Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 7 augustus 2009, 13:17 uur
Naast een paar leuke affiches komen er dus volkomen nietszeggende clubs de CL binnen. Dit zal niet de bedoeling van Platini zijn geweest.
0
geplaatst: 7 augustus 2009, 13:41 uur
Jammer dat Twente niet tegen Fiorentina speelt. Had me best een haalbare kaart geleken.
0
geplaatst: 7 augustus 2009, 14:00 uur
Heerenveen - PAOK
NAC - Villareal
Twente - Quarabag
Ajax - Slovan Bratislava
PSV - Bnei Yehuda
Zijn jullie ook weer bij.
NAC - Villareal
Twente - Quarabag
Ajax - Slovan Bratislava
PSV - Bnei Yehuda
Zijn jullie ook weer bij.

0
geplaatst: 7 augustus 2009, 14:16 uur
Behalve voor Nac moet dit geen problemen opleveren lijkt me...
0
geplaatst: 7 augustus 2009, 14:38 uur
Wel leuk voor NAC, toch een mooie affiche.
Bnei Yehuda uit, altijd lastig. Heeft Pacos de Ferreira uitgeschakeld, zie ik. Dat Portugese team waar AZ maar ternauwernood van won in hun rampseizoen 2 jaar terug.
Wel ver reizen voor Twente en PSV, zal er wel inhakken.
Bnei Yehuda uit, altijd lastig. Heeft Pacos de Ferreira uitgeschakeld, zie ik. Dat Portugese team waar AZ maar ternauwernood van won in hun rampseizoen 2 jaar terug.
Wel ver reizen voor Twente en PSV, zal er wel inhakken.
0
Ace
geplaatst: 8 augustus 2009, 13:38 uur
Kos schreef:
Eniesee kampioenen.
Eniesee kampioenen.
Klinkende overwinning inderdaad. Op zijn minst is het net zo opvallend dat Heerenveen zo matig presteert. Dat alles plaatst de overwinning van az in de cruijff-schaal ook in een ander daglicht. Het niet al te overtuigende spel van az gisteren onderstreept dat maar weer eens.
Messi gaat 9,5 miljoen per jaar verdienen bij Barca. Das best veul. Sinds de komst van Zlatan was hij even niet meer de best betaalde spelert bij de Catalanen en dat kan natuurlijk niet. Vandaar deze modale bescheiden loonsverhoging.
0
geplaatst: 8 augustus 2009, 14:30 uur
vraag blijft natuurlijk:
was NEC nou zo goed of was Heerenveen nu zo slecht...
was NEC nou zo goed of was Heerenveen nu zo slecht...
0
geplaatst: 8 augustus 2009, 15:06 uur
rayman schreef:
Heerenveen - PAOK
NAC - Villareal
Twente - Quarabag
Ajax - Slovan Bratislava
PSV - Bnei Yehuda
Heerenveen - PAOK
NAC - Villareal
Twente - Quarabag
Ajax - Slovan Bratislava
PSV - Bnei Yehuda
PAOK wordt best nog eens lastig voor Heerenveen.
NAC gaat het niet redden tegen Villareal.
Twente tegen een club uit Azerbaidzjan waar ik nog nooit van gehoord heb. Zo in eerste instantie moet dat kunnen.
Ajax tegen Bratislava. Kampioen van Slowakije met maar liefst 8 punten voorsprong op Zilina. Zal weleens moeilijker gaan worden als deze meesten hier denken.
PSV tegen een team uit Israël waar ik niks van weet. Maar zou zo in 1e instantie moeten kunnen.
0
geplaatst: 8 augustus 2009, 16:35 uur
Ajax gaat het nog heel lastig krijgen, tegen Zilina vorig jaar ging het nou ook niet bepaald van een leien dakje. En het Slowaakse voetbal is in de lift (zie ook het nationale team).
0
Ace
geplaatst: 8 augustus 2009, 23:32 uur
Ik volg het Slowaakse voetbal ook op de voet 
Tegen rkc vanavond was het iig niet best. Nou ja, aanvallend viel er genoeg te beleven en ook met het middenveld (zeker de tweede helft met een erg goed spelende Enoh) was weinig mis, maar in de verdediging rammelde het weer aan alle kanten. Gelukkig hebben we nog een Uruguyaan die, hoewel hij 8 opgelegde kansen miste, er toch nog 3 maakt.

Tegen rkc vanavond was het iig niet best. Nou ja, aanvallend viel er genoeg te beleven en ook met het middenveld (zeker de tweede helft met een erg goed spelende Enoh) was weinig mis, maar in de verdediging rammelde het weer aan alle kanten. Gelukkig hebben we nog een Uruguyaan die, hoewel hij 8 opgelegde kansen miste, er toch nog 3 maakt.
0
geplaatst: 9 augustus 2009, 00:01 uur
0
Ace
geplaatst: 9 augustus 2009, 00:41 uur
Diep triest ja... Zo zie je maar, ook een goede conditie geeft geen garantie.
0
geplaatst: 9 augustus 2009, 00:46 uur
Hier in Utrecht ook, die Franse verdediger - geee.
@Ace - Aisatti, where was Aisatti? Samenvatting gezien, werd niet eens verteld dat ie gewisseld was bij de tweede helft. Ik snap het niet - boerenkoolvoetballer van het Deense platteland speelt en Aisatti wordt gewisseld.
@Ace - Aisatti, where was Aisatti? Samenvatting gezien, werd niet eens verteld dat ie gewisseld was bij de tweede helft. Ik snap het niet - boerenkoolvoetballer van het Deense platteland speelt en Aisatti wordt gewisseld.
0
Ace
geplaatst: 9 augustus 2009, 01:21 uur
Aissati speelde de eerste helft, speelde wel ok, maar werd gewisseld voor de meer defensieve Enoh. Die was de tweede helft de beste van het veld. Tegendoelpunt kwam door balverlies Aissati, maar ik vind dat meer te wijten aan degene die Aissati daar inspeelt, dan aan die jongen zelf. Die Deen deed het wederom niet onverdienstelijk trouwens.
0
geplaatst: 9 augustus 2009, 01:28 uur
Had die keeper die helaas geen Deen is die bal trouwens niet moeten hebben?
0
Ace
geplaatst: 9 augustus 2009, 09:22 uur
Dat schot van Suarez? Had ook zo'n idee, maar hard was ie wel... Die keeper die geen Deen was, keepte trouwens wel goed. Ondankls dat Ajax niet best was, had een 10-1 eindstand net zo makkelijk gekund.
0
geplaatst: 9 augustus 2009, 12:45 uur
Man man wat een kansen zeg. Pôsitief wel dat er zo veel kansen gecreëerd worden (okee, tegen dit RKC is dat niet verwonderlijk), maar hoeveel heb je er nodig om die vroege 1-0-score uit te breiden, of nee, die iets latere 1-1-score
Strafschop was wel enigszins discutabel. Als hij hem niet gegeven had, had het me weinig verbaasd. Al met al: 3 punten en het doelsaldo met +3 uitgebreid. Ik vind het best. Volgende week gaat het erom (wat een onzin eigenlijk.. elke week gaat het erom.). Goed: volgende week gaat het er wéér om 
Strafschop was wel enigszins discutabel. Als hij hem niet gegeven had, had het me weinig verbaasd. Al met al: 3 punten en het doelsaldo met +3 uitgebreid. Ik vind het best. Volgende week gaat het erom (wat een onzin eigenlijk.. elke week gaat het erom.). Goed: volgende week gaat het er wéér om 
0
geplaatst: 9 augustus 2009, 20:56 uur
Vanmiddag bij FC Utrecht-Willem II geweest. Wat een draak van een 2e helft zeg.
FC Utrecht wel 2e nu
Volgende week 1e 
FC Utrecht wel 2e nu
Volgende week 1e 
0
geplaatst: 9 augustus 2009, 21:01 uur
Running On Empty schreef:
FC Utrecht wel 2e nu
Volgende week 1e
FC Utrecht wel 2e nu
Volgende week 1e
Met wie was je - gezien de aanbieding 2 for 1? Was zelf out of town, aanbieding nog een paar wedstrijden.
0
geplaatst: 9 augustus 2009, 21:49 uur
Mjuman schreef:
Met wie was je - gezien de aanbieding 2 for 1? Was zelf out of town, aanbieding nog een paar wedstrijden.
(quote)
Aanbieding ???
0
geplaatst: 9 augustus 2009, 22:34 uur
Jazeker: in Stadsblad; en ook via brief aan alle kaarthouders: twee kaartjes halen, 1 betalen!
0
Ace
geplaatst: 9 augustus 2009, 22:55 uur
Als psv-er is het ook genieten tegenwoordig. Die gasten spelen zo ongeveer het minst attractieve voetbal van de hele eredivisie. Vanmiddag de hele wedstrijd gezien, wat een drama. Twente verdiende meer, zeker gezien het spelbeeld van de tweede helft. fnoord kwam ook lekker weg, maar die proberen het tenminste en daar kan je natuurlijk nog niet alles van verwachten na vorig seizoen.
0
geplaatst: 9 augustus 2009, 23:27 uur
Ace schreef:
Als psv-er is het ook genieten tegenwoordig. Die gasten spelen zo ongeveer het minst attractieve voetbal van de hele eredivisie. Vanmiddag de hele wedstrijd gezien, wat een drama. Twente verdiende meer, zeker gezien het spelbeeld van de tweede helft. fnoord kwam ook lekker weg, maar die proberen het tenminste en daar kan je natuurlijk nog niet alles van verwachten na vorig seizoen.
Altijd al gedacht dat je masochist was - mjuman was op pad, genietend van het weer en quality time - ondanks aanbieding van lokale FC.
Wie gaat er nou voor zijn lol 's middags naar een wedstrijd zitten kijken van een club waar ie nix mee heeft.

Die drie mooie zondagen per jaar in dit land wil je toch echt benutten?
0
geplaatst: 10 augustus 2009, 00:18 uur
herman schreef:
Ajax gaat het nog heel lastig krijgen, tegen Zilina vorig jaar ging het nou ook niet bepaald van een leien dakje. En het Slowaakse voetbal is in de lift (zie ook het nationale team).
Ach Ajax heeft toch nooit moeite met teams uit midden Europa ?

0
Ace
geplaatst: 10 augustus 2009, 09:02 uur
Mjuman schreef:
Altijd al gedacht dat je masochist was - mjuman was op pad, genietend van het weer en quality time - ondanks aanbieding van lokale FC.
Wie gaat er nou voor zijn lol 's middags naar een wedstrijd zitten kijken van een club waar ie nix mee heeft.
(quote)

Ik had wat kinderen op bezoek en die ademen voetbal. Of het nou FIFA 09 op de PS3 is of een of andere wedstrijd op tv, ze zullen het spelen of zien.

0
Ace
geplaatst: 10 augustus 2009, 13:48 uur
Loop ik zaterdag bij mijn fietsenmaker, sta ik opeens oog in oog met onderstaande. Even daar voor een onderhoudsbeurtje tussen de criteriums door:

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.