MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Murray

Djokovic leek inderdaad heel futloos, het leek soms dat hij weinig moeite deed om het punt binnen te halen. Moet ook niet leuk zijn als heel het stadion voor de tegenspeler supportert
Maar Murray is wel verdiend gewonnen.

Titmeister schreef:
Ten Dam, wat een mooie vent inderdaad ...

Nu kan je veel over Ten Dam zeggen maar niet dat hij mooi is

Ten Dam lijkt op Halina Reijn.

Halina heeft betere borsten.

vigil schreef:

Ten Dam heeft betere benen...

Nicolage Rico schreef:
Ten Dam lijkt op Halina Reijn.

Ten Dam lijkt (serieus) op Paap. Als ik de pics juist heb van het MuMe fotoboek.

Paap heeft betere benen

Paap heeft ook betere borsten.

Heel mooi. Sympathieke kerel.

Wat lees ik nou toch allemaal weer. Ten Dam heeft sowieso n beter kapsel.

vigil schreef:
En betere gezichtsbeharing.

@NR - ik zal het ff uitleggen voor je:

Voor zijn werk heeft een wielrenner vaak speciale kleding aan, voor haar werk trekt een actrice als Halina Reijn meestal speciaal haar kleren uit. Bij de een is het bovenlijf meestal niet in zicht (en terecht, want een melkwit, behaard mannenlijf ....), bij de ander ... (enfin je snapt het wel). Dat heet ook wel functioneel bloot en de zaak is om het frequent en goed in beeld te brengen, want dat trekt (film)publiek.

Dank je voor de uitleg. Dus ze zijn toch niet eenzelfde persoon?

Mjuman schreef:
....want dat trekt (film)publiek.
Dat publiek trekt toch vooral zichzelf?

Paap_Floyd schreef:
(quote)
Dat publiek trekt toch vooral zichzelf?

Weer een opvallend onderscheid: zeker wanneer een film veel aftrek vindt - zoals Blue Movie in Sluis (50 weken achtereen) En en wielrenner trekt zich op aan z'n tegenstander.

In de tijd dat ik op een studentenflat woonde vonden de studentes het interessant als ik mijn koersbroek aandeed. Dat is helaas al lang geleden.

Dan weten we dat ook weer (nee, ik gooi er geen knipoog smiley achteraan want voor je het weet komen de foto's)

Ah, een liefhebber

Zo, opgeruimd staat netjes. Bony naar Swansea voor 12 miljoen. Waar die Engelsen dat geld ook vandaan halen, ik zou zeggen strik er om en een enkeltje over de Noordzee.

Wat zou Vitesse gaan doen, met al dat geld?
Zouden ze een spits van 10 miljoen durven terug te kopen?
Ik denk het eigenlijk niet, maar wat dan met dat geld, is de vraag.

Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat rollen.

Het wordt natuurlijk wel eenzaam bovenin, voor Pelle op de topscoorderslijst, jammer voor de onderlinge concurrentie.

Ze hebben in ieder geval Aké gehuurd. Het zoveelste Feyenoord-talent dat bij een concurrent van Feyenoord gaat voetballen.

Nee dat terug halen gaat niet zo makkelijk blijkbaar.

Ik geloof niet dat Feyenoord daar interesse in heeft gehad. Alleen in Castaignos. En het is maar goed dat hij niet kwam.

Nicolage Rico schreef:
Ze hebben in ieder geval Aké gehuurd. Het zoveelste Feyenoord-talent dat bij een concurrent van Feyenoord gaat voetballen.

De (oorspronkelijke) Feyenoord jeugd is goed vertegenwoordigt in de Eredivisie.

Bij Feyenoord zelf:
Janmaat
De Vrij
Bruno Martins Indi
Kongolo
Vilhena
Clasie
Boëtius
Manu
Achahbar

PSV:
Rekik
Bruma
Wijnaldum

Twente:
Fer
Castaignos
Leerdam
Ebecilio

Vitesse:
Aké (ADO Den Haag/Feyenoord)

Heerenveen:
Van La Parra

Feyenoord staat helaas op het punt om de jongste van de drie broers (Rodney) Kongolo's te verliezen aan Manchester City. De 15-jarige speler schijnt een grote speler te worden en wordt vaak gemodelleerd aan Patrick Viera.

Ja, ik heb al wel weer een vaag vermoeden hoe dat gaat aflopen.

Kan hij niet eerst even normaal meedraaien met de de leerschool van de jeugd en, als hij echt heel erg goed is, drie jaar in Feyenoord 1 acteren?

musician schreef:
Het wordt natuurlijk wel eenzaam bovenin, voor Pelle op de topscoorderslijst, jammer voor de onderlinge concurrentie.

Ja als de arbitrage ook weer zo mee gaat werken als vorig seizoen moet dat wel lukken denk ik, maar het geluk van Feyenoord kan ook zomaar een keertje ophouden

Kill_illuminati schreef:
(quote)

De (oorspronkelijke) Feyenoord jeugd is goed vertegenwoordigt in de Eredivisie.

Mooi rijtje ja. Is Cabral al weg eigenlijk? Ik weet wel dat hij weg moet bij Twente.

Feyenoord staat helaas op het punt om de jongste van de drie broers (Rodney) Kongolo's te verliezen aan Manchester City. De 15-jarige speler schijnt een grote speler te worden en wordt vaak gemodelleerd aan Patrick Viera.

Erg zuur weer. Hij schijnt over meer talent te beschikken dan Terrence.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:27 uur

geplaatst: vandaag om 12:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.