MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Stijn_Slayer
Rudi S schreef:
(quote)

Real , voor een internationale finale en voor Stijn

Jij krijgt een plusje achter je naam.

panjoe (moderator)
Bayern

musician schreef:
Kan iemand zich 4 - 0 tegen Barcelona met Messi herinneren?

Ik heb die hele Messi trouwens nog niet gezien, alleen toen hij simpel voorbij werd gelopen door Ribery.

Ik meen dat uit de statistieken bleek dat Messi zo'n 3 km minder afstand had afgelegd dan andere spelers, lijkt me dan dat ie gewoon nog niet fit (genoeg) was en eigenlijk niet opgesteld had moeten worden...dat kan de trainer zich dan wel aanrekenen vind ik, was dan gewoon met Fabregas begonnen en had Messi eventueel als wissel gebracht.

Je moet als doelman ook niet te lang nagenieten als je ploeg net gescoord heeft

El Ninjo schreef:
Ik meen dat uit de statistieken bleek dat Messi zo'n 3 km minder afstand had afgelegd dan andere spelers, lijkt me dan dat ie gewoon nog niet fit (genoeg) was en eigenlijk niet opgesteld had moeten worden...
Maar is dat normaal wel zo dan? Ik kan me voorstellen dat een Messi gewoon minder loopt, omdat hij verdedigend niet mee hoeft te helpen.

El Ninjo schreef:
Bayern geweldig ....maar dit niveau van scheidsrechters in een halve finale CL kan echt niet, 2 penalties over het hoofd zien en 2 goals die afgekeurd hadden moeten worden, ongelofelijk.
3 goals, als ik het tenminste goed gezien heb want volgens mij komt de 1ste goal ook uit een buitenspelsituatie (niet op het moment dat muller scoort maar het moment daarvoor dat hij de bal krijgt stond hij ook buitenspel denk ik, wel niet helemaal zeker omdat ik geen deftige herhaling daarvan gezien heb)

mja bayern was beter

en dan heb ik het nog niet over het feit dat de helft van corners die Bayern kreeg in de 1ste helft er geen waren ...

jassn schreef:
(quote)
3 goals, als ik het tenminste goed gezien heb want volgens mij komt de 1ste goal ook uit een buitenspelsituatie (niet op het moment dat muller scoort maar het moment daarvoor dat hij de bal krijgt stond hij ook buitenspel denk ik, wel niet helemaal zeker omdat ik geen deftige herhaling daarvan gezien heb)

mja bayern was beter

en dan heb ik het nog niet over het feit dat de helft van corners die Bayern kreeg in de 1ste helft er geen waren ...

En ik maar denken dat zeiken/miepen een NL sport was

Nu al 1 - 0 voor Borussia? Wat zal er in het duitse drinkwater hebben gezeten, de afgelopen week?

4 - 1 voor Dortmund, 21e minuut 2e helft.

Volgens mij doen wij ergens iets niet goed. Die Duitsers zijn gewoon rente aan het incasseren voor alle Europese staatssteun die aan Spanje is gegeven.

Heel uitgekiend, het is jammer dat wij nog niet op het idee zijn gekomen. Hebben wij volgend jaar ook geen recht op een paar mooie, halve finale plaatsen, na uitschakeling van o.a. Benfica e.a.?

Zwaar avondje in huize Stijn

Nooit gedacht nog eens voor de Duitsers te zijn, maar geweldig zoals die grote topclubs uit Spanje met die honderden miljoenen schulden, weg worden gespeeld.

En nu maar snel invoeren die schuldenplafonds.

Die Lewandowski heeft de avond van zijn leven. Vier doelpunten in één wedstrijd in een halve finale tegen Real Madrid, dan schrijf je geschiedenis.

En hij vertoont nog geen tekenen van kramp.

panjoe (moderator)
Deutschland

Stijn_Slayer
GrafGantz schreef:
Zwaar avondje in huize Stijn

Ja, shit man. Mourinho had net zo goed vogelverschrikkers achterin kunnen zetten. Misschien dat Casillas de tweede goal of de penalty had kunnen houden, maar Lopez kon er ook weinig aan doen.

Real was erg slecht en leek voor het eerst conditioneel belabberd. Ik vrees dat het gespeeld is. Wel jammer dat die Duitsers in de 75 minuut áltijd al gaan tijdrekken.

Over en sluiten voor Madrid. Wat een heerlijke voetbalmachine dat Dortmund.

Maar misschien moet Real ook wel gewoon blij zijn dat ze nu een afslachting door Bayern bespaard blijft.

musician schreef:
4 - 1 voor Dortmund, 21e minuut 2e helft.

Volgens mij doen wij ergens iets niet goed. Die Duitsers zijn gewoon rente aan het incasseren voor alle Europese staatssteun die aan Spanje is gegeven.

Heel uitgekiend, het is jammer dat wij nog niet op het idee zijn gekomen. Hebben wij volgend jaar ook geen recht op een paar mooie, halve finale plaatsen, na uitschakeling van o.a. Benfica e.a.?

Nou wij zullen volgend seizoen wel eens zo'n club uit Cyprus in maken

Wat een machtsvertoning van de Duitsers de afgelopen dagen. :O

Indeed, petje af voor die Duitsers

Wat een conditie hebben die Duitse ploegen ook. Geweldig avondje weer, alhoewel ik na de eerste helft dacht dat Madrid het wel zou gaan redden, want zo goed speelde Dortmund de eerste helft niet.
Tweede helft waren ze uiteraard geweldig.

Stijn_Slayer
Ik zie het trouwens ook nog wel gebeuren dat Mourinho binnen een week wordt weggestuurd.

En daar zal hij niet echt rouwig om zijn denk ik.

Meet meenemen van een flinke zak geld mag ik aannemen?

Stijn_Slayer schreef:
Ik zie het trouwens ook nog wel gebeuren dat Mourinho binnen een week wordt weggestuurd.

Hij is vanaf aankomend seizoen weer werkzaam bij Chelsea.

Als Real slim is zou ik hem lekker houden. Het seizoen is toch verloren. En die gekke Rus betaalt dan weer een miljoen of 10.

Toch vind ik onterecht dat ze net bij de nabeschouwing zeggen dat Mourinho´s Madrid-project is mislukt. Toegegeven het is geen doorslaand succes geweest en dit seizoen mag je zeker mislukt noemen. Maar vorig seizoen heeft hij toch voor elkaar gekregen wat veel mensen onmogelijk achtte (en zeker de NOS-mannetjes die zijn tijd bij Madrid mislukt noemen): het van de troon stoten van Barcelona. Alleen daarom al vind ik het te ver gaan om zijn tijd als een mislukking af te doen (2 jaar op rij halve finale CL is ook niet slecht natuurlijk).

Opvallend statistiekje wist Snoekx op te dissen mbt Real: 25 wedstrijden in Duitsland gespeeld, 18 verloren en tot nu toe, maar één gewonnen. Angstgegner wellicht?

IK snap nou ook waarom voetbalbroeken tegenwoordig zo groot zijn en zo laag hangen.

Weer zo'n uitslag en vooral een spelbeeld die ik totaal niet voor mogelijk zou houden.
musician schreef:
Wat zal er in het duitse drinkwater hebben gezeten, de afgelopen week?

In ieder geval een hoge hardheidsgraad. [/inkopper]

Als achteraf zou blijken dat er geld in omloop was bij beide wedstrijden, zou me dat niet verbazen.

Ja er is bij die clubs heel veel geld in de omloop, voor , na en tijdens de wedstrijd.

@jasper1991

Jij kijkt nooit naar Bayern en Dortmund? Spelen beide hele seizoen al erg goed in de CL.

trebremmit schreef:
@jasper1991

Jij kijkt nooit naar Bayern en Dortmund?
Dat ze het in Duitsland goed doen was al bekend. Het is nog geen reden om de Spaanse top aan flarden te spelen. Zeker als je kijkt naar Dortmunds prestaties in de Champions League van de voorgaande jaren. Van Bayerns kant is het iets minder opvallend dan.
Rudi S schreef:
Ja er is bij die clubs heel veel geld in de omloop, voor , na en tijdens de wedstrijd.
Ik bedoel serieus als in gokschandaal... Niet dat ik daar direct vanuit ga, maar mocht het zo blijken, zou het me niet verbazen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:01 uur

geplaatst: vandaag om 07:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.