Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 18 augustus 2009, 14:19 uur
Ow! Ik zie nu pas dat je v/d Vaart erin hebt gezet. Sorry, maar dat lijkt me een onmogelijke zaak. Hij zal gek zijn om nu al terug te gaan. Er zijn genoeg clubs die hem willen hebben.
0
geplaatst: 18 augustus 2009, 14:24 uur
Ja, maar bij Ajax heeft ie wel zekerheid op een basisplaats. Ik kan me voorstellen dat ie nu niet naar een onbekende stad wil, gezien de ziekte van zin vrouw.
Na het WK kan ie altijd wel weer verkassen...
0
geplaatst: 18 augustus 2009, 14:33 uur
herman schreef:
Ja, maar bij Ajax heeft ie wel zekerheid op een basisplaats. Ik kan me voorstellen dat ie nu niet naar een onbekende stad wil, gezien de ziekte van zin vrouw.
Bij HSV is hij ook zeker van zijn plek. Ik zie hem echt nog niet terugkeren naar de Eredivisie. De EPL lijkt zijn voorkeur weg te dragen.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 18 augustus 2009, 14:35 uur
Ik heb onlangs ook ergens gehoord dat VD Vaart nog niet terug wil naar Ajax. Ik zie het in ieder geval niet gebeuren.
0
geplaatst: 18 augustus 2009, 14:37 uur
Klopt, hij is al eerder gepolst - als het goed is. Toen zei hij: 'Voorlopig ga ik nog niet terug.' Maar zoiets kan per maand veranderen. Toch denk ik dat hij bij heel veel clubs in Europa een basisplaats heeft. Tientallen clubs die aangenamer zijn dan ajax, in de Eredivisie.
0
geplaatst: 18 augustus 2009, 15:05 uur
herman schreef:
Kan het me nauwelijks voorstellen - super wishful thinking. Hij wil graag spelen, maar heeft ook salariswensen en als je al eerder in verband bent gebracht met Chelsea is Ajax toch zeker een Eskimo-kermis.
Overigens is de 'hoofd' kracht achter dat programma, JD, een groot muziekliefhebber (blues en Americana) - ik kwam 'em wel eens tegen op een snuffeltocht.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 18 augustus 2009, 15:20 uur
Klopt, Derksen heeft geloof ik ook ergens z'n eigen radio show waar hij altijd blues draait.
0
Antonio
geplaatst: 18 augustus 2009, 15:55 uur
Stijn_Slayer schreef:
Klopt, Derksen heeft geloof ik ook ergens z'n eigen radio show waar hij altijd blues draait.
Derksen interviewt Harry Mu...
Derksen over muziek
Wat vindt uw vrouw van deze twee typische mannelijke hobby's: voetbal en muziek?
"Dat vindt ze nog altijd beter dan de hobby die Rob Oudkerk erop nahoudt.''
"Dat vindt ze nog altijd beter dan de hobby die Rob Oudkerk erop nahoudt.''
Tot slot nog even over het discussie programma Voetbal Insite. U verschijnt daarmee elke week op televisie. Heeft u daar zo'n behoefte aan?
"Nee."
Waarom zit u er dan?
"Om mijn alimentatie te verdienen. Je denkt toch niet dat ik er voor Jan Lul ga zitten. Het is puur werk. Ik zit daar om mijn mening te geven. Vijf minuten van te voren kom ik aan en vijf minuten na de uitzending ga ik naar huis. Niks bijzonders."
"Nee."
Waarom zit u er dan?
"Om mijn alimentatie te verdienen. Je denkt toch niet dat ik er voor Jan Lul ga zitten. Het is puur werk. Ik zit daar om mijn mening te geven. Vijf minuten van te voren kom ik aan en vijf minuten na de uitzending ga ik naar huis. Niks bijzonders."

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 18 augustus 2009, 16:15 uur
Het is een leuk artikel ja. Heb ook meteen een aantal bands genoteerd die ik eens ga checken. 

0
geplaatst: 18 augustus 2009, 16:23 uur
Interviewer: Zijn zoon, Hans Kraay jr., vindt u wel vermakelijk?
Derksen: "Als iemand op zijn twintigste zich aanstelt als een dorpsidioot dan is het iets dat bij die leeftijd hoort, maar als je vijfenveertig bent en je gedraagt je nog zo, dan ben je gewoon zielig."
Au.
Derksen: "Als iemand op zijn twintigste zich aanstelt als een dorpsidioot dan is het iets dat bij die leeftijd hoort, maar als je vijfenveertig bent en je gedraagt je nog zo, dan ben je gewoon zielig."
Au.

0
geplaatst: 18 augustus 2009, 16:28 uur
Achja, dat was wel begin 2004
. Nu zit hij er wekelijks mee aan tafel (niet om te eten). Maar ze zijn nog steeds niet de grootste vrienden, dat kun je wel zien. Derksen ergert zich sowieso nogal vaak aan Kraay jr.; ook gisteren weer.
. Nu zit hij er wekelijks mee aan tafel (niet om te eten). Maar ze zijn nog steeds niet de grootste vrienden, dat kun je wel zien. Derksen ergert zich sowieso nogal vaak aan Kraay jr.; ook gisteren weer.
0
geplaatst: 18 augustus 2009, 16:44 uur
Derksen ergert zich natuurlijk overal aan, dus zo bijzonder is dat niet. Ook aan Genee. Ik vind het heerlijk om te zien. Moet je eens op zijn koppen letten in de VI of waar dan ook. Altijd negatief. Hij durft gelukkig wel te zeggen wat hij vindt, ook al is dat soms onzin. Dat laatste komt, omdat hij vaak een kronkel in zijn kop krijgt.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 18 augustus 2009, 17:00 uur
Wilfred Genee wil echt elke uitzending ook weer even populair doen. Ik vind het echt een grote sukkel.
Gisteren zo'n opmerking over de echtscheidingen van Hans Kraay jr. Waar slaat dat in godsnaam op?
Derksen had 'm vorig jaar een keer goed aangepakt na zo'n lollige opmerking over die reporter die dat gelekte Ajax rapport geleverd had. Toen was Genee niet zo stoer meer...
Gisteren zo'n opmerking over de echtscheidingen van Hans Kraay jr. Waar slaat dat in godsnaam op?
Derksen had 'm vorig jaar een keer goed aangepakt na zo'n lollige opmerking over die reporter die dat gelekte Ajax rapport geleverd had. Toen was Genee niet zo stoer meer...
0
geplaatst: 18 augustus 2009, 17:04 uur
Genee is een goede presentator - vergeleken met Barbara Barend, maar hij is totaal niet grappig. En hij wil wel grappig zijn, dat is een probleem. Toch is hij niet bang voor Derksen. Of hij is dom om Derksen aan te vallen. Derksen heeft altijd een prima weerwoord, trouwens. Al gaat het vaak over het kapsel van Genee.
0
geplaatst: 18 augustus 2009, 17:15 uur
Ik vind Genee en Derksen allebei wel geslaagd, zeker als duo.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 18 augustus 2009, 17:16 uur
Barbara Barend zei de hele uitzending alleen maar 'Ja toch, Johan?'
0
geplaatst: 18 augustus 2009, 17:32 uur
Nicolage Rico schreef:
Genee is een goede presentator - vergeleken met Barbara Barend, maar hij is totaal niet grappig. En hij wil wel grappig zijn, dat is een probleem. Toch is hij niet bang voor Derksen. Of hij is dom om Derksen aan te vallen. Derksen heeft altijd een prima weerwoord, trouwens. Al gaat het vaak over het kapsel van Genee.
Het zijn ook collega's bij VI - dus 't is ook een spel van good cop, bad cop. Willem van H. had veel meer moeite met hem - maar die had ook last van zijn irritatietenen. Derksen is op zijn scherpst als ie terug kan vallen op (met name financiële) feiten om zijn betoog te ondersteunen (bijv. over Gullit).
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 18 augustus 2009, 17:35 uur
Tja, inhoudelijk voegde Van Hanegem niks toe, maar het was wel altijd leuk om te zien.
''Wat vond je van de wedstrijd Willem?"
-''Waarom vraag je dat nou weer aan mij Genee?''

Of dit:
''Wat vond je van de wedstrijd Willem?"
-''Waarom vraag je dat nou weer aan mij Genee?''

Of dit:
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 18 augustus 2009, 17:42 uur
Dit is trouwens die ene waarop Derksen Genee even op z'n nummer zet over die journalist die gehackt heeft:
Vanaf 0:38 ongeveer.
Het levert wel mooie televisie op.
Vanaf 0:38 ongeveer.
Het levert wel mooie televisie op.

0
Ace
geplaatst: 18 augustus 2009, 18:47 uur
Vennegoor? Laten we het niet hopen... Ik dacht even dat we van die droeftoeters af waren die te pas en te onpas een Ajax-shirt omgehangen krijgen. Overigens lees ik het hier voor het eerst... Lees wel geruchten over Alves, maar die zal ook wel een beetje te duur zijn. Daarbij vraag ik me af of je op zo'n gozer zit te wachten, als je ziet hoe hij bij Heerenveen vertrok.
0
geplaatst: 18 augustus 2009, 19:15 uur
Alves is definitief te duur, is vandaag gemeld (door dezelfde Derksen).
0
geplaatst: 19 augustus 2009, 00:42 uur
Wat is die Usain Bolt toch een streling voor het oog, hij heeft het allemaal. De gestes, de cool, het publiek kan hij bespelen en nog eens een uitzonderlijk athleet...
0
Ace
geplaatst: 19 augustus 2009, 09:20 uur
WK Atletiek, daar heb ik nou echt niets mee. En natuurlijk is het knap wat die Bolt presteert, maar voor mij is het niets meer of niets minder dan heel hard rennen. Daarbij vind ik het maar een aansteller. Al die show hoeft van mij niet zo als je komt om een sportprestatie af te leveren.
0
geplaatst: 19 augustus 2009, 10:30 uur
Ach, hij zet de 100 meter sprint weer op de kaart. Sinds de wk van 1991 in Tokyo is atletiek niet meer zo leuk geweest.
Bolt laat ook de tegenstanders harder lopen.
Bolt laat ook de tegenstanders harder lopen.
0
geplaatst: 19 augustus 2009, 10:54 uur
Ja, hij brengt deze sport weer onder de aandacht, ook bij mij... Sport is sentatie en die moet je brengen, zoals Bolt nu doet...
0
Ace
geplaatst: 19 augustus 2009, 13:46 uur
Ik heb nog wel wat te melden over rennen, maar dan met bal. Zie de kop van onderstaand bericht. Die man moet een waar tactisch genie zijn... Dat dit mij nog niet eerder opgevallen was!
Voetbalzone.nl - Voetbalnieuws / Trainer Slovan: ‘Voorhoede Ajax beter dan defensie’
Voetbalzone.nl - Voetbalnieuws / Trainer Slovan: ‘Voorhoede Ajax beter dan defensie’
0
geplaatst: 19 augustus 2009, 14:33 uur
Ace schreef:
WK Atletiek, daar heb ik nou echt niets mee. En natuurlijk is het knap wat die Bolt presteert, maar voor mij is het niets meer of niets minder dan heel hard rennen. Daarbij vind ik het maar een aansteller. Al die show hoeft van mij niet zo als je komt om een sportprestatie af te leveren.
Je bent vast de enige. Zelfs Friek schijnt het een geweldig WK te vinden. Er doen dan ook twee topics mee: mevrouw Topic de hinkstapspringster uit Slovenië en haar naamgenoot de hoogspringer uit Servië!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.