Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 9 november 2013, 14:28 uur
Mjuman schreef:
Veltman hoor ik zo zeggen: "we kwamen in Rio het stadion voor de finale binnen en ik dacht mooi veld, man"
Veltman hoor ik zo zeggen: "we kwamen in Rio het stadion voor de finale binnen en ik dacht mooi veld, man"
Waarop de bondscoach in een peptalk tegen de doelman roept, het gaat niet om de leeftijd maar om vorm Michel, Vorm! Vervolgens kijkt Louis om en ziet de linksback struikelen en zegt tegen Jansma: Is Daley Blind? Waarop de andere onverwachts geselecteerde doelman zegt: het einde van ons WK Kenny VerMeer zijn. De ballen zijn hier Schaars roept Stijn dan ineens. Geeft niet, ik heb toch last van mijn Kuyt zegt Dirkie dan.
0
geplaatst: 9 november 2013, 18:12 uur
Mjuman schreef:
Rekik heeft wel een mooie naam voor woordspelingen
Rekik heeft wel een mooie naam voor woordspelingen
Zoiets? Had ik toevallig al staan...

https://scontent-b-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/1239478_539538246119246_253374593_n.jpg
0
geplaatst: 9 november 2013, 18:17 uur
http://i.imgur.com/Lpbr5XO.gif
Zeg het maar: penalty of geen penalty. Let ook op de stand en de tijd.
Zeg het maar: penalty of geen penalty. Let ook op de stand en de tijd.
0
geplaatst: 9 november 2013, 18:22 uur
Stijn_Slayer schreef:
Die van Chelsea knalt er bewust tegenaan.
Die van Chelsea knalt er bewust tegenaan.
Yep. Denk tot bijna ieders verbazing legt hij hem dan op de stip. Waardoor het nog 2-2 kon worden in de laatste seconde.
0
geplaatst: 9 november 2013, 18:31 uur
trebremmit schreef:
Nou in Glasgow was Van Dijk toch wel een stuk beter, werd ook niet voor niets uitgeroepen tot Man of the Match. Afgelopen keer vond ik ze gelijkwaardig.
Nou in Glasgow was Van Dijk toch wel een stuk beter, werd ook niet voor niets uitgeroepen tot Man of the Match. Afgelopen keer vond ik ze gelijkwaardig.
Man of the Match is volgens mij altijd iemand van de thuisploeg dus dat zegt me helemaal niets. Ik ben het met herman eens en vond Veltman in beide wedstrijden beter dan van Dijk (en in de 2e wedstrijd zelfs een stuk beter).
Desalniettemin vind ik het ook belachelijk dat je na zeg maar een drietal goede wedstrijden in de Eredivisie en de CL al geselecteerd wordt voor Oranje terwijl van Dijk in dat opzicht wel een streepje voor zou moeten hebben.
Van de andere kant, het feit dat Veltman geselecteerd is legt denk ik ook pijnlijk het probleem van Oranje bloot...we hebben niet echt verdedigers van internationaal hoog niveau en van Gaal ziet dat natuurlijk ook en is nog zoekende naar de minst slechte keuze / combinatie waarmee hij straks verder de voorbereiding in wil gaan.
0
geplaatst: 9 november 2013, 18:34 uur
Ik denk dat Van Gaal verwacht en vooral hoopt dat Veltman zich enorm gaat ontwikkelen dit seizoen en hem nu extra wil motiveren. Vanzelfsprekend ziet hij het niet zitten om met een De Vrij of Bruma centraal achterin te spelen op een WK.
0
geplaatst: 10 november 2013, 19:36 uur
Hopelijk heeft Van Gaal vanmiddag ook naar de Spurs - Newcastle gekeken, man man wat was Krul fantastisch zeg!
Feyenoord - AZ was ook een fantastische wedstrijd met het beste Feyenoord van dit seizoen maar helaas geen overwinning door een ietwat onhandige Janmaat. Maar goed meestal is hij verreweg de beste van de verdediging en had hij ook vandaag een mooie assist maar jammer blijft het wel. Het voetbal geeft in ieder geval wat vertrouwen voor de rest van het seizoen.
Feyenoord - AZ was ook een fantastische wedstrijd met het beste Feyenoord van dit seizoen maar helaas geen overwinning door een ietwat onhandige Janmaat. Maar goed meestal is hij verreweg de beste van de verdediging en had hij ook vandaag een mooie assist maar jammer blijft het wel. Het voetbal geeft in ieder geval wat vertrouwen voor de rest van het seizoen.
0
geplaatst: 10 november 2013, 19:49 uur
Ik vond het eerlijk gezegd een oerdomme actie van Janmaat en begrijp de woede van Koeman volledig.
0
geplaatst: 10 november 2013, 20:58 uur
Nou ja dat bedoel ik ook maar hij doet normaal gesproken vrijwel alles goed en dan kan dit ook wel eens gebeuren. Maar misschien ben ik mild geworden 

0
geplaatst: 10 november 2013, 21:01 uur
Prima Feyenoord gezien (wel een matig AZ).
Dit gelijkspel voelt als verliezen. Feyenoord had thee moeten drinken met een 3-0 voorsprong.
Dit gelijkspel voelt als verliezen. Feyenoord had thee moeten drinken met een 3-0 voorsprong.
0
geplaatst: 10 november 2013, 23:09 uur
Klinkt goed over het spel van Feyenoord, ik heb er niets van gezien. Qua ranglijst is alles nog mogelijk in ieder geval.
0
geplaatst: 11 november 2013, 00:38 uur
Louis van Gaal heeft Alan Pardew al gebeld en gezegd dat alleen hij bepaalt wie de beste Nederlandse doelman is.
0
Martial
geplaatst: 11 november 2013, 08:34 uur
Nicolage Rico schreef:
Ja als Feyenoord dan goed speelt zoals gisteravond belonen ze zich dan weer niet met een 3-punter mede door de domme en onnodige actie van Janmaat en dat is niet bepaald de 1e keer dat hij Feyenoord punten kost, als hij zulk soort "domme" acties blijft maken kan het zijn positie bij het Nederlands elftal wel is gaan kosten??
Het was eigenlijk weer het oude liedje met Feyenoord het gebrek aan scorend vermogen speelde weer is op en natuurlijk had Feyenoord ruim voor moeten staan en dan komt AZ 1 keer voor het doel in de 1e helft en dan is het natuurlijk ook gelijk weer raak, vond AZ gister wel een beetje als een luizenploeg acteren in de Kuip.
Bij de 2-1 van "onze" Super Lex stond de Kuip in complete extase en daarna de domper van de penalty werd het allemaal wat matjes ook op het veld waarbij Clasie geweldlig was op het middenveld, stak er met kop en schouders bovenuit.
Ben blij dat Pelle er straks weer bij is, want die Te Vrede vind ik toch wel tekort komen hoor, z'n traagheid, z'n balaanname is niet altijd je van het en dan hoor ik de meeste zeggen dat hij wel goed speelde, mwah vond het wel meevallen eigenlijk.
0
geplaatst: 11 november 2013, 10:29 uur
Ik heb de wedstrijd nog eens bekeken en wil het toch een klein beetje nuanceren.
Nee laat mij eerst zeggen dat de reflexen van Krul (m.n. op de kopbal van Soldado) echt van buitengewone klasse zijn. Toch vond ik hem bij enkele op het oog eenvoudigere schoten wat onzeker ogen. Stompte ballen weg waarbij ik dacht dat die ook wel gevangen konden worden. Daarnaast werd er van Spurs' kan ook wel uiterst belabberd ingeschoten.
Maar ik ga natuurlijk niet ontkennen dat de wedstrijd dankzij Krul is gewonnen. En 14 saves is ook wel erg veel.
Ja, laat mij lekker wat te zeiken hebben, ik blijf toch een Nederlander heh.
Nee laat mij eerst zeggen dat de reflexen van Krul (m.n. op de kopbal van Soldado) echt van buitengewone klasse zijn. Toch vond ik hem bij enkele op het oog eenvoudigere schoten wat onzeker ogen. Stompte ballen weg waarbij ik dacht dat die ook wel gevangen konden worden. Daarnaast werd er van Spurs' kan ook wel uiterst belabberd ingeschoten.
Maar ik ga natuurlijk niet ontkennen dat de wedstrijd dankzij Krul is gewonnen. En 14 saves is ook wel erg veel.
Ja, laat mij lekker wat te zeiken hebben, ik blijf toch een Nederlander heh.

0
geplaatst: 11 november 2013, 10:50 uur
Martial schreef:
Ja als Feyenoord dan goed speelt zoals gisteravond belonen ze zich dan weer niet met een 3-punter mede door de domme en onnodige actie van Janmaat en dat is niet bepaald de 1e keer dat hij Feyenoord punten kost, als hij zulk soort "domme" acties blijft maken kan het zijn positie bij het Nederlands elftal wel is gaan kosten??
(quote)
Sowieso wordt zijn positie discutabel als Van der Wiel door blijft gaan met assists geven op Zlatan.
0
geplaatst: 11 november 2013, 11:15 uur
Teunnis schreef:
Sowieso wordt zijn positie discutabel als Van der Wiel door blijft gaan met assists geven op Zlatan.
(quote)
Verder speelt Janmaat gewoon goed hoor.
0
geplaatst: 11 november 2013, 11:30 uur
Gisteren speelde Janmaat ook weer sterk. Jammer van die fout (was ook een geweldige actie van Beerens).
0
geplaatst: 11 november 2013, 11:49 uur
Ik geef toch eerder de voorkeur aan iemand die goed speelt bij een van de beste clubs van Europa dan aan iemand die goed speelt bij Feyenoord.
0
Martial
geplaatst: 11 november 2013, 11:57 uur
Janmaat speelde gisteren best goed, maar op sommige momenten blijft hij verdedigend kwetsbaar, maar Clasie was heer en meester gisteravond.
Zolang Feyenoord zulk soort wedstrijden niet in winst omzet hou ik me al helemaal niet bezig of Feyenoord wel kampioen kan worden dat is misschien voor latere zorg in de 2e helft van de competitie, andere kant van het verhaal is wel dat Feyenoord 5 verliespunten heeft opgelopen in de laatste 2 thuiswedstrijden en dat is eigenlijk te veel.
Zolang Feyenoord zulk soort wedstrijden niet in winst omzet hou ik me al helemaal niet bezig of Feyenoord wel kampioen kan worden dat is misschien voor latere zorg in de 2e helft van de competitie, andere kant van het verhaal is wel dat Feyenoord 5 verliespunten heeft opgelopen in de laatste 2 thuiswedstrijden en dat is eigenlijk te veel.
0
geplaatst: 11 november 2013, 12:02 uur
Teunnis schreef:
dat van der wiel assist kan geven ligt eerder aan het feit dat tegenstanders niet verdedigen op hem dan dat hij goed is(quote)
Sowieso wordt zijn positie discutabel als Van der Wiel door blijft gaan met assists geven op Zlatan. Verdedigend is hij dan weer niks waard
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 11 november 2013, 12:25 uur
Backs worden in Nederland sowieso veel te veel op hun aanvallende impulsen beoordeeld.
0
geplaatst: 11 november 2013, 12:32 uur
Paap_Floyd schreef:
(quote)
Stompte ballen weg waarbij ik dacht dat die ook wel gevangen konden worden. Aan welk schot denk je dan? Vond dat juist gisteren erg meevallen. Heeft hem eerder wel eens vaker opgebroken.
0
geplaatst: 11 november 2013, 12:45 uur
Welke vinden jullie de mooiste?
Die van Zlatan is mijn favoriet en op twee die goal van Ludueña.
Puskas Award
Die goal van Zlatan tegen Anderlecht vind ik trouwens nog mooier maar die zal volgend jaar wel meedoen.
Die van Zlatan is mijn favoriet en op twee die goal van Ludueña.
Puskas Award
Die goal van Zlatan tegen Anderlecht vind ik trouwens nog mooier maar die zal volgend jaar wel meedoen.
0
geplaatst: 11 november 2013, 12:49 uur
panjoe schreef:
Backs worden in Nederland sowieso veel te veel op hun aanvallende impulsen beoordeeld.
Dat geldt ook voor alle competities.
Janmaat vind ik verdedigend sterker/explosiever dan v/d Wiel.
0
geplaatst: 11 november 2013, 12:57 uur
Onheilspellend schreef:
Aan welk schot denk je dan? Vond dat juist gisteren erg meevallen. Heeft hem eerder wel eens vaker opgebroken.
Ik kan het niet meer voor me halen. Kom hier nog op terug. (quote)
Aan welk schot denk je dan? Vond dat juist gisteren erg meevallen. Heeft hem eerder wel eens vaker opgebroken.
Over de Puskas-award: waar is de goal van Wilshere gebleven?
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 11 november 2013, 13:04 uur
1. Zlatan
2. Kone
3. Ankersen
4. Di Natale
5. Ludueña
Waar is de volley van Van Persie tegen Aston Villa???
2. Kone
3. Ankersen
4. Di Natale
5. Ludueña
Waar is de volley van Van Persie tegen Aston Villa???
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.