MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Rudi S schreef:
Ja er is bij die clubs heel veel geld in de omloop, voor , na en tijdens de wedstrijd.
Ik bedoel serieus als in gokschandaal... Niet dat ik daar direct vanuit ga, maar mocht het zo blijken, zou het me niet verbazen.

jasper1991 schreef:
(quote)
Dat ze het in Duitsland goed doen was al bekend. Het is nog geen reden om de Spaanse top aan flarden te spelen. Zeker als je kijkt naar Dortmunds prestaties in de Champions League van de voorgaande jaren. Van Bayerns kant is het iets minder opvallend dan.
(quote)
Ik bedoel serieus als in gokschandaal... Niet dat ik daar direct vanuit ga, maar mocht het zo blijken, zou het me niet verbazen.

Nou als je een beetje die ploegen had zien spelen had je dit wel aan kunnen zien komen.
Niet zo'n dikke uitslag, maar de winst verbaasd me echt niet.
Dat van dat gokken vind ik wel een beetje een verzuurde reactie, deze Duitse teams hebben gewoon erg goede spelers.

Duitse finale in Engeland, ik heb er zin in.

Natuurlijk moet je niet naïef zijn over matchfixing. Maar ik denk niet dat dit bij halve finales CL gebeurd. Alsof Ronaldo denkt: ik doe even rustig aan, wat kan die CL mij schelen.

Ondanks dat er zowel bij Bayern als Dortmund natuurlijk een flink aantal buitenlanders rondlopen vraag ik me nu toch al af wie volgend jaar het Dutise nationale elftal gaat afstoppen in Brazilie.

Die Duitsers spelen beide toch al heel het seizoen sterk en juist waar beide sterk in zijn (geweldig loopvermogen gekoppeld aan een prima techniek) hebben zij top uitgespeeld.
Nee de spaanse clubs zijn beide gewoon afgejaagd en overlopen.

El Ninjo schreef:
Ondanks dat er zowel bij Bayern als Dortmund natuurlijk een flink aantal buitenlanders rondlopen vraag ik me nu toch al af wie volgend jaar het Dutise nationale elftal gaat afstoppen in Brazilie.

Van Gaal

Neuh, Van Gaal blijft gewoon coach van Oranje en gaat niet meer switchen

Stom, das waar ook. Hij staat zelf aan de basis van de spelwijze en succes van de Duitse ploegen dus weet ook precies hoe ze te bestrijden

El Ninjo schreef:
(quote)

Stom, das waar ook. Hij staat zelf aan de basis van de spelwijze en succes van de Duitse ploegen dus weet ook precies hoe ze te bestrijden

En van het huidige Barcelona

Kill_illuminati schreef:
Wat een machtsvertoning van de Duitsers de afgelopen dagen. :O
Nou, de zege was wel geflatteerd. Zoveel kansen heeft Dortmund nou ook weer niet gehad. Die Lewandowski kreeg het op z'n heupen en was samen met Reus de enige die voor echt gevaar zorgde.

Bij Real liep het vaak net niet, bij Dortmund net wel.

Stijn_Slayer
iggy schreef:
Als Real slim is zou ik hem lekker houden. Het seizoen is toch verloren. En die gekke Rus betaalt dan weer een miljoen of 10.

Als ze slim zijn, sturen ze hem weg. Naart verluidt wil Mourinho Casillas, Ramos, Alonso, Higuain, Benzema en Di Maria de laan uitsturen... Ramos en Casillas schijnen ook gezegd te hebben dat ze vertrekken als hij blijft.

Laat hem zitten tot het einde van het seizoen. Chelsea wil hem graag inlijven. En Mourinho ziet dat best zitten.Teminste volgens de geruchten. Je hoeft geen miljoenen uit te geven aan een afkoopsom. Als ze het slim spelen krijgen ze ook nog geld. Roman is niet de gierigste. En als hij iets wil dan krijgt hij het in de regel ook.

Welk koekje vinden Spanjaarden niet zo lekker?

een bundesliga

Mourinho wil geloof ik geen spanjaarden in zijn selectie, zit hij bij Chelsea een stuk beter.

El Ninjo schreef:
Spanje

trebremmit schreef:
@jasper1991

Jij kijkt nooit naar Bayern en Dortmund? Spelen beide hele seizoen al erg goed in de CL.
Dortmund speelt al 3 seizoenen op rij erg goed

El Ninjo schreef:

Italië as usual.

Stijn_Slayer
Rudi S schreef:
Mourinho wil geloof ik geen spanjaarden in zijn selectie, zit hij bij Chelsea een stuk beter.

Laat hem Mata dan maar terugsturen naar Madrid. Hem zomaar laten vertrekken, is één van de grootste blunders van de laatste jaren.

Ik volg het voetbal niet meer zoals vroeger, maar nondeju, is die Lewandowski altijd zo goed??

En dan te bedenken dat Feyenoord en PSV hem ook wilde hebben een paar jaar terug:

PSV heeft veel concurrentie in strijd om Lewandowski - v-bal.nl

Het is wel echt een waanzinnige spits. Doeltreffend als Gomez, Huntelaar (in goede doen), etc., maar dan gezegend met een veel betere techniek.

En dan te bedenken dat we mogelijk niks van hem hadden gehoord als Barrios destijds niet geblesseerd was geraakt.

Stijn_Slayer schreef:
(quote)

Laat hem Mata dan maar terugsturen naar Madrid. Hem zomaar laten vertrekken, is één van de grootste blunders van de laatste jaren.

Beste speler van Chelsea dit seizoen, als Mourinho die zou wegsturen knikkeren ze 'The Special One' ook gelijk de laan weer uit.

Met die kanttekening dat Chelsea er dit jaar ook maar weinig van bakt. En ze spelen ook vaak gewoon slecht. Maar dat ligt hoofdzakelijk aan dat gekke beleid daar.

Stijn_Slayer
Mourinho zal sowieso naar een mindere club moeten. Man Utd was wel wat voor hem geweest, maar Ferguson zit daar nog. Bij Chelsea gaat hij het ook niet maken. Abramovich pompt er niet meer zoveel geld in als voorheen.

Bondscoach van Portugal zou nog wel wat zijn, maar ik vind hem meer een clubtrainer.

Hoezo een mindere club? Er gaan ook geruchten over PSG en Manchester City, die zijn momenteel echt niet minder dan Real (en de komende jaren vermoedelijk sowieso niet meer).

Chelsea heeft toch ook een goed elftal? Het loopt nu misschien niet zo goed maar daar valt echt wel wat van te maken.

Chelsea heeft het beste elftal van de PL, qua spelers.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:28 uur

geplaatst: vandaag om 05:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.