MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Jongens, het staat buiten kijf dat Marco voorlopig de beste Nederlandse spits allertijden was.

herman schreef:
Als Van Persie schittert op het WK praten we wel weer verder.

En op welk WK heeft Van Basten dan geschitterd?

Ik heb ooit eens een mooie omschrijving gelezen in Hard Gras.

Dennis Bergkamp doet het voor de liefhebbers. Marco Van Basten doet het voor iedereen.

Volgens Robert Long doet iedereen het.

GrafGantz schreef:
Volgens Robert Long doet iedereen het.

Maar als ik jou mag geloven - op een ander topic - jij iig niet meer dan 3* achtereen

iggy schreef:

Dennis Bergkamp doet het voor de liefhebbers. Marco Van Basten doet het voor iedereen.

Mooie uitspraak.

herman schreef:
Lastig de vergelijking te maken, maar als je naar de prestaties kijkt dan is dit niet eens een discussie eigenlijk. Als Van Persie schittert op het WK praten we wel weer verder.

Toch heeft Van Persie eigenlijk nooit echt geschitterd in wedstrijden waar het echt om gaat. En dan bedoel ik belangrijke Cl,Ek of Wk wedstrijden. Dan geeft hij vaak niet thuis.
Zeker is hij belangrijk in de Engelse comp geweest. En het is ook een mooie voetballer.
Maar op zeg maar DE MOMENTEN waar je er als wereld spits moet staan. Heeft hij nooit zijn stempel op een wedstrijd kunnen drukken. Zoals Van Basten, Bergkamp of een kluivert wel gedaan hebben. Of lig ik nu uit mijn nak te lullen?

Nee hoor, dat klopt wel. Van Persie heeft in grote toernooien en in de CL nooit uitmuntend gespeeld. Dat was met die andere spitsen wel anders. Al gaf Van Basten in 1990 ook niet thuis, maar wie wel toen. Van Basten speelde in '88 en '92 wel ijzersterk, al wist hij in '92 niet te scoren en miste hij een cruciale penalty. Maar als teamspeler was hij toen eigenlijk beter dan in '88 (en sowieso speelde Oranje in '92 veel beter dan in '88, eigenlijk).

Martial
De sympatieke Bert Van Marwijk aan de slag bij HSV, succes daar zullen we maar zeggen.

Martial schreef:
De sympatieke Bert Van Marwijk aan de slag bij HSV, succes daar zullen we maar zeggen.

Sympathiek? Ik vind het een kwal van een gozert. Sinds hij de W.K. finale heeft gehaald, denkt hij het voetbal uitgevonden te hebben.

Van Marwijk als analist =

Tja en die actie om van Hintum in zetten zodat Van Marwijk vergeleken met van H een voetbal Einstein on fire lijkt werkt ook maar kortstondig.

Overigens schijnt de TD van HSV vandaag ook nog deze meneer te polsen voor die coach functie:
Christian Gross - Wikipedia - nl.wikipedia.org

Stijn_Slayer
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Sympathiek? Ik vind het een kwal van een gozert.

Een kwal gaat me te ver, maar hij komt als trainer erg vaak nors over op vragen waarbij dat echt niet nodig is. Soms kijkt hij nog bozer dan Mourinho.

Ik vind het wel meevallen met Van Marwijk. Gewoon een hele nuchtere gast met een gezonde kijk op de zaken. Geen poespas, geen kapsones. What you see is what you get. Ik twijfel alleen wel een beetje aan zijn tactische vermogen.

Wat is dat voor een nieuwe rare regel? Had ik gisteren de clubprimeur door als eerste voor 10 minuten aan de kant te worden gezet. Er struikelde iemand over mijn been. Normaal is dat gewoon alleen een vrije trap.

Vroeger kreeg je nog wel eens een waarschuwing, een gele kaart desnoods.
Maar dit gaat natuurlijk weer een hoop willekeur opleveren van thuisfluiters die drie tegenstanders natuurlijk dingen ziet doen waar een tien minuten straf tegenover staat en de thuisspelers laat lopen.

Er zal wel weer goed over zijn nagedacht.

Stijn_Slayer
Dat lijkt wel een jeugdregel. Toen ik voetbalde moest je tien minuten aan de kant, omdat een gele kaart 25 euro kostte. Je had 't wel erg bont gemaakt als je geel kreeg. Een elleboog tegen m'n kies (stukje eraf) en een tand door mijn lip mocht toen gewoon...

Mijn neef heeft een keer per ongeluk de scheids omver geslide. Kreeg hij geel voor.

Martial
En Feyenoord ploetert maar door in de eredivisie, met pijn en moeite de 1-0 over de streep getrokken, het was niet echt genieten in de Kuip vanmiddag

Bulthuis(Utrecht) mazzelt dat hij niet z'n 2e gele kaart krijgt maar ach Kuipers was toch al niet in beste doen vanmiddag

Martial
Running On Empty schreef:
Ik vind het wel meevallen met Van Marwijk. Gewoon een hele nuchtere gast met een gezonde kijk op de zaken. Geen poespas, geen kapsones. What you see is what you get.

Juistem dat is Van Marwijk ten voeten uit!

Club Brugge - Anderlecht: 4-0

Running On Empty schreef:
Ik vind het wel meevallen met Van Marwijk. Gewoon een hele nuchtere gast met een gezonde kijk op de zaken. Geen poespas, geen kapsones. What you see is what you get. Ik twijfel alleen wel een beetje aan zijn tactische vermogen.

Van Marwijk doet er juist alles aan om een soort Louis van Gaal te worden. Bertje wil maar autoritair overkomen, maar dat lukt ´m maar niet.

Speelt Ajax weer net zo goed als tegen Barcelona?

trebremmit schreef:
Speelt Ajax weer net zo goed als tegen Barcelona?

Voorlopig spelen ze exact zo goed.

Ze hebben waarschijnlijk de eerste helft wel weer dominant en aanvallend gevoetbald? Want dat vindt Cruijff namelijk heel belangrijk.

Ze liepen wel een stuk minder met de bal vandaag.

Komt vooral omdat ze de bal weinig hadden.

Die Vermeer is echt een drama aan het worden. Hij laat me denken aan Stanley Menzo.
Tijd voor een keep wissel daar in Amsterdam. Dat had toen ook een uitstekende uitwerking.

Hendrik68
Ga je me nou vertellen dat deze pot in Thailand live op TV is?

Het einde van de carriere van Kenneth Vermeer Ken-Niet Ver-Meer zijn

Hendrik68 schreef:

Nadat Geoffrey Prommayon voor PSV ging spelen is de nationale Thaise tv alles van PSV gaan uitzenden.
Ach als Vermeer op de bank bij Ajax komt gaat Van Gaal hem vast en zeker selecteren.
Hoewel PSV toch ook de 3 sterkste spelers van het begin vh seizoen moet missen, komen de afgelopen transfers bij Ajax toch harder lijkr mij.
Hoe dan ook PSV staat nu wel bovenaan

Hendrik68 schreef:

Jaaaaa ha. Geen onzin Hendrik. Ik krijg Fox Sport door. En iedere week krijg ik 1 of meerdere live wedstrijden te zien en ook de samenvattingen. En niet dat ik daar nu iedere week naar ga kijken. Vitesse-Zwolle is bijv niet aan mij besteed. Dan kijk ik liever naar This Is It van M.Jackson. Die vanmiddag op tv was.

Maar helaas heeft True Visions dit jaar geen Engels voetbal meer. En laat ik je zeggen dat dat voor mij gewoon ZWAAR KUT is. Ik ben een echte Engels voetbal fanaat. Nu moet ik het doen met italiaans en spaans voetbal. En beide comps waren al te zien bij True
Zeker dit jaar. Die comp ligt volkomen open. Wie word daar nu kampioen? Lijkt bijna op de Nederlandse Comp. Met dat verschil dat daar echte voetballers rondlopen

Als kleine erg kleine plijster op de wond krijg ik nu vrijwel iedere CL wedstrijd op de zender. Maar de echte wedstrijden kreeg ik ook al op het open Thaise net. Dus naaaaaa. IK BAAAL en niet zo'n beetje ook

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:11 uur

geplaatst: vandaag om 07:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.