MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
En ze kunnen de EL nog winnen.

Als clubtrainer vind ik hem het best passen in Italie. Daar maalt men er niet om hoe er gewonnen word. Als er maar gewonnen word. En zo vaak heb ik niet genoten van zijn voetbal ideen. Hij heeft veel gewonnen. Maar de manier waarop spreekt mij niet echt aan.
Maar goed voor hetzelvde geld blijft Jose nog jaren bij Madrid.

Hij heeft zich trouwens dit zeizoen best wel gedragen niet? Jammer want ik heb vaak om hem moeten lachen.

Stijn_Slayer
Nou, zo héél erg onder de indruk ben ik niet van City en Chelsea dit seizoen. PSG is zonder Zlatan ook meteen een stuk minder. Ik weet niet of Mourinho een type is voor een zak geld in Rusland, denk het niet.

Ik denk niet dat het bestuur het zomaar pikt als hij 3/4e van z'n basiselftal de laan uit stuurt. Het is toch ook een volslagen idiote gedachte om Ramos en Casillas te verkopen? Waar ga je betere spelers vinden op die posities?

City zal er echt wel aankomen. En als je de CL-resultaten van Chelsea en Real Madrid van de afgelopen 10 jaar tegen elkaar afzet is toch wel duidelijk dat Chelsea veel meer gepresteerd heeft daarin en dus zeker geen kleinere club is...

Bij PSG is Zlatan de blikvanger, maar Lavezzi toch minstens zo belangrijk. En ik vraag me af of PSG er minder op wordt met Cavani ipv Zlatan. Ik denk het niet eigenlijk. Real moet vooral hopen dat één van de nieuwe grootmachten Ronaldo niet wegkoopt.

Dat zal het bestuur zeker niet pikken. Dat gaat toch ook niet gebeuren Stijn

Nee, die gaan sowieso niet weg.

Stijn_Slayer
Ik las vandaag dat Ronaldo een nieuw contract is voorgelegd, dus dat klinkt veelbelovend.

Real heeft inderdaad voor hun doen teleurstellend gepresteerd in de CL de afgelopen jaren, al is de halve finale van vorig jaar en dit jaar geen schande (wel erg zonde). Een slechte dag in de CL kan dodelijk zijn, in de competitie kun je dat eenvoudiger herstellen.

Er is ten tijde van de Figo's en Zidanes niet altijd verstandig ingekocht. Als ze toen Makélélé hadden gehouden (of een type Makélélé hadden gekocht) en twee goede verdedigers erbij hadden gehaald, hadden ze misschien meer kunnen bereiken. Ik las een tijdje geleden een quote van (ik denk) Gravesen die zei dat hij Figo, Zidane, Raul, Ronaldo, Beckham en Guti de hele wedstrijd alleen maar naar voren zag rennen. Dat is wel een beetje waar...

Aan de andere kant verwacht je ook weer niet dat zo'n Mahamadou Diarra ineens niet meer kan voetballen nadat hij bij Lyon jarenlang sterk speelde.

ah zo heeft Barcelona ook een domme zet gedaan, Yaya touré laten gaan en Busquets opstellen.

De beste verdedigende middenvelder ter wereld weg doen voor diene lange slungel. Ok hij is goed maar komt niet in de beurt van Yaya.

Jaaaaa alleen die naam al daar krijg je toch een st.... van

iggy schreef:
Jaaaaa alleen die naam al daar krijg je toch een st.... van

Dan heb je vast een afkeer van Nee Nee Cherry - of is dat juist de kers op jouw taartje, ouwe rakker?

Mjuman lust dit graag: Neneh Cherry & The Thing - The Cherry Thing (2012)

Iggy lust zeker een stukje Neneh Cherry. Alleen dat ding moet er niet aanhangen
En daar moet je toch mee opletten in Thailand ha.

Saaie match tot nu toe in Basel. Wel veel werklust van de thuisploeg maar ze moeten meer tempo maken. Chelsea op voorsprong met een corner die toevallig nog juist Moses z'n hoofd streelt. En Hazard had die kans toch echt wel mogen binnentikken...hopelijk een leukere 2de helft met wat betere passing

Duplan weg bij FC Utrecht
Wie moet nu de doelpunten tegen Ajax gaan maken?
Ajax-doder zoekt emplooi. Daar moet toch zeker wel een club voor zijn te vinden?

(afbeelding)

Stijn_Slayer schreef:

Ik denk niet dat het bestuur het zomaar pikt als hij 3/4e van z'n basiselftal de laan uit stuurt. Het is toch ook een volslagen idiote gedachte om Ramos en Casillas te verkopen? Waar ga je betere spelers vinden op die posities?

Jij gelooft dit?

Van wat ik heb gehoord is Casillas zelf trouwens de grote stoorzender bij Real, samen met zijn vriendin.

Stijn_Slayer
Mourinho is al het hele seizoen bezig om de iconen te beschadigen. Hij is zichzelf expres onmogelijk aan het maken, dat levert meer op dan ontslag nemen. Casillas zie ik hem nog wel verkopen als hij zou blijven en ik geloof ook wel dat Ramos dan zelf wil vertrekken. Zover laat het bestuur alleen nooit komen.

musician schreef:
Duplan weg bij FC Utrecht
Wie moet nu de doelpunten tegen Ajax gaan maken?
Ajax-doder zoekt emplooi. Daar moet toch zeker wel een club voor zijn te vinden?

(afbeelding)

Ik heb de perikelen rond zijn persoon niet zo mee gekregen, maar ik vind hem nog altijd een van de beste spelers van de Eredivisie. Wilt hij zelf weg of wil Utrecht van hem af?
Het is misschien niet de speler die het verschil gaat maken, maar het zou (in Nederland) wel een nuttige speler kunnen zijn om AZ, Twente, Vitesse of Feyenoord op niveau te brengen.

Zo goed is Duplan toch ook weer niet? Wellicht dat het voor AZ wel wat is, maar ik denk dat Twente, Vitesse en Feyenoord wat hoger inzetten.

Hij wil zelf weg. Jammer, want voor het niveau Utrecht is ie een uitstekende speler. Voor de top 5 komt echter wel tekort, bovendien is ie al 29. Als ie naar een grotere Nederlandse club zou gaan, zou dat enkel als back-up zijn. Maar denk dat ie naar het buitenland gaat, een club in de top van het Championship of terug naar Frankrijk ofzo.

Groningen maar goed volgens mij hebben we nog nooit gewonnen in Eindhoven, tenminste niet vaak.

Duplan zou voor Feyenoord alleen een versterking zijn voor de breedte, om zo nu en dan in te vallen in het laatste kwartier.

Feyenoord heeft te weinig goede (voor Eredivisie begrippen) buitenspelers (alleen Schaken en Boëtius momenteel). We moeten juist af van middelmatige spelers als Duplan. Verhoek en Goossens zijn wel een stuk minder.

Nummer 32. Zo dichtbij.

Titmeister schreef:
Hij wil zelf weg. Jammer, want voor het niveau Utrecht is ie een uitstekende speler. Voor de top 5 komt echter wel tekort, bovendien is ie al 29. Als ie naar een grotere Nederlandse club zou gaan, zou dat enkel als back-up zijn. Maar denk dat ie naar het buitenland gaat, een club in de top van het Championship of terug naar Frankrijk ofzo.

Hij wil nog 1 keer een nieuw avontuur aangaan. Verder heeft hij een Griekse vriendin die heimwee heeft dus wellicht gaat hij naar een Griekse club maar niet per se noodzakelijk. Ik baal er zelf wel enorm van. Een van de echte smaakmakers die FC Utrecht gaat verlaten. Hij wil overigens zeker NIET naar Frankrijk.

Verder gaat hij weg met pijn in het hart (zeker na enkele legendarische wedstrijden tegen Ajax, Celtic, Liverpool en Napoli) en is het geen geldkwestie. FC Utrecht heeft hem een goed contract aangeboden maar hij wil gewoon nog een nieuw avontuur beginnen op deze leeftijd en is als transfervrije speler zeer aantrekkelijk voor andere clubs.

Stijn_Slayer
Teleurstellende derby in Madrid (1-2). Mourinho had het elftal op acht plaatsen gewijzigd, dus ik had een nederlaag verwacht. Morata bakte er weinig van, maar dacht zelf in ieder geval wel dat hij Ronaldo was. Benzema linksbuiten; tweede helft heeft hij twee keer een bal geraakt. Ook nog mazzel dat Atletico Nacho redelijk met rust liet. Falcao was nagenoeg onzichtbaar, dat scheelt dan nog.

Eigenlijk hebben beide teams gewoon 90 minuten de bal vooruit geschopt en renden ze er op goed geluk achteraan. Zelden was één van de ploegen na drie balcontacten nog in balbezit. De scheids was ook maar een inconsequente flierefluiter.

Overigens wel met veel plezier naar AZ gekeken.

Nicolage Rico schreef:
Ik zou het alleen voor Chevy al mooi vinden als Ajax geen kampioen wordt.

Heb de wedstrijden overigens niet gezien (samenvatting ook niet). Schijnt hectisch geweest te zijn de eerste minuten, maar de tweede helft verdiend gewonnen.

He$$el_01 schreef:
(quote)

Jij gelooft dit?

Van wat ik heb gehoord is Casillas zelf trouwens de grote stoorzender bij Real, samen met zijn vriendin.
hij mag van mij direct naar Barcelona gaan

Geen verrassende of schokkende uitslagen maar toch de winst voor FC Utrecht tegen PEC Zwolle is behoorlijk.

Volgens mij maakt plaats vijf of zes niets uit, toch hoop ik dat ze boven FC Twente gaan eindigen. Vooral gelet op de verschillen in geld en mogelijkheden tussen beide clubs.

chevy93 schreef:
(quote)

Heb de wedstrijden overigens niet gezien (samenvatting ook niet). Schijnt hectisch geweest te zijn de eerste minuten, maar de tweede helft verdiend gewonnen.

Heb je 'm opgeslagen op je pc?

musician schreef:
Geen verrassende of schokkende uitslagen maar toch de winst voor FC Utrecht tegen PEC Zwolle is behoorlijk.

Volgens mij maakt plaats vijf of zes niets uit, toch hoop ik dat ze boven FC Twente gaan eindigen. Vooral gelet op de verschillen in geld en mogelijkheden tussen beide clubs.

Vanuit de far west (Los Angeles) constateer ik tot mijn genoegen dat mijn cluppie met een enorme hoeveelheid jeugdspelers in het team heeft gewonnen van PEC. Wouters is goed bezig.

voor Pappot, mooi uitgespeeld tweede doelpunt.

Nicolage Rico schreef:
Verhoek en Goossens zijn wel een stuk minder.

Je kon er op wachten maar die Goossens...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:44 uur

geplaatst: vandaag om 03:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.