Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 31 maart 2013, 14:40 uur
'Hoe gaat PSV dit managen?' zou Van Gaal roepen.
Maar Roda uit is wel lastig, niet veel ploegen kunnen daar winnen
Maar Roda uit is wel lastig, niet veel ploegen kunnen daar winnen

0
geplaatst: 31 maart 2013, 15:25 uur
He$$el_01 schreef:
Echt ongelofelijk dit. Zo slecht he, echt zo slecht. Lens, Depay, Wijnaldum, Marcelo, Willems. Ze doen maar wat. Er zit totaal geen idee achter en er zit ook helemaal geen felheid in. Ze worden continu overlopen, door f*ckin Roda....
Echt ongelofelijk dit. Zo slecht he, echt zo slecht. Lens, Depay, Wijnaldum, Marcelo, Willems. Ze doen maar wat. Er zit totaal geen idee achter en er zit ook helemaal geen felheid in. Ze worden continu overlopen, door f*ckin Roda....
Ja, je kan het eigenlijk wel elke week roepen maar die Marcelo doet echt maar wat. Lucht dekken en de verkeerde kant op draaien zijn daarin wel zijn specialiteit.
0
geplaatst: 31 maart 2013, 16:00 uur
vigil schreef:
Ja, je kan het eigenlijk wel elke week roepen maar die Marcelo doet echt maar wat. Lucht dekken en de verkeerde kant op draaien zijn daarin wel zijn specialiteit.
Volgens mij dekt hij vooral de cornervlag maar ik zou het verkeerd kunnen zien ....
0
geplaatst: 31 maart 2013, 20:52 uur
Ik heb een prima dag in de natuur doorgebracht met daarna fijne bieren en live bluesmuziek in de kroeg. In het rokershok hing een scherm en daarop was Ajax - NEC te zien; als niet-roker heb ik niet gekeken en genoten van de Wagenings Blond, Lentebok en Cuvee du Chateau (12%).
Azijnpissers junior (Sjef) en senior (Musician) kunnen m'n dag niet meer vergallen, net zo min als clubclown ROE - ik heb geen beelden gezien. As always I am a firm believer in positivity: PSV - Ajax wordt bepalend: de winnaar wordt landskampioen; sleept Ajax er een gelijkspel uit, volstaat dat waarschijnlijk ook. Anyway, next time around: the day of the reckoning.
Cuvee du Chateau (donker - 12%) ideaal bier om wat te vieren
Azijnpissers junior (Sjef) en senior (Musician) kunnen m'n dag niet meer vergallen, net zo min als clubclown ROE - ik heb geen beelden gezien. As always I am a firm believer in positivity: PSV - Ajax wordt bepalend: de winnaar wordt landskampioen; sleept Ajax er een gelijkspel uit, volstaat dat waarschijnlijk ook. Anyway, next time around: the day of the reckoning.
Cuvee du Chateau (donker - 12%) ideaal bier om wat te vieren

0
geplaatst: 31 maart 2013, 20:56 uur
Mjuman schreef:
.... clubclown ROE ....
.... clubclown ROE ....
Volgens mij is Jan Wouters dat tegenwoordig
maar een grapje moet je kunnen hebben.Mjuman schreef:
PSV - Ajax wordt bepalend: de winnaar wordt landskampioen; sleept Ajax er een gelijkspel uit, volstaat dat waarschijnlijk ook
PSV - Ajax wordt bepalend: de winnaar wordt landskampioen; sleept Ajax er een gelijkspel uit, volstaat dat waarschijnlijk ook
Ik begin er zo langzamerhand echt aan te twijfelen. Ik zag ook nog staan AZ-PSV, Ajax-Heerenveen en ook op de laatste zondag FC Twente-PSV en denk zeker na vandaag dat meerdere wedstrijden bepalend gaan worden voor de titel. Heerenveen begint nu behoorlijk op stoom te komen en kon ook in de play offs wel eens een ernstig probleem voor FC Utrecht en FC Twente gaan vormen.
0
geplaatst: 31 maart 2013, 21:00 uur
Running On Empty schreef:
Ik begin zo langzamerhand te twijfelen. Ik zag ook nog staan AZ-PSV, Ajax-Heerenveen en FC Twente-PSV en denk zeker na vandaag dat meerdere wedstrijden bepalend gaan worden
(quote)
Ik begin zo langzamerhand te twijfelen. Ik zag ook nog staan AZ-PSV, Ajax-Heerenveen en FC Twente-PSV en denk zeker na vandaag dat meerdere wedstrijden bepalend gaan worden
Yep, maar iets zegt me dat als PSV de tik kan uitdelen, they'll be bringing home the bacon. Een zekere parallel met muziek is er wel: net zoals The Beatles wereldkampioen Beatmuziek werden zonder drummer (=belangrijk deel van the groundwork), zou PSV dan landskampioen zijn geworden zonder defensie (=belangrijk deel van the groundwork).

Drink jij altijd bier bij Jan Primus na de wedstrijd?
0
geplaatst: 31 maart 2013, 21:41 uur
Actie van de dag (op de lob van Fischer na): Mitchell Donald (Roda JC) diein de 44e minuut op miraculeuze wijze een bal binnenhoudt van de achterlijn.
0
geplaatst: 31 maart 2013, 21:44 uur
Mjuman schreef:
Drink jij altijd bier bij Jan Primus na de wedstrijd?
(quote)
Yep, maar iets zegt me dat als PSV de tik kan uitdelen, they'll be bringing home the bacon. Een zekere parallel met muziek is er wel: net zoals The Beatles wereldkampioen Beatmuziek werden zonder drummer (=belangrijk deel van the groundwork), zou PSV dan landskampioen zijn geworden zonder defensie (=belangrijk deel van the groundwork).
Drink jij altijd bier bij Jan Primus na de wedstrijd? Nee nooit, ik ken die tent wel van vroeger maar drink nu het liefst thuis een biertje na de wedstrijd. Zeker op een dag als gisteren omdat ik de 2e helft van Heerenveen-Feyenoord nog wilde zien.
0
geplaatst: 31 maart 2013, 22:21 uur
trebremmit schreef:
Bayern Munchen wint trouwens met 9-2 van HSV. Juventus maak je borst maar nat.
Bayern Munchen wint trouwens met 9-2 van HSV. Juventus maak je borst maar nat.
Gaat Bertje nu ook aan scorebord journalistiek doen?
0
geplaatst: 31 maart 2013, 22:34 uur
Goed lezen daar in de polder - Bert schijft dat je je Italiaanse tietens vast nat kan maken - waarschijnlijk wil ie een wet t-shirt competetie met je doen.
0
geplaatst: 1 april 2013, 11:29 uur
Running On Empty schreef:
Ik begin er zo langzamerhand echt aan te twijfelen. Ik zag ook nog staan AZ-PSV, Ajax-Heerenveen en ook op de laatste zondag FC Twente-PSV en denk zeker na vandaag dat meerdere wedstrijden bepalend gaan worden voor de titel. Heerenveen begint nu behoorlijk op stoom te komen en kon ook in de play offs wel eens een ernstig probleem voor FC Utrecht en FC Twente gaan vormen.
Ik zie volgende week: Willem II - PSV. (quote)

Het jammere van Twente - PSV op de laatste speeldag is dat Twente niks meer heeft om voor te spelen en ws. zelfs nog spelers gaat sparen voor de play-offs. Hoewel.. als ze zo weinig punten blijven halen.
0
geplaatst: 1 april 2013, 12:05 uur
Kijkend naar de begrotingen van de diverse clubs geeft het een redelijk goede verhouding begroting versus stand.
De hoogste begroting staat op 1, de 2e op 2.
Vitesse heeft de 5e begroting en staat op 3, Feyenoord met de 4e hoogste begroting ook op 4 en Twente met de 3e begroting op 5.
AZ doet het dus niet zo best en PEC, Utrecht en vooral RKC doen het prima.
Al met al is het toch ook in nederland dat beleid etc leuk is maar de begroting de eindstand bijna altijd bepaald.
Begrotingen clubs eredivisie 2012/2013 ? Ajax hoogste begroting ? RKC laagste - Plazilla.com
De hoogste begroting staat op 1, de 2e op 2.
Vitesse heeft de 5e begroting en staat op 3, Feyenoord met de 4e hoogste begroting ook op 4 en Twente met de 3e begroting op 5.
AZ doet het dus niet zo best en PEC, Utrecht en vooral RKC doen het prima.
Al met al is het toch ook in nederland dat beleid etc leuk is maar de begroting de eindstand bijna altijd bepaald.
Begrotingen clubs eredivisie 2012/2013 ? Ajax hoogste begroting ? RKC laagste - Plazilla.com
0
geplaatst: 1 april 2013, 13:48 uur
Eigenlijk doet alleen Heracles het al een tijdje erg goed in verhouding met hun begroting.
0
geplaatst: 1 april 2013, 15:41 uur
Ja, RKC nu voor het tweede seizoen geloof ik. Maar Heracles toch wel al wat langer.
0
geplaatst: 1 april 2013, 15:49 uur
Tweede seizoen? Wel wat langer hoor. Met hun begroting zouden ze in de subtop van de eerste divisie moeten spelen. Eerstedivisieclubs als Sparta en De Graafschap hebben bv. al een veel hogere begroting. Het is een wonder dat RKC nog bestaat na het bijna-faillissement van een jaar of 4 geleden.
0
geplaatst: 1 april 2013, 17:05 uur
RKC werd vorig jaar 7e, maar de laatste goede Eredivisie-notering is toch alweer van 2006, toen ze 12e werden.
Verder staat iedereen ongeveer waar ze staan volgens de begroting, zo te zien. Alleen AZ scoort echt matig. Ik zie overigens niet hoe PEC het "prima doet". Ze staan 15e.
Verder staat iedereen ongeveer waar ze staan volgens de begroting, zo te zien. Alleen AZ scoort echt matig. Ik zie overigens niet hoe PEC het "prima doet". Ze staan 15e.
0
geplaatst: 1 april 2013, 17:14 uur
PEC heeft evenveel punten als de nummer 13, zullen eigenlijk al niet meer rechtstreeks degraderen en hebben evenveel punten als AZ, dat heet prima en niet buitenaards o.i.d.
Ik mag toch hopen dat PEC niet als kandidaat voor het linker rijtje gezien wordt.
Ik mag toch hopen dat PEC niet als kandidaat voor het linker rijtje gezien wordt.
0
geplaatst: 1 april 2013, 19:07 uur
Ah Van Gaal komt naar Anderlecht kijken vandaag, het zou me niet verwonderen moest Nuytinck de volgende keer in de selectie zitten van Nederland 

0
geplaatst: 1 april 2013, 22:15 uur
0
geplaatst: 2 april 2013, 00:56 uur
De verdediger liet twee minuten voor het einde na uit een strafschop de stand gelijk te trekken.
Anderlecht en strafschoppen

0
geplaatst: 2 april 2013, 14:51 uur
Trainer Vonk van Sparta is ontslagen, de laatste weken een paar keer verloren en er uit met die vent...
0
geplaatst: 2 april 2013, 15:09 uur
Zat er wel aan te komen, ging wel erg beroerd daar de laatste tijd. Ik begreep dat ze ook volkomen weg werden gespeeld tegen Go Ahead, al viel de uitslag nog wel mee. Het is een beetje als Twente dit seizoen: lange tijd bovenaan staan en dan compleet instorten.
0
geplaatst: 2 april 2013, 15:13 uur
Paap_Floyd schreef:
Ik betwijfel het
http://www.vi.nl/nieuws/238601/Nuytinck-van-held-tot-schlemiel-onder-ogen-Van-Gaal.htm
dus omdat je een penalty mist zou je niet in een selectie mogen komen?Ik betwijfel het

http://www.vi.nl/nieuws/238601/Nuytinck-van-held-tot-schlemiel-onder-ogen-Van-Gaal.htm
rara redenering hoor

0
geplaatst: 2 april 2013, 15:52 uur
Ik gok dat Nuytinck wel opgeroepen gaat worden voor de volgende oefeninterland. Al hebben we wel veel spelers op zijn plek met De Vrij, Martins Indi, Douglas, Heitinga en ook nog die jongen van Groningen.
0
Hendrik68
geplaatst: 2 april 2013, 16:07 uur
Helaas, Veendam is niet meer. Ik had nog even de hoop dat het toch nog zou lukken, maar het is lang niet voldoende geweest. Zonde.
0
geplaatst: 2 april 2013, 16:45 uur
Helaas voor Veendam. 
Het is nu wel een stuk spannender geworden aan top van de Jupiler League, nog 5 teams maken kans op de titel. Zelfs Cambuur nu weer. Zou het wel leuk vinden als dat op de laatste speeldag nog een fantastische ontknoping oplevert. Wel apart dat Helmond Sport door het failliet van Veendam nu een week eerder is uitgespeeld.

Het is nu wel een stuk spannender geworden aan top van de Jupiler League, nog 5 teams maken kans op de titel. Zelfs Cambuur nu weer. Zou het wel leuk vinden als dat op de laatste speeldag nog een fantastische ontknoping oplevert. Wel apart dat Helmond Sport door het failliet van Veendam nu een week eerder is uitgespeeld.

0
Hendrik68
geplaatst: 2 april 2013, 16:47 uur
Ik zie dat zelfs AGOVV postuum weer een plaatsje is gestegen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.