MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Jammer ja. Was toch een van de weinige tenissters die (ik heb het even puur over spel ) leuk was om naar te kijken. Nu speelt alleen Patty Schnyder nog leuk tennis ongeveer

Jammer, maar ze zal deze beslissing wel goed hebben overwogen. Ze was zeker een van de beste vrouwelijke tennissters en Belgische sportsters aller tijden. Moedig trouwens om als nummer 1 van de wereld te stoppen.

http://www.ek-poel.nl/

Doet allen mee!! Schrijf je in en meld je aan voor de subleague MusicMeter.

Hoort zegt het voort!!

Roland Garros is begonnen

Reijersen schreef:
Roland Garros is begonnen

Finale is waarschijnlijk al bekend...... (en de winnaar ook)

thelion schreef:
(quote)

Finale is waarschijnlijk al bekend...... (en de winnaar ook)

Djokovic?

Nadal - Federer

met Nadal als winnaar dat is wat ik denk (niet hoop, ben wel fan van Nadal maar niet van Federer).

Hoop dat dit de finale wordt (weet niet of het kan, heb de loting niet gezien):

Nadal - Ferrer

Zou leuk zijn maar denk het niet jij wel.......

thelion schreef:
(quote)

Zou leuk zijn maar denk het niet jij wel.......

Ik heb goede hoop. Want in Hamburg waren Nadal en Djokovic erg aan elkaar gewaagd.
Ferrer is inderdaad een goede outsider. Heb daarentegen helemaal niks met Nadal.

Finale denk ik Federer vs Nadal en Nadal wint.....

Nadal wint in Halve finale van Djokovic.....

thelion schreef:

Dan is het wel weer een beetje

Dat is het heren enkel spel al jaren.....

Eerst was er Sampres de onoverwinnelijke en nu zijn het deze 2 kemphanen.......

En bij de dames? Ik ga voor Ivanovic

Denk dat het de tennissende barbie pop Sharapova word......

Kos
Hm.. dat is wel een beetje een flauwe betiteling. Sharapova is in tegenstelling tot bvb een Kournikova een geweldige tennisster...

Ik zeg toch ook niet dat ze niet kan tennissen......

Kos
Laat maar: kennelijk is het moeilijk mijn kritiek te begrijpen.

Rhythm & Poetry schreef:
Nadal - Federer

met Nadal als winnaar dat is wat ik denk (niet hoop, ben wel fan van Nadal maar niet van Federer).

Hoop dat dit de finale wordt (weet niet of het kan, heb de loting niet gezien):

Nadal - Ferrer

Ik snap niet hoe je wel fan van Nadal kunt zijn maar niet van Federer. Nadal is een verschrikkelijk eendimentionale, mechanische en voorspelbare tennisser die het kunstje waar ie goed in is erg goed beheerst. Federer is creatief en technisch superieur.

Nieuw wereldrecord op de 100 meter.

Usain Bolt. 9.72.
http://nl.youtube.com/watch?v=owfpwVN70MA

The Lightning Bolt

thelion schreef:

Ik moet het nog maar zien... Djokovic is toch wel erg gegroeid het laatste jaar. Ik denk dat het Djokovic tegen Federer wordt.

Lukas schreef:
(quote)

Ik snap niet hoe je wel fan van Nadal kunt zijn maar niet van Federer. Nadal is een verschrikkelijk eendimentionale, mechanische en voorspelbare tennisser die het kunstje waar ie goed in is erg goed beheerst. Federer is creatief en technisch superieur.

Federer is wel de mooiste tennisser inderdaad maar kan altijd Nadal zijn werklust en doorzetingsvermogen waarderen. Dus niet zo raar toch als mensen voor Nadal zijn?

Contador wint zijn 2e grote ronde. Vandaag een spannende Giro d'Italia winnend afgesloten.

Ik vond het een van de mooiere Giro's van de afgelopen jaren.
Ricco en Contador hebben er een mooi schouwspel van gemaakt, om de derde plaats was het ook een spannende strijd en Sella imponeerde meermaals (hoewel er aan die hele CSF-ploeg wel een geurtje zit volgens mij, maar goed).
O ja, en last but not least: Jurgen van den Broeck die met zijn zevende plaats een schitterende prestatie geleverd heeft. Een Belgische revelatie in een grote ronde, daarvoor moeten we al ettelijke jaren teruggaan. Ik hoop dat die jongen in de toekomst nog wat potten kan breken.

1989 ofzo voor het laatst? Ik heb veel te weinig gezien (alleen de laatste 2 ritten ) maar heb het wel aardig gevolgd. Spannend tot het eind is natuurlijk altijd leuk. Geweldig dat zo'n derde plaats dan op 2 seconden wordt beslist (minder gewledig voor Pellizotti). De tijdrit naar Kronplatz had ik graag nog wel willen zien, maargoed.. Laten we ons maar weer gaan opmaken voor de Tour.

En natuurlijk zelf weer veel fietsen. Rijden er nog mensen van hier cyclo's/toertochten de komende tijd?

Heya Barbie, wanna go for a ride?

Paap_Floyd schreef:
En natuurlijk zelf weer veel fietsen. Rijden er nog mensen van hier cyclo's/toertochten de komende tijd?

Petje af voor de fietsers hoor. Wou laatst meedoen aan een toertocht (Ronde van Noord-Holland) van 40 km, maar ik was iets te enthousiast blijkbaar. Moest die nacht werken tot 3 uur en om 9 uur weer uit mijn nest. Vol goede moed begonnen, maar had het na 13 km al helemaal gehad (lees: helemaal kapot).

Volgend jaar weer een poging, maar dan wel uitgeslapen.

Paap_Floyd schreef:

Dat is wel de bedoeling, moet nog even kijken waar we (ik en 3 vrienden) aan mee gaan doen.
Maar nu is het al elke woensdagavond en zaterdagochtend op de fiets en kilometers pakken.

Jan Janssen Classic (21-6 200 km) en Omloop Math-Salden (28-6 210 km) staan hier op het programma. Daarnaast ben ik sinds kort lid van Utrechtse vereniging De Domrenner en train ik daar elke maandag en woensdag

Jornaquin
Jammer dat die schijnheil van een Contador de Giro heeft gewonnen en die blaaskaak van een Ricco 2e werd. Contador overigens wel terecht gewonnen, meest constante renner. Menchov 5e, op de Kronplatz een podiumplaats verspeeld. Ik zie Menchov dit jaar de tour wel winnen, aangezien hij met Evans toch de meest ervaren rondrenner is in het Tour-peloton en als enige al (2x) een grote ronde heeft gewonnen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:07 uur

geplaatst: vandaag om 16:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.