MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Martial
Voetballend hield het allemaal weer niet over bij Feyenoord gisteravond in de mooie verlichte Kuip, bij vlagen zag je wel "aardig" voetbal alleen het laatste kwartier in de 2e helft leek het er een beetje op, maar dat zal eerder met de vermoeidheid van Dordrecht te maken hebben gehad en het verschil tussen Eredivisie en Jupiler League

Trouwens complimenten aan Dordrecht dat met 3! spitsen in de Kuip en gewoon hun eigen spel speelde dat er voetballend hier en daar aardig uitkwam.

De meerwaarde van een Armenteros zie ik nog steeds niet, Nelom blijft verdedigend aan de zwakke kant en Mathijsen hoort niet meer in de basis bij Feyenoord en bij Pelle mis ik nog steeds scherpte en is nog zeker niet de Pelle van vorig seizoen.

De scheidsrechter Higler (what's in a name) vond ik ronduit zwak fluiten net zoals Kuipers afgelopen zondag.

Pellè hoeft zich helaas niet meer zo te bewijzen als vorig seizoen en loopt er nu vaak bij als een vedette. Daardoor doet hij vaak dat stapje extra niet meer - wat een groot verschil op kan leveren. Toch is hij nog steeds amper van de bal te krijgen en scoort hij erop los. Helaas zijn sommige aannames onder niveau, toch die scherpte.

PSV verliest van AZ, als PEC er eentje inschiet, staan ze weer gewoon bovenaan. Ook Vitesse kan virtueel nog koploper worden, maar die moeten dan de nog twee openstaande wedstrijden winnen.

Ajax staat nog op 0 - 0 tegen Go Ahead Eagles. Zou er ooit in Amsterdam puntverlies zijn geweest tegen Go Ahead?

Ik weet niet wat er in de thee zat in Amsterdam maar dit gaat echt nergens over

Bij rust nul-nul en zeven minuten later 4-0

edit inmiddels 6-0. Een knullig eigen doelpunt, een paar verkeerde terugspeelballen waaruit direct een doelpunt komt, je zou er bijna wat van gaan denken...

Heerlijke pot voetbal in Utrecht vanavond, 3-3 tegen Roda.

Oei, het gaat niet naar de wensen van Real Madrid. Gisteren toch in eigen huis verloren van de stadsrivalen Atletico (0-1). Daardoor blijft de laatstgenoemde op een gedeelde eerste plaats te staan.

Arsenal staat gelukkig nog eerste.

musician schreef:
Zou er ooit in Amsterdam puntverlies zijn geweest tegen Go Ahead?
Nee, 28 keer op rij gewonnen. Nu dus 29.

vigil schreef:
edit inmiddels 6-0. Een knullig eigen doelpunt, een paar verkeerde terugspeelballen waaruit direct een doelpunt komt, je zou er bijna wat van gaan denken...

Zo van: zouden daar die miljoenen van Eriksen en Alderweireld aan op gaan?

Daar zal iets moeten zijn gebeurd, gezegd of verzwegen, wat wij nog niet wisten van AZ en/of Verbeek.
Overwinningen tegen PSV, Ajax en als enige Nederlandse club winst in Europa leidt over het algemeen niet tot ontslag.

Hendrik68
Ben nooit een Verbeek fan geweest, integendeel, maar dit gaat natuurlijk nergens over. Er is geen chemie meer? Dan was dat er eind vorig seizoen ook niet en evolueer je dat dan, zodat je het nieuwe seizoen met een nieuwe trainer fris van start gaat. Juist na een mager seizoen, waarin de beker alles vergoedde, gaat het nu uitstekend. Wat Musician zegt: daar is iets anders aan de hand. Geen idee of we dat te horen gaan krijgen.

Stijn_Slayer
Barcelona kampioen.

De supporters die ik ken wilden Verbeek allang weghebben, omdat hij zo'n behoudende speelwijze heeft. Weinig creatief op het middenveld, nauwelijks kans geven aan talenten (Wijnaldum en Messaoud weggedaan terwijl dat prima spelers zijn). Voor de insiders komt dit niet als een verrassing, maar werd het de hoogste tijd. Nu ben ik een outsider en begrijp ik er eigenlijk ook niet veel van.

Stijn_Slayer schreef:
Barcelona kampioen.

Ik ben vooral onder de indruk van wat Simeone neerzet bij Atletico.

AZ doet het toch prima met de spelers die ze hebben. snap er niks van. Kost alleen maar geld zoiets en de volgende trainer gaat het echt niet beter doen.

Tja , az kan niet nog een week wachten want dan staan ze bovenaan
Verbeek wordt niet om zijn resultaten ontslagen, maar om zijn gedrag - houding.
Dus de beste opvolger van Louis na de zomer
Erg dom om met hem het nieuwe seizoen te beginnen , dit komt toch niet opeens uit de lucht vallen.

Verbeek is gewoon een megalomane bullebak - ik zou als club nooit en te nimmer zo'n vent aanstellen, want of het werkt totaal niet, of je pleegt karaktermoord op je spelers.

Verder eindelijk weer eens gewonnen van ADO, zonde dat er dan in de slotfase weer 2 doelpunten weggegeven moeten worden, maar goed 3 punten in de pocket en nog maar 2 punten achte rop de koploper

Ik zou ook nooit kiezen voor Verbeek, om precies dezelfde redenen. Inderdaad, net zo min als Van Gaal.

Je gaat er als speler niet voor door het vuur en je hebt altijd de angst te worden afgemaakt.
Hij had niets gemerkt, van onrust of ontevredenheid bij de spelers. Nee, vind je het gek. Die vreesden bij elke kritiek, zelfs als dat intern zou blijven, de guillotine. Dat is nu precies het punt.

Trainen vanuit de ivoren toren is een kansloze missie.

De timing doet een beetje vreemd aan. Maar inderdaad het is geen gemakkelijke man. Wel vaak vermakelijk net als Van Gaal.

En wat te denken van de twee clubs uit Manchester. Daar zullen binnekort ook wel 2 vacatures vrij komen vrees ik. Nu heb ik nooit zo goed begrepen wat United in Moyes ziet.

En bij Feyenoord-Den Haag ben ik in slaap gevallen. Gezien de eindstand best wel jammer.

Martial
Titmeister schreef:

Verder eindelijk weer eens gewonnen van ADO, zonde dat er dan in de slotfase weer 2 doelpunten weggegeven moeten worden, maar goed 3 punten in de pocket en nog maar 2 punten achte rop de koploper

Uh vorig jaar wonnen we ook van ADO thuis (3-2)

Maar terug naar de realiteit, ipv dat je met een goed gevoel naar huis gaat word je humeur toch wel verpest door die 2 tegentreffers op het einde van de wedstrijd

Eerst maakt (uiteraard) De Vrij weer een domme overtreding waardoor ADO een penalty krijgt die hopeloos wordt gemist door Van Duinen en dat vond Feyenoord blijkbaar zo zielig dat ze daarna ADO maar 2 doelpunten cadeau gaven door slordig verdedigen.

Dan sta je een keer ruim voor met 4-0 en dan denk je ze gaan is werken aan het doelsaldo maar nee hoor ze geloofde het wel weer na die 4-0, zucht.......

Het is maar goed dat we een Italiaan voorin hebben lopen die er af en toe is eentje inschiet
Schaken was wederom een drama en Boëtius moet nog z'n draai gaan vinden na zijn blessure, maar dat gaat wel goedkomen.

Feyenoord krabbelt langzaam weer omhoog maar ja de 2 komende wedstrijden spelen ze uit (Vitesse en Go Ahead Eagles) dus wat wordt het in deze gekke competitie aanhaken of weer een pas op de plaats maken?

Voor de komende 2 wedstrijden maximaal 1 punt
voor Feyenoord helaas.

Ach wie weet, de bal kan raar rollen.

Statistieken en verwachtingspatronen zeggen mij niets meer. Zo was PSV weer boven Jan na die wedstrijd tegen Ajax. Daarna wordt net zo gemakkelijk weer verloren en vice versa.

Feyenoord kan boven zichzelf uitstijgen tegen Vitesse en onderuit gaan tegen Go Ahead. Of andersom. Als er één ding wel duidelijk is dan is het wel dat er geen voorspellingen meer zijn te doen. Zou de Toto nog wel eens uitkeren? Zo maar eens iemand met 13 goed?

Op zich wel opvallend dat Immers wel aardig speelde, zette een paar keer iemand vrij voor de keeper. De ene schoot raak en de andere (Janmaat) had dat moeten doen. Uiteraard had hij zelf ook nog wel een keer moeten scoren. Iets mooi willen doen ja dat is dan weer een stap te ver voor onze Lex. Maar goed, opvallend dat sinds Bakkal getekend heeft hij wat beter gaat spelen.

Nicolage Rico schreef:
Voor de komende 2 wedstrijden maximaal 1 punt
voor Feyenoord helaas.

Mwa, Vitesse uit gaat lastig worden, aan de andere kant hebben die nu al wel een paar wedstrijden op rij gewonnen, dus volgens de logica van de eredivisie moeten ze nu weer onderuit gaan. En als Go Ahead Eagles net zo open huis houdt als gisteren, gaat zelfs Immers scoren. We zullen zien...

Het is een interessante tijd in de voetbalwereld. Clubs als: AS Roma, Atletico Madrid, Arsenal, Standard Luik en SC Heerenveen staan (gedeeld) eerste. Bovendien doen clubs als Bayer Leverkussen, Saint-Étienne en Liverpool (niet ken kosten van de Gunners natuurlijk) het erg goed. Hopelijk kunnen deze clubs het vol houden. Het zal de respectievelijke competitie goed doen. Vooral de Premier League, Primera Division en Serie A kunnen wel nieuwe winnaars gebruiken.

Man United doet er in ieder geval alles aan om niet als winnaar uit de bus te komen

vigil schreef:
Man United doet er in ieder geval alles aan om niet als winnaar uit de bus te komen

Ik ben als Arsenal-fan natuurlijk wel bang voor een aantal zeer potente ploegen, zo ook voor Manchester United. Het blijven geroutineerde prijzenpakkers die nog altijd ineens mee kunnen doen voor de titel. Maar dan moet de concurrentie wel veel weggeven en dat zie ik niet zo snel gebeuren. Arsenals grootste vrees voor de competitie heeft al parten gedaan (blessures). Ik zie ze vanaf nu alleen maar groeien. Het grote verschil met de afgelopen jaren is de mentaliteit. Het team durft een wedstrijd met een positief resultaat uit te spelen. Bovendien is de wil om overal te winnen er.

Note: Strootman speelt een goede wedstrijd bij Roma.

Titmeister schreef:
Verbeek is gewoon een megalomane bullebak - ik zou als club nooit en te nimmer zo'n vent aanstellen, want of het werkt totaal niet, of je pleegt karaktermoord op je spelers.

Mietje - Verbeek is een typisch WYSIWYG mens - voor de nono's in het Nederlands: WUZIWUK.

Hij is recht-door-zee en geen megalomaan zoals Van Gaal, die is de zee, Moses en de stam ineen. AZ: altijd al een bizar team geweest - is van een stel wasmasjienboeren, toen van een geldklopper/ladenlichter en nu van ... ja van wie is AZ eigenlijk en wie kan zich ermee identificeren. D'r was ooit een U2-fan/rocker die AZ-fan was, maar verder.

Heb 'genoten' gisteravond met mijn lief van Utrecht - Roda en heb spijt da'k niet naar de film ben geweest. Liep me compleet op te vreten - zelden eerder meegemaakt dat Utrecht zo'n technisch onvermogen etaleerde.

Mjuman schreef:
(quote)

Mietje - Verbeek is een typisch WYSIWYG mens - voor de nono's in het Nederlands: WUZIWUK.

Hij is recht-door-zee en geen megalomaan zoals Van Gaal, die is de zee, Moses en de stam ineen.

Mwa, het feit dat ie recht voor zijn raap is, wil nog niet zeggen dat hij niet megalomaan. Verbeek wil alles bepalen binnen een club, van het beleg op de broodjes in de kantine, tot de kleur van de clubdas, tot hoe de terreinknecht het gras maait. Hij heeft een broertje dood aan spelers met een eigen mening en kleineert spelers opzettelijk. Dit is informatie die ik van een speler heb, die onder hem heeft gespeeld. Waarom denk je dat Verbeek niks aan zag komen? De spelers hebben het niet voor niets via de directie gespeeld, er is geen speler bij AZ die nog wat tegen hem durfde te zeggen. Noem mij maar een mietje, maar ik vind dit nogal megalomaan gedrag...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:33 uur

geplaatst: vandaag om 22:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.