
Jippie.
Dri ejaar is ie weg, en hup daar is ie weer.
Jippie.
0
geplaatst: 29 juli 2009, 21:18 uur
rayman schreef:
Michael Schumacher gaat de Lance Armstrong uithangen.
Maar das meer uit vriendendienst begreep ik. Prima toch.Michael Schumacher gaat de Lance Armstrong uithangen.
0
geplaatst: 29 juli 2009, 22:07 uur
En Manchester City heeft weer een aanwinst erbij: Kolo Touré. Verdiger van Arsenal.
0
lowriderluuk
geplaatst: 29 juli 2009, 22:32 uur
Eto O + 46 miljoen = gelijk aan Ibrahimovic ???
Niet slecht gedaan door Inter, zijn de Spanjaarden wel los vertrouwd of groeit het geld daar aan de olijfbomen.
Niet slecht gedaan door Inter, zijn de Spanjaarden wel los vertrouwd of groeit het geld daar aan de olijfbomen.
0
geplaatst: 29 juli 2009, 22:37 uur
Eto'o viel niet meer mee samen te werken, althans niet door Guardiola. Wel jammer, Eto'o is toch wel 1 of 2 klassen beter dan Zlatan.
0
geplaatst: 29 juli 2009, 22:41 uur
herman schreef:
Eto'o is toch wel 1 of 2 klassen beter dan Zlatan.
Verklaar je nader..Eto'o is toch wel 1 of 2 klassen beter dan Zlatan.
0
geplaatst: 29 juli 2009, 22:42 uur
Vertrekken om 13u met uw gepiercte maten. 1 iemand aanduiden als BOB, en laat het bier... euh... metalfestijn beginnen. Voorziene thuiskomst: 3u30 s'nachts. Stomdronken in de brievenbus pissend. Op de oprit Metallica uit de speakers laten knallen (terwijl je voor dát concert geen geld had) en de buren wakker maken. Sleutelgat niet vinden, dus op de raam bonken tot moeders de deur open doet. Metal ... mooie, vermakelijke muziek.
0
Ace
geplaatst: 29 juli 2009, 22:48 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Verklaar je nader.. Zijn we het eindelijk eens, want ik snap er ook niets van. Zou het eerder andersom willen beweren...
0
geplaatst: 29 juli 2009, 22:51 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Verklaar je nader.. Toch een stuk sneller, efficiënter en doelgerichter.
0
geplaatst: 29 juli 2009, 23:51 uur
Zlatan is stukken beter dan Eto'o.
Maar geen 40 miljoen plus Hleb beter.
Geweldige deal voor Inter. Eto'o is meer een speler voor Mourinho. Hleb is een schitterende middenvelder. En dat geld is ook niet naar.
Henry, Zlatan, Messi.
Mwa. Mooie spitsen. Xavi, Iniesta en Jaya Toure erachter. Och.
Mijn hemel wat heeft Barca een elftal zo zeg.
En Mascherano misschien ook nog die kant op. Toe maar.
Maar geen 40 miljoen plus Hleb beter.
Geweldige deal voor Inter. Eto'o is meer een speler voor Mourinho. Hleb is een schitterende middenvelder. En dat geld is ook niet naar.
Henry, Zlatan, Messi.
Mwa. Mooie spitsen. Xavi, Iniesta en Jaya Toure erachter. Och.
Mijn hemel wat heeft Barca een elftal zo zeg.
En Mascherano misschien ook nog die kant op. Toe maar.
0
geplaatst: 30 juli 2009, 00:10 uur
Het is niet normaal meer inderdaad. Henry kan op den duur vervangen worden door die Keirisson denk ik, maar de rest van het elftal kan zowat nog 5 jaar mee.
0
geplaatst: 30 juli 2009, 00:16 uur
Hleb zou nu toch niet naar Inter verhuizen, maar terugkeren naar VFB Stuttgart.
De Eto'o-Ibra deal is natuurlijk wel van twee kanten te bekijken:
Vanuit het FCB standpunt: 45m voor Ibrahimovic. Eto'o wou niet bijtekenen en er waren geen andere clubs in hem geïnteresseerd (alleszins geen clubs waar hij naar toe wou). Dus waarde: 0€.
Vanuit het standpunt van Inter: 45m+een spits ter waarde van +-40 mio voor Ibrahimovic. En da's natuurlijk een werelddeal.
Ibrahimovic vergelijken met Eto'o is zinloos. Ieder heeft zijn voorstanders en niemand wil toegeven. Heb er al uren over gediscussieerd met een hoop verschillende mensen en overal hetzelfde liedje. Het wordt afwachten hoe ze zich aanpassen aan het team, voor beiden. Eto'o is wel een spits die erg afhankelijk is van de aanvoer, en die is bij Inter zeer beperkt. Hij is ook niet meer de spits van een paar jaar terug: vorig jaar was hij allesbehalve constant. Kom nu niet af met die 30+ doelpunten want dat hadden er 40-50 moeten zijn. Als je Barcelona echt had gevolgd in de competitie zou je het daarover met mij eens zijn.
Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor Ibrahimovic. Zal hij zoals bij Inter het spel volledig naar zich toe trekken of past hij zich aan en laat hij zich bedienen door Iniesta, Xavi, Messi en Henry? Only time will tell. Hij heeft in ieder geval een hoop kwaliteiten. Eindelijk is er ook een kopbalsterke spits vooraan, die crosses van Dani Alves zullen nu wél een hoofd tegenkomen onderweg.
Dat lijkt mij ook de bedoeling van de aankoop van Keirisson, ja. Puyol gaat trouwens ook niet meer zo lang mee. Die zie ik niet tot zijn 35e ofzo in de basis staan.
De Eto'o-Ibra deal is natuurlijk wel van twee kanten te bekijken:
Vanuit het FCB standpunt: 45m voor Ibrahimovic. Eto'o wou niet bijtekenen en er waren geen andere clubs in hem geïnteresseerd (alleszins geen clubs waar hij naar toe wou). Dus waarde: 0€.
Vanuit het standpunt van Inter: 45m+een spits ter waarde van +-40 mio voor Ibrahimovic. En da's natuurlijk een werelddeal.
Ibrahimovic vergelijken met Eto'o is zinloos. Ieder heeft zijn voorstanders en niemand wil toegeven. Heb er al uren over gediscussieerd met een hoop verschillende mensen en overal hetzelfde liedje. Het wordt afwachten hoe ze zich aanpassen aan het team, voor beiden. Eto'o is wel een spits die erg afhankelijk is van de aanvoer, en die is bij Inter zeer beperkt. Hij is ook niet meer de spits van een paar jaar terug: vorig jaar was hij allesbehalve constant. Kom nu niet af met die 30+ doelpunten want dat hadden er 40-50 moeten zijn. Als je Barcelona echt had gevolgd in de competitie zou je het daarover met mij eens zijn.
Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor Ibrahimovic. Zal hij zoals bij Inter het spel volledig naar zich toe trekken of past hij zich aan en laat hij zich bedienen door Iniesta, Xavi, Messi en Henry? Only time will tell. Hij heeft in ieder geval een hoop kwaliteiten. Eindelijk is er ook een kopbalsterke spits vooraan, die crosses van Dani Alves zullen nu wél een hoofd tegenkomen onderweg.
herman schreef:
Het is niet normaal meer inderdaad. Henry kan op den duur vervangen worden door die Keirisson denk ik, maar de rest van het elftal kan zowat nog 5 jaar mee.
Dat lijkt mij ook de bedoeling van de aankoop van Keirisson, ja. Puyol gaat trouwens ook niet meer zo lang mee. Die zie ik niet tot zijn 35e ofzo in de basis staan.
0
geplaatst: 30 juli 2009, 00:20 uur
De voorzetten van Dani Alves komen sowieso nooit aan eigenlijk. 
Maar goed, de jeugd bij Barça is ook ijzersterk, met Bojan, Rueda, Rojina, Jeffren en dat soort gasten.

Maar goed, de jeugd bij Barça is ook ijzersterk, met Bojan, Rueda, Rojina, Jeffren en dat soort gasten.
0
geplaatst: 30 juli 2009, 00:22 uur
Heb je hem nooit gezien bij Sevilla? Kanouté was anders erg dankbaar voor die crosses.
0
geplaatst: 30 juli 2009, 00:22 uur
Afgelopen jaar vond ik het meestal wel erg pover, wat dat betreft.
0
geplaatst: 30 juli 2009, 00:33 uur
FlyLo schreef:
Ja, Inter heeft wel een heel goede slag geslagen. Ik hoop eigenlijk dat Mourinho daar een team kan bouwen dat de CL kan winnen.
Kom nu niet af met die 30+ doelpunten want dat hadden er 40-50 moeten zijn.
De laatste weken heeft hij het wel wat laten liggen, maar dan nog... Hij heeft een kleine 120 doelpunten gemaakt, alleen al in de competitie. Is het nog niet genoeg?
Maar goed, laten we maar afwachten hoe het loopt. Wordt sowieso wel een mooi seizoen weer voor Barca, denk ik.
Puyol gaat trouwens ook niet meer zo lang mee. Die zie ik niet tot zijn 35e ofzo in de basis staan.
Nee, en ook een speler als Xavi zal misschien uit de basis zijn gespeeld tegen die tijd.
0
geplaatst: 30 juli 2009, 09:45 uur
herman schreef:
De laatste weken heeft hij het wel wat laten liggen, maar dan nog... Hij heeft een kleine 120 doelpunten gemaakt, alleen al in de competitie. Is het nog niet genoeg?
(quote)
Eto'o is de laatste twee seizoenen niet meer wat hij geweest is. Vroeger had hij aan een halve kans genoeg, vorig seizoen kon uit 5 afgemeten kansen misschien 1x scoren. Ik zie hem volgend jaar weinig scoren bij Inter, de aanvoer is daar ontzettend beperkt.
0
speranza
geplaatst: 30 juli 2009, 09:57 uur
Daar ben ik ook bang voor. Deze prachtige club hunkert al 45 jaar tevergeefs naar een herleving van hun glorietijd. Een duidelijke visie ontbreekt waardoor de kloof met de absolute Europese top helaas in stand wordt gehouden.
0
Ace
geplaatst: 30 juli 2009, 10:05 uur
Beweerde die grappenmaker eerst dat fnoord wel even kampioen zou worden, tovert hij deze week gewoon weer een grap van dat kaliber uit de hoge hoed! Tijd voor een dopingtest, die jongen zit echt aan de drugs!
Voetbalzone.nl - Voetbalnieuws / 'Cissé en Biseswar zijn beter dan Suárez'

Voetbalzone.nl - Voetbalnieuws / 'Cissé en Biseswar zijn beter dan Suárez'

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.