MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Antonio
herman schreef:
Om Richard Krajicek te quoten:

'Tachtig procent van de vrouwen uit de top honderd zijn vette, luie varkens'

Die andere 20 % bestaat dan (onder andere) toch zeker wel uit deze vrouw :

(afbeelding)

Jammer alleen dat ze niet kan tennissen

Kournikova kon wel tennissen hoor.

Heeft in de top 10 van de wereld gestaan...

Retteketet

herman schreef:
Kournikova kon wel tennissen hoor.

Heeft in de top 10 van de wereld gestaan...
Of ze nou kon tennissen of niet, voor dit soort gaat rayman graag naar het stadion..

En Joy gaat weer naar Beter Bed.

Ace schreef:
Gewoon de subtop weer in en dan kunnen al die glory hunters die tegenwoordig voor ajax zijn, weer een andere club uitkiezen

Feyenoord gedeeld eerste

dix
dix schreef:
Niemand die denkt dat Twente kan doorgroeien ?

Ace

Jaja, het wordt voor jou ook steeds lastiger een club te kiezen... Elke week weer een andere koploper.

Retteketet ja, knappe overwinning hoor

Geweldige actie van Dzudszak bij die goal van Bakkal..

Las ook net dat Chelsea 50 miljoen euro heeft geboden op Sergio Aguëro.

En Vermaelen mocht meteen starten bij Arsenal en scoorde de 0-2

stuart
Mooi; PSV heeft gewonnen, maar hoefde Ajax niet zo te helpen. Die verdedigingslinie (incl. keeper) deugt nog van geen kant en is zo "zompig" als de Brabantse Peel.....

Ja, PSV kwam nog een paar keer goed weg... Waar was die Ooijer trouwens helemaal mee bezig? Die had echt een rotdag... eigen doelpunt. Liet zich blijkbaar flink opnaaien door Suarez, die ook nog 'ns onterecht geel kreeg...

Die eerste vrije trap van Dzudszak was trouwens ook niet verkeerd.

Harco
Over leuke doelpunten gesproken: die knal van Honda mocht er ook best wezen.

PSV heeft terecht gewonnen, lijkt me. Ze zetten constant druk op de ajaxgoal. De Zeeuw kreeg ook onterecht geel, trouwens. Dat was duidelijk rood.

Vlaar had ook rood kunnen krijgen, overigens. Hij kwam ook goed weg. Verder ben ik zeer tevreden dat Feyenoord al drie wedstrijden de 0 heeft gehouden. Weliswaar niet met goed voetbal, maar dat was al een hele tijd geleden.

Ace schreef:
Je doelt zeker op het spel van ajax? Wat een treurnis idd. Als je Suarez wegdenkt hou je niks over. Wat een losers. Robbie Wielaert . En Jol die nu pas tot de conclusie komt dat de verdediging een drama is

Genoeg mooie doelpunten gezien; één ding viel mij samenvattingkijker op: de commentator had het erover dat bij PSV Affellay het meest balbezit had; afgaand op de samenvatting zag ik daar niets van terug.

Ajax: idd één man Suarez; Ooijer is blijkbaar 'zuigers' niet meer gewend, of hij wilde zichzelf echt neerzetten na afgelopen woensdag - oefenen in drama: verdedigen leert NL nooit. De Zeeuw moet nog afwachten op achterafgluurders - en idd wat een watje die Wielaerts: "scheids hij duwde". Ga eens in Engeland kijken, ukko!

stuart schreef:
Mooi; PSV heeft gewonnen, maar hoefde Ajax niet zo te helpen. Die verdedigingslinie (incl. keeper) deugt nog van geen kant en is zo "zompig" als de Brabantse Peel.....
Mwah, dat valt opzich wel mee. Ok, er is geen verdediger als Alex meer, maar op iedere verdediging is wel wat aan te merken tegenwoordig in dit land. Marcellis erbij hebben scheelt ook een slok op een borrel (ook al is ie de laatste tijd wat minder). Verder lijkt me Manolev een prima aankoop die Krompkamp hiermee (eindelijk) verleden tijd maakt. Isaksson is verder bij vlagen matig, maar dat is voornamelijk te danken aan zijn onzekerheid en ook het cynische gedrag van de PSV-aanhang waardoor zijn onzekerheid nóg meer toeneemt. Hij heeft laten zien gewoon goed te kunnen keepen, dus dat is vrij jammer. Trouwens, de vorig jaar weinig toevoegende Pieters speelde vandaag verrassend sterk.

LesaneCrooks
Suarez had 2e gele kaart moeten krijgen na die schwalbe.
En De Zeeuw ook na die harde tackle, bij AZ kreeg hij tegen Ajax kan ik me nog herrineren een rode kaart voor soortgelijk... maarja nu staat die zwerver van dat logo op zijn shirt en mag blijkbaar alles, de KNVB doet er weer alles aan voor die 3e ster.

LesaneCrooks schreef:
Suarez had 2e gele kaart moeten krijgen na die schwalbe.
En De Zeeuw ook na die harde tackle, bij AZ kreeg hij tegen Ajax kan ik me nog herrineren een rode kaart voor soortgelijk... maarja nu staat die zwerver van dat logo op zijn shirt en mag blijkbaar alles, de KNVB doet er weer alles aan voor die 3e ster.

Sorry hoor, maar....

LesaneCrooks
Reijersen schreef:
(quote)

Sorry hoor, maar....

Ik zie het al, een amsterdammer.
Je moet is verder kijken dan je gracht lang is.
Ik bedoel maar, is een schwalbe geen gele kaart meer waard?

Ik had bij die fase de indruk dat het geen schwalbe van Suarez was. Hij werd wel degelijk even aangeraakt. Uiteraard rolde hij wel weer belachelijk lang en overdreven door. Of het een echte penalty was, durf ik ook te betwijfelen ..

LesaneCrooks schreef:
(quote)

Ik zie het al, een amsterdammer.
Je moet is verder kijken dan je gracht lang is.
Ik bedoel maar, is een schwalbe geen gele kaart meer waard?

Nee hoor, ben geen Amsterdammer. Daarnaast woon ik ook niet aan een gracht.
Ik ben van mening dat ik zelf zeer open-minded naar voetbal kijk. Daarom vind ik het ook wat te ver om te zeggen dat de KNVB ervoor wil zorgen dat Ajax kampioen wordt.
En het logo op deze manier omschrijven is misschien leuk voor jezelf, maar bied verder geen enkele toevoeging denk ik zo.

Over de wedstrijd.
1. Vink kan dit soort wedstrijden niet aan. Dat hebben we beide kanten op gezien.
2. PSV heeft verdiend gewonnen.
3. Ajax hangt alleen maar aan Suarez. Stekelenburg was niet zo best en de verdediging van Ajax was gewoon slecht.
4. We hebben wel een paar fantastische goals gezien en morgen gaan we weer verder. Volgende week voor alle teams weer nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Ploppesteksel schreef:
Ik had bij die fase de indruk dat het geen schwalbe van Suarez was. Hij werd wel degelijk even aangeraakt. Uiteraard rolde hij wel weer belachelijk lang en overdreven door. Of het een echte penalty was, durf ik ook te betwijfelen ..

Dat gevoel had ik inderdaad ook.Suarez kreeg ook nog een onterechte gele kaart. En verder mistte de scheidsrechter aan beide kanten veel. Onterechte en vergeten kaarten of en weer.

LesaneCrooks
Reijersen schreef:
(quote)

Nee hoor, ben geen Amsterdammer. Daarnaast woon ik ook niet aan een gracht.
Ik ben van mening dat ik zelf zeer open-minded naar voetbal kijk. Daarom vind ik het ook wat te ver om te zeggen dat de KNVB ervoor wil zorgen dat Ajax kampioen wordt.
En het logo op deze manier omschrijven is misschien leuk voor jezelf, maar bied verder geen enkele toevoeging denk ik zo.

Over de wedstrijd.
1. Vink kan dit soort wedstrijden niet aan. Dat hebben we beide kanten op gezien.
2. PSV heeft verdiend gewonnen.
3. Ajax hangt alleen maar aan Suarez. Stekelenburg was niet zo best en de verdediging van Ajax was gewoon slecht.
4. We hebben wel een paar fantastische goals gezien en morgen gaan we weer verder. Volgende week voor alle teams weer nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Ik ben het er 100% mee eens. Mooie verwoord.
Na Jol heeft Nederland ook geen goede scheidsrechter meer mee mogen maken.
Behalve het logo gedeelte maar dat is om het zeg maar te verwoorden met typen anders lijkt het alsof ik een monotoon verhaaltje op dreun zeg maar je moet zeg maar iets doen want anders zeg maar echt praten is anders dan typen bij mij.

LesaneCrooks schreef:

Behalve het logo gedeelte maar dat is om het zeg maar te verwoorden met typen anders lijkt het alsof ik een monotoon verhaaltje op dreun zeg maar je moet zeg maar iets doen want anders zeg maar echt praten is anders dan typen bij mij.

Iemand die Hongaars kan lezen hier?

Wedstrijd van vandaag was trouwens wel mooi om te zien, zelden zo'n veerkrachtig PSV gezien.. maar de beste kansen waren verder voor onze kant, maar steeds weer slordig verprutst, zoals ook al in de vorige wedstrijden. Naast een klasse verdediger zou een goede spits ook welkom zijn
AZ was trouwens ook indrukwekkend.. zou sneeuwvlokje het instructieboekje van zijn grote vriend Louis hebben gevonden in zijn bureau?

Bolt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lowriderluuk
Jammer dat Bolt er gelijk 11 honderste vanaf snoept, moeilijk te verbeteren op korte termijn.

Joy4ever schreef:
Feyenoord gedeeld eerste

Zoals ik aan het einde van vorig seizoen al schreef: dit nieuwe seizoen gaat het worden.

Nu eerste en die plek wordt de rest van het seizoen natuurlijk niet meer afgestaan.

Je ziet Feyenoord per wedstrijd ook groeien.

Alleen die discussie over grootverdieners op de bank is wat zorgelijk. Het is namelijk helemaal niet erg dat voetballers bij Feyenoord veel verdienen ALS ze ook maar naar verhouding presteren.

Maar je kunt niet topploeg willen wezen en dan het salaris aanpassen aan dat van de spelers van VVV. Dat is gewoon een onmogelijke combinatie.

Feyenoord speelt helemaal niet per wedstrijd beter. Ze spelen knap beroerd. Het verschil is dat ze dit soort wedstrijden vorig jaar verloren, daardoor moeten ze zeker in de top 5 eindigen. Maar als er een grote tegenstander tegenover staat, gaan ze die wedstrijd niet winnen met dit spel. Er moet nog een hoop gebeuren.

lowriderluuk schreef:
Jammer dat Bolt er gelijk 11 honderste vanaf snoept, moeilijk te verbeteren op korte termijn.

Ja, het gaat razendsnel. Toen ik atletiek begon te volgen snoepten Carl Lewis cs. er steeds een honderdste vanaf. Maar nu is er in de laatste 4 jaar net zoveel van het WR afgehaald als in de 40 jaar daarvoor...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:31 uur

geplaatst: vandaag om 00:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.