Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 7 juli 2013, 19:25 uur
Djokovic leek inderdaad heel futloos, het leek soms dat hij weinig moeite deed om het punt binnen te halen. Moet ook niet leuk zijn als heel het stadion voor de tegenspeler supportert 
Maar Murray is wel verdiend gewonnen.

Maar Murray is wel verdiend gewonnen.
0
geplaatst: 7 juli 2013, 19:47 uur
Titmeister schreef:
Ten Dam, wat een mooie vent inderdaad ...
Ten Dam, wat een mooie vent inderdaad ...
Nu kan je veel over Ten Dam zeggen maar niet dat hij mooi is

0
geplaatst: 7 juli 2013, 20:15 uur
0
geplaatst: 7 juli 2013, 21:25 uur
Nicolage Rico schreef:
Ten Dam lijkt op Halina Reijn.
Ten Dam lijkt op Halina Reijn.
Ten Dam lijkt (serieus) op Paap. Als ik de pics juist heb van het MuMe fotoboek.
0
geplaatst: 7 juli 2013, 21:42 uur
0
geplaatst: 7 juli 2013, 22:14 uur
Wat lees ik nou toch allemaal weer. Ten Dam heeft sowieso n beter kapsel.
0
geplaatst: 8 juli 2013, 08:57 uur
vigil schreef:
Halina heeft betere borsten.
En betere gezichtsbeharing.Halina heeft betere borsten.
0
geplaatst: 8 juli 2013, 12:05 uur
@NR - ik zal het ff uitleggen voor je:
Voor zijn werk heeft een wielrenner vaak speciale kleding aan, voor haar werk trekt een actrice als Halina Reijn meestal speciaal haar kleren uit. Bij de een is het bovenlijf meestal niet in zicht (en terecht, want een melkwit, behaard mannenlijf ....), bij de ander ... (enfin je snapt het wel). Dat heet ook wel functioneel bloot en de zaak is om het frequent en goed in beeld te brengen, want dat trekt (film)publiek.
Voor zijn werk heeft een wielrenner vaak speciale kleding aan, voor haar werk trekt een actrice als Halina Reijn meestal speciaal haar kleren uit. Bij de een is het bovenlijf meestal niet in zicht (en terecht, want een melkwit, behaard mannenlijf ....), bij de ander ... (enfin je snapt het wel). Dat heet ook wel functioneel bloot en de zaak is om het frequent en goed in beeld te brengen, want dat trekt (film)publiek.

0
geplaatst: 8 juli 2013, 12:12 uur
Dank je voor de uitleg. Dus ze zijn toch niet eenzelfde persoon?
0
geplaatst: 8 juli 2013, 12:50 uur
Weer een opvallend onderscheid: zeker wanneer een film veel aftrek vindt - zoals Blue Movie in Sluis (50 weken achtereen) En en wielrenner trekt zich op aan z'n tegenstander.
0
geplaatst: 9 juli 2013, 19:31 uur
In de tijd dat ik op een studentenflat woonde vonden de studentes het interessant als ik mijn koersbroek aandeed. Dat is helaas al lang geleden.
0
geplaatst: 9 juli 2013, 19:42 uur
Dan weten we dat ook weer (nee, ik gooi er geen knipoog smiley achteraan want voor je het weet komen de foto's)
0
geplaatst: 9 juli 2013, 20:29 uur
Zo, opgeruimd staat netjes. Bony naar Swansea voor 12 miljoen. Waar die Engelsen dat geld ook vandaan halen, ik zou zeggen strik er om en een enkeltje over de Noordzee.
Wat zou Vitesse gaan doen, met al dat geld?
Zouden ze een spits van 10 miljoen durven terug te kopen?
Ik denk het eigenlijk niet, maar wat dan met dat geld, is de vraag.
Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat rollen.
Het wordt natuurlijk wel eenzaam bovenin, voor Pelle op de topscoorderslijst, jammer voor de onderlinge concurrentie.
Wat zou Vitesse gaan doen, met al dat geld?
Zouden ze een spits van 10 miljoen durven terug te kopen?
Ik denk het eigenlijk niet, maar wat dan met dat geld, is de vraag.
Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat rollen.
Het wordt natuurlijk wel eenzaam bovenin, voor Pelle op de topscoorderslijst, jammer voor de onderlinge concurrentie.

0
geplaatst: 9 juli 2013, 20:42 uur
Ze hebben in ieder geval Aké gehuurd. Het zoveelste Feyenoord-talent dat bij een concurrent van Feyenoord gaat voetballen.
0
geplaatst: 9 juli 2013, 21:06 uur
Ik geloof niet dat Feyenoord daar interesse in heeft gehad. Alleen in Castaignos. En het is maar goed dat hij niet kwam.
0
geplaatst: 9 juli 2013, 22:28 uur
Nicolage Rico schreef:
Ze hebben in ieder geval Aké gehuurd. Het zoveelste Feyenoord-talent dat bij een concurrent van Feyenoord gaat voetballen.
De (oorspronkelijke) Feyenoord jeugd is goed vertegenwoordigt in de Eredivisie.
Bij Feyenoord zelf:
Janmaat
De Vrij
Bruno Martins Indi
Kongolo
Vilhena
Clasie
Boëtius
Manu
Achahbar
PSV:
Rekik
Bruma
Wijnaldum
Twente:
Fer
Castaignos
Leerdam
Ebecilio
Vitesse:
Aké (ADO Den Haag/Feyenoord)
Heerenveen:
Van La Parra
Feyenoord staat helaas op het punt om de jongste van de drie broers (Rodney) Kongolo's te verliezen aan Manchester City. De 15-jarige speler schijnt een grote speler te worden en wordt vaak gemodelleerd aan Patrick Viera.
0
geplaatst: 9 juli 2013, 22:36 uur
Ja, ik heb al wel weer een vaag vermoeden hoe dat gaat aflopen.
Kan hij niet eerst even normaal meedraaien met de de leerschool van de jeugd en, als hij echt heel erg goed is, drie jaar in Feyenoord 1 acteren?
Kan hij niet eerst even normaal meedraaien met de de leerschool van de jeugd en, als hij echt heel erg goed is, drie jaar in Feyenoord 1 acteren?
0
geplaatst: 9 juli 2013, 22:48 uur
musician schreef:
Ja als de arbitrage ook weer zo mee gaat werken als vorig seizoen moet dat wel lukken denk ik, maar het geluk van Feyenoord kan ook zomaar een keertje ophouden

0
geplaatst: 10 juli 2013, 10:42 uur
Kill_illuminati schreef:
(quote)
Mooi rijtje ja. Is Cabral al weg eigenlijk? Ik weet wel dat hij weg moet bij Twente.
Feyenoord staat helaas op het punt om de jongste van de drie broers (Rodney) Kongolo's te verliezen aan Manchester City. De 15-jarige speler schijnt een grote speler te worden en wordt vaak gemodelleerd aan Patrick Viera.
Erg zuur weer. Hij schijnt over meer talent te beschikken dan Terrence.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.