MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Hazard is een aanvallende middenvelder en Mertens is een spits... Logica...

Mertens is zo klein, die zag je nooit tussen al die verdedigers.

iggy schreef:
Ik doel niet eens op zijn fysieke kracht. Die is trouwens minimaal. Maar in italie ben je per definitie vogelvrij verklaart als spits.
Ik zit eens in de twee weken bij PSV op de tribune maar heb Mertens nog nooit in de spits zien spelen. Net als Hazard een vleugelspeler, dus die vergelijking vind ik nog niet zo gek. Heb wel het idee dat Hazard fysiek wat sterker is. Het fysieke aspect zal lastig voor hem zijn, maar dat zou in alle grote competities gelden. Dat lijkt me niet onoverkomelijk. Mertens wil echter nog wel eens zijn schouders ophalen als zijn back mee naar voren gaat. Dat hoef je in Italië niet te flikken lijkt me.

Weergaloze partij van Federer. Net iets langer dan een uur nodig om met Hanescu af te rekenen.

Nadal heeft het minder makkelijk.

Darcis

Darcis

Wow, Nadal uitgeschakeld!

Darcis

Niet dat ik hem ooit als kanshebber zag, maar toch. Best grappig dit.

Darcis

dix
Kromkamp is gestopt. De vraag is waarmee.

"Hopelijk beseffen de huidige spelers van Jong Oranje wel dat het niet verstandig is om voor je 24ste de eredivisie te laten voor wat het is. Het EK in Israël heeft duidelijk gemaakt, dat op dit moment niemand de stap naar het buitenland kan maken. Niet één. Deze generatie zal zich eerst verder in de eredivisie moeten ontwikkelen en als dat goed gaat kan op een verantwoorde manier alsnog voor een mooie club worden gekozen. Daarbij is Spanje de norm."

Aldus Johan C. te A. in een grote ochtendkrant vanmorgen.

Daarbij verder aantekenend, dat er geen één speler is geweest van de selectie spelers onder de 21 die voorgaande EK's in 2006 en 2007 hebben gewonnen, succesvol zijn geweest in het buitenland. De zeer succesvolle spits Maceo Rigters (1984) bijvoorbeeld, ging na het EK een avontuur aan bij Blackburn Rovers en mislukte volledig.

Hij is nu 29 en niet meer te traceren als voetballer. In het seizoen 2011-2012 speelde hij nog voor het Australische, jawel, Gold Coast United.
Het is toch bizar hoe zo'n carriere dan verloopt.

Cruyff zelf was ook al 26 toen hij van Ajax naar Barcelona verhuisde en hij heeft hier, naar mijn idee weer eens helemaal gelijk, al zal ik het niet snel toegeven...

Van langer in de eredivisie spelen worden ze ook niet veel beter.

Gewoon een goede club kiezen waar je veel kan spelen en niet een waar je op de bank komt te zitten en alleen voor het geld naar toe gaat.
Waarom Spanje de norm is ontgaat mij een beetje.

trebremmit schreef:
Waarom Spanje de norm is ontgaat mij een beetje.

Omdat Johan.

Stijn_Slayer
Ancelotti Higuain

Doe dan die luie, bolle Benzema weg. Je gaat niet snel een betere spits dan Higuain vinden.

Higuain

Mignolet

Heeft er nog niemand gejuicht voor Dustin Brown? Dan zal ik het maar doen:

Die snoekduik op setpunt was echt prachtig.

Stijn_Slayer schreef:
Ancelotti Higuain

Doe dan die luie, bolle Benzema weg. Je gaat niet snel een betere spits dan Higuain vinden.

Wat is er mis met Ancelotti dan? Heeft het toch goed gedaan bij Milan, Chelsea en PSG.
Wie had je anders graag gezien?

stoepkrijt schreef:
Heeft er nog niemand gejuicht voor Dustin Brown? Dan zal ik het maar doen:

Die snoekduik op setpunt was echt prachtig.
Ik. Op MovieMeter, want hier gaat het toch alleen maar over voetbal.

Stijn_Slayer
herman schreef:
(quote)

Wat is er mis met Ancelotti dan? Heeft het toch goed gedaan bij Milan, Chelsea en PSG.
Wie had je anders graag gezien?

Bij Milan heeft hij na 2004 met steeds behoorlijke selecties weinig gewonnen. Met PSG kampioen worden, vind ik niet zo bijzonder. Dat is eerder een plicht.

Klopp had van mij wel mogen komen. Misschien hadden ze Löw ook wel kunnen overtuigen?

chevy93 schreef:
Op MovieMeter, want hier gaat het toch alleen maar over voetbal.

Op MusicMeter schakelen we zo over naar Brazilië - Urugay. Voor wie het tennis volgt kan uitwijken naar MovieMeter.

We blijven toch nog even op MusicMeter voor tennis. Hup Roger!

Setpunt voor Roger

Edit: maar alweer tiebreak

Federer out!

Stakhovsky

Stakhovsky

Federer

Brazilië speelt matig, hadden eigenlijk al 1-0 achter moeten staan als Forlan die penalty had gemaakt. Die gaan echt geveegd worden als ze ook zo tegen Spanje acteren.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:03 uur

geplaatst: vandaag om 05:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.