MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Ja Brazilië kan echt niet overtuigen, met dit spel moet er al een half mirakel gebeuren als ze wereldkampioen willen worden. Ik vind die Neymar ook een irritante voetballer. Zoveel show bij en maar wat graag duiken altijd. Echt zo'n speler die je keihard onderuit wil stampen moest je ertegen spelen.

Vreselijke figuur die Neymar, je zit inderdaad iedere keer te hopen dat ie een rotschop krijgt.

chevy93 schreef:
(quote)
Ik. Op MovieMeter, want hier gaat het toch alleen maar over voetbal.

Misschien moet ik ook maar een MovieMeter account aanmaken.

Dit is trouwens nu al het meest bizarre toernooi van dit jaar. Nadal, Federer, Tsonga, Wawrinka, Azarenka, Sjarapova, Ivanovic. Het gaat helemaal nergens meer over.

Maar ja, laten we maar gewoon proberen positief te blijven: Dolgopolov en Verdasco zitten er nog in.

En Novak gaat hem gewoon weer winnen dit jaar.

Maher lijkt bijna binnen bij PSV. Dat noem ik nog eens een aankoop! Eindelijk eens een voetballer waarvoor je naar het stadion toe gaat!

Nu nog een stuk of 4 goede verdedigers, want Bruma (wat ook beklonken lijkt) ben ik nog niet zo van overtuigt.

trebremmit schreef:
Vreselijke figuur die Neymar, je zit inderdaad iedere keer te hopen dat ie een rotschop krijgt.

Alleen maar kaarten aan proberen te smeren. Geen wonder dat de Uruguayen hem op een gegeven terug wilden pakken.

lennon schreef:
Maher lijkt bijna binnen bij PSV. Dat noem ik nog eens een aankoop! Eindelijk eens een voetballer waarvoor je naar het stadion toe gaat!

Ja, bij AZ weten ze er alles van.

Hij is nog jong, zeker getalenteerd maar ik had net willen schrijven dat ik het een goede beslissing vond van Ajax, om Maher niet te kopen.

Maher wordt de nieuwe Wijnaldum van PSV. Hij belandt er tussen vedetten waar hij zelf, als eenoog in het land der blinden, koning was te Alkmaar. Die rol gaat hij niet meer terug krijgen bij PSV, net zo goed als dat Wijnaldum hardhandig heeft meegemaakt dat zijn rol bij Feyenoord bepaalt geen vergelijkbare rol bij PSV is geworden.

Dat lukt je alleen als je overstapt van club als je inmiddels al enigszins door de wol bent geverfd en dat is Maher nog niet. PSV is daarom niet de club voor Maher op dit ogenblik, wat overigens ook geldt voor andere grote Europese clubs. Maher had nog zeker een paar jaar de ster van AZ moeten blijven, voor de broodnodige ervaring. Nu gaat er teveel op zijn schouders rusten.

Maar goed, ik begrijp de beweegredenen van Maher en zijn zaakwaarnemer heel goed. In zekere zin mag je nog blij zijn dat hij nog in Nederland blijft. Maar ik zie er PSV geen kampioen mee worden.

^ nee kampioen wordt psv zeker niet. Opbouwen is nu het devies. Maar het statement dat jeugd nu een kans krijgt wordt door een eventuele aankoop van maher ook weer teniet gedaan.

Voorlopig is bijna de hele voorhoede weg, of gaat nog weg. Hopelijk krijgt depay en ook locadia een eerlijke kans nu.

PSV gaat in ieder geval vrolijk door met veel geld uitgeven. Moet ook nog maar zien of ze de investering op Maher terugverdienen, zó goed is die nou ook weer niet.

Ach ja ze hebben Lens en Mertens voor aardig wat geld verkocht, dus dan kun je weer wat kopen.
Maher vind ik trouwens wel een hele goede voetballer, weet alleen niet of PSV wel een goede club voor hem is.

Justus18 schreef:
Op MusicMeter schakelen we zo over naar Brazilië - Urugay. Voor wie het tennis volgt kan uitwijken naar MovieMeter.

Lijkt de NOS wel

herman schreef:
PSV gaat in ieder geval vrolijk door met veel geld uitgeven. Moet ook nog maar zien of ze de investering op Maher terugverdienen, zó goed is die nou ook weer niet.
Je moet jeugd wel al hebben klaarstaan om de jeugd de kans te geven. De jeugd de kans geven wil niet zeggen, overal jeugd inpassen ook al hebben ze de kwaliteit niet. Op de plaats van Mertens schuiven ze wel gewoon Depay naar voren, omdat dat een talent is dat de kwaliteit wel heeft. Op het middenveld hebben ze geen talenten lopen op het moment. Dus dan vind ik een gerichte aankoop niet gek. Al kun je je vraagtekens bij de hoge vraagprijs zetten, wat PSV ook lijkt te doen. Verder vind ik Maher overigens wel zó goed.

PSV heeft trouwens zowel Mertens als Lens met winst verkocht. Zolang je dat voor elkaar krijgt valt het met dat geld over de balk smijten ook wel mee.

Edit: Bovendien zijn 5 basisspelers weg. Mocht Toivonenen/of Strootman weggaan zelfs 6 of 7. Dat kun je niet opvangen met enkel jeugdspelers. Dan vecht je tegen degradatie.

Er zijn er zelfs al zes weg: Waterman, Hutchinson, Bouma, van Bommel, Mertens en Lens. Toivonen gaat inderdaad waarschijnlijk nog wel weg en ik zie Pieters ook nog wel weggaan.

Het is wel lekker dat er nu al een aantal spelers zijn verkocht, want hierdoor is er niet meer de noodzaak om andere basisspelers te verkopen (Strootman).

Wat heeft PSV toch eigenlijk belachelijk veel middenvelders gekocht de laatste jaren. Strootman, Engelaar, Van Bommel, Toivonen, Wijnaldum, Hutchinson, Hiljemark...

Wat is nu het team dat er volgend jaar moet staan? Zoiets?

Tyton

Manolev - Bruma - Marcelo - Willems

Hiljemark - Wijnaldum - Strootman

Narsingh - Matavz - Depay

Tyton of Zoet.

Manolev gaat weg dus daar moet nog een nieuwe speler komen.

Middenveld weet ik nog niet precies. Misschien met Strootman, Wijnaldum en Maher. En anders Wijnaldum rechtsbuiten.

Matavz of Locadia.

De rest klopt wel denk ik.

Stijn_Slayer
Als Ajax niet te erg leeggekocht wordt, gaat PSV dan weer geen kampioen worden.

Het zou wel leuk zijn als Cocu een geweldige trainer blijkt. Maar met deze verdediging wordt het een moeilijk verhaal.

Ward schreef:
Op de plaats van Mertens schuiven ze wel gewoon Depay naar voren, omdat dat een talent is dat de kwaliteit wel heeft.

Inmiddels lijkt het erop dat ze Assaidi willen op die plek.

Ik zag het inderdaad, al moet je The Daily Mirror wel met een korreltje zout nemen. Ik zou het erg teleurstellend vinden. Zeker na Cocu zijn persconferentie en de uitspraak dat Depay die plek moet gaan invullen. Hetzelfde geldt overigens voor de vermeende interesse in Gomes. Slecht signaal naar Zoet en Tyton.

Of Jozefzoon...

Geen idee wat die kan toevoegen, maar in principe hebben we ook maar één speler voor de rechtsbuiten positie, dus daar ging sowieso nog iemand bij komen.

Bony lijkt naar Swansea te gaan (later vandaag meer bekend).

Ajax wil nog steeds Van de Hoorn losweken bij FC Utrecht ondanks matig EK.

FC Utrecht in voorronde EL naar Albanie of Luxemburg, eerst uit.

Jozefzoon en Bruma zijn allebei inderdaad officieel gemaakt door de PSV-site. Dus dat Assaidi-verhaal lijkt me onzin. Jozefzoon vind ik een betere optie dan Assaidi. Want stuk goedkoper qua salaris en ik vermoed dat hij vooral als stand-in voor Depay en eventueel Narsingh zal spelen. Een heel seizoen alles spelen zou ook teveel gevraagd zijn van Depay. Dus iemand erbij was wel nodig.

Bruma ben ik nog niet van overtuigd. Heeft altijd de status als groot talent, maar is meer gebaseerd op het feit dat hij als 17-jarige bij Chelsea mocht debuteren dan verdere sportieve prestaties. Hopelijk kan hij die status nu dan een kracht bij zetten door een goed seizoen te draaien.

Josefzoon is toch gewoon een rechtsbuiten? Als stand-in voor Depay hebben we Bakkali, een van de grootste talenten van Nederland. Die gaat sowieso speeltijd krijgen.

herman schreef:
Wat is nu het team dat er volgend jaar moet staan? Zoiets?
Tyton
Manolev - Bruma - Marcelo - Willems
Hiljemark - Wijnaldum - Strootman
Narsingh - Matavz - Depay

Een goede vijfde plaats moet voor PSV toch haalbaar zijn, met dit op het veld?

He$$el_01 schreef:
Josefzoon is toch gewoon een rechtsbuiten? Als stand-in voor Depay hebben we Bakkali, een van de grootste talenten van Nederland. Die gaat sowieso speeltijd krijgen.
Kan volgens mij op allebei de vleugels spelen.

Bony lijkt naar Swansea te gaan (later vandaag meer bekend).

Voor 12 Miljoen Euro dus. Benieuwd wat Vitesse nog gaat doen.

Kali naar Roda, dat is toch wel heel apart. Wilde bij Utrecht niet verlengen omdat ie waarschijnlijk transfervrij naar een grotere club kon (Anderlecht, Ajax), maar dat liep op niets uit. Het enige wat ik me kan voorstellen is dat Roda diep in de buidel heeft getast voor zijn salariseisen.

Roda is sowieso wel goed aan het inkopen. Die hebben al hun halve basis vervangen.

Gretz schreef:
Kali naar Roda, dat is toch wel heel apart. Wilde bij Utrecht niet verlengen omdat ie waarschijnlijk transfervrij naar een grotere club kon.

Kali was toe aan een nieuwe uitdaging en dat kun je degradatievoetbal zeker noemen. Nu moet ik natuurlijk oppassen met mijn grote mond want voor je het weet speelt FC Utrecht komend seizoen ineens onderin het rechterrijtje. Kan zomaar

Feit is wel dat bij Kali rond de Kerst met 15 wedstrijden in de basis de arrogantie naar zijn kop steeg. Hij heeft gegokt en wat vele FCU fans betreft verloren. Benieuwd of hij het bij Roda waar kan maken want die spelen een compleet ander systeem vergeleken met FC Utrecht. Wouters wist de kwaliteiten van Kali prima te benutten maar kan dat bij Roda ook? We gaan het zien vanaf 4 Augustus in de Nederlandse voetbaltempels. Intussen heeft de opvolger van Kali bij FC Utrecht (Martensson) het in de laatste reeks wedstrijden prima gedaan.

Stijn_Slayer
Running On Empty schreef:
(quote)

Voor 12 Miljoen Euro dus. Benieuwd wat Vitesse nog gaat doen.

De gemiddelde Vitesse fan dacht dat hij wel even 25 miljoen zou opbrengen.

Dat lijkt me sterk... alleen uitzonderlijke spelers vertrekken nog voor zulke bedragen uit de eredivisie. En Bony is geen 19 of 20 meer. Of zijn de Vitesse fans zó dom?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:20 uur

geplaatst: vandaag om 03:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.