Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 10 april 2013, 22:40 uur
Jammer dat Barcelona weer door is, vind dat PSG een veel leuker team hebben.
0
geplaatst: 10 april 2013, 23:11 uur
trebremmit schreef:
Ach, ze kunnen altijd in de (halve) finale eruit worden geknikkerd. To be Real, ik snap wat je zegt, ik ben dat Kontiki-voetbal ook wel redelijk zat - Thor Heyerdahl haalde met die papyrusboot net de haven. Ik hoop dat de Bark(a) zoveel water maakt dat ze zinken. Het liefste in de finale, tegen een Duits team

0
geplaatst: 11 april 2013, 00:04 uur
Borussia moet winnen!
Wel een leuke wedstrijd van Barça gezien, dat is ook een zeldzaamheid
Wel een leuke wedstrijd van Barça gezien, dat is ook een zeldzaamheid

0
Cured
geplaatst: 11 april 2013, 08:39 uur
Ihe het liefst geen Duitse finale, dus dan maar Bayern - Borussia en Real - Barca in de halve finale.
Dat breivoetbal van Barca is inderdaad niet constant prettig om naar te kijken.
Dat breivoetbal van Barca is inderdaad niet constant prettig om naar te kijken.
0
geplaatst: 11 april 2013, 11:17 uur
Pijnlijke wedstrijd voor Barca. Barca zonder Messi is als Vitesse zonder Bony.
En wat heb ik me weer geergerd aan het gejank van die Barca-spelers. Bah, bah, bah. Wat nou mooi voetbal.
Toen Messi kwam, begon het oreren ook gelijk weer. Het mooiste was toen Messi balverlies leed en de commentator riep dat het slim was omdat de tegenstander de bal weer aan Barca gaf.
En wat heb ik me weer geergerd aan het gejank van die Barca-spelers. Bah, bah, bah. Wat nou mooi voetbal.
Toen Messi kwam, begon het oreren ook gelijk weer. Het mooiste was toen Messi balverlies leed en de commentator riep dat het slim was omdat de tegenstander de bal weer aan Barca gaf.

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 11 april 2013, 11:35 uur
Ja, maar in alle eerlijkheid was PSG zonder Zlatan ook rampzalig tegen Valencia.
0
geplaatst: 11 april 2013, 11:41 uur
En zonder Siem de Jong wordt Ajax geen kampioen. Nog meer?
Juventus was niet best gisteren. Zeg maar gerust slecht. Bayern hoefde zich niet eens echt in te spannen. Pijnlijk.
Juventus was niet best gisteren. Zeg maar gerust slecht. Bayern hoefde zich niet eens echt in te spannen. Pijnlijk.
0
geplaatst: 11 april 2013, 12:11 uur
Ja maar iedereen zegt toch dat Barca méér is dan Messi? Xavi, Iniesta. Maar nee, die hebben laten zien dat dat absoluut niet het geval is.
0
geplaatst: 11 april 2013, 12:26 uur
Wat ik dan wel weer overdreven vind is 45 miljoen voor zo'n Lucas, leuke acties af en toe maar 0,0 rendement.
Ik denk dat Barcelona zonder Iniesta ook een stuk minder is. Met Messi en Iniesta zijn ze gewoon top. Al ben ik wel Barcelona moe, die acteur Alba gister was wel het dieptepunt.
Ik denk dat Barcelona zonder Iniesta ook een stuk minder is. Met Messi en Iniesta zijn ze gewoon top. Al ben ik wel Barcelona moe, die acteur Alba gister was wel het dieptepunt.
0
geplaatst: 11 april 2013, 13:08 uur
Deren Bliksem schreef:
Het mooiste was toen Messi balverlies leed en de commentator riep dat het slim was omdat de tegenstander de bal weer aan Barca gaf.
Het mooiste was toen Messi balverlies leed en de commentator riep dat het slim was omdat de tegenstander de bal weer aan Barca gaf.
Frank Snoeks zeker weer?

Heb alleen de heenwedstrijd gezien, maar daarin vond ik PSG leuk voetballen. Wat mij betreft gaat de CL naar een van de twee Duitse ploegen dit jaar.
0
geplaatst: 11 april 2013, 14:17 uur
Borussia gun ik het ook wel inderdaad. Met Bayern heb ik een stuk minder, al spelen ze erg leuk voetbal dit seizoen. Maar een teleurgestelde, gedesillusioneerde Robben, Muller en Ribery is ook genieten bij een uitschakeling.
Mijn gevoel zegt echter dat Mourinho er weer mee vandoor gaat. De commentator zei dat Mourinho als trainer 9 keer heeft meegedaan in de CL, waarvan hij 7 keer de halve finale heeft gehaald. Dat is echt onvoorstelbaar.
Mijn gevoel zegt echter dat Mourinho er weer mee vandoor gaat. De commentator zei dat Mourinho als trainer 9 keer heeft meegedaan in de CL, waarvan hij 7 keer de halve finale heeft gehaald. Dat is echt onvoorstelbaar.
0
geplaatst: 11 april 2013, 15:11 uur
0
geplaatst: 11 april 2013, 16:50 uur
Deren Bliksem schreef:
Klopt. Dat was balverlies. Maar Messi schermt de bal zo af, dat de bal niet (snel) in het bezit van de tegenstander komt, zoals dat moment. Maar op dat moment was hij wel iets te nonchalant.
0
geplaatst: 11 april 2013, 16:54 uur
Ik gun het Real Madrid wel. Of eigenlijk gewoon Mourinho, zodat hij iedereen weer lekker de mond kan snoeren. En dan daarna lekker naar Chelsea komen om daarmee weer eens kampioen te worden en wellicht nog een keer de CL te winnen. 
Maar het maakt me op zich niet zo veel uit. Als Barcelona het maar niet wordt. Dortmund heeft een leuk team en Bayern mag hem nu wel eens winnen (na twee verloren finales).

Maar het maakt me op zich niet zo veel uit. Als Barcelona het maar niet wordt. Dortmund heeft een leuk team en Bayern mag hem nu wel eens winnen (na twee verloren finales).
0
geplaatst: 11 april 2013, 16:56 uur
6de keer op rij halve finales voor Barcelona 
Volgens mijn laatst ontwikkelend theorietje moeten ze dit jaar weer winnen

Volgens mijn laatst ontwikkelend theorietje moeten ze dit jaar weer winnen

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 11 april 2013, 18:05 uur
Op papier móet Real of Barca de CL ook gewoon pakken. Al met al speelt Dortmund het leukste voetbal in de CL.
0
geplaatst: 11 april 2013, 18:14 uur
Nog nooit van gehoord maar deze Nederlander maakt vanavond zijn Europees debuut voor Chelsea.
Europees debuut Ake
Europees debuut Ake
0
geplaatst: 11 april 2013, 18:22 uur
Waar denk je dat hij vandaan komt? 
(het antwoord staat op de site van je link).
het antwoord is: Den Haag

(het antwoord staat op de site van je link).
het antwoord is: Den Haag
0
geplaatst: 11 april 2013, 18:51 uur
En hij speelt tot nu toe best aardig. Torres trouwens alweer gescoord.
Het wordt nog wat met die jongen.
Het wordt nog wat met die jongen.
0
Cured
geplaatst: 11 april 2013, 20:34 uur
Even zien vanavond of het Gareth Bale effect ook te zien is.
0
geplaatst: 11 april 2013, 22:59 uur
Ik weet niet of het klopt maar volgens teletekst zijn er 1000 toeschouwers bij Lazia - Fenerbache 
Edit: Ik lees dat het een straf was, weet iemand waarom?

Edit: Ik lees dat het een straf was, weet iemand waarom?
0
geplaatst: 12 april 2013, 10:50 uur
Volgens mij had het iets te maken met een spandoek dat ze hadden gemaakt over Platini. Ik weet niet precies waarom, maar daarop noemden ze Platini een varken. Toen moesten ze hun excuses aanbieden waarop ze een spandoek maakten waarop stond: 'sorry varken, dat we je Platini hebben genoemd'. 

0
geplaatst: 12 april 2013, 11:57 uur

Het is trouwens zo dat ze in een leeg stadion speelden vanwege opstootjes tussen Lazio- en Fenerbahce-fans in de heenwedstrijd. In een reactie daarop maakten ze het spandoek "Heizel 29/05/86, jij had de kracht om te spelen... met 39 doden voor je had je het lef om te juichen. Platini, varken zonder enig moraal". Dat vond de UEFA niet leuk en de Italiaanse bond deed mee door ze een boete van 10.000 euro te geven. Daarop volgde het spandoek "Sorry varken dat we je Platini noemden".
0
geplaatst: 12 april 2013, 12:20 uur
Wel grappig dat de Europa League vaak precies uit die landen bestaat die in de CL uitgeschakeld zijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.