Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 11 november 2013, 13:05 uur
De prijs gaat van juli tot juli als ik het goed heb, dus die van Wilshere zal volgend jaar wel meedoen.
0
geplaatst: 11 november 2013, 13:11 uur
Zal wel 1 september ofzo zijn, want ik zie er nog doelpunten uit augustus dit jaar bij staan. Maar dat zal dan wel zo zijn ja. Belachelijk eigenlijk.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 11 november 2013, 13:22 uur
Dit is ook een geinig doelpuntje trouwens:
0
geplaatst: 11 november 2013, 13:57 uur
panjoe schreef:
1. Zlatan
2. Kone
3. Ankersen
4. Di Natale
5. Ludueña
Waar is de volley van Van Persie tegen Aston Villa???
1. Zlatan
2. Kone
3. Ankersen
4. Di Natale
5. Ludueña
Waar is de volley van Van Persie tegen Aston Villa???
Precies, er zijn het afgelopen seizoen wel mooiere doelpunten gemaakt. Een week na Zlatan's goal, maakte Mexès er ook zo een voor AC Milan.
0
geplaatst: 11 november 2013, 13:59 uur
Paap_Floyd schreef:
Nee laat mij eerst zeggen dat de reflexen van Krul (m.n. op de kopbal van Soldado) echt van buitengewone klasse zijn. Toch vond ik hem bij enkele op het oog eenvoudigere schoten wat onzeker ogen. Stompte ballen weg waarbij ik dacht dat die ook wel gevangen konden worden. Daarnaast werd er van Spurs' kan ook wel uiterst belabberd ingeschoten
Nee laat mij eerst zeggen dat de reflexen van Krul (m.n. op de kopbal van Soldado) echt van buitengewone klasse zijn. Toch vond ik hem bij enkele op het oog eenvoudigere schoten wat onzeker ogen. Stompte ballen weg waarbij ik dacht dat die ook wel gevangen konden worden. Daarnaast werd er van Spurs' kan ook wel uiterst belabberd ingeschoten
Heb het gisteren ook gezien en ben het wel eens met de nuancering. Hij stond als een beest te keepen met handen en voeten en zelfs met zijn gezicht maar had bij enkele onzekere ballen wel de hulp van zijn teamgenoten nodig. Het was kunst- en vliegwerk, enkele fraaie reflexen en zonder meer knap maar ook de nodige mazzel door falende spitsen. Maar hij hield zijn team mooi op de been. Leuk voor hem en een van 4 keepers waar Van Gaal uit zal gaan kiezen.
0
geplaatst: 11 november 2013, 14:28 uur
Wat mij bij staat was uit de eerste helft een schot van Eriksen dat hij in twee keer pakte en wat wel verwijtbaar was: in de tweede helft verwerkte hij een niet al te moeilijk schot van Townsend niet goed, waardoor Soldado kon koppen.
Een keer werd hij door Yanga-Mbiwa op de lijn gered, maar toen stond hij net ervoor ook totaal op het verkeerde been door een vrije trap die van richting werd veranderd.
Tim Krul. Veruit de beste man op het veld gisteren.
Een keer werd hij door Yanga-Mbiwa op de lijn gered, maar toen stond hij net ervoor ook totaal op het verkeerde been door een vrije trap die van richting werd veranderd.
Tim Krul. Veruit de beste man op het veld gisteren.
0
geplaatst: 11 november 2013, 15:24 uur
jij gaat voor de negatieveling van de dag award begrijp ik.

toen stond hij net ervoor ook totaal op het verkeerde been door een vrije trap die van richting werd veranderd.

0
geplaatst: 11 november 2013, 15:53 uur
Wat ook leuk is dat Bacuna gisteren er weer een vrije trap erin roste.
0
geplaatst: 11 november 2013, 16:09 uur
Of juist niet. Maar zou hem best graag in ontvangst nemen hoor.
0
geplaatst: 11 november 2013, 16:13 uur
Kill_illuminati schreef:
Zaterdag dan, maar die zat er inderdaad prima in.
http://farm8.staticflickr.com/7398/10761499275_ce40c29e2b_o.gif
0
geplaatst: 11 november 2013, 17:23 uur
Die dacht vast: ik laat Villa eerst maar even de 1-0 maken een kwartier voor tijd en dan zijn wij als Cardiff op ons best.
0
geplaatst: 11 november 2013, 18:27 uur
Nu Messi er een tijd uit ligt en Ronaldo in bloedvorm is, vraag ik me echt af wie de Gouden bal gaat winnen. Vooral omdat de eerst genoemde voor zijn doen een mager 2013 heeft gehad.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 11 november 2013, 18:37 uur
Nah, Ronaldo wordt het toch niet. Vorig jaar niet komen opdagen, nu weer dat gedoe met Blatter. Er worden gewoon spelletjes gespeeld. Want wie kiest Ribery nou als beste speler? Dat is toch niet te verdedigen?
Wel weer een hattrick btw.
Wel weer een hattrick btw.
0
geplaatst: 11 november 2013, 20:52 uur
Om de idioterie van deze prijs te onderstrepen zou ik graag zien dat Melvin Platje dit keer tot winnaar wordt uitgeroepen.
0
geplaatst: 12 november 2013, 14:09 uur
De Kwakmania heeft ook La Gazetta dello Sport bereikt:
https://pbs.twimg.com/media/BY3wMXICQAA3hro.jpg:large
https://pbs.twimg.com/media/BY3wMXICQAA3hro.jpg:large
0
geplaatst: 12 november 2013, 14:36 uur
Wat doet middelmaat als Zlatan en Ronaldo tussen meesters als Adam Lallana en Kees Kwakman?
0
geplaatst: 13 november 2013, 17:38 uur
De illusie dat we nog groepshoofd kunnen worden is nu definitief verdwenen. Uruguay al op 0-4 tegen (en in) Jordanië.
0
geplaatst: 14 november 2013, 01:22 uur
Zoals verwacht rollen Uruguay en Mexico soepeltjes door de play offs en richting Brazilie.
0
geplaatst: 14 november 2013, 07:27 uur
Teunnis schreef:
De illusie dat we nog groepshoofd kunnen worden is nu definitief verdwenen. Uruguay al op 0-4 tegen (en in) Jordanië.
Tja, echt reëel was de kans toch al niet...

0
geplaatst: 14 november 2013, 08:58 uur
Blijft natuurlijk afwachten hoe de loting uitpakt maar het hoeft niet eens zo ongunstig te zijn dat we geen groepshoofd worden.
0
zalwelnikszijn!
geplaatst: 14 november 2013, 09:58 uur
Denk je eindelijk van Kuijt af te zijn, wordt zijn alter ego S. de Jong opgeroepen. Schiet niet op, dit.
0
geplaatst: 14 november 2013, 16:16 uur
Ben echt benieuwd voor Belgïe vanavond. Colombia zal niet zomaar opzij gezet worden. En we hebben nog geen tegenstander gehad uit de "sambavoetbal-landen". Wordt ongetwijfeld een leerrijke avond 

0
geplaatst: 14 november 2013, 16:18 uur
Ik verwacht ook een mooie avond. Twee teams die in principe niet veel voor elkaar onder doen, een aantal echte topspelers en ongetwijfeld een mooie ambiance (was binnen een half uur uitverkocht?)
Wordt trouwens op Canvas uitgezonden.
2-1
Wordt trouwens op Canvas uitgezonden.
2-1
0
geplaatst: 14 november 2013, 16:27 uur
Met de 'kleine' Mingolet in de goal en het prachtige doelpunt van Falcao in Supercupfinale ( de boomlange Cech die met uitgerekt lijf en armen nog niet bij de bal kwam) nog in gedachten zal het bibberen worden vanavond. Falcao & Martinez zullen die rechterflank zwaar op de proef stellen denk ik...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.