MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Mjuman schreef:
(quote)

Jazeker: in Stadsblad; en ook via brief aan alle kaarthouders: twee kaartjes halen, 1 betalen!

Nou niet aan de clubkaarthouders die reeds kaartjes hadden. Lekker zeg.

Ace schreef:
Loop ik zaterdag bij mijn fietsenmaker, sta ik opeens oog in oog met onderstaande. Even daar voor een onderhoudsbeurtje tussen de criteriums door:

(afbeelding)
Verrek! Wat moet mijn brommer daar nou?

Ace
rayman schreef:
(quote)
Verrek! Wat moet mijn brommer daar nou?

Hehe! Smaak heeft hij in ieder geval niet: dat witte zadel is geen gezicht natuurlijk. Daarbij is het een Trek wat ook niet echt van smaak getuigt, maar dat is 'm vergeven aangezien hij weinig keus heeft. Als hij slim is gaat hij voor Caisse rijden, dan heeft hij eindelijk een echte fiets.

Ace schreef:
(quote)

Hehe! Smaak heeft hij in ieder geval niet: dat witte zadel is geen gezicht natuurlijk. Daarbij is het een Trek wat ook niet echt van smaak getuigt, maar dat is 'm vergeven aangezien hij weinig keus heeft. Als hij slim is gaat hij voor Caisse rijden, dan heeft hij eindelijk een echte fiets.

Uhu dan is hij inderdaad erg slim, nog een jaar met Contador . Ik vond het trouwens wel grappig, die 2 in 1 team. Maakte een groot deel van de 2de week van de tour goed.

Ace
Uh, ik wil niet rot doen... Maar het is de fiets van Contador

Haha, ik begreep die reactie van Lennart al niet.

Met zo'n fiets kan iedereen de tour winnen, en ik maar zwoegen op me omafiets. Nja i keep dreaming.

Ace
Het is dat ik de voetbalschoenen van C Ronaldo niet heb...

Ik heb de voetbalschoenen van Ace en ik kom maar niet vooruit op die krengen.

Ace
Je mocht willen dat je mijn talent had, vriend.

Vanavond NL-EN... Zal er nog een beetje gemat worden rondom de wedstrijd? Ik mep wel een potje UFC op de PS3 weg, dat is beter voor de gezondheid.

Ace schreef:
Je mocht willen dat je mijn talent had, vriend.

Vanavond NL-EN... Zal er nog een beetje gemat worden rondom de wedstrijd? Ik mep wel een potje UFC op de PS3 weg, dat is beter voor de gezondheid.

Er zijn in ieder geval al een aantal NEC-supporters terug naar huis gestuurd omdat ze geen tickets hadden maar wel rondhingen bij het stadion.

Ace schreef:
Het is dat ik de voetbalschoenen van C Ronaldo niet heb...

Geef mij zijn auto maar! Vorig jaar kwamen we hem in de vakantie tegen bij zijn geboorteplaats, vlakbij Funchal (Madeira): het was rood, breed en laag.

een Ford Capri??

Opel Manta??

Een slip van de tuier: het is Italiaans, maar het is geen Fiat.

lowriderluuk
Een Piaggio ??

(afbeelding)

Ja, lekker laag ook

Ja die pedal power lijkt er wel een beetje op, qua laagte en kleur, maar niet qua vroom-vroom. If you catch my drift. Opvallend was wel dat de localo's hem gewoon zijn ding lieten doen: krantje kopen, beetje chillen op een terras met "um bica".

And guess what - camera difunctioneel (batterij leeg)!

Mjuman schreef:
Een slip van de tuier: het is Italiaans, maar het is geen Fiat.
een pizza?

lowriderluuk
Klumpie schreef:
??
(afbeelding)

Bij dit vehicle moet Ronaldo zelf trappen en daar wordt hij moe van!

Een Riksja dan?
(afbeelding)

Hoewel z'n naam anders doet vermoeden weet Luuk blijkbaar verrekte weinig van lowriders

Harco
Mjuman schreef:
(quote)

Geef mij zijn auto maar! Vorig jaar kwamen we hem in de vakantie tegen bij zijn geboorteplaats, vlakbij Funchal (Madeira): het was rood, breed en laag.

Dezelfde als die hij laatst in de prak heeft gereden?

lowriderluuk
@ GrafGantz

Zou deze laag genoeg zijn voor Ronaldo dan ??
Kado voor z'n liefje?

(afbeelding)

Past onder de Hummers van z'n collega's door, niet vergeten te bukken......

dix
Mjuman schreef:
(quote)

ja, dat wás ie ...

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article2109674.ece

RedLightCityBoy
arghh.. 2-2...

Ik vond Nederland niet echt sterk ofzo. De goals die ze maakte waren vrij gemakkelijk, en een voorsprong vasthouden zit er al helemaal niet in. Jammer.

Ace
FlyLo schreef:
(quote)

Er zijn in ieder geval al een aantal NEC-supporters terug naar huis gestuurd omdat ze geen tickets hadden maar wel rondhingen bij het stadion.

Kos, wat een vlegel ben je ook!

Best wel knap wat Kim Clijsters laat zien dezer dagen op het Tenniscourt, jammer dat ze er nu wel uitligt maar kom.

Een ding vraag ik me toch wel af, is het haar klasse of is het gewoon de zwakte van de andere. Je moet mij niet verkeerd verstaan maar Kim is een goede tennister maar het is toch zielig voor de rest. Ze is gewoon 2 jaar weg geweest en toch verslaat ze het nummer 13 -20-6 vande wereld.

Daarna bied ze nog eens goed weerwerk tegen het nummer 1, toch snue voor die andere speelsters.

barrett schreef:
Best wel knap wat Kim Clijsters laat zien dezer dagen op het Tenniscourt, jammer dat ze er nu wel uitligt maar kom.

Een ding vraag ik me toch wel af, is het haar klasse of is het gewoon de zwakte van de andere. Je moet mij niet verkeerd verstaan maar Kim is een goede tennister maar het is toch zielig voor de rest. Ze is gewoon 2 jaar weg geweest en toch verslaat ze het nummer 13 -20-6 vande wereld.

Daarna bied ze nog eens goed weerwerk tegen het nummer 1, toch snue voor die andere speelsters.

Ze is niet alleen 2 jaar weggeweest, ze staat zelfs 5kg ofzo te dik. Volgens mij ligt het dus echt aan het gebrek aan concurrentie.

Om Richard Krajicek te quoten:

'Tachtig procent van de vrouwen uit de top honderd zijn vette, luie varkens'

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:12 uur

geplaatst: vandaag om 02:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.