Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 27 augustus 2009, 18:12 uur
Maar die zijn ook wel wat ouder. Ik vind Gourcuff potentieel wel beter dan Xavi, al is ie nu misschien nog niet zo ver. Iniesta is wat mij betreft één van de beste spelers van de wereld.
0
geplaatst: 27 augustus 2009, 18:52 uur
1 Arsenal
2 Olympiakos
3 AZ
4 Standard
Geen slechte loting. Hopelijk wordt Olympiakos eruitgekegeld zodat de Benelux-ploegen nog voort kunnen bekeren
2 Olympiakos
3 AZ
4 Standard
Geen slechte loting. Hopelijk wordt Olympiakos eruitgekegeld zodat de Benelux-ploegen nog voort kunnen bekeren

0
geplaatst: 27 augustus 2009, 19:03 uur
0
haveman
geplaatst: 27 augustus 2009, 19:15 uur
Zonder te denken dat we al door zijn is dit volgens mij wel een gunstige loting.
0
geplaatst: 27 augustus 2009, 19:28 uur
Standard is ook veel minder dan vorig jaar. Onyewu is een echte aderlating ..
Dus AZ heeft best een grote kans ja.
Dus AZ heeft best een grote kans ja.
0
geplaatst: 27 augustus 2009, 19:40 uur
Haveman hoeft niet ver te reizen inderdaad. 
Op papier een gunstige loting, ben blij dat Wolfsburg er nog niet bij kwam op het eind.

Op papier een gunstige loting, ben blij dat Wolfsburg er nog niet bij kwam op het eind.
0
haveman
geplaatst: 27 augustus 2009, 19:42 uur
Heb besloten af te reizen naar Griekenland en naar onze vriendelijke zuiderburen.
0
geplaatst: 27 augustus 2009, 19:55 uur
Wel leuk, een Belgie - Nederland in clubverband. De vorige keer liep dat trouwens niet zo goed af (Ajax - Brugge geloof ik).
0
geplaatst: 27 augustus 2009, 21:20 uur
Real Madrid - AC Milan en Barcelona - Inter Milan zijn ook geen vervelende affiches 

0
geplaatst: 27 augustus 2009, 21:45 uur
Kaka, Huntelaar, Eto'o en Zlatan tegen hun oude clubs... Leuk inderdaad. 
Stel je voor dat Huntelaar er 2 inlegt in Bernabeu.

Stel je voor dat Huntelaar er 2 inlegt in Bernabeu.

0
geplaatst: 27 augustus 2009, 22:19 uur
0
geplaatst: 27 augustus 2009, 22:25 uur
Reijersen schreef:
Waar is Onyewu naartoe dan?
(quote)
Waar is Onyewu naartoe dan?
AC Milan, transfervrij
0
geplaatst: 28 augustus 2009, 13:44 uur
Ajax bij Anderlecht (& Dinamo Zagreb en Timisoara) . Leuk 
Lijkt mij voor zowel Anderlecht als Ajax haalbaar.
Club Brugge heeft het vrij lastig. Shakhtar / Partizan / Toulouse.
Dat is eraan voor de moeite, lijkt mij.

Lijkt mij voor zowel Anderlecht als Ajax haalbaar.
Club Brugge heeft het vrij lastig. Shakhtar / Partizan / Toulouse.
Dat is eraan voor de moeite, lijkt mij.
0
geplaatst: 28 augustus 2009, 13:48 uur
De poule van Heerenveen is bekend. Ventapils lijkt me te doen, Sporting Portugal is te goed en Hertha BSC ook. Wordt geen overwinteren voor H'veen denk ik...
PSV heeft het slecht getroffen met Cluj (vorig jaar nog CL), Kopenhagen en Sparta Praag.
Twente heeft wel een interessante poule met Fenerbahce, Steaua Boekarest en FC Sheriff. Denk dat ze daar wel door moeten kunnen stoten.
PSV heeft het slecht getroffen met Cluj (vorig jaar nog CL), Kopenhagen en Sparta Praag.
Twente heeft wel een interessante poule met Fenerbahce, Steaua Boekarest en FC Sheriff. Denk dat ze daar wel door moeten kunnen stoten.
0
geplaatst: 28 augustus 2009, 14:17 uur
PSV moet het gewoon redden, natuurlijk. Zo goed is die poule ook weer niet. Heerenveen gaat het erg lastig krijgen. Twente moet het ook halen, maar ik weet niet hoe goed Steaua Boekarest momenteel is. FC Sheriff uit is altijd lastig.
0
geplaatst: 28 augustus 2009, 14:20 uur
PSV moet gewoon eerste eindigen in zijn poule. Idem Ajax. Heerenveen ligt er waarschijnlijk uit, Twente zal het moeilijk krijgen.
0
geplaatst: 28 augustus 2009, 14:23 uur
FC Sheriff Tiraspol is een Moldavische voetbalclub uit Tiraspol, de hoofdstad van Transnistrië. De club werd de afgelopen negen jaar landskampioen en won in deze periode in 2001, 2002, 2006, 2008 en 2009 tevens de nationale beker. Daarnaast versloegen ze deze jaargang Slavia Praag in de voorronde CL.
0
boomkat
geplaatst: 28 augustus 2009, 14:44 uur
FlyLo schreef:
PSV moet gewoon eerste eindigen in zijn poule. Idem Ajax. Heerenveen ligt er waarschijnlijk uit, Twente zal het moeilijk krijgen.
Exact.
0
geplaatst: 28 augustus 2009, 15:08 uur
FlyLo schreef:
Nou ik denk dat PSV het anders knap lastig krijgt en Ajax idem dito. Het lijkt me niet nu dat in de voorronde aardig wat wedstrijdjes zijn gewonnen we ineens het Nederlandse clubvoetbal weer moeten overschatten (zie uitslagen NAC tegen een echte tegenstander)
0
geplaatst: 28 augustus 2009, 15:34 uur
vigil schreef:
Nou ik denk dat PSV het anders knap lastig krijgt en Ajax idem dito. Het lijkt me niet nu dat in de voorronde aardig wat wedstrijdjes zijn gewonnen we ineens het Nederlandse clubvoetbal weer moeten overschatten (zie uitslagen NAC tegen een echte tegenstander)
(quote)
Ik ben een Belg dus van overschatting van het NL voetbal is zeker geen sprake

Jullie plaatsen jezelf echter graag in de rol van underdog zodat jullie daarna kunnen roepen hoe geweldig jullie wel zijn

0
Ace
geplaatst: 28 augustus 2009, 16:00 uur
Ik wilde graag nu al van de gelegenheid gebruik maken om te roepen hoe geweldig we zijn. Mag dat ook?
Voor Heerenveen is het een zware taak, maar voor alle overige NL clubs zie ik genoeg mogelijkheden door te gaan. Ook az moet het kunnen halen, lijkt me zo. Maar goed, we zullen zien!
Voor Heerenveen is het een zware taak, maar voor alle overige NL clubs zie ik genoeg mogelijkheden door te gaan. Ook az moet het kunnen halen, lijkt me zo. Maar goed, we zullen zien!
0
geplaatst: 28 augustus 2009, 16:16 uur
Ace schreef:
Ik wilde graag nu al van de gelegenheid gebruik maken om te roepen hoe geweldig we zijn. Mag dat ook?
En het risico lopen om keihard op je bek te gaan?

Ga je gang

0
geplaatst: 28 augustus 2009, 16:41 uur
Als Ajax en PSV dit niet redden, kunnen we beter stoppen met clubvoetbal. Twente en AZ geef ik ook mogelijkheden. Heerenveen alleen met alle geluk van de wereld.
0
geplaatst: 28 augustus 2009, 16:49 uur
Ik zeg ook niet dat ze het niet redden enkel dat het niet zo makkelijk zal gaan als sommige mensen denken.
0
Ace
geplaatst: 28 augustus 2009, 18:58 uur
FlyLo schreef:
Ga je gang
(quote)

Ga je gang
Af en toe moet je een klein risicootje nemen

0
geplaatst: 28 augustus 2009, 19:08 uur
bij FC Sheriff uit Moldavië krijg ik hele merkwaardige beelden op m'n netvlies.
0
geplaatst: 28 augustus 2009, 19:15 uur
Heerlijk zeg die loting. Ik krijg ontzettend veel zin in het nieuwe seizoen hierdoor. Vooral de ontmoetingen van Ajax en AZ met de Belgen zie ik naar uit
En door het dubbele schema is het dit jaar dubbele pret in de Europa League 
En door het dubbele schema is het dit jaar dubbele pret in de Europa League 
0
geplaatst: 29 augustus 2009, 01:00 uur
Ik hoop voor AZ dat het geen demonstratie wordt echter.. maar als sneeuwvlokje slim speelt kunnen er zelfs in de ontmoetingen met Arsenal punten worden gehaald. Beetje loeren en kansen uitspelen kan AZ in principe wel. Verder moeten ze genoeg punten kunnen halen tegen die andere twee dat ze wel doorbekeren in de CL..
De programma's in de EL zijn voor de andere clubs ook niet erg nadelig, behalve inderdaad Heerenveen (zeker in de vorm die ze nu hebben). Dus ik zie eigenlijk alle NL clubs wel verder bekeren verder. Anderlecht-Ajax is best een mooi affiche trouwens, met Jan Mulder als commentator ofzo..
De programma's in de EL zijn voor de andere clubs ook niet erg nadelig, behalve inderdaad Heerenveen (zeker in de vorm die ze nu hebben). Dus ik zie eigenlijk alle NL clubs wel verder bekeren verder. Anderlecht-Ajax is best een mooi affiche trouwens, met Jan Mulder als commentator ofzo..

0
geplaatst: 29 augustus 2009, 02:34 uur
Twente gaat het toch ook nog erg moeilijk krijgen tegen Steaua en Fener. Zeker geen uitgemaakte zaak. Maar wanneer de hele Grolsch Veste erachter gaat staan zie ik ze wel winnen van die twee.. Uit is een ander verhaal.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.