MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Ace
Nicolage Rico schreef:
Ik hoor dat ajax interesse heeft in Drenthe!!!

Kraken jullie Tomasson maar lekker af.

Ps. Drenthe moet wel iets van 13 miljoe kosten, denk ik.

Ik heb ook al zoiets gelezen, maar die droeftoeter schijnt 3 miljoen per jaar te cashen bij Real. Daarom komt hij dus vast niet en kan ik met een gerust hart gaan slapen.

Drenthe na Sno.. dat zou wel het droevigste nieuws in jaren zijn ja.

Ace schreef:

Ik heb ook al zoiets gelezen, maar die droeftoeter schijnt 3 miljoen per jaar te cashen bij Real. Daarom komt hij dus vast niet en kan ik met een gerust hart gaan slapen.

Daarom komt Huntelaar ook niet meer.

Mjuman schreef:
Ter vergelijking:
Jefferson Farfan:
Eredivisie - 118 wedstrijden, 57 doelpunten
Bundesliga- 22 wedstrijden, 6 doelpunten
Interlands - 37 wedstrijden, 12 doelpunten

En tegen Fred Rutten: terughalen die speler!
Betaal jij het?

orbit schreef:
Drenthe na Sno.. dat zou wel het droevigste nieuws in jaren zijn ja.

sno zou in de belangstelling stan van Hertha bsc, ik zou zeggen strik er om en weg er mee...

Ace
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Daarom komt Huntelaar ook niet meer.

Die mag best komen, maar gaat echt niet naar Ajax terug als hij net een buitenlands avontuur is begonnen. Je begrijp ik dan ook niet helemaal, maar goed...

Ace
Groningen wil Van der Heijden van Ajax huren. Kijk, dat zou ik nou weigeren!

Ace schreef:
Je begrijp ik dan ook niet helemaal, maar goed...

Omdat ajax weer informeert naar Huntelaar.

Ace
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Omdat ajax weer informeert naar Huntelaar.

Je kan het allicht proberen: die jongen raakt op een zijspoor bij Madrid, transfermarkt sluit over 3,5 week en hij zal graag willen spelen ivm een naderend WK. De kans is natuurlijk klein dat het lukt, maar niet geschoten...

MJ_DA_MAN schreef:
!! citeert Ter vergelijking:
Jefferson Farfan:
Eredivisie - 118 wedstrijden, 57 doelpunten
Bundesliga- 22 wedstrijden, 6 doelpunten
Interlands - 37 wedstrijden, 12 doelpunten

En tegen Fred Rutten: terughalen die speler! !!! einde citaat

Betaal jij het?

Tja, jij woont toch in het zuiden - is je spaarpot leeg dan?

Die m van mjuman staat nl niet voor 'money'.

Als ik me niet vergis, is er in E'hoven aardig wat geld verdiend met de verkoop van een parkeerplaats en wacht men - geloof ik - ook nog steeds op wat transfergeld (hier en daar) voor ene Braziliaan, Robert (schijnt ie te heten). Financieel heeft PSV wel eens een beter beleid gehad dan de afgelopen twee jaar en de aankopen van Koeman kan je nauwelijks een succes noemen.

Weet ook wel dat wat fondsen teruggeploegd zijn naar die club van investeerders - maar die zullen ook moeten snappen: "no pain, no gain"- eerst zaaien dan oogsten en PSV heeft echt wat slagkracht en leiderschap/trekkerskracht nodig.

Oftewel: je denkt dat PSV het geld heeft om Farfan terug te halen?

Ace
Zelfde verhaal: al had psv het geld, waarom zou Farfan terug willen naar psv?

stuart
Ik ben het wel met MM eens; zoals de selectie bij PSV nu is wordt het normaal gesproken geen kampioen. Ik tip bij het begin van het seizoen Ajax, maar we zullen zien....

Ik meen dat PSV nu ook niet het geld op de rug heeft groeien, maar versterking is wel nodig....(het zit in een neergaande trend de laatste jaren)

PSV heeft momenteel minder te besteden dan bv. Groningen en Heerenveen. Valt me mee dat ze Engelaar nog over hebben kunnen nemen.

Ace schreef:

Je kan het allicht proberen: die jongen raakt op een zijspoor bij Madrid, transfermarkt sluit over 3,5 week en hij zal graag willen spelen ivm een naderend WK. De kans is natuurlijk klein dat het lukt, maar niet geschoten...

Daarom moest ik lachen; Huntelaar verdient daar ook 10x zoveel als bij ajax.

MJ_DA_MAN schreef:
Oftewel: je denkt dat PSV het geld heeft om Farfan terug te halen?

Denk dat ze eerst van Jan Klier Looszoiets af moeten; het afgelopen jaar heeft de CL weinig duitjes in het laatje gebracht. Als men echt wil is er wel gaat, aantal staat men min of meer onder curatele (raad van commissarissen). Die zullen moeten worden overtuigd/inzien dat PSV een neerwaarste spiraal dreigt in te gaan. Als je gaat salderen (transfersommen in en transfersommen uit, moet er toch een behoorlijke pot geld zijn - alleen al 9 miljoen voor Gomes, 7 miljoen voor Lange Jan - die wordt gewoon gecontroleerd door die raad).

@Ace: 10* liever Farfan dan Ikke, ikke, ikke Looszoiets; en Amrabat heeft nog niet het niveau.

herman schreef:
PSV heeft momenteel minder te besteden dan bv. Groningen en Heerenveen. Valt me mee dat ze Engelaar nog over hebben kunnen nemen.

Toch bizar, terwijl ze zo'n beetje 15 jaar achtereenvolgens in de CL hebben gespeeld.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Toch bizar, terwijl ze zo'n beetje 15 jaar achtereenvolgens in de CL hebben gespeeld.

Klopt volgens mij ook niet - zie mijn post hierboven. Volgens mij is gewoon geld teruggevloeid naar de pot (fin. reserves) die wordt beheerd door de raad van commissarissen. Dat parkeerterrein aan de Fredrikslaan bracht nl ook al 17 miljoen op.

Farfan komt niet en kan ook niet komen; ten eerste heeft hij gewoon een meerjarig contract bij Schalke dat veel te duur is om af te kopen en ten tweede gaat de beste man echt geen salaris inleveren. Ik zie Farfan liever vandaag dan morgen terugkomen, maar dat is natuurlijk niet reeël.

Engelaar heeft overigens wél salaris ingeleverd, waardoor PSV hem nog kon betalen, anders was ook hij te duur geweest.

Het geld dat ze in de Cl verdiend hebben is volgens mij opgegaan aan het afbetalen van oude leningen (investeerders die opeens hun geld terugwilden) en de hypotheek op het stadion.

PSV heeft geluk gehad dat ze de laatste jaren (nouja afgelopen jaar niet) zo vaak kampioen zijn geworden, anders hadden ze er echt heel slecht voor gestaan.

Dat is idd een vreemd verhaal, want dat geeft aan dat die investeerders geen vertrouwen meer hadden. Die voorzitter die Van Raay is opgevolgd - Bill ... - heeft ook geen handige moves gedaan: eerst Koeman in het openbaar afzeiken en toen Koeman kampioen werd moest ie 'em feliciteren als een boer die kiespijn heeft.

Toen dat hele Lemic verhaal - merkwaardig optreden van Jan Reker ook - dat gedoe rond Stevens (dat weet je toch dat Stevens veel te rechtlijnig is voor Latino's). Ik verbaas me er steeds over dat een organisatie waar zoveel geld in omgaat > 50 miljoen zo amateuristisch geleid wordt. Dat geld wat ten onrechte (ivm Simons) naar Lemic is gegaan - hoe zou je dat in een bedrijf kunnen verklaren? Ik zie het al voor me: "ja ik dacht dat hij ons zou helpen een groot project binnen te trekken en toen zijn we een paar keer uit eten geweest en wezen stappen; en ja de boekhouding heeft ook een zakcentje gegeven (een paar ton slechts)" volgens mij kom je daar niet mee weg - ja door de achterdeur, met een ontslagbrief.

Leuk materiaal voor een artikel in VI.

Ja, de VI zou er een mooi artikel over kunnen schrijven.

Volgens mij heeft Timmer ook wel een hand in het verhaal. Die wil gewoon snel schulden aflossen. Eerst het zuur en dan het zoet, denkt ie waarschijnlijk.

Ace
Mjuman schreef:

@Ace: 10* liever Farfan dan Ikke, ikke, ikke Looszoiets; en Amrabat heeft nog niet het niveau.

Wie is looszoiets? Je zit toch niet stiekem met orbit te msn-en he, want diens waardspelingen begrijp ik ook nooit... Natuurlijk is Farfan beter dan welke aanvaller ook die nu bij psv speelt, maar die komt echt niet terug.

Hij heeft het over Dank u "ikke ikke ikke" las zo iets.

La zo vic

Loos zo iets

MSN - is dat dan makkelijker dan een postduif of een E-meeuw?

In ieder geval makkelijker dan een k-mail.

GrafGantz schreef:
In ieder geval makkelijker dan een k-mail.

Maar mjuman heeft aan het einde van de vorige eeuw bij een vorige werkgever een serieuze brainwash gehad tav alles wat men MS begon.

Even een aside uit die hoek: in zijn huwelijksnacht staat Bill (bijna ontkleed) met zijn Miranda (idem) in de hotelkamer; ze komt naar hem toe, trekt speels aan de elastieken band van zijn boxershort, blikt naar benee en zegt: "So that's why you named the company microsoft."

Of ze kunnen nog steeds niet in echt in euro's rekenen. In de laatste vakantie (juni) in Zuid-Portugal geweest en 1 dag 1 Spanje - nog regelmatig zie je - onder prijzen in euro - prijzen in esc. en ptas.

lowriderluuk
Heeft hij een mond vol gouden tanden of zou.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:49 uur

geplaatst: vandaag om 08:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.