MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Voor wie?

Voor Utrecht had hij z'n waarde, ook met af en toe een foutje, kon hij echt ook nog wel even doorgroeien. Hij kon wat Europese ervaring opdoen, het komende seizoen.

Bij Ajax is hij nog een maatje te klein, de wedstrijden bij jong oranje waren ook nog niet z'n ding. Ik verwacht eerlijk gezegd enige tijd bankzitten, voor Van de Hoorn tenzij Alderweireld inderdaad vertrekt.

Maar ik zou als ik Ajax was niet volledig op Van der Hoorn terug willen vallen, wil je wedstrijden in de Champions League gaan winnen.

FC Utrecht neemt waarschijnlijk Kees Luijcks van NAC die transfervrij is en dan houden ze wat geld over voor een aanvaller, mogelijk Mike van Duinen van ADO. Want als je meer goals tegen gaat krijgen, moet je er zelf ook meer gaan maken Logisch he?

Spectaculaire ontknoping van de vierde set Djokovic - Del Potro: 2-2 nu.

Wat een pot zeg

Prachtige pot, maar het ging als een nachtkaarsje uit. Nog even opfliakkeren (0-30), maar dan toch Djokovic.

musician schreef:
Voor wie?

Maar ik zou als ik Ajax was niet volledig op Van der Hoorn terug willen vallen, wil je wedstrijden in de Champions League gaan winnen.

Vergeet niet zijn scorend vermogen, hij heeft afgelopen seizoen een werkelijk fameus doelpunt gemaakt

Met beeld leuker.

Als hij dat komend seizoen nog een keertje herhaalt in de Galgenwaard hoor je mij niet klagen.

Toch kon hij onder supervisie van Jaap Stam en Frank De Boer nog wel eens uitgroeien tot een echte topverdediger.

Justus18 schreef:
Spectaculaire ontknoping van de vierde set Djokovic - Del Potro: 2-2 nu.

Ongelofelijk dat ik dit nou weer moest missen. Ik heb de eerste set gezien en de tiebreak van de vierde, maar het niveau was wel echt heel erg hoog zeg.

Hopen dat Janowicz nog even voor een stuntje kan zorgen. Zou wel leuk zijn met al die chauvinistische Engelsen op de tribunes.

Was echt een fantastische partij tussen Djokovic en Del Potro. Het verschil was echt heel klein, Del Potro verdiende de zege wel voor mij, hoe hij telkens terugkwam. Echt schitterend!

Wat een prachtige etappe. Twee nederlanders bij de eerste 5 van een bergetappe!

Diepe buiging voor Laurens ten Dam Ook voor Mollema, maar voor Ten Dam net iets dieper. Wat een knecht.

Fantastisch een-twee ook van Sky. Ik wist dat ze sterk waren, maar deze overmacht was wel erg groot.

Jammer dat Valverde net niet meer gepakt kon worden. Mollema heeft de laatste 2 kilometer nog even flink gas gegeven!

De mannen staan ook 4de en 5de in het klassment.

Onweerwolf
Ten Dam breekt eindelijk door als absolute opperbaas. Vorig jaar in de Vuelta was 'ie al heel sterk en nu laat 'ie het echt zien.

En Ten Dam is ook nog eens een hele constante renner dus het zou me niets verbazen als hij straks in Parijs nog steeds top 10 rijdt.

Mooie rit, ik had niet verwacht dat Contador, Evans en Van Garderen zo zwaar door het ijs gingen zakken. Ik had wel benieuwd geweest in hoeverre Van Den Broeck had meegekunnen in deze etappe.

Heerlijke etappe, inderdaad.

Wel jammer dat Contador deze Tour niet spannend kan maken.

Ha, ik ben het eens eens met Marcel, ik vind Laurens ten Dam ook absoluut een baas!

Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen, hij zou best weer de beste Nederlander kunnen worden, net als vorig jaar. Maar Mollema is ook in vorm, waar ie vorig jaar tegenviel. Die twee kunnen hopelijk nog mooie dingen laten zien.

Mollema deed het vorig jaar niet slecht, maar viel toen uit.

Ah ja, dat is waar ook.

Overigens werd Ten Dam vorig jaar nog achtste in de Vuelta, dus hij heeft een top 10-notering wel in zich. Mollema ook natuurlijk, dus dat belooft wat. Ik hoop dat het voor de Nederlanders eindelijk eens een mooie tour gaat worden, dat is alweer een tijdje geleden.

Nu maar hopen dat Mollema op z'n fiets blijft zitten. Gelukkig is-ie wel taai.

En voor Feyenoord.

Hij daalt ineens in mn achting. Raar...

Ja, jij hebt natuurlijk iets tegen nederlanders die nog beter bergop rijden dan jij dat doet.

Paap_Floyd schreef:
Hij daalt ineens in mn achting. Raar...

Bauke? Ik vind dat ie het mooi gedaan heeft hoor. Lekker z'n eigen tempo, en op het eind nog even wat mannen inhalen.

Ik reageerde uiteraard op de laatste opmerking van Rico

Oh, ik heb geen idee wat er met Feyenoord is, ik dacht dat je het nog over het wielrennen had. Verkeerd begrepen.

Ik zal voortaan het bericht aanhalen

Ik ben uiterst content met de Belkin-heren vandaag hoor.

Ten Dam, wat een mooie vent inderdaad Gun hem een mooie notering echt van harte. Verder had ik wel iets meer verwacht van Contador, Rodriguez en vooral van Van Garderen, die had ik als nummer 3 deze Tour voorspeld. Dat Evans en Schleck door het ijs zakte, verbaast me dan weer minder...

Wauw, wat een slechte finale zeg.

Murray serveerde slecht, Djokovic leek weinig motivatie te hebben.

Niettemin een historische overwinning.

Flutfinale, maar felicitaties aan de Britten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:08 uur

geplaatst: vandaag om 16:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.