MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Malaga-eigenaar: 'Dit is racisme'

De 2-1 van Malaga was toch ook buitenspel? Of mis ik hier nu iets?

Zeker niets gemist, die speler die het laatste tikje gaf was overduidelijk buitenspel.

Dat zal dan vast een heel racistische speler geweest zijn.

Ach wij zijn allemaal gelijk, behalve als wij buitenspel staan.

Stijn_Slayer
Poeh.. Als Di Maria bij dat hobbelende schot gewoon had afgelegd op Ronaldo was het al 2-0. En daarna miste hij ook nog na dat hakje van Ronaldo. Dat Ronaldo vlak voor 't doel miste, is ook uniek. Ze hadden het toen voor eens en altijd af moeten maken.

Tweede helft dramatisch verdedigd, maar ik had nou niet de indruk dat Galatasaray wel even vijf goals zou maken. Sneijder mist zelfs nog een gratis goal. Scherp blijven bij een grote voorsprong blijkt desondanks nog wel eens lastig voor Real.

Stijn_Slayer schreef:
maar ik had nou niet de indruk dat Galatasaray wel even vijf goals zou maken.

Nou, met het arbitrale trio uit de wedstrijd Dortmund - Malaga was dat best gelukt.

Mjuman schreef:
(quote)

Welnee man, anders had je vermoedelijk 3 Spaanse ploegen in de halve finale gehad. En Groucho zei het altijd al: "It ain't over till the fat lady sings".

Dat 2e Spaanse doelpunt was ook buitenspel

Ik herinner me ook een Europese wedstrijd van FC Utr (1980), waarbij veel mensen bij een 0-1 stand weggingen 5 min voor tijd; sleepte Utrecht tegen Eintracht - Frankfurt toch de overwinning nog uit het vuur.

Ik ben ook wel blij dat Dortmund door is hoor. Die voetballen sowieso wat leuker en het team spreekt me ook wat meer aan. Maar toch blijft het sneu als je in vier minuten een overwinning en een zeker lijkende plek in de halve finales van de CL weggeeft.

Het deed me een beetje denken aan AC Milan - PSV van een aantal seizoenen geleden. En om eerlijk te zijn denk ik daar liever niet al te vaak meer aan terug.

dix
Sylvie Meijs gaat nu met Zlatan Ibrahimovic. Dat jullie het maar weten.

Malaga heeft nu last van calimero gedrag. Natuurlijk een buitenspel doelpunt is zuur, maar ze moeten niet vergeten dat ze er zelf ook een hadden gemaakt. En bovendien vergeten ze even in de slotfase dat ze met Duitsers te maken hebben. Je hebt pas gewonnen na het laatste fluitsignaal.

dix schreef:
Sylvie Meijs gaat nu met Zlatan Ibrahimovic. Dat jullie het maar weten.

Dan is hij lekker bezig. Hij is al 11 jaar getrouwd.

Cured
Ik vind Zlatan niet knap....

Cured schreef:

Jij kent je Disney niet: The Beauty and the Beast

Een beetje spits wil nou eenmaal scoren!

Cured
Ja, da's waar (en Euro Disney zit er ook)

De Malaga-baas een half uurtje geleden op Twitter:

Yes, we were targeted from the beginning of the season by corrupt UEFA and based on racism

Jaja...

Ik heb gisteren trouwens niets gezien. Deed het Sneijder het een beetje leuk? Een goal, een assist en de 90 minuten volgemaakt zag ik op teletekst.

herman schreef:
De Malaga-baas een half uurtje geleden op Twitter:

(quote)

Jaja...

Ik heb gisteren trouwens niets gezien. Deed het Sneijder het een beetje leuk? Een goal, een assist en de 90 minuten volgemaakt zag ik op teletekst.

Klopt, maar ook een zeer grote kans verprutst... heb verder alleen de samenvatting gezien trouwens.

Hij miste wel een enorm grote kans, ongelooflijk. Maar die Tweet had hij al gister ook al eens gepost. De trainer liep ook al te zeuren over UEFA.

Malaga dient protest in tegen arbiter | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Stijn_Slayer schreef:
Tweede helft dramatisch verdedigd, maar ik had nou niet de indruk dat Galatasaray wel even vijf goals zou maken. Sneijder mist zelfs nog een gratis goal.
Dan zit je dus al op 4. Tel daar de (terecht) afgekeurde goal van Drogba bij op en je zit alweer op 5.

Nou, de Calimero-bokaal van het seizoen 2012/2013 zullen ze nu in ieder geval wel binnenhalen.

dix
Mjuman schreef:
Jij kent je Disney niet: The Beauty and the Beast

Zó lelijk is Sylvie nou ook weer niet.

Cured
Hmmm......als Zlatan werkelijk zo verliefd is speelt ie misschien als een oude krant, maar als het 'm vleugels geeft wipt ie Barcelona er persoonlijk uit (en Sylvie erin ).

herman schreef:
Nou, de Calimero-bokaal van het seizoen 2012/2013 zullen ze nu in ieder geval wel binnenhalen.

'Not a flying f*** was given that day.' Geniaal die man!
[embed]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NSKSULnAr5g[/embed]

Hessel en Chevy hebben de eerste wedstrijd van Dortmund niet gezien. Die wedstrijd maakt toch echt dat Dortmund de verdiende winnaar is van de twee.

In de halve finale zal het waarschijnlijk Duitsland vs. Spanje worden. Ik acht de Spaanse ploegen iets sterker en ik gok op Barcelona.

Jasper heeft de berichten van Hessel en Chevy niet zo goed gelezen denk ik.

Omdat jij bijvoorbeeld stelde 'arme Malaganezen'. Daar kan ik me slecht in vinden.

Stijn_Slayer
chevy93 schreef:
Dan zit je dus al op 4. Tel daar de (terecht) afgekeurde goal van Drogba bij op en je zit alweer op 5.

Maar ik ging (en ga) er niet van uit dat Galatasary goed genoeg is om elke kans die ze moeten maken ook echt maken. Hakje van Drogba was leuk, maar als hij niet buitenspel stond, had hij die goal ook niet gemaakt.

Wat betreft Zlatan en Sylvie: schijnt de reden te zijn van de ruzie van VDV en Zlatan. Zlatan had voor VDV al iets met Sylvie en zou in de kleedkamer bepaalde geluidjes constant nagedaan hebben. Google er maar eens op. Los daarvan heeft Zlatan al meer dan tien jaar een vaste partner.

Cured schreef:
IPH heet dat.

Cured
Ja, dat wel met die verschillende lengtes

Cured schreef:
Ja, dat wel met die verschillende lengtes

Met name met heel koud weer is er menig vent die zijn trouwste vriends lengte niet herkent.

Hoppa! 0-1!

Edit:

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:45 uur

geplaatst: vandaag om 23:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.