Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 30 juli 2009, 10:19 uur
Flink uit het verband gerukt natuurlijk (door journalist en website), zo'n uitspraak.
0
geplaatst: 30 juli 2009, 10:19 uur
Deze uitspraak is minstens zo hilarisch:
'Als bij ons iedereen beschikbaar is, zijn wij de belangrijkste titelkandidaat'
Ajacied Miralem Sulejmani heeft vertrouwen in het nieuwe seizoen
Maar goed, Suarez is idd beter dan Cissé en Biseswar. Dat dan weer wel

0
Ace
geplaatst: 30 juli 2009, 10:24 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Flink uit het verband gerukt natuurlijk (door journalist en website), zo'n uitspraak.
Nou, leg jij mij dan eens uit hoe hij het uiteindelijk bedoeld heeft? In de vrij objectieve krant AD, soort clubblad van de club uit zuid, zegt hij precies hetzelfde: Sportwereld.nl - Feyenoord - Fernández, opvolger van Emerton
Joy4ever schreef:

Dat vind jij hilarisch, maar is voor mij de waarheid
Samen met onze vrienden uit eindhoven dan.
0
geplaatst: 30 juli 2009, 10:32 uur
Ace schreef:
Hij gaat echt niet spontaan roepen dat die twee spelers beter zijn dan Suárez. Journalist stelt een vraag, de beste man antwoordt er misschien met een glimlach op en vervolgens staan de kranten en het Internet ermee vol. Hij weet ook wel dat Suárez (veel) beter is, maar hij probeert er gewoon een positieve spirit in te gooien; dit lijkt me dan ook een zeer positief ingestelde jongen (vooral na zijn interview in VI). Suárez, Cissé en Biseswar gaan er echt niet beter of slechter door voetballen. Imo niks mis met zo'n uitspraak, die dus sowieso wordt opgeblazen.(quote)
Nou, leg jij mij dan eens uit hoe hij het uiteindelijk bedoeld heeft? In de vrij objectieve krant AD, soort clubblad van de club uit zuid, zegt hij precies hetzelfde. Maar Ace, jij ben Ajacied zo te lezen (of iig niet voor Feyenoord)? Want aan gekleurde brillen geen gebrek in dit topic, als ik het zo eens hier en daar lees.
0
Ace
geplaatst: 30 juli 2009, 10:36 uur
Er is inderdaad niets mis met die uitspraak, maar hilarisch is het wel
Net zo hilarisch als dat hij bij zijn komst zei dat ze dit jaar kampioen worden, terwijl ze vorig jaar ternauwernood degradatie ontlopen hebben...
Hij lijkt het overigens serieus te menen, als ik het zo lees. Dat is net zo voor de hand liggend als de theorie die jij hier op los laat.
Ik ben inderdaad Ajacied. Mijn verwachting dat Ajax kampioen wordt is misschien iets gekleurd en komt voort uit mijn wens, maar het feit dat Suarez beter is dan Cisse en Biseswar niet echt en dat die Dani zichzelf wel een beetje belachelijk maakt met zijn uitspraken ook niet... Ik ben nog best objectief, vergeleken bij bepaalde, niet nader bij naam te noemen, personen alhier
Net zo hilarisch als dat hij bij zijn komst zei dat ze dit jaar kampioen worden, terwijl ze vorig jaar ternauwernood degradatie ontlopen hebben...Hij lijkt het overigens serieus te menen, als ik het zo lees. Dat is net zo voor de hand liggend als de theorie die jij hier op los laat.
Ik ben inderdaad Ajacied. Mijn verwachting dat Ajax kampioen wordt is misschien iets gekleurd en komt voort uit mijn wens, maar het feit dat Suarez beter is dan Cisse en Biseswar niet echt en dat die Dani zichzelf wel een beetje belachelijk maakt met zijn uitspraken ook niet... Ik ben nog best objectief, vergeleken bij bepaalde, niet nader bij naam te noemen, personen alhier

0
geplaatst: 30 juli 2009, 10:43 uur
Ik zie Feyenoord ook geen kampioen worden, maar ik vind hun selectie een van de sterksten van Nederland, of zeg ik nou iets heel geks?
0
geplaatst: 30 juli 2009, 10:51 uur
Ace schreef:
Net zo hilarisch als dat hij bij zijn komst zei dat ze dit jaar kampioen worden, terwijl ze vorig jaar ternauwernood degradatie ontlopen hebben...
Net zo hilarisch als dat hij bij zijn komst zei dat ze dit jaar kampioen worden, terwijl ze vorig jaar ternauwernood degradatie ontlopen hebben...Je laatste opmerking is minstens net zo hilarisch als onwaar

0
geplaatst: 30 juli 2009, 10:52 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Ik zie Feyenoord ook geen kampioen worden, maar ik vind hun selectie een van de sterksten van Nederland, of zeg ik nou iets heel geks?
In vergelijking met de meesten hier niet hoor.Ik zie Feyenoord ook geen kampioen worden, maar ik vind hun selectie een van de sterksten van Nederland, of zeg ik nou iets heel geks?
0
geplaatst: 30 juli 2009, 10:54 uur
MJ_DA_MAN schreef:
zoals het er nu naar uitziet gaat de bank bevolkt worden door mensen als De Cler, Landzaat, Bahia, Biseswar en Wijnaldum of Bruins. De bank is in ieder geval al een stuk sterker dan al die spelers uit de A van vorig jaar naar aanleiding van het strafregime van Verbeek
0
geplaatst: 30 juli 2009, 11:01 uur
Ace schreef:
Hij lijkt het overigens serieus te menen, als ik het zo lees. Dat is net zo voor de hand liggend als de theorie die jij hier op los laat.
Net zo hilarisch als dat hij bij zijn komst zei dat ze dit jaar kampioen worden, terwijl ze vorig jaar ternauwernood degradatie ontlopen hebben...Hij lijkt het overigens serieus te menen, als ik het zo lees. Dat is net zo voor de hand liggend als de theorie die jij hier op los laat.
Haha, tenauwerdood degradatie ontlopen! Omdat ze 7e zijn geworden? Die uitspraak is inderdaad net zo hilarisch als die van Fernandez. Fernandez gaat een beetje rare dingen roepen, omdat het op dit moment allemaal zo mooi is. Dat zal nog wel veranderen. Hij kan overigens moeilijk zeggen - na een vraag van de journalist - dat Suarez veel beter is dan Biseswar en Cissé. Wat gedeeltelijk waar zou zijn, natuurllijk. Suarez is veel beter dan Biseswar en beter dan Cissé.
En Ace, je bent helemaal niet zo objectief als je elk jaar zegt dat ajax kampioen gaat worden. Je zit er al 5 jaar naast!! Maar voorspellingen gaan je ook niet zo goed af als je ook naar je tourpoultjes kijkt.

0
Ace
geplaatst: 30 juli 2009, 11:17 uur
Ok, dat van die degradatie was dan ook niet helemaal serieus bedoeld...
Maar ze hebben niet het hele seizoen 7e gestaan en het verschil met plaats 16 (promotie/degradatie) was slechts 15 punten.
Uh, ik roep inderdaad elk jaar dat Ajax kampioen wordt en het gebeurt inderdaad al even niet, maar mijn motto 'hoop doet leven' heb ik nu eenmaal hoog in het vaandel!
De selectie van feyenoord lijkt me zwakker dan die van Ajax, psv, az, fc twente en heerenveen. En dus sterker dan die van de overige 12 eredivisieclubs. Wat niet wegneemt dat het basiselftal misschien sterker kan zijn dan dat van heerenveen...
Maar ze hebben niet het hele seizoen 7e gestaan en het verschil met plaats 16 (promotie/degradatie) was slechts 15 punten.Uh, ik roep inderdaad elk jaar dat Ajax kampioen wordt en het gebeurt inderdaad al even niet, maar mijn motto 'hoop doet leven' heb ik nu eenmaal hoog in het vaandel!

De selectie van feyenoord lijkt me zwakker dan die van Ajax, psv, az, fc twente en heerenveen. En dus sterker dan die van de overige 12 eredivisieclubs. Wat niet wegneemt dat het basiselftal misschien sterker kan zijn dan dat van heerenveen...
0
geplaatst: 30 juli 2009, 11:24 uur
Ik denk niet dat de selectie van Feyenoord zwakker is dan die van Twente en Heerenveen. Zo sterk zijn die ploegen niet meer. Twente zag zijn beste spelers vertrekken. Ruiz is een aardige speler, maar moet het nog laten zien. Heerenveen is zonder Pranjic ook een stuk zwakker. En Sibon vind ik nog steeds geen geweldenaar. Ik denk dat de selectie van Psv te vergelijken is met die van Feyenoord. Op dit moment schat ik de selecties van ajax en Az hoger in, individueel. Ik ben benieuwd bij welke teams het gaat lopen, dat is nog maar afwachten.
In de breedte is Feyenoord er juist op vooruit gegaan. Als je kijkt wie er op de bank plaats gaan nemen: Bahia, de Cler, Landzaat, Bruins (of Wijnaldum), en nog een sterke middenvelder.
Maar goed, alleen een ezel stoot zich 2 x aan dezelfde steen. Jij doet dat nu al 6 x, wat ben je dan voor iets?
In de breedte is Feyenoord er juist op vooruit gegaan. Als je kijkt wie er op de bank plaats gaan nemen: Bahia, de Cler, Landzaat, Bruins (of Wijnaldum), en nog een sterke middenvelder.
Maar goed, alleen een ezel stoot zich 2 x aan dezelfde steen. Jij doet dat nu al 6 x, wat ben je dan voor iets?
0
Ace
geplaatst: 30 juli 2009, 11:30 uur
Ok, Twente heeft met het vertrek van Arnautovic (of is die nog niet weg?) en Elia wel wat aan kwaliteit ingeboet en Heerenveen mist met Pranjic een goede speler. Misschien moet ik hierdoor mijn mening iets bijstellen dat hun selectie sterker is, maar toch wel van een gelijkwaardig niveau. psv schat ik sowieso hoger in. Dat je die gasten nooit moet onderschatten weet ik al jaren. En dat heeft dan weer te maken met dat stoten aan die steen 

0
geplaatst: 30 juli 2009, 11:31 uur
PSV is meer een team en schat ik nog steeds sterker in dan Feyenoord, maar individueel is het minimaal gelijkwaardig. Ik vind Ajax overigens een erg overschatte selectie hebben (veruit de beste van Nederland? Lol?), alhoewel De Zeeuw me wel een aardige aankoop lijkt. Wanneer Suárez wegvalt of weggaat is het al helemaal één pot nat.
0
geplaatst: 30 juli 2009, 12:02 uur
Ace schreef:
Ok, Twente heeft met het vertrek van Arnautovic (of is die nog niet weg?)
Ok, Twente heeft met het vertrek van Arnautovic (of is die nog niet weg?)
Officieel nog steeds niet volgens mij maar Twente had hem niet ingeschreven voor Europees voetbal dus dat zegt ook wel iets
0
geplaatst: 30 juli 2009, 12:06 uur
Arnautovic moet nog door de medische keuring komen. Als dat lukt, is hij gewoon weg. Hij is aan het revalideren bij Inter.
0
geplaatst: 30 juli 2009, 16:00 uur
Heerenveen trekt ene Lasado (Argentijn) van Anderlecht aan (voorheen Germinal Beerschot).
Zijn er hier Belgen onder ons, die deze speler een beetje kunnen inschatten?
Steppe, de keepende Belg van Heerenveen ligt er, zoals het nu lijkt, geruime tijd uit. Dus Heerenveen heeft geen volwaardige keeper meer. (VanDenBussche is op zijspoor gezet en de derde keeper is uitgeleend aan Emmen).
Zijn er hier Belgen onder ons, die deze speler een beetje kunnen inschatten?
Steppe, de keepende Belg van Heerenveen ligt er, zoals het nu lijkt, geruime tijd uit. Dus Heerenveen heeft geen volwaardige keeper meer. (VanDenBussche is op zijspoor gezet en de derde keeper is uitgeleend aan Emmen).
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 30 juli 2009, 16:09 uur
Anderlecht heeft destijds Lasado gekocht op basis van zijn prestaties bij Beerschot, dat toen een heel goed seizoen heeft gedraaid met een lekkerlopend middenveld. Zoals zovelen voor hem, werd Lasado weggekocht omdat hij opviel, maar heeft hij nooit een deftige kans gekregen bij Anderlecht. Typisch geval van jonge beloftevolle speler draait goed in aanvallende ploeg, wordt dan weggekocht door "topploeg" om dan te verkommeren op de bank of in de tribune. Zoals ik Heerenveen ken als een stevig aanvallende ploeg, zou hij daar wel eens kunnen slagen, misschien niet onmiddellijk want daarvoor heeft hij te weinig echte wedstrijden gespeeld.
0
geplaatst: 30 juli 2009, 16:11 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik denk dat de selectie van Psv te vergelijken is met die van Feyenoord. Op dit moment schat ik de selecties van ajax en Az hoger in, individueel. Ik ben benieuwd bij welke teams het gaat lopen, dat is nog maar afwachten.
Ik denk dat de selectie van Psv te vergelijken is met die van Feyenoord. Op dit moment schat ik de selecties van ajax en Az hoger in, individueel. Ik ben benieuwd bij welke teams het gaat lopen, dat is nog maar afwachten.
In de breedte is Feyenoord waarschjijnlijk iets sterker geworden, maar gemiddeld ligt de kwaliteit echt te laag. De vraag is wat heb je liever , 8 * 6,5 of 2 * 6, 3*7 en 2 * 8; ik zou zeggen dan maar 1 of 2 man minder.
Ik denk dat het niveau van de selecties van Ajax en PSV redelijk vergelijkbaar is - denk zelfs dat ze met de komst van Engelaar en die Roemeense verdediger sterker zijn geworden. Vergis je niet in Toivonen, 21 jaar en niet echt ver weg van de top - naar mijn idee binnen 2 jaar beter dan Huntelaar. AZ - heeft gewoon aan kwaliteit ingeboet. Voor PSV zou het een goede zaak zijn als ze Lazovic konden verkopen - te onbetrouwbaar en ongedisciplineerd.
0
geplaatst: 30 juli 2009, 16:44 uur
Sir Spamalot schreef:
Anderlecht heeft destijds Lasado gekocht op basis van zijn prestaties bij Beerschot, dat toen een heel goed seizoen heeft gedraaid met een lekkerlopend middenveld. Zoals zovelen voor hem, werd Lasado weggekocht omdat hij opviel, maar heeft hij nooit een deftige kans gekregen bij Anderlecht. Typisch geval van jonge beloftevolle speler draait goed in aanvallende ploeg, wordt dan weggekocht door "topploeg" om dan te verkommeren op de bank of in de tribune. Zoals ik Heerenveen ken als een stevig aanvallende ploeg, zou hij daar wel eens kunnen slagen, misschien niet onmiddellijk want daarvoor heeft hij te weinig echte wedstrijden gespeeld.
Het is wel Losada. Zo jong is hij trouwens niet: 27 jaar. Speelde inderdaad bij een swingend Beerschot, maar de echte drijvende kracht dat seizoen was Colman (nu de grote meneer in Turkije ergens). Losada kan je eigenlijk perfect vergelijken met Väyrynen. Hij heeft vorig seizoen wel nauwelijks gespeeld (max. 5 keer in de basis ofzo) dus ik zou er niet te veel van verwachten. Het is wel een speler met een goeie techniek, passing en vista. Soms iets te veel show en te weinig rendement.
0
geplaatst: 30 juli 2009, 18:08 uur
Ace schreef:
Ik ben nog best objectief, vergeleken bij bepaalde, niet nader bij naam te noemen, personen alhier
Ik ben nog best objectief, vergeleken bij bepaalde, niet nader bij naam te noemen, personen alhier

0
Ace
geplaatst: 31 juli 2009, 09:11 uur
Even wat anders... Ik verveelde me gisteren zo erg dat ik uit ellende psv ging kijken. Nu weet ik dat we in Amsterdam niet altijd even hard verwend worden, maar dit was ook niet misselijk. Wat waren die gasten slecht... Slordige passing, enorm traag tempo.
0
geplaatst: 31 juli 2009, 09:16 uur
Ace schreef:
Even wat anders... Ik verveelde me gisteren zo erg dat ik uit ellende psv ging kijken. Nu weet ik dat we in Amsterdam niet altijd even hard verwend worden, maar dit was ook niet misselijk. Wat waren die gasten slecht... Slordige passing, enorm traag tempo.
Hear hear.Even wat anders... Ik verveelde me gisteren zo erg dat ik uit ellende psv ging kijken. Nu weet ik dat we in Amsterdam niet altijd even hard verwend worden, maar dit was ook niet misselijk. Wat waren die gasten slecht... Slordige passing, enorm traag tempo.
Afgaande op wat ik tot nu toe heb gezien kan de schaal zo rond maart/april weer naar Alkmaar.
0
geplaatst: 31 juli 2009, 11:03 uur
Heb flarden van PSV gezien. Voorlopig de laatste keer. Ik lees het hier wel als daar weer enigszins amusant gevoetbald wordt.
0
geplaatst: 31 juli 2009, 11:26 uur
Jullie verwachten een spetterend optreden tegen een ploeg die met 11 man voor de goal liggen en alleen maar overtredingen maken?
Rare jongens.
Rare jongens.
0
Ace
geplaatst: 31 juli 2009, 11:33 uur
Dat viel reuze mee met dat voor de goal liggen. Die gasten konden gewoon niet beter en psv kwam er zelfs met dit belabberde spel nog af en toe doorheen.
0
geplaatst: 31 juli 2009, 11:37 uur
Nee, dat viel zeker niet mee met dat voor de goal liggen. Volgens heeft Isaksson één keer iets moeten doen, en dat was dan ook nog eens zijn eigen schuld.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.