Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 5 augustus 2009, 14:07 uur
Ace schreef:
Sneijder heeft ook al genoeg als defensieve/controlerende middenvelder zijn kunsten vertoond en dat ging hem prima af. Aangezien ze hem al hebben en voor veel geld hebben gekocht, vind ik het vreemd. Winger hebben ze 'm bij Madrid gezet, want daar heeft hij bij Ajax nog nooit gespeeld.
(quote)
Sneijder heeft ook al genoeg als defensieve/controlerende middenvelder zijn kunsten vertoond en dat ging hem prima af. Aangezien ze hem al hebben en voor veel geld hebben gekocht, vind ik het vreemd. Winger hebben ze 'm bij Madrid gezet, want daar heeft hij bij Ajax nog nooit gespeeld.
Een speler met de kwaliteiten van Sneijder zet je niet in een verdedigende positie. Die moet je vrijheid geven om zijn ding te doen.
0
Ace
geplaatst: 5 augustus 2009, 14:22 uur
FlyLo schreef:
Een speler met de kwaliteiten van Sneijder zet je niet in een verdedigende positie. Die moet je vrijheid geven om zijn ding te doen.
(quote)
Aan de ene kant ben ik het met je eens. Aan de andere kant hoef je niet perse van alle vrijheid beroofd te worden in een controlerende wat meer defensieve rol. Ik kan het weten

0
geplaatst: 5 augustus 2009, 14:38 uur
Ace schreef:
Aan de ene kant ben ik het met je eens. Aan de andere kant hoef je niet perse van alle vrijheid beroofd te worden in een controlerende wat meer defensieve rol. Ik kan het weten
(quote)
Mja, ik vind VdV eigenlijk wel meer geschikt voor die rol als Sneijder. En een Pirlo bij Milan toont natuurlijk wel aan dat je nog een zekere vrijheid hebt op die positie.
0
geplaatst: 5 augustus 2009, 15:33 uur
Ace schreef:
VDV? Die denkt alleen maar vooruit...
VDV? Die denkt alleen maar vooruit...
Nou en, hou je daar rekening mee. Door de tactiek van Jol tegen Groningen kwam bijv. Aisatti buiten spel te staan - en ik ben een groot liefhebber van zijn spel - kan gebeuren.
0
Social_Mask
geplaatst: 5 augustus 2009, 15:40 uur
Klote van Twente, maar je zag het al aankomen.. Ik gunde het ze wel. Die Rajkovic speelde trouwens wel geweldig, wat een verdediger zeg.
0
Ace
geplaatst: 5 augustus 2009, 16:30 uur
Mjuman schreef:
Nou en, hou je daar rekening mee. Door de tactiek van Jol tegen Groningen kwam bijv. Aisatti buiten spel te staan - en ik ben een groot liefhebber van zijn spel - kan gebeuren.
(quote)
Ik zeg ook niet dat het een probleem is, lezen
FlyLo beweert dat die meer geschikt is voor een controlerende rol dan Sneijder.Had ik al gezegd dat de nederlaag van Twente heel erg jammer vind! Dit is slecht voor het Nederlands voetbal en bovenal niet erg goed voor de UEFA-coefficient!
0
geplaatst: 5 augustus 2009, 16:53 uur
Ace schreef:
FlyLo beweert dat die meer geschikt is voor een controlerende rol dan Sneijder.
Had ik al gezegd dat de nederlaag van Twente heel erg jammer vind! Dit is slecht voor het Nederlands voetbal en bovenal niet erg goed voor de UEFA-coefficient!
(quote)
FlyLo beweert dat die meer geschikt is voor een controlerende rol dan Sneijder.Had ik al gezegd dat de nederlaag van Twente heel erg jammer vind! Dit is slecht voor het Nederlands voetbal en bovenal niet erg goed voor de UEFA-coefficient!
Over VdV-Sneijder zullen we het wel niet eens worden, en ik heb zo'n gevoel dat je tweede alinea op mij gericht is

0
Ace
geplaatst: 5 augustus 2009, 17:01 uur
FlyLo schreef:
Over VdV-Sneijder zullen we het wel niet eens worden, en ik heb zo'n gevoel dat je tweede alinea op mij gericht is
(quote)
Niet alleen aan jou hoor
Maaruh, ik was inderdaad niet helemaal serieus. Hoewel ik sympathie voor Twente heb en het natuurlijk best sneu was!
0
geplaatst: 5 augustus 2009, 19:58 uur
Ace schreef:
Aquilani als vervanger van Xabi Alonso naar LFC...
Aquilani als vervanger van Xabi Alonso naar LFC...
KJH naar Milan en Drenthe blijft bij Real Madrid.
0
geplaatst: 5 augustus 2009, 20:08 uur
Transfer KJH is nog niet bevestigd, werd alleen gemeld door zo'n Italiaanse krant. Maar denk (hoop) dat het snel bekend wordt gemaakt.
0
geplaatst: 5 augustus 2009, 21:19 uur
Huntelaar is wel zeker hoor naar AC Milan, is iig geen gerucht meer zoals van een week geleden. Donderdag tekent die.
0
geplaatst: 5 augustus 2009, 21:37 uur
Nja als er op Vi een apart artikel van staat, klopt het (vooralsnog) altijd. Anders staat het bij Transferdagboek bij de geruchten.
0
geplaatst: 5 augustus 2009, 21:44 uur
Ja, en kijk dan ook even welke bron VI erbij vermeldt
. Staat dan ook nog tussen aanhalingstekens.
0
geplaatst: 5 augustus 2009, 21:49 uur
MJ_DA_MAN schreef:
. Staat dan ook nog tussen aanhalingstekens. Ja dat las ik, maar ik wil alleen maar zeggen dat het dan wel een betrouwbare bron is (volgens vi) anders stond het namelijk bij de geruchten.
En ik ga ervanuit dat Huntelaar na Milaan gaat, hoop dat hij het goed gaat doen daar.
0
geplaatst: 7 augustus 2009, 01:03 uur
Vandaag werd het dan bevestigd en dat betekende voor ons gewone stervelingen, een extra les in de cursus kapitaalvernietiging op korte termijn:
The Hunt:
voor 27 meloen van Ajax naar Madrid - dec 2008
voor 15 van Madrid naar AC Milan - aug 2009
How to lose a fortune in 7 months
Voor alle duidelijkheid: de recessie/kredietcrisis was al in volle gang in dec 2008.
The Hunt:
Voor alle duidelijkheid: de recessie/kredietcrisis was al in volle gang in dec 2008.
0
geplaatst: 7 augustus 2009, 08:36 uur
Is dit al zeker dan die 15 miljoen? Ik dacht dat ik gister op CNN hoorde dat die voor 21 mil. is overgenomen.
0
geplaatst: 7 augustus 2009, 11:01 uur
Hahaha, oh jah
dat zou inderdaad heel goed kunnen. Weer lekker opgelet
.
0
geplaatst: 7 augustus 2009, 12:27 uur
Mjuman schreef:
Vandaag werd het dan bevestigd en dat betekende voor ons gewone stervelingen, een extra les in de cursus kapitaalvernietiging op korte termijn:
The Hunt:
The Hunt:
Volgens mij krijgt Ajax nog meer miljoenen van Madrid als Huntelaar goed presteert in de Champions League (zelfs als dat in dienst is van Real Madrid). Opmerkelijke constructie inderdaad...
0
geplaatst: 7 augustus 2009, 12:39 uur
@Herman - dat zat al verdisconteerd in die 27 miljoen. Zelfs als je die AEX-index volgt kom je niet in zo'n korte tijd van van 20 (+7 dan) naar 15.
Overigens is het eerder ook al zo geweest in het geval van The Hunter: voor ruim 1 miljoen van PSV naar Heerenveen en 1,5 jaar later voor 8,5 naar Ajax; daar kreeg PSV toen ook ruim een miljoen van. Overigens geloof ik niet dat Hiddink dit als een persoonlijk succes beschouwt. Hiddink testte hem toen af, terwijl hij - bij PSV-insiders - echt al twee jaar gold als een bijzonder talent; was toen uitgeleend aan AGOVV.
Funny money zegt men wel eens
Overigens is het eerder ook al zo geweest in het geval van The Hunter: voor ruim 1 miljoen van PSV naar Heerenveen en 1,5 jaar later voor 8,5 naar Ajax; daar kreeg PSV toen ook ruim een miljoen van. Overigens geloof ik niet dat Hiddink dit als een persoonlijk succes beschouwt. Hiddink testte hem toen af, terwijl hij - bij PSV-insiders - echt al twee jaar gold als een bijzonder talent; was toen uitgeleend aan AGOVV.
Funny money zegt men wel eens
0
geplaatst: 7 augustus 2009, 13:04 uur
Dat van die 27 klopt inderdaad. Ik weet nog dat ze over 20 miljoen spraken en dat daar nog 7 bij kon komen.
Maar PSV had toen ook al Kezman rondlopen. Achteraf was het de best denkbare opvolger geweest van Kezman, maar ik kan me best voorstellen dat ze hem wel kwijt wilden aan Heerenveen.
Maar PSV had toen ook al Kezman rondlopen. Achteraf was het de best denkbare opvolger geweest van Kezman, maar ik kan me best voorstellen dat ze hem wel kwijt wilden aan Heerenveen.
0
geplaatst: 7 augustus 2009, 13:14 uur
Beide gingen op hetzelfde moment weg, gek genoeg: zomer 2004. PSV wilde The Hunter opnieuw uitlenen; en dat wilde hij niet, daarom hing hij naar Heerenveen. Kezman vertrok vrij laat, naar Chelsea; Hiddink heeft gezegd dat hij aanvankelijk H. te licht voor de top vond. Opvolging van Kezman is nooit echt adequuat geweest: Robert een miskleun, Lange Jan een ondergewaardeerde super-sub, Koevermans; nu misschien wel met Ola Toivonen
0
geplaatst: 7 augustus 2009, 13:16 uur
Play-off duels vierde voorronde Champions League:
Sheriff (Mol) – Olympiakos Piraeus (Gri)
Red Bull Salzburg (Oos) – Maccabi Haifa (Isr)
FK Ventspils (Let) – FC Zürich (Zwi)
FC Kopenhagen (Den) – APOEL Nicosia (Cyp)
Levski Sofia (Bul) – Debrecen (Hon)
Olympique Lyon (Fra) – Anderlecht (Bel)
Celtic (Sch) – Arsenal (Eng)
FC Timisoara (Roe) – VfB Stuttgart (Dui)
Sporting Portugal (Por) – Fiorentina (Ita)
Panathinaikos (Gri) – Atlético Madrid (Spa)
Sheriff (Mol) – Olympiakos Piraeus (Gri)
Red Bull Salzburg (Oos) – Maccabi Haifa (Isr)
FK Ventspils (Let) – FC Zürich (Zwi)
FC Kopenhagen (Den) – APOEL Nicosia (Cyp)
Levski Sofia (Bul) – Debrecen (Hon)
Olympique Lyon (Fra) – Anderlecht (Bel)
Celtic (Sch) – Arsenal (Eng)
FC Timisoara (Roe) – VfB Stuttgart (Dui)
Sporting Portugal (Por) – Fiorentina (Ita)
Panathinaikos (Gri) – Atlético Madrid (Spa)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.