MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Ja, dat was ook krankzinnig.

En dus met 1-2 gewonnen, er wordt meteen om doellijn technologie gevraagd, maar over de doellijn is ie

Onvoorstelbaar dat dit in het betaalde voetbal kan. Zelfs in het amateurvoetbal worden de netten van de doelen nog gecontroleerd. Reden voor ontslag, zijn dure punten voor Hoffenheim.

Die scheids heeft er toch ook nog wel goed zicht op zou je denken. En die netten zijn ook lekker gecontroleerd ja Nalatigheid van de thuisclub ook wel, en daarom goed dat dat afgestraft is

Stijn_Slayer
Je zou denken dat de reactie van de speler ook boekdelen spreekt.

dix
Zoiets is in NL in het profvoetbal ook wel eens gebeurd ergens in de jaren 80

Arsène Wenger stond voor aanvang van de competitie best wel onder druk, nu zal dat wel anders zijn.
Özil is natuurlijk een fantastische aanwinst, Duitsland heeft weer een sterk team (zie ook de spelers van Bayern, Dortmund etc.

GAE - Feyenoord had na een half uur al 0-4 moeten staan. Maar goed, Feyenoord en makkelijk winnen in uitwedstrijden...

Hm, Feyenoord heeft toch een prima scorende spits.
dat hakje van Zlatan

Stijn_Slayer
Had gratis kaartjes voor De Graafschap - Oss (6-1). Ik heb me wel vermaakt, maar het is toch moeilijk om dit serieus te nemen. Zo'n keeper die stil blijft staan en geen enkele bal heeft. Vervolgens schopt hij elke uittrap tegen het hoofd van een verdediger van De Graafschap. Er zit echt geen greintje tactiek in Oss. Op goed geluk naar voren die bal, 90 minuten lang.

De Graafschap walst daar overheen, maar ook daar zie je frappante praktijken. Elke keer als ik Tim Vincken zie spelen, valt het me op dat hij geen idee heeft waar zijn voorzet heen moet. Hij knalt 'm gewoon recht naar voren of in de handen van de keeper. En dit zou een aantal jaar geleden dan zo'n groot talent zijn.

Nog een speler van de Graafschap had geel en scoort. Trekt hij zijn shirt uit. Bye bye

Wat een sukkels ook weer heh, je zag het ook weer helemaal aankomen met die vrije trap dus een echte verrassing was het ook niet...

Lekker avondje gehad in de Utrechtse Galgenwaard. NAC van de mat geveegd. FCUtrecht komt eraan !!

vigil schreef:
Wat een sukkels ook weer heh, je zag het ook weer helemaal aankomen met die vrije trap dus een echte verrassing was het ook niet...

Ongelooflijk hè, dat je het ook gewoon weet inderdaad - zeker bij die vrije trap.

Vanaf het moment dat de muur er stond, wist ik dat die vrije trap er in ging. Sowieso is Feyenoord bijzonder slecht met het verdedigen (en eigenlijk ook nemen) van vrije trappen.

Running On Empty schreef:
Lekker avondje gehad in de Utrechtse Galgenwaard. NAC van de mat geveegd. FCUtrecht komt eraan !!

Heb ook genoten!!

Martial
Nicolage Rico schreef:
GAE - Feyenoord had na een half uur al 0-4 moeten staan. Maar goed, Feyenoord en makkelijk winnen in uitwedstrijden...

Feyenoord weet toch elke keer wel weer in dit geval je avond te verzieken door dat lakse verdedigen, inderdaad met rust moet je freewheelend op een 0-4 of 0-5 staan, maar staat het slechts 0-1 en GAE schiet 1 keer op doel aan het begin van het 2e helft en jawel hij zit natuurlijk gelijk weer in, wéér doordat lakse verdedigen waar ook de 2-2 tot stand kwam, maar ja Koeman is tevreden over het veldspel, nu was het veldspel in de 1e helft ook zeer behoorlijk alleen de kansen moeten er wel in en steeds de verhalen dat het wel goed komt hangen me inmiddels ook de keel uit

Dit Feyenoord gaat niet meedoen om het kampioenschap doordat het te veel punten laat liggen in de uitwedstrijden en de 17 tegendoelpunten in slechts 10 wedstrijden zegt ook meer dan genoeg.

Maar ja volgende week nieuwe ronde nieuwe kansen.......

Ach in die knotsgekke Nederlandse comp is alles mogelijk. Feyenoord kan net zo goed bovenaan staan binnen drie weken. Ik heb ook geen enkel idee wie er kampioen gaat worden.

Ik heb Kolder zien debuteren toen hij geloof ik 16 jaar was en de grote belofte van Veendam was. Niet zo moeilijk maar toch. In zijn eerste invalbeurt gaf hij een assist op niemand minder dan Bert Zuurman.

Toen was hij nog een verkapte linksbuiten die op snelheid niemand voorbijkwam en op een gegeven moment in de spits kwam.

Leuk om hem zo te zien, op het einde van zijn carriere nog even in 'de spotlights'.

Martial schreef:
Dit Feyenoord gaat niet meedoen om het kampioenschap doordat het te veel punten laat liggen in de uitwedstrijden en de 17 tegendoelpunten in slechts 10 wedstrijden zegt ook meer dan genoeg.

Ze staan op 2 punten van de nummer 1, waarom zouden ze niet meedoen?

Martial
Ik baseer het puur op de uitwedstrijden deze stelling goed lezen is ook een vak

En als PSV vanmiddag wint staan ze 4 punten achter op de nummer 1

Martial schreef:
Ik baseer het puur op de uitwedstrijden deze stelling goed lezen is ook een vak

Ach, elk team laat punten liggen. Feyenoord doet het niet zo slecht in uitwedstrijden hoor. Ajax heeft er zelfs nog helemaal geen enkele gewonnen.

Voor mij blijft Feyenoord een van de titelkandidaten. Zeker omdat ze de laatste weken erg veel punten zijn gaan halen. PSV zie ik ook niet zomaar winnen in Groningen.

herman schreef:
Ach, elk team laat punten liggen. Feyenoord doet het niet zo slecht in uitwedstrijden hoor. Ajax heeft er zelfs nog helemaal geen enkele gewonnen.
Ik ontken zeker niet dat Feyenoord een titelkandidaat is. Op dit moment is een club als FC Utrecht nog een titelkandidaat.

Maar het programma van Feyenoord uit was wel aanmerkelijk makkelijker met: PEC, Ajax, NEC, Vitesse en Go Ahead. Ajax had: AZ, Heerenveen, Groningen, PSV en FC Twente.

Feyenoord won overigens wel bij Vitesse, maar vraag niet hoe..

Ondertussen geniet ik nog even van wat ongetwijfeld de goal van het jaar gaat worden.

Heerlijke goal

Stijn_Slayer
Afgekeken van Real Madrid.

chevy93 schreef:
Ik ontken zeker niet dat Feyenoord een titelkandidaat is. Op dit moment is een club als FC Utrecht nog een titelkandidaat.

Helemaal niet zo'n rare stelling dus laat die smiley maar weg

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:20 uur

geplaatst: vandaag om 22:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.