MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
jasper1991 schreef:
Oké, maar aan de andere kant denk ik dat het tweede doelpunt van Celtic nou niet helemaal zo bedoeld was.

Die bal werd van richting veranderd, zoals op die manier wel vaker een goal tot stand komt, maar dat betekent niet dat het structurele falen van een ander ook niet vooral met een gebrek aan kwaliteit te maken kan hebben.

Geef een Dortmund de kansen die Ajax kreeg en het wordt 1-4 in Glasgow.

herman schreef:
(quote)

Dat laatste is ook zo, maar huilebalken-gedrag? Je hebt de wedstrijd niet gezien, dus hoe kun je daar over oordelen. Ajax voetbalde gewoon makkelijker, maar verprutst de kansen. Dat is gewoon een constatering, heeft niets met huilebalken te maken.

Ik heb de wedstrijd wel gezien. Niet in zijn geheel. Omdat deze wedstrijd mij best wel begon te vervelen. En ben gaan switchen/zappen naar andere wedstrijden. True zendt namenlijk iedere Cl wedstrijd live uit. Keuze zat dus. Dat is wel nacht werk. Maar laat ik nu ook net een soort nachtuil zijn. Geen ochtend mens in ieder geval.
Huilebalken gedrag slaat op Jasper zijn eerdere uitspraak.

panjoe (moderator)
trebremmit schreef:
Lijkt me niet, zo'n Serero die hopeloos faalt voor de goal dat is gewoon onkunde, niks met toeval te maken.

Serero vind ik echt dramatisch, dat is toch niet het niveau dat Ajax na moet streven.

Sowieso heeft Ajax al tijden belabberde aanvallende spelers, op De Jong na speelt eigenlijk niemand op het niveau. Vooral de befaamde Ajax-vleugelspelers heb ik in geen tijden gezien. Fischer is hopeloos overhyped. Gelukkig zit De Sa eraan te komen, dat vond ik de paar keer dat ik hem heb gezien wel een leuk voetballertje.

Fischer heeft een dipje, maar is echt wel een talent. Ook nog steeds erg jong. De Jong vond ik gisteren ook wat onder zijn niveau spelen.

@Iggy: okay, dat kan ik me voorstellen. Als ik de keuze had, was ik ook iets anders gaan kijken (Arsenal - Dortmund bv).

Die Ronaldo toch ha.

Ditmaal de goede wedstrijd uitgekozen. LLLLLorente 1-1

2-1 pingel RRRRRonaldo. Wat een wedstrijd

Wel een ontzettend domme overtreding van Chiellini zeg, waardoor Real een strafschop kreeg. Gaat verder aardig gelijk op. Zie Juve nog wel een punt halen vanavond.

iggy schreef:
Ditmaal de goede wedstrijd uitgekozen. LLLLLorente 1-1

2e helft viel inderdaad tegen. De 1e helft was zeer vermakelijk.

Die Vidal is wel een apart figuur zeg, die trap in de grond was wel hilarisch.

Edit:

Zlatan

Die derde goal van hem, wat een snoeihard schot zeg.

Zlatan was inderdaad fantastisch, wat die allemaal kan.

Ja zeg, stel je voor.... met 0-5 verliezen zou wel heel dramatisch zijn.

Ja ik heb die tekst niet geselecteerd Heh, anders had ik dat stukje ook gedaan...

Ibrahimovic heeft het waarschijnlijk niet gelezen. Van wat ik van de hoogtepunten heb gezien is dat Van der Wiel twee mooie assists had. Zie je nou wel, we hebben wel een verdediger bij een topploeg. Bovendien een die de finale van de wereldcup heeft gespeeld.

Ja, wordt nog spannend in de concurrentie met Janmaat. Als Van der Wiel in deze vorm blijft weet ik het wel.

Zlatan is wel érg goed zeg. Hij maakt zo veel geniale goals dat het geen geluk meer is.

panjoe (moderator)

Stijn_Slayer
Ik vraag me wel af hoe je een E tussen de O en de T krijgt.

Vond het al lang duren voordat Willem van Hanegem met zijn commentaar kwam, maar nu dan toch over Celtic - Ajax en over de mentaliteit:

“Ajax bakte er tot in de laatste fase van de wedstrijd eigenlijk niets van, op een paar kansjes na. De spelers zijn niet goed genoeg. Dat heeft niets met hun leeftijd te maken, maar met het niveau waarop ze staan. Je moet vanaf je zestiende alles willen winnen wat er te winnen valt”, zegt De Kromme in de ochtendkrant.

Van Hanegem zegt dat Ajax jaren van de daken schreeuwde dat winnen in de jeugdopleiding niet belangrijk was: het ging om de ontwikkeling van de spelers. De Boer zei na de verloren wedstrijd op Celtic Park ook aanknopingspunten te zien en voldoende tevreden te zijn over de kansen die Ajax creëerde tegen de Schotten. Volgens Van Hanegem is die mentaliteit niet juist en zijn de Ajacieden nu veel te snel tevreden.

Van Hanegem lijkt per definitie tegen Ajax (En De Boer precies het tegenovergestelde).

Ajax speelde best oké. Alleen ik vraag me af waarom ze niet direct zoals tijdens het laatste half uur speelden.. Echt ongelofelijk hoe vaak Ajax dit gebeurt.

Van Hanegem lijkt per definitie tegen Ajax (En De Boer precies het tegenovergestelde).

Ajax speelde best oké. Alleen ik vraag me af waarom ze niet direct zoals tijdens het laatste half uur speelden.. Echt ongelofelijk hoe vaak Ajax dit gebeurt.

Niet zozeer voor de spelers, maar meer vervelend voor de clubs die de salarispost dus aanzienlijk zien stijgen.

Hendrik68
PSG wordt het hardst "getroffen". Die eigenaar merkt er helemaal niks van. Als de overige clubs gewoon niet meegaan in die idioterie is er niet zo heel veel aan de hand,

Als ze die heffing invoeren, ben je gewoon een stuk meer aan salarissen kwijt als club. Dat kan voor bepaalde clubs natuurlijk best gevolgen hebben. PSG is dat dat betreft eerder een uitzondering.

Hendrik68
PSG en Monaco zijn ook de enigen die ver komen in Europa. PSG nu en Monaco volgend jaar. Alleen met dit soort eigenaren die het geld toch niet missen kan je als club wat betekenen in Europa. De meeste andere clubs, voor wie wel elk dubbeltje telt, zullen nu al niet zo heel veel miljonairs als speler hebben en waren dat vast ook niet van plan te gaan doen om tegen beter weten in aan te haken bij de top.

Hendrik68 schreef:
PSG en Monaco zijn ook de enigen die ver komen in Europa. PSG nu en Monaco volgend jaar. Alleen met dit soort eigenaren die het geld toch niet missen kan je als club wat betekenen in Europa. De meeste andere clubs, voor wie wel elk dubbeltje telt, zullen nu al niet zo heel veel miljonairs als speler hebben en waren dat vast ook niet van plan te gaan doen om tegen beter weten in aan te haken bij de top.

Je begrijpt het niet. De clubs zien de uitgaven dan in eerste instantie sowieso stijgen en dat kan voor bepaalde clubs wel degelijk gevolgen hebben voor de financiele huishouding (net zoals hier een hoop clubs zijn die net het hoofd boven water kunnen houden). Vandaar dat de clubs ook gaan staken en niet de spelers waar jij in eerste instantie aan refereerde.

Monaco merkt er sowieso niets van (vallen niet onder de Franse wetgeving).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:13 uur

geplaatst: vandaag om 15:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.