Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 22 september 2013, 19:50 uur
Man City- Man United 4-1. Nou daar had ik heeeeel wat liever naar gekeken!!!
0
geplaatst: 22 september 2013, 20:06 uur
Het is maar goed dat Ajax niet hoefde te spelen tegen Loedogoretz, die deze week wel wisten hoe PSV aan te pakken.
Of is het weer het volgende bewijs dat de Nederlandse competitie en Europese wedstrijden mijlenver uiteen liggen...
Of is het weer het volgende bewijs dat de Nederlandse competitie en Europese wedstrijden mijlenver uiteen liggen...
0
geplaatst: 22 september 2013, 20:26 uur
Wat heb je trouwens gedaan in die 10 minuten dat je langs de lijn moest staan hans?
Warm gelopen?
Warm gelopen?

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 22 september 2013, 20:38 uur
Ik kijk momenteel niet, maar tegen Barcelona was hij met Bojan de enige met een voldoende.
Ben desondanks geen fan van hem. Ook niet van Cillessen. Adan zou wel een aardige zijn voor Ajax, maar dat zou ook kapitaalvernietiging zijn.
0
geplaatst: 22 september 2013, 20:44 uur
Maar in die wedstrijd had hij ook een hoop te doen.
Altijd lekker voor een keep. Zeker in een wedstrijd waar weinig tot niks te verliezen is.
Tegen Groningen had hij ook al zo'n vreselijke blunder.
Ja ik raak op de hoogte ha.
Altijd lekker voor een keep. Zeker in een wedstrijd waar weinig tot niks te verliezen is.
Tegen Groningen had hij ook al zo'n vreselijke blunder.
Ja ik raak op de hoogte ha.
0
geplaatst: 22 september 2013, 20:50 uur
iggy schreef:
Wat heb je trouwens gedaan in die 10 minuten dat je langs de lijn moest staan hans?
Warm gelopen?
Warm gelopen?
Nee, het was warm genoeg

Ik ben naast de coach gaan zitten en heb vanaf minuut 5 elke minuut een keer aan de scheidsrechter gevraagd of ik er al weer in mocht...

0
geplaatst: 22 september 2013, 20:53 uur
Had jij dus zomaar weer 10 minuten voor zeuren kunnen krijgen 

0
geplaatst: 22 september 2013, 20:56 uur
Een irritant mannetje geweest dus.
Was ik ook vaak hoor ha.
Was ik ook vaak hoor ha.
0
geplaatst: 22 september 2013, 20:56 uur
En het was al bijna rust! 
Ik was al blij dat ik als Godsgeschenk weer het veld in mocht, na mijn afgescheurde hamstring in april. Heb wel veel snelheid verloren die weer moet worden herwonnen.....

Ik was al blij dat ik als Godsgeschenk weer het veld in mocht, na mijn afgescheurde hamstring in april. Heb wel veel snelheid verloren die weer moet worden herwonnen.....
0
geplaatst: 22 september 2013, 21:27 uur
musician schreef:
Heb wel veel snelheid verloren die weer moet worden herwonnen.....
Heb wel veel snelheid verloren die weer moet worden herwonnen.....
Om weer een op een te kunnen spelen?

0
geplaatst: 22 september 2013, 21:38 uur
Van der Wiel speelt wel een aardige wedstrijd bij PSG (tegen AS Monaco. Bacuna schijnt het ook goed te doen bij Aston Villa. Misschien zal Nederland in verdedigend (door Rekik, Van Dijk, Van der Wiel) opzicht weer beter worden.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 22 september 2013, 22:12 uur
Ik zou er geen geld op durven zetten.
Van der Wiel is inmiddels 25. Hij heeft lang genoeg geklungeld. Ook bij Ajax was hij in zijn laatste seizoen totaal niet in vorm. Ze hadden hem eerder weg moeten doen toen ze nog flink konden cashen. Is het wel iemand die voor de sport leeft eigenlijk?
Van der Wiel is inmiddels 25. Hij heeft lang genoeg geklungeld. Ook bij Ajax was hij in zijn laatste seizoen totaal niet in vorm. Ze hadden hem eerder weg moeten doen toen ze nog flink konden cashen. Is het wel iemand die voor de sport leeft eigenlijk?
0
geplaatst: 22 september 2013, 22:16 uur
Janmaat doet het prima op de rechtsback.
Van Dijk en Rekik mogen wel bij de selectie van Oranje ja. De Vrij mag er voorlopig uit.
Van Dijk en Rekik mogen wel bij de selectie van Oranje ja. De Vrij mag er voorlopig uit.
0
geplaatst: 23 september 2013, 00:13 uur
Van Dijk is niet zo'n ster in verdedigen, maar goed misschien leert ie dat wel bij Celtic, bij Groningen was ie vooral goed in de opbouw, was wel een goede speler voor Ajax geweest trouwens.
0
Hendrik68
geplaatst: 23 september 2013, 09:11 uur
Van Dijk en Rekik mogen wel bij de selectie van Oranje ja.
Ja nou mag Van Dijk wel in Oranje he? Nou hij anderhalve wedstrijd lekker speelt voor een club waarvan niet de vraag is of, maar met hoeveel ze gaan winnen in een nog zwakkere competitie als de onze. Vorig jaar had hij een prima jaar bij Groningen en geen hond die aan hem denkt. Een paar posten daarboven wordt zelfs Bacuna genoemd, die het lekker zou doen bij Villa. Toch niet met het idee hem in Oranje te zetten hoop ik he. Bij Groningen kon je hem overal neerzetten en dat gebeurde ook, daarom kon hij zich nooit eens richten op een positie. Maar 1 plek was echt de verkeerde en dat was rechtsback, daar ging echt alles mis.
0
geplaatst: 23 september 2013, 11:31 uur
Dat is niet zo moeilijk uit te leggen.
Van Dijk zat al dicht tegen Oranje aan (bij gebrek aan goede verdedigers). In een grote competitie zal hij zich hoe dan ook ontwikkelen (als hij blijft spelen). De Vrij hoort er op dit moment niet meer bij. Mathijsen hoeft ook niet meer terug te keren en van Bruma heb ik ook geen hoge pet op. Dat betekent dus dat er vacatures zijn. Van Dijk mag best een keer aan Oranje ruiken. Een basisplaats zit er natuurlijk nog niet in, normaliter.
Van Dijk zat al dicht tegen Oranje aan (bij gebrek aan goede verdedigers). In een grote competitie zal hij zich hoe dan ook ontwikkelen (als hij blijft spelen). De Vrij hoort er op dit moment niet meer bij. Mathijsen hoeft ook niet meer terug te keren en van Bruma heb ik ook geen hoge pet op. Dat betekent dus dat er vacatures zijn. Van Dijk mag best een keer aan Oranje ruiken. Een basisplaats zit er natuurlijk nog niet in, normaliter.
0
geplaatst: 23 september 2013, 12:36 uur
Zou er nog een kans kunnen zijn, dat het eigenlijk aan Frank De Boer ligt?
Dat hij dagelijks een dusdanige somberheid uitstraalt dat dit van invloed is geworden op de prestaties van het elftal?
Ik hoor niks anders dan hoe getalenteerd de spelersgroep van Ajax wel niet is. "Het zit ook tussen de oren!" hoorde ik gisteravond nog van Bert van Marwijk en Jan Mulder.
Ja, als dat zo is, dan wordt de vraag relevant hoe dat komt. Hoe komt het, dat presteren bij Ajax om psychische redenen niet meer lukt?
Een toffe peer van een trainer lijkt mij niet in staat om getalenteerde spelers ook depri te krijgen.
Maar Frank de Boer? Ik sla zijn eigenschappen op dat front niet al te hoog aan, eerlijk gezegd. Het gaat nog niet zo ver als bij Louis van Gaal, een trainer die je als speler liever niet tegen het lijf loopt. Die man zaait angst in de spelersgroep, maar dat doet De Boer niet. Hij is niet streng.
Maar hij dwingt ook geen prestaties af, wat met strengheid misschien nog deels zou kunnen lukken. Bij Louis van Gaal zou ik niet zonder drie punten van het veld afdurven.
Nu kan er naar voorgaande jaren worden verwezen. Maar successen uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst en eens houdt het geluk van Frank de Boer in de eredivisie ook op.
Dat dan opgeteld bij de Europese prestaties van Ajax en ik kan mij voorstellen dat de blikken gericht gaan worden op Frank De Boer. Een leerproces bij Ajax mag ook wel even maar geen 45 jaar duren. En wie krijgt na verloop van tijd dan toch de schuld. Het antwoord laat zich niet te moelijk raden.
Dat hij dagelijks een dusdanige somberheid uitstraalt dat dit van invloed is geworden op de prestaties van het elftal?
Ik hoor niks anders dan hoe getalenteerd de spelersgroep van Ajax wel niet is. "Het zit ook tussen de oren!" hoorde ik gisteravond nog van Bert van Marwijk en Jan Mulder.
Ja, als dat zo is, dan wordt de vraag relevant hoe dat komt. Hoe komt het, dat presteren bij Ajax om psychische redenen niet meer lukt?
Een toffe peer van een trainer lijkt mij niet in staat om getalenteerde spelers ook depri te krijgen.
Maar Frank de Boer? Ik sla zijn eigenschappen op dat front niet al te hoog aan, eerlijk gezegd. Het gaat nog niet zo ver als bij Louis van Gaal, een trainer die je als speler liever niet tegen het lijf loopt. Die man zaait angst in de spelersgroep, maar dat doet De Boer niet. Hij is niet streng.
Maar hij dwingt ook geen prestaties af, wat met strengheid misschien nog deels zou kunnen lukken. Bij Louis van Gaal zou ik niet zonder drie punten van het veld afdurven.
Nu kan er naar voorgaande jaren worden verwezen. Maar successen uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst en eens houdt het geluk van Frank de Boer in de eredivisie ook op.
Dat dan opgeteld bij de Europese prestaties van Ajax en ik kan mij voorstellen dat de blikken gericht gaan worden op Frank De Boer. Een leerproces bij Ajax mag ook wel even maar geen 45 jaar duren. En wie krijgt na verloop van tijd dan toch de schuld. Het antwoord laat zich niet te moelijk raden.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 23 september 2013, 12:48 uur

Wat is Maurice van Berkel toch een baas.
0
Martial
geplaatst: 23 september 2013, 18:21 uur
Nicolage Rico schreef:
Van Marwijk doet er juist alles aan om een soort Louis van Gaal te worden. Bertje wil maar autoritair overkomen, maar dat lukt ´m maar niet.
(quote)
Van Marwijk doet er juist alles aan om een soort Louis van Gaal te worden. Bertje wil maar autoritair overkomen, maar dat lukt ´m maar niet.
Is aan de overdreven kant wat je nu zegt, maar over Bert van Marwijk gaan wij het toch niet eens worden ben ik bang
en dat maakt ook niet uit je kan het tenslotte niet altijd met elkaar eens zijn, niet waar?
0
Martial
geplaatst: 23 september 2013, 18:26 uur
iggy schreef:
Man City- Man United 4-1.
Man City- Man United 4-1.
Blijkt wel weer dat Manchester United niet zonder Van Persie kan en ook wordt volgens mij Alex Ferguson node gemist daar ..........

0
geplaatst: 23 september 2013, 20:32 uur
Martial schreef:
Blijkt wel weer dat Manchester United niet zonder Van Persie kan en ook wordt volgens mij Alex Ferguson node gemist daar ..........
(quote)
Of Van Persie wel of niet speelde veranderd niet het feit dat het middenveld hopeloos werd overlopen.
0
geplaatst: 23 september 2013, 20:35 uur
wat wil je de beste verdedigende middenvelder ter wereld speelt bij Man City en op het middenveld van Man utd loopt er tegenwoordig ook niet echt meer iemand rond van wereldniveau.
0
geplaatst: 23 september 2013, 21:58 uur
Martial schreef:
Is aan de overdreven kant wat je nu zegt, maar over Bert van Marwijk gaan wij het toch niet eens worden ben ik bang
en dat maakt ook niet uit je kan het tenslotte niet altijd met elkaar eens zijn, niet waar?
(quote)
en dat maakt ook niet uit je kan het tenslotte niet altijd met elkaar eens zijn, niet waar? Ik vond Bert vrij sympathiek, maar nogmaals: na het W.K. denkt hij het voetbal uitgevonden te hebben. En lekker nors doen, daar houdt Bertje wel van.
0
geplaatst: 23 september 2013, 22:58 uur
Bert is zich van de prins geen kwaad bewust; hij heeft alleen zijn cache geleegd

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.