MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Als hij zou willen wel.

rayman schreef:
'Messi straks te koop voor 300 miljoen' | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Tsja. Alles heeft een prijskaartje zullen we maar zeggen.

Nee, gewoon iedere speler in Spanje moet zo'n clausule in zijn contract hebben staan. Robben en Sneijder hebben geloof ik ook een afkoopsom van boven de 200 mio bij Real. Maar de journalist wil gewoon wat opschudding creëren met die titel, niet meer, niet minder.

Ace
Die van de heren C Ronaldo en Kaka is 1 miljard naar verluidt... Puur omdat het zoals FlyLo zegt verplicht is in Spanje dat in een contract op te nemen.

Xabi Alonso naar Real. Het zal wel aan mij liggen, maar zo goed is hij nou ook weer niet. Als Liverpool-fan heb ik 'm hoog zitten, maar wat hij daar nou aan de selectie toevoegt? Eens kijken wat Liverpool nog terughaalt. De naam van Sneijder is al gevallen. Gelijk doen, die is beter dan Xabi Alonso.

Pfff, jammer voor Twente. Het blijven Portugezen hé.

Wat zonde zeg voor Twente
Die Portugezen flikken het wel vaak in de laatste minuten. Wat zal Wisgerhof zich rot voelen met dat eigen doelpunt.

Wij in Nederland snappen niet dat je in de laatste 10 minuten alle ballen uit het stadion moeten schieten, in plaats daarvan gaan we allemaal 20 meter met de bal lopen om de bal uiteindelijk te verliezen.

Ace schreef:
Die van de heren C Ronaldo en Kaka is 1 miljard naar verluidt... Puur omdat het zoals FlyLo zegt verplicht is in Spanje dat in een contract op te nemen.

Xabi Alonso naar Real. Het zal wel aan mij liggen, maar zo goed is hij nou ook weer niet. Als Liverpool-fan heb ik 'm hoog zitten, maar wat hij daar nou aan de selectie toevoegt? Eens kijken wat Liverpool nog terughaalt. De naam van Sneijder is al gevallen. Gelijk doen, die is beter dan Xabi Alonso.

De transfers van Xabi Alonso en Kaka zijn de enige die echt nodig waren bij Real Madrid, de verdediging uitgezonderd. Ze hadden echt niemand op deze posities (Guti en Gago )

Het is ook die halfslachtigheid van wat doen we: doorgaan en aanvallen of toch verdedigen.

En ik wil niet lullig doen, maar je zag het gewoon aankomen, als je je zo ver laat terugvallen. Bekend gezegde luidt: de aanval is de best verdediging - maar ja die Ruiz kon geen bal vasthouden en Perez leek wel op zoek naar zijn functie-omschrijving. Verdedigend oogde het ok,maar aanvallend stelde het weinig voor - geen statistieken gezien, maar het zou me niets verbazen als het over de hele wedstrijd 60 % (Sporting) en 40 % (Twente) was.

Hard resultaat, maar wel duidelijk.

dix
Nicolage Rico schreef:
Pfff, jammer voor Twente. Het blijven Portugezen hé.

Het blijven Nederlanders zal je bedoelen. Ik heb dit al zoooo vaak gezien bij Nederlands internationaal voetbal. Dit was eigenlijk de eerste keer dat ik er níet over in spanning zat. Het duurde lang, maar vanaf de 85ste minuut zag je 'm aankomen.

dix schreef:
(quote)

Het blijven Nederlanders zal je bedoelen. Ik heb dit al zoooo vaak gezien bij Nederlands internationaal voetbal. Dit was eigenlijk de eerste keer dat ik er níet over in spanning zat. Het duurde lang, maar vanaf de 85ste minuut zag je 'm aankomen.

Tja zo is het helaas. Nederlandse teams kunnen nu eenmaal moeilijk verdedigen en dan krijg je dit.

Je zag t inderdaad van mijlenver aankomen. Soort van eigen schuld

dix
Reijersen schreef:
Wat zal Wisgerhof zich rot voelen met dat eigen doelpunt.

Douglas ... díe moet zich voor z'n hoofd slaan. Had 2-0 moeten maken maar probeerde door de keeper héén te koppen.

lowriderluuk
Kloten man, ik had het Twente zo gegunt, wat moet die jongen zich rot voelen, en niet alleen hij. Maar goed aanval is de beste verdediging en met achteroverleunen beslecht je je eigen lot, helaas, ze hadden allang 2-0 moeten maken, jammer, niet gelukt.

Je kan een hele waslijst maken van Nederlandse teams die dit eerder is overkomen, te beginnen met het Ned Elftal vooor de kwalificatie tegen België voor het WK 1986 (2-1 na een 2-0 voorsprong en 0-1 in België

stuart
Jammer voor Twente; ik vind het een leuke ploeg en ik heb wat een zwak voor Steve McClaren.

Balen van Twente. Ik zat op de fiets toen de wedstrijd ongeveer afgelopen moest zijn en belde even iemand voor de stand. Ik dacht dat het wel goed zat, maar toen ik thuiskwam werd net Brama (goede speler trouwens) en die stond er niet bepaald als overwinnaar bij.

Wat werd ie?

geinterviewd

Afgelopen weekend zat Rene Stam (44 jaar oud) al op de bank bij Ado. Ben benieuwd of ie nu ook gaat spelen.

Ace schreef:

Mja, ik denk dat je Alonso wel onderschat. Vond hem bij Sociedad al erg goed. In 2003 heeft ie ze bijna kampioen gemaakt, pas op de laatste speeldag kwam Real langszij. En het jaar daarop toch redelijk ver gekomen in de CL met deze Spaanse middenmotor. Bij Liverpool gaan ze hem ook nog wel missen, denk ik.

Nog even en Real heeft een compleet nieuw eerste elftal bij elkaar gekocht...

Een aderlating voor Liverpool. Als Mascherano ook nog zijn biezen pakt hebben ze daar echt een groot probleem. Die twee verzetten me een bak werk, dat is niet normaal meer.

Ace
FlyLo schreef:
(quote)

De transfers van Xabi Alonso en Kaka zijn de enige die echt nodig waren bij Real Madrid, de verdediging uitgezonderd. Ze hadden echt niemand op deze posities (Guti en Gago )

Sneijder, Diarra, De La Red? Kaka begrijp ik, maar Xabi Alonso... Begrijp me niet verkeerd, het is een goede speler, maar ik vind 35 miljoen best veel voor een speler die tegen de top aan hangt en niet de absolute top is.

@rayman: voor Liverpool is het wel een aderlating. Mascherano is een nog grotere aderlating wanneer die zou vertrekken, want die vind ik toch wel een stuk beter.

Ace schreef:
(quote)

Sneijder, Diarra, De La Red? Kaka begrijp ik, maar Xabi Alonso... Begrijp me niet verkeerd, het is een goede speler, maar ik vind 35 miljoen best veel voor een speler die tegen de top aan hangt en niet de absolute top is.

@rayman: voor Liverpool is het wel een aderlating. Mascherano is een nog grotere aderlating wanneer die zou vertrekken, want die vind ik toch wel een stuk beter.

Diarra is een beest-achtig type, Xabi Alonso zal gewoon langs hem staan in de basis XI. Beetje zoals Pirlo en Gattuso bij Milan. De La Red zal dit jaar niet spelen (zijn medische toestand blijft onduidelijk) en Sneijder is een aanvallende middenvelder/winger.

Mascherano blijft normaal gewoon bij Liverpool. Barcelona is niet bereid om zo diep in de buidel te tasten en zou nu geïnteresseerd zijn in Kompany en Chygyrynsky (ofzoiets). Die laatste heeft wel al CL gespeeld en moet 30m kosten dus waarschijnlijk blijft hij ook gewoon bij Shakthar.

Ace schreef:
... voor Liverpool is het wel een aderlating. Mascherano is een nog grotere aderlating wanneer die zou vertrekken...

dan is de strijd nu voor Lee Cattermole van Wigan tussen Liverpool (als direct vervanger voor Alonso of/en Mascherano) en Sunderland

en Bordeaux`s ster speler Marouane Chamakh mag kiezen tussen Arsenal over een jaar als zijn contract op is ... of deze maand naar Sunderland

TerryA schreef:
(quote)

dan is de strijd nu voor Lee Cattermole van Wigan tussen Liverpool (als direct vervanger voor Alonso of/en Mascherano) en Sunderland

Liverpool zou geïnteresseerd zijn in Aquilani (die zijn komst zou bijna afgerond zijn), Poulsen en Defour..

Ace
FlyLo schreef:
Sneijder is een aanvallende middenvelder/winger.

Sneijder heeft ook al genoeg als defensieve/controlerende middenvelder zijn kunsten vertoond en dat ging hem prima af. Aangezien ze hem al hebben en voor veel geld hebben gekocht, vind ik het vreemd. Winger hebben ze 'm bij Madrid gezet, want daar heeft hij bij Ajax nog nooit gespeeld.

Ace
TerryA schreef:

en Bordeaux`s ster speler Marouane Chamakh mag kiezen tussen Arsenal over een jaar als zijn contract op is ... of deze maand naar Sunderland

Nou, dan wist ik het wel! Ik ging mooi naar Sunderland!

Ace schreef:
(quote)

Nou, dan wist ik het wel! Ik ging mooi naar Sunderland!

Echt wel. Prachtige historie, die club.
En een publiekstrekker, ook nog.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:18 uur

geplaatst: vandaag om 07:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.