MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Hendrik68
Je bedoelt dat de contracten al afgesloten waren en dat de nieuwe wet pas later is ingevoerd en dat de clubs dat niet van tevoren wisten. Ja OK. Dan kunnen bepaalde clubs wel even in de problemen komen, daar heb je gelijk in. Maar voor de lange termijn vind ik het een prima regel. Moeten ze hier ook gaan doen. Sterker, volgens mij zijn die plannen er hier al.

In Nederland is al een heffing op hoge salarissen (ik meen hoger dan 150.000, zie het verschil met Frankrijk). Dat was eenmalig vanwege de crisis, maar ik geloof dat ze het dit jaar weer wilde doen. Daar heeft Feyenoord nog over geklaagd.

edit: crisisheffing, blijkbaar.
Feyenoord boos om crisisheffing topinkomens - BNR Nieuwsradio

Ik vraag me af of je daarmee het voetbal helpt. Zoiets helpt alleen als je dit in heel Europa invoert. Anders wordt Nederland nog nietiger dan het al is..

Zagreb - PSV....mensen, dit kan gewoon écht niet.

Wat was er dan?

Het was echt hele dikke vette bagger. Zoooooooo slecht !!!!

Wat een slechte Belgische week

Anderlecht 0-5 de boot in tegen PSG
Zulte-Waregem verliest van Maribor
Genk 1-1 gelijk tegen Rapid Wien in een match die ze konden winnen
en Standard Luik verliest 2-1 in Salzburg

Het is niet alleen maar Rode Duivel hysterie, Ernie kan ook relativeren

lemmylavigne schreef:
Zagreb - PSV....mensen, dit kan gewoon écht niet.

Net even de samenvatting gezien. Wat een troosteloze 'ambiance' ook... Nog het meest 'genoten' van Leo Driessen.

Tyton, hij ligt daar dan wel, maar is de bal volledig kwijt.

Stijn_Slayer
chevy93 schreef:

edit: crisisheffing, blijkbaar.
Feyenoord boos om crisisheffing topinkomens - BNR Nieuwsradio

Ik vraag me af of je daarmee het voetbal helpt. Zoiets helpt alleen als je dit in heel Europa invoert. Anders wordt Nederland nog nietiger dan het al is..

Ik kies toch liever voor het herstel van Nederland dan het Nederlandse profvoetbal.

Ik ook. Maar ik zie niet in dat Nederland uit de prut raakt door een crisisheffing over top inkomens.
Dat zou wel heel eenvoudig zijn nietwaar?

Dat zou een verwaarloosbaar effect hebben op de staat van het land.

Kan altijd wel genieten van San Marco na zo'n zaadpartij. Vooral de laatste minuut is hij aardig op dreef:

Van Basten wordt er niet goed van - NOS Sport

Stijn_Slayer
iggy schreef:
Ik ook. Maar ik zie niet in dat Nederland uit de prut raakt door een crisisheffing over top inkomens.
Dat zou wel heel eenvoudig zijn nietwaar?

Alle beetjes helpen en het heeft een symbolische waarde. Die voetballers gaan maar werken na hun 35e.

http://images.fcupdate.net/small/77809.jpg
Berry van Aerle was postbode, hij is een paar jaar geleden tijdens zo'n postbode reorganisatie trouwens wel ontslagen (zit waarschijnlijk in de WW?).

Is Van Aerle tegenwoordig geen scout voor PSV? Mogelijk gecombineerd met een of andere organisatorische functie.

ja , hij bekijkt spelers voor PSV.

Gvd, Henk Spaan als analist bij FOX. Bij een PL-duel nota bene.. Waar gaat dat heen?

Onheilspellend schreef:
Gvd, Henk Spaan als analist bij FOX. Bij een PL-duel nota bene.. Waar gaat dat heen?

Bij Crystal Palace/Arsenal? Ik heb de wedstrijd lekker met Engels commentaar gekeken, veel beter. De wedstrijd zelf echter snel vergeten. Arsenal speelde niet goed maar wint gelukkig wel 0-2. Trouwens weer een clean sheet in 100 jaar.

Kill_illuminati schreef:
(quote)

Bij Crystal Palace/Arsenal?

In de studio in ieder geval voor het duel en ik neem aan ook tijdens de rust. Wat ik ervan heb gezien, heb ik niet op FOX gekeken en was bovendien van een bedenkelijk niveau.

Crouchie heeft trouwens de 0-1 gemaakt op Old Trafford.

Rust op Old Trafford. Stoke leidt met 1-2. Leuk duel.

panjoe (moderator)
Moyes.

Rudi S schreef:
(afbeelding)
Berry van Aerle was postbode, hij is een paar jaar geleden tijdens zo'n postbode reorganisatie trouwens wel ontslagen (zit waarschijnlijk in de WW?).

Doet Van Aerle niet iets voor de PSV fanshop?

ah het ligt alweer aan de coach ... bij Ferguson ging het ook niet direct en het is niet voor niets dat Ferguson stopt net wanneer Scholes voor de 2de keer stopt. Het draaide toen ook niet meer bij Man utd toen Scholes voor de 1ste keer stopte.

Running On Empty schreef:
(quote)

Doet Van Aerle niet iets voor de PSV fanshop?

Was dat niet Edward Linskens?

Hij (Berry dus) is supporterscoördinator bij PSV wat dat dan ook mag betekenen

3-2 Man. United!

Moyes topcoach. Kanshebbers voor de CL en zeker kampioen.

Rudi S schreef:
(afbeelding)

Hij is al sinds 2001 geen postbode meer...

Toen haalde van Raaij terug naar PSV, waar hij supporterscoördinator werd. In 2008 werd hij ook toegevoegd aan de scoutingstaf.

Maar hij betaald nog wel maandelijks contributie.

panjoe (moderator)
Geweldige coach inderdaad! Wauw. Grandioos.

Over een paar minuten dan toch maar even Barcelona - Real Madrid kijken.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Hij is al sinds 2001 geen postbode meer...

Maar hij betaald nog wel maandelijks contributie.

Dat is dus de welbekende grap / misverstand, Berry is gewoon lid van DE scouting en betaald daar contributie
YouTube - Theo Maassen - Berry van Aerle

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:07 uur

geplaatst: vandaag om 19:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.