Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 19 augustus 2009, 16:07 uur
Atletiek is prima als slaapmutsje, maar voor het vermaak kijk ik toch liever naar niet-saaie sporten (of andere televisie). Oftewel: we zijn met zijn drieën.
0
LesaneCrooks
geplaatst: 20 augustus 2009, 15:37 uur
100e verjaardags wedstrijd vvan Durtmund.
5-0 verloren
5-0 verloren

0
geplaatst: 20 augustus 2009, 15:53 uur
Als de man fit is hoort hij bij de beste buitenspelers van de wereld. Ik kan eigenlijk maar één iemand noemen die ik beter vind aan de flanken (Messi uiteraard), maar voor de rest?
0
geplaatst: 20 augustus 2009, 15:58 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Als de man fit is hoort hij bij de beste buitenspelers van de wereld. Ik kan eigenlijk maar één iemand noemen die ik beter vind aan de flanken (Messi uiteraard), maar voor de rest?
Ribéry, Ronaldo (hoezeer ik hem ook haat, toch een hoger rendement als Robben, ook als hij fit is)
0
geplaatst: 20 augustus 2009, 16:07 uur
Ondanks dat Ronaldo altijd op de flanken staat vind ik hem niet echt een buitenspeler. Meer een zwervende nummer 10 op rechts (ofzoiets). Ribéry is ongeveer gelijkwaardig imo, maar is net als Robben helaas tevaak geblesseerd geweest. Maar dit rijtje spelers (met Messi) behoort iig tot de allerhoogste top in die categorie, vind ik dan.
0
geplaatst: 20 augustus 2009, 16:54 uur
Misschien een rare vraag, maar voetballen hier nog veel schrijvers (elk weekend) in een elftal op het veld?
Dit seizoen speel ik zelf in het 2e (bij gebrek aan nog lagere elftallen, maar geen veteranen!!) maar volgens mij is er een tendens gaande, dat steeds minder mensen zich willen vastleggen op een zaterdag of zondag.
Dat voetbalclubs in het amateurvoetbal dus ook steeds kleiner worden.
Ik dacht, ik vraag het proefondervindelijk hier eens na. Dan kunnen gelijk voor- en nadelen van een wekelijks partijtje over de tafel!
Dit seizoen speel ik zelf in het 2e (bij gebrek aan nog lagere elftallen, maar geen veteranen!!) maar volgens mij is er een tendens gaande, dat steeds minder mensen zich willen vastleggen op een zaterdag of zondag.
Ik dacht, ik vraag het proefondervindelijk hier eens na. Dan kunnen gelijk voor- en nadelen van een wekelijks partijtje over de tafel!
0
geplaatst: 20 augustus 2009, 17:01 uur
Ik voetbal op zondagochtend op het veld en doordeweeks ook nog in de zaal.
0
geplaatst: 20 augustus 2009, 17:04 uur
Ik voetbal nu soms nog in de zaal. Vroeger voetbalde ik bij de lokale club SKS Herentals. Heb dat 7 jaar gedaan, ondertussen 2 jaar gestopt. Overgeschakeld op amateuristisch wielrennen & soms zaalvoetbal 
Nog een andere vraag. Hoe gaat Barça spelen met Zlatan ?

0
geplaatst: 20 augustus 2009, 17:06 uur
Ploppesteksel schreef:
Ik voetbal nu soms nog in de zaal. Vroeger voetbalde ik bij de lokale club SKS Herentals. Heb dat 7 jaar gedaan, ondertussen 2 jaar gestopt. Overgeschakeld op amateuristisch wielrennen & soms zaalvoetbal

Ik ben jaren geleden gestopt met voetballen wegens een gebrek aan tijd, talent en zin. Gebrek aan zin vooral door een verschrikkelijke coach die ik jaar in jaar uit had.
En Barça zal met Zlatan net hetzelfde spelen als ervoor. Alleen misschien iets meer hoge voorzetten omdat we nog eens een kopbalsterke spits hebben.
0
geplaatst: 20 augustus 2009, 17:08 uur
Dus Zlatan op de plaats van Eto'o ?
Ik dacht dat ze misschien Henry daar gaan zetten. Toch wat beweeglijker dan Zlatan. En Zlatan op de flank, links ?
Ik dacht dat ze misschien Henry daar gaan zetten. Toch wat beweeglijker dan Zlatan. En Zlatan op de flank, links ?
0
geplaatst: 20 augustus 2009, 17:13 uur
Ploppesteksel schreef:
Nope, Henry blijft zeker weten op de flank en Zlatan speelt sowieso centraal in de 4-3-3, met Bojan als eerste backup. Ik vind Zlatan trouwens niet echt statisch..
0
geplaatst: 20 augustus 2009, 18:06 uur
Statisch niet, maar Zlatan is toch duidelijk niet van het type Eto'o..
Zlatan heeft volgens mij veel liever de bal in de voet. Ik zou toch echt denken dat ze hem op de flank gaan zetten. In ieder geval, ik wil het wel eens zien. Henry, Messi & Zlatan
Wat een linie..
En even over rally. Ik speelde vroeger Colin McRae en daar kwam zoiets nooit in voor.. Bah !
Zlatan heeft volgens mij veel liever de bal in de voet. Ik zou toch echt denken dat ze hem op de flank gaan zetten. In ieder geval, ik wil het wel eens zien. Henry, Messi & Zlatan
Wat een linie..En even over rally. Ik speelde vroeger Colin McRae en daar kwam zoiets nooit in voor.. Bah !
0
LesaneCrooks
geplaatst: 20 augustus 2009, 18:46 uur
een plat giraffe
onee zielig
aaaaaw zag je hem vliegen
:(
onee zielig
aaaaaw zag je hem vliegen
:(
0
geplaatst: 20 augustus 2009, 18:49 uur
Ik speel elke zaterdag een wedstrijd en train twee keer per week voor the Knickbockers in Groningen.
En Zlatan gaat natuurlijk centraal spelen. Beweeglijke spelers spelen op de flank en statische spelers centraal. Zlatan als balvast aanspeelpunt en Henry en Messi die aan de zijkanten hun acties kunnen maken. Toch wel de ideale spits voor het voetbal van de Hollandse school, die Zlatan. Technisch geweldig, sterk in de combinatie, balvast en kopsterk.
En Zlatan gaat natuurlijk centraal spelen. Beweeglijke spelers spelen op de flank en statische spelers centraal. Zlatan als balvast aanspeelpunt en Henry en Messi die aan de zijkanten hun acties kunnen maken. Toch wel de ideale spits voor het voetbal van de Hollandse school, die Zlatan. Technisch geweldig, sterk in de combinatie, balvast en kopsterk.
0
Ace
geplaatst: 20 augustus 2009, 18:49 uur
musician schreef:
Misschien een rare vraag, maar voetballen hier nog veel schrijvers (elk weekend) in een elftal op het veld?
Ik ben van de hoofdklasse zaterdag naar de 3e klasse zaterdag naar een 4e elftal met vrienden in de reserve 4e klasse gegaan... Het verval komt met de jaren, maar gezien mijn matige knie iets eerder dan gepland (ben 31). Wielrennen heeft daardoor de prioriteit, maar elke zaterdag speel ik nog wel mijn wedstrijden in dit elftal met oud-selectiespelers. De derde helft is niet onbelangrijk
Trainen doe ik als ik zin heb, zoals vanavond bv...
0
geplaatst: 20 augustus 2009, 19:17 uur
In de voorbereiding van het vorige seizoen ben ik er na 33 jaar, waarvan 20 als 1e elftal speler, mee opgehouden. Na een wedstrijd krom lopen van de pijn in mijn rug was nog tot daar aan toe. Als dat na een training ook al het geval is, dan houdt het voor mij op. En trainen was best vrij noodzakelijk aangezien we net kampioen waren geworden en 2e klasse gingen spelen. Vorig jaar nog wel een paar keer ingevallen bij gebrek aan spelers, en het blijft een waanzinnig leuk spel. Al heb ik 2 jaar hoofdklasse veteranen gespeeld, en dat was niet leuk. Die gefrustreerde oudjes die het ooit wel konden maar nu niet meer, en dan gaan schoppen naar alles wat beweegt.....
0
geplaatst: 20 augustus 2009, 20:44 uur

Hij hoopt ooit een legende te worden.
Laat iemand hem even uitleggen dat ie dat al is.
0
geplaatst: 20 augustus 2009, 21:07 uur
0
LesaneCrooks
geplaatst: 20 augustus 2009, 21:07 uur
Hij is wel een mens. Maar hij kan gewoon heel hard lopen.
0
geplaatst: 20 augustus 2009, 21:26 uur
Apart verhaal van Semenya inderdaad. Over de gouden medaillewinnares van de spelen vorig jaar gaan ook twijfels in hoeverre ze wel een vrouw is. En blijkbaar ook over Maria Mutola (800 meter loopster die een jaar of 10 terug een paar keer wereldkampioen werd).
Echt vrouwelijke vrouwen zijn het niet in ieder geval:

Echt vrouwelijke vrouwen zijn het niet in ieder geval:

0
geplaatst: 20 augustus 2009, 22:11 uur
Mutola lijkt eigenlijk wel een beetje op Gaston Taument in zijn betere dagen. 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.