MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
De prijs gaat van juli tot juli als ik het goed heb, dus die van Wilshere zal volgend jaar wel meedoen.

Zal wel 1 september ofzo zijn, want ik zie er nog doelpunten uit augustus dit jaar bij staan. Maar dat zal dan wel zo zijn ja. Belachelijk eigenlijk.

panjoe (moderator)
Dit is ook een geinig doelpuntje trouwens:

panjoe schreef:
1. Zlatan
2. Kone
3. Ankersen
4. Di Natale
5. Ludueña

Waar is de volley van Van Persie tegen Aston Villa???

Precies, er zijn het afgelopen seizoen wel mooiere doelpunten gemaakt. Een week na Zlatan's goal, maakte Mexès er ook zo een voor AC Milan.

Paap_Floyd schreef:
Nee laat mij eerst zeggen dat de reflexen van Krul (m.n. op de kopbal van Soldado) echt van buitengewone klasse zijn. Toch vond ik hem bij enkele op het oog eenvoudigere schoten wat onzeker ogen. Stompte ballen weg waarbij ik dacht dat die ook wel gevangen konden worden. Daarnaast werd er van Spurs' kan ook wel uiterst belabberd ingeschoten

Heb het gisteren ook gezien en ben het wel eens met de nuancering. Hij stond als een beest te keepen met handen en voeten en zelfs met zijn gezicht maar had bij enkele onzekere ballen wel de hulp van zijn teamgenoten nodig. Het was kunst- en vliegwerk, enkele fraaie reflexen en zonder meer knap maar ook de nodige mazzel door falende spitsen. Maar hij hield zijn team mooi op de been. Leuk voor hem en een van 4 keepers waar Van Gaal uit zal gaan kiezen.

Wat mij bij staat was uit de eerste helft een schot van Eriksen dat hij in twee keer pakte en wat wel verwijtbaar was: in de tweede helft verwerkte hij een niet al te moeilijk schot van Townsend niet goed, waardoor Soldado kon koppen.

Een keer werd hij door Yanga-Mbiwa op de lijn gered, maar toen stond hij net ervoor ook totaal op het verkeerde been door een vrije trap die van richting werd veranderd.

Tim Krul. Veruit de beste man op het veld gisteren.

jij gaat voor de negatieveling van de dag award begrijp ik.

toen stond hij net ervoor ook totaal op het verkeerde been door een vrije trap die van richting werd veranderd.

Wat ook leuk is dat Bacuna gisteren er weer een vrije trap erin roste.

vigil schreef:
jij gaat voor de negatieveling van de dag award begrijp ik.

(quote)

Of juist niet. Maar zou hem best graag in ontvangst nemen hoor.

Kill_illuminati schreef:
Wat ook leuk is dat Bacuna gisteren er weer een vrije trap erin roste.

Zaterdag dan, maar die zat er inderdaad prima in.

http://farm8.staticflickr.com/7398/10761499275_ce40c29e2b_o.gif

Die keeper had er geen zin meer in?

Die dacht vast: ik laat Villa eerst maar even de 1-0 maken een kwartier voor tijd en dan zijn wij als Cardiff op ons best.

Nu Messi er een tijd uit ligt en Ronaldo in bloedvorm is, vraag ik me echt af wie de Gouden bal gaat winnen. Vooral omdat de eerst genoemde voor zijn doen een mager 2013 heeft gehad.

Stijn_Slayer
Nah, Ronaldo wordt het toch niet. Vorig jaar niet komen opdagen, nu weer dat gedoe met Blatter. Er worden gewoon spelletjes gespeeld. Want wie kiest Ribery nou als beste speler? Dat is toch niet te verdedigen?

Wel weer een hattrick btw.

Dan wordt het Zlatan.

Om de idioterie van deze prijs te onderstrepen zou ik graag zien dat Melvin Platje dit keer tot winnaar wordt uitgeroepen.

De Kwakmania heeft ook La Gazetta dello Sport bereikt:

https://pbs.twimg.com/media/BY3wMXICQAA3hro.jpg:large

Wat doet middelmaat als Zlatan en Ronaldo tussen meesters als Adam Lallana en Kees Kwakman?

De illusie dat we nog groepshoofd kunnen worden is nu definitief verdwenen. Uruguay al op 0-4 tegen (en in) Jordanië.

Zoals verwacht rollen Uruguay en Mexico soepeltjes door de play offs en richting Brazilie.

Teunnis schreef:
De illusie dat we nog groepshoofd kunnen worden is nu definitief verdwenen. Uruguay al op 0-4 tegen (en in) Jordanië.

Tja, echt reëel was de kans toch al niet...

Er komt toch nog een wedstrijd

Blijft natuurlijk afwachten hoe de loting uitpakt maar het hoeft niet eens zo ongunstig te zijn dat we geen groepshoofd worden.

zalwelnikszijn!
Denk je eindelijk van Kuijt af te zijn, wordt zijn alter ego S. de Jong opgeroepen. Schiet niet op, dit.

Gelukkig hebben we Zivkovic voor de toekomst.

Ben echt benieuwd voor Belgïe vanavond. Colombia zal niet zomaar opzij gezet worden. En we hebben nog geen tegenstander gehad uit de "sambavoetbal-landen". Wordt ongetwijfeld een leerrijke avond

Ik verwacht ook een mooie avond. Twee teams die in principe niet veel voor elkaar onder doen, een aantal echte topspelers en ongetwijfeld een mooie ambiance (was binnen een half uur uitverkocht?)

Wordt trouwens op Canvas uitgezonden.

2-1

Onheilspellend schreef:
Wordt trouwens op Canvas uitgezonden.
(quote)
2-1

Met de 'kleine' Mingolet in de goal en het prachtige doelpunt van Falcao in Supercupfinale ( de boomlange Cech die met uitgerekt lijf en armen nog niet bij de bal kwam) nog in gedachten zal het bibberen worden vanavond. Falcao & Martinez zullen die rechterflank zwaar op de proef stellen denk ik...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:16 uur

geplaatst: vandaag om 03:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.