MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Ik ging ervan uit dat Robben normaal gesproken de penalties neemt. Zo niet, dan heeft Guadiola gewoon gelijk, inderdaad.

Eeeuuh? De trainer maakt afspraken en een dikke nek op het veld denkt dat hij deze naast zich mag neerleggen? Ik hoop dat hij een weekje naast de kern gezet wordt eigenlijk...

Nicolage Rico schreef:
Ik ging ervan uit dat Robben normaal gesproken de penalties neemt. Zo niet, dan heeft Guadiola gewoon gelijk, inderdaad.

Ik ga er vanuit dat een control freak als Guardiola over zoiets duidelijke afspraken heeft gemaakt. Hij wilde dat Müller die dag een eventuele penalty zou nemen. Ik neem aan dat dat ook bij Robben bekend was.

Maar dat zullen we nooit weten.

He$$el_01 schreef:

Nee, maar het is een stuk waarschijnlijker dat Guardiola over dergelijke basale zaken afspraken heeft gemaakt en dat Robben even aan het egotrippen was. Dat verklaart ook direct de houding van alle betrokkenen.

Zit er dik in inderdaad. Ach, hij staat lekker te spelen de laatste tijd. Laat hem lekker egotrippen. Niks nieuws dit soort dingen toch.

Precies. Denk dat Guardiola ook wel slim genoeg is om er verder geen punt van te maken. Iedereen weet waar hij aan toe is en woensdag winnen ze gewoon met 5-0.

corn1holio1 schreef:
(quote)

Eeeuuh? De trainer maakt afspraken en een dikke nek op het veld denkt dat hij deze naast zich mag neerleggen? Ik hoop dat hij een weekje naast de kern gezet wordt eigenlijk...

De dikke nek in deze is natuurlijk Guardiola, Robben is al jaren een van de belangrijkste mensen bij Bayern maar Guardiola meent nog even te moeten laten zien dat hij de man is.

Hendrik68
Portugal-Zweden in de play offs. Oftewel Ronaldo-Ibrahimovic. Dat bespaart ons op het WK alvast 1 vervelende klier.

Jammer, zie ze het liefst beide op het WK. Zlatan nog net wat liever trouwens.

Onheilspellend schreef:
(quote)

Ik ga er vanuit dat een control freak als Guardiola over zoiets duidelijke afspraken heeft gemaakt. Hij wilde dat Müller die dag een eventuele penalty zou nemen. Ik neem aan dat dat ook bij Robben bekend was.

Aan de reactie van Robben te zien, lijkt het me niet dat hij er reeds vanaf wist. Anders is het oerdom van Robben.

Programma Europese play-offs WK 2014:

Portugal – Zweden
Oekraïne – Frankrijk
Griekenland – Roemenië
IJsland - Kroatië

Doe maar Portugal, Frankrijk, Roemenië en Kroatië.

Ik heb het liefst de beste landen, al zou ik het ook wel leuk vinden als Portugal en Frankrijk het niet redden...

Hendrik68
Lijkt me toch dat iedereen IJsland erbij wil. Vanwege de gunfactor bedoel ik. Normaal wil je de beste landen, maar als je je niet plaatst na de reguliere groepsfase en 2 extra pogingen dan ben je ook niet echt sterk natuurlijk.

Zweden, Frankrijk, Roemenië en Kroatië gaan hopelijk door.

Jammer..Portugal en Zweden wou ik er alle 2 graag bij.
Kroatie en Ijsland mogen ook en pak Roemenie ook dan, kunnen de Belgen wraak nemen voor die oefeninternland

Ronaldo vs Ibrahimovic, kan een leuk duel worden.

Doe mij maar Portugal, Frankrijk, Roemenie en IJsland.

Ik zie het wel, maar als ik moet kiezen: Portugal, Frankrijk, Roemenië en Kroatië. De beste landen dus qua spelers.

Iig graag Kroatië door. Verder deel ik Rico's gedachte mbt de Fransen en Portugezen. Horen wel op het WK thuis maar zou toch ook wel erg grappig zijn als ze het niet halen. Griekenland of Roemenië op het WK daarentegen .

Hendrik68 schreef:
Lijkt me toch dat iedereen IJsland erbij wil. Vanwege de gunfactor bedoel ik. Normaal wil je de beste landen, maar als je je niet plaatst na de reguliere groepsfase en 2 extra pogingen dan ben je ook niet echt sterk natuurlijk.
je wil liever geen Ronaldo en/of zlatan op het wk, omdat het 'klieren' zijn en verkiest IJsland boven Kroatië...wat moet jij een hekel aan voetbal hebben.

Ik wil dat Zweden naar het WK gaat en eindelijk Zlatan eens gewoon speelt zoals in de kwalificaties met zweden, dan kan zweden in prinicipe van elk team winnen.

Kroatië is echt helemaal niks dit jaar. Veel ruzie in de ploeg, en tussen de ploeg en de supporters.

Ook leuk als IJsland er bij is, met al die eredivisiespelers. Maar Kroatië laat vaak toch leuk, aanvallend voetbal zien op een toernooi.

He$$el_01 schreef:

Inderdaad. Want dat zijn voetbal geheimen. En die zijn nog een stuk lastiger te achterhalen dan staats geheimen. Pep doet zijn best om The Boss uit te hangen.
Erg vermakelijk dit soort haantjes gedrag ha ha.

Griekenland - Roemenië

En dan zo nog even Crystal Palace - Fulham. Mooi duel om een PL-ronde mee af te sluiten.

Rust. Twee wonderschone treffers van Fulham. 1-2

Hendrik68
je wil liever geen Ronaldo en/of zlatan op het wk, omdat het 'klieren' zijn en verkiest IJsland boven Kroatië...wat moet jij een hekel aan voetbal hebben.

Nee hoor. Ik ben voor FC Groningen

Stijn_Slayer
Sterkte daarmee, Hendrik.

Hendrik68

Waarom is Mjuman Geband?
Ik ga die ouwe zuurpruim in ieder geval missen!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:17 uur

geplaatst: vandaag om 06:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.