Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 26 oktober 2013, 18:08 uur
Onheilspellend schreef:
Over een paar minuten dan toch maar even Barcelona - Real Madrid kijken.
Over een paar minuten dan toch maar even Barcelona - Real Madrid kijken.
Goed om te weten.
0
geplaatst: 26 oktober 2013, 18:14 uur
Rudi S schreef:
Dat is dus de welbekende grap / misverstand, Berry is gewoon lid van DE scouting en betaald daar contributie
YouTube - Theo Maassen - Berry van Aerle
(quote)
Dat is dus de welbekende grap / misverstand, Berry is gewoon lid van DE scouting en betaald daar contributie
YouTube - Theo Maassen - Berry van Aerle
Daarom zeg ik het ook.
0
geplaatst: 26 oktober 2013, 18:15 uur
Je kunt er nog wel wat van meepikken.
En dan toch Neymar. 1-0.
0
geplaatst: 26 oktober 2013, 19:41 uur
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 26 oktober 2013, 20:42 uur
Ik vond de stift van Sturridge mooier denk ik - alhoewel natuurlijk tegen een veel mindere tegenstander.
0
geplaatst: 26 oktober 2013, 21:20 uur
0
geplaatst: 26 oktober 2013, 22:53 uur
Tja, won je maar wedstrijden met balbezit. Pfft, het liep totaal vast als ze ook maar in de buurt van de zestien meter kwamen. En de voetballer met de minste afronding kwaliteiten komt het vaakst in scoringspositie. Nee het ging niet best om het zachtjes uit te drukken. En dan toch sta je morgen hooguit één puntje achter de lijstaanvoerder als PSV het niet laat afweten. De Eredivisie is triest dit jaar. Nog slechter dan voorgaande seizoenen.
0
geplaatst: 26 oktober 2013, 22:56 uur
http://24.media.tumblr.com/d5dc5bad5d2885aae2403e69bb4e616b/tumblr_mvaeyqksds1rtequ6o1_400.gif
Dan hier nog het hoogtepunt van deze voetbalavond. Jammer dat Ronnie's gezicht niet in beeld komt. Hij had zo'n mooie uitdrukking nadat ie zich besefte dat ie was gepoort door Alves
Dan hier nog het hoogtepunt van deze voetbalavond. Jammer dat Ronnie's gezicht niet in beeld komt. Hij had zo'n mooie uitdrukking nadat ie zich besefte dat ie was gepoort door Alves

0
geplaatst: 26 oktober 2013, 23:44 uur
trebremmit schreef:
Ajax weer gedomineerd vanvavond neem ik aan?
Ja hoor volgens Frank De Boer waren ze tien keer beter.

0
geplaatst: 26 oktober 2013, 23:46 uur
Ow vreemd RKC thuis 
Feyenoord zal Feyenoord niet zijn als het morgen geen punten gaat verliezen...

0
geplaatst: 27 oktober 2013, 00:05 uur
bwa ik vond de pass van Iniesta naar Messi vlak na de 1-0 toch wel het hoogtepunt 

0
geplaatst: 27 oktober 2013, 00:52 uur
trebremmit schreef:
Frank oogde vrij tevreden, dus dat lijkt mij wel ja.
0
geplaatst: 27 oktober 2013, 10:13 uur
trebremmit schreef:
Er is geen beter avondje laat thuis komen, dan teletekst 818 even op te zetten en dan een rondje van dit soort uitslagen.
Zoals bekend, ligt het nooit aan Ajax maar aan alle andere omstandigheden, clubs, scheidsrechters, de knvb. Maar ze hebben elk jaar ook weer een betere selectie dan het jaar ervoor, weten ze ook altijd weer te becijferen en te beredeneren.
Mijn God jongens in Rotterdam Zuid, mag er vandaag alsjeblieft worden gewonnen? Laat het stormen!!!
0
geplaatst: 27 oktober 2013, 10:20 uur
Ik geloof dat zelfs Frank niet tevreden was, overigens dat verdedigen van Go ahead eagles 

0
Martial
geplaatst: 27 oktober 2013, 10:22 uur
vigil schreef:
Ow vreemd RKC thuis
Ow vreemd RKC thuis

Nou dat hoop ik eerlijk gezegd toch niet dat Feyenoord punten gaat verspelen al weet je het in deze droeftoeter competitie maar nooit natuurlijk.

Vorige week heeft Feyenoord al onnodig punten laten liggen, als ik daar nog aan terug denk die vele kansen die ze hadden in de 1e helft........
Maar ja ondanks de storm en de regen straks weer kijken naar m'n helden in de mooie Kuip

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 27 oktober 2013, 10:36 uur
Schöne rechtsback. 
Die zou ik momenteel in de basis zetten op het middenveld. Serero bakt er niks van en de Jong is ook niet in vorm. Poulsen laat eigenlijk ook nooit zien waarom hij ooit bij Schalke, Sevilla en Juve zat.

Die zou ik momenteel in de basis zetten op het middenveld. Serero bakt er niks van en de Jong is ook niet in vorm. Poulsen laat eigenlijk ook nooit zien waarom hij ooit bij Schalke, Sevilla en Juve zat.
0
geplaatst: 27 oktober 2013, 10:46 uur
Stijn_Slayer schreef:
Schöne rechtsback.
Poulsen laat eigenlijk ook nooit zien waarom hij ooit bij Schalke, Sevilla en Juve zat.
Schöne rechtsback.

Poulsen laat eigenlijk ook nooit zien waarom hij ooit bij Schalke, Sevilla en Juve zat.
Hij laat in ieder geval wel zien waarom hij daar niet meer zit.
Ajax heeft natuurlijk gewoon met het vertrekken van spelers kwaliteit ingeleverd.
0
geplaatst: 27 oktober 2013, 10:57 uur
Dat laatste klopt als een bus.
Maar gelijk spelen tegen de nummer 18 is gewoon een blamage.
De toto invullen is niks. Maar probeer dat ding maar eens goed in te vullen.
Werkelijk iedere week zie je de meest vreemde uitslagen.
Zo vreemd zelfs dat het normaal aan het worden is ha.
Ik ben benieuwd wie er na vandaag koploper is?!
Maar gelijk spelen tegen de nummer 18 is gewoon een blamage.
De toto invullen is niks. Maar probeer dat ding maar eens goed in te vullen.
Werkelijk iedere week zie je de meest vreemde uitslagen.
Zo vreemd zelfs dat het normaal aan het worden is ha.
Ik ben benieuwd wie er na vandaag koploper is?!
0
geplaatst: 27 oktober 2013, 10:59 uur
Leroy Fer heeft gisteren trouwens wel een slechte beurt gemaakt in de PL met een misselijkmakende actie. En dan naderhand ook nog aan de BBC vertellen dat je zo de wedstrijd wilde winnen 
Malky Mackay praises referee Mike Jones for not allowing Leroy Fer's goal to stand during goalless draw between Norwich and Cardiff | Mail Online - dailymail.co.uk

Malky Mackay claimed 'common sense prevailed' after Norwich were denied an injury-time winner against Cardiff when Leroy Fer rolled the ball into an empty net after it had been kicked out because of an injury.
In echoes of Kanu's goal for Arsenal against Sheffield United in 1999, Fer deliberately scored from a Ricky Van Wolfswinkel throw-in with the score at 0-0 and Norwich desperate for victory.
He admitted his intentions after the match and insisted the goal should have stood as referee Mike Jones had indicated with his hands for play to resume.
The 'ghost goal' sparked a huge melee involving nearly all the players on the pitch - a scene which could result in action from the FA - but Jones ordered Norwich to re-take the throw-in claiming he had not blown his whistle.
Cardiff manager Mackay said it was 'poor gamesmanship' from Fer, following an injury to teammate Alex Tettey, and claimed opposing boss Chris Hughton immediately told him that if the goal stood his players would allow the visitors to score.
Mackay said: 'Common sense has prevailed. It's poor gamesmanship on the lad's part.
'He needs to take a look at himself.'
In echoes of Kanu's goal for Arsenal against Sheffield United in 1999, Fer deliberately scored from a Ricky Van Wolfswinkel throw-in with the score at 0-0 and Norwich desperate for victory.
He admitted his intentions after the match and insisted the goal should have stood as referee Mike Jones had indicated with his hands for play to resume.
The 'ghost goal' sparked a huge melee involving nearly all the players on the pitch - a scene which could result in action from the FA - but Jones ordered Norwich to re-take the throw-in claiming he had not blown his whistle.
Cardiff manager Mackay said it was 'poor gamesmanship' from Fer, following an injury to teammate Alex Tettey, and claimed opposing boss Chris Hughton immediately told him that if the goal stood his players would allow the visitors to score.
Mackay said: 'Common sense has prevailed. It's poor gamesmanship on the lad's part.
'He needs to take a look at himself.'
Malky Mackay praises referee Mike Jones for not allowing Leroy Fer's goal to stand during goalless draw between Norwich and Cardiff | Mail Online - dailymail.co.uk
0
geplaatst: 27 oktober 2013, 11:24 uur
Apart dat de scheidsrechter hem af heeft gekeurd. Het is niet tegen de regels.
0
geplaatst: 27 oktober 2013, 11:29 uur
Die scheids beweerde dat hij nog niet gefloten had voor de inworp, maar dat moet ook helemaal niet.
Geldig doelpunt lijkt mij, wel onsportief.
Geldig doelpunt lijkt mij, wel onsportief.
0
Hendrik68
geplaatst: 27 oktober 2013, 11:51 uur
Ronald Koeman zei het jaren geleden al. Als het aan hem lag werd er nooit weer een bal buiten de lijnen gespeeld voor deze onzin. Sluit ik me volledig bij aan. De voetballerij hangt aan elkaar van matennaaierij en dan ga je op zo'n moment even schijnheilig lopen doen. Als er echt iets aan de hand lijkt te zijn kan de scheidsrechter zelf wel affluiten, dat hoeven de spelers niet te bepalen. Meestal loopt de geblesseerde speler binnen een halve minuut alweer het veld in. In het rugby lopen verzorgers het veld in terwijl het spel doorgaat. Vind ik persoonlijk nog de beste oplossing. Zul je zien hoe weinig blessurebehandelingen er nog maar nodig zijn als ze dat een poosje zo doen.
0
geplaatst: 27 oktober 2013, 11:59 uur
He$$el_01 schreef:
En ook wel jammer. Had wel eens willen zien of het Cardiff was gelukt te scoren als hij een goal had toegekend en Norwich-coach Hughton zijn spelers de opdracht had gegeven om Cardiff de gelijkmaker te laten maken.
0
geplaatst: 27 oktober 2013, 12:40 uur
PSV heeft nu al meer laten zien dan afgelopen donderdag in 93 minuten. Mooie aanval afgerond door Matavz.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.