Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 20 oktober 2013, 13:58 uur
chevy93 schreef:
Ondertussen geniet ik nog even van wat ongetwijfeld de goal van het jaar gaat worden.
(embed)
Ondertussen geniet ik nog even van wat ongetwijfeld de goal van het jaar gaat worden.

(embed)

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 20 oktober 2013, 16:39 uur
Ik had nog niet eens gezien dat hij die bal met zijn hak meeneemt, ik dacht dat een tegenstander dat deed... Letterlijke awesome. 

0
Martial
geplaatst: 20 oktober 2013, 17:31 uur
herman schreef:
Ach, elk team laat punten liggen. Feyenoord doet het niet zo slecht in uitwedstrijden hoor. Ajax heeft er zelfs nog helemaal geen enkele gewonnen.
Voor mij blijft Feyenoord een van de titelkandidaten. Zeker omdat ze de laatste weken erg veel punten zijn gaan halen. PSV zie ik ook niet zomaar winnen in Groningen.
(quote)
Ach, elk team laat punten liggen. Feyenoord doet het niet zo slecht in uitwedstrijden hoor. Ajax heeft er zelfs nog helemaal geen enkele gewonnen.
Voor mij blijft Feyenoord een van de titelkandidaten. Zeker omdat ze de laatste weken erg veel punten zijn gaan halen. PSV zie ik ook niet zomaar winnen in Groningen.
In dat laatste heb je zeker gelijk gekregen dat PSV niet zomaar wint in Groningen
die doen lekker mee met de andere clubs qua punten verliezen en zo zal het wel tot het einde van seizoen spannend blijven of er moet een club na de winterstop het op z'n heupen krijgen?
0
Hendrik68
geplaatst: 20 oktober 2013, 17:42 uur
Na de prachtige overwinning van vandaag van FC Groningen denk ik weer terug aan die uitwedstrijden tegen Cambuur en Go Ahead. We hadden dus gewoon bovenaan moeten staan.
0
geplaatst: 20 oktober 2013, 17:58 uur
10 wedstrijden gespeeld en geen enkel team dat meer dan 5 potjes heeft gewonnen. Dat wordt een diepterecord qua punten voor de kampioen denk ik.
0
geplaatst: 20 oktober 2013, 18:02 uur
Slechtste koploper ooit
Mijn interesse in de eredivisie is ook op het laagste punt ooit geraakt.
Gelukkig is er nog de CL.
Mijn interesse in de eredivisie is ook op het laagste punt ooit geraakt.

Gelukkig is er nog de CL.
0
geplaatst: 20 oktober 2013, 18:11 uur
Spanning maakt de Eredivisie juist interessanter om te volgen. Heerlijk.
Wel extra zuur dat Feyenoord 2 dure en vooral onnodige punten laat liggen. Ik zie nog die 7 100% kansen voor me.
Wel extra zuur dat Feyenoord 2 dure en vooral onnodige punten laat liggen. Ik zie nog die 7 100% kansen voor me.

0
geplaatst: 20 oktober 2013, 18:14 uur
De lokale amateurs klasse is vaak ook heel spannend...
Ik vind het bedroevende nivo echt een reden om minder te kijken, dan kijk ik liever naar de PL of Bundesliga.
Ik vind het bedroevende nivo echt een reden om minder te kijken, dan kijk ik liever naar de PL of Bundesliga.
0
geplaatst: 20 oktober 2013, 19:05 uur
Hendrik68 schreef:
Na de prachtige overwinning van vandaag van FC Groningen denk ik weer terug aan die uitwedstrijden tegen Cambuur en Go Ahead. We hadden dus gewoon bovenaan moeten staan.
Tja zo lust ik er nog wel 10. Ik denk dan terug aan de uitwedstrijden van FC Utrecht tegen Groningen, Feyenoord en Ajax. WIJ hadden dus bovenaan moeten staan.

0
geplaatst: 20 oktober 2013, 19:07 uur
trebremmit schreef:
Zoveel slechter dan de laatste 5 jaar is het niet.
Wel met 10-15 jaar geleden en daarvoor.
0
geplaatst: 20 oktober 2013, 19:09 uur
Running On Empty schreef:
Tja zo lust ik er nog wel 10. Ik denk dan terug aan de uitwedstrijden van FC Utrecht tegen Groningen, Feyenoord en Ajax. WIJ hadden dus bovenaan moeten staan.
(quote)
De wedstrijd tegen Feyenoord heb ik toevallig gezien. Hoe hadden ze moeten winnen dan?

0
geplaatst: 20 oktober 2013, 19:20 uur
Nicolage Rico schreef:
(quote)
De wedstrijd tegen Feyenoord heb ik toevallig gezien. Hoe hadden ze moeten winnen dan?
De bal van Toornstra in de 3e minuut net onder de lat in plaats van erop en geen foutje van Derijck waaruit de goal viel. Simpel. Feyenoord had verder niet zo veel te vertellen die middag.

0
geplaatst: 20 oktober 2013, 19:23 uur
De goal van Wilshere was niet de enige 'beauty', de volgende 3 andere die Arsenal scoorde (waaronder kopgoal van Ozil) waren ook genieten.
0
geplaatst: 20 oktober 2013, 19:38 uur
Running On Empty schreef:
De bal van Toornstra in de 3e minuut net onder de lat in plaats van erop en geen foutje van Derijck waaruit de goal viel. Simpel. Feyenoord had verder niet zo veel te vertellen die middag.
(quote)
Haha. Feyenoord was slecht, absoluut. Maar gelukkig nog niet zo slecht als Utrecht.

0
geplaatst: 20 oktober 2013, 19:50 uur
Kill_illuminati schreef:
De goal van Wilshere was niet de enige 'beauty', de volgende 3 andere die Arsenal scoorde (waaronder kopgoal van Ozil) waren ook genieten.
(embed)
(embed)
Ondergesneeuwd door die fenomenale goal, anders was deze goal ook de wereld over gegaan (wat nu alsnog het geval is
).
0
geplaatst: 20 oktober 2013, 22:23 uur
Nicolage Rico schreef:
Haha. Feyenoord was slecht, absoluut. Maar gelukkig nog niet zo slecht als Utrecht.
Grote onzin. Jij hebt zeker vooral in de biertent rondgehangen. Ga die wedstrijd maar eens terugkijken. Maar het is allemaal gelul achteraf. Als Robben tegen Casillas ..... etc etc
0
geplaatst: 20 oktober 2013, 23:20 uur
Het was van beide kanten onder de maat, maar het is onzin om te claimen dat Feyenoord die dag verdiend heeft gewonnen. Niemand binnen dit Feyenoord had wat kunnen zeggen als de punten die dag waren gedeeld; denk dat zelfs Ronald dat niet in z'n hoofd had gehaald.
0
geplaatst: 21 oktober 2013, 00:18 uur
Er is sowieso een verschil tussen gelijk spelen en "Utrecht had moeten winnen" en "Feyenoord had niet zoveel te vertellen die middag."
Volgens mij was het die Utrechtenaar die wat claimde.

0
geplaatst: 21 oktober 2013, 00:24 uur
Ik zag alleen nog jouw post waarin je zei dat Feyenoord beter - minder slecht - was dan Utrecht. En dat was zeker niet het geval die middag.
Als ze beter waren, hadden ze ook verdiend te winnen. Nu mochten ze heel blij zijn dat ze geen puntverlies opliepen.
Als ze beter waren, hadden ze ook verdiend te winnen. Nu mochten ze heel blij zijn dat ze geen puntverlies opliepen.
0
geplaatst: 21 oktober 2013, 00:29 uur
Nicolage Rico schreef:
Er is sowieso een verschil tussen gelijk spelen en "Utrecht had moeten winnen" en "Feyenoord had niet zoveel te vertellen die middag."
Utrechter

Een Utrechtenaar is een homoseksueel persoon.
0
geplaatst: 21 oktober 2013, 12:20 uur
Kennelijk vind jij het dus nodig om mij indirect voor een homoseksueel persoon uit te maken. Erg flauw maar het zijn jouw woorden. Dergelijke grappen zeggen in ieder geval meer over jou dan over mij.
Zelden een Feyenoord fan gezien met zulke lange tenen.

0
geplaatst: 21 oktober 2013, 12:22 uur
Haha, was maar een grapje. Over lange tenen gesproken.
Maakt mij verder niet zoveel uit wie er beter was, de punten bleven in de Kuip.
Maakt mij verder niet zoveel uit wie er beter was, de punten bleven in de Kuip.

0
geplaatst: 21 oktober 2013, 14:07 uur
Of anders kom je als professional gewoon de gemaakte afspraken na.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.