MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Dix schreef: bij FC Sheriff uit Moldavië krijg ik hele merkwaardige beelden op m'n netvlies.

(afbeelding)

zo iets als dit?

Ghehe.. als het er 11 waren was ie geweldig.

Them schreef:
AZ - Arsenal zal een hele mooie pot voetbal worden.

Helderziend? Knap dat je het nu al weet. Een mooie affiche wil ik het noemen.

Die laatste herhaling ook. Wat een goal

dix
Oldfart schreef:
(quote)

(afbeelding)

zo iets als dit?

treffend

BPDD
Godverdomme zeg.
Die geldproblemen van Feyenoord valllen ook nog wel mee, ze hebben in ieder geval nog genoeg over om die smerige vetzak van een Luinge om te kopen.
Of ze betalen hem natuurlijk in koekjes, daar houdt Roelof wel van.
Roelof kan in ieder geval nog gezellig een paar smartlappen zingen met de supporters van Feyenoord die overigens ook opvallend goed vuurwerkgeluiden kunnen maken.

Frustraties vlak naar de wedstrijd, vergeef me.

herman schreef:
Die laatste herhaling ook. Wat een goal

Gewoon simpelweg uitkapen en de tegenstander vernederen... fantastisch

Maar hij trekt een sprint vanaf zijn eigen strafschopgebied zo'n beetje. Als je na 80 meter nog zo koelbloedig het gaatje weet te vinden is dat toch wel erg knap.

Ja dat idd wel de klasse die bovenkomt op dat moment... Met Robben in hun rangen staat Bayern zeker heel wat sterker in hun competitie.

BPDD schreef:
Godverdomme zeg.
Die geldproblemen van Feyenoord valllen ook nog wel mee, ze hebben in ieder geval nog genoeg over om die smerige vetzak van een Luinge om te kopen.
Of ze betalen hem natuurlijk in koekjes, daar houdt Roelof wel van.
Roelof kan in ieder geval nog gezellig een paar smartlappen zingen met de supporters van Feyenoord die overigens ook opvallend goed vuurwerkgeluiden kunnen maken.

Frustraties vlak naar de wedstrijd, vergeef me.

Inderdaad geen objectieve mening van je. Terecht gelijkspel. Feyenoord was in de eerste helft de betere. Twente was in de 2e helft beter, maar scoorde uit het niets uit hun eerste kans. Tiote had 2x geel kunnen krijgen.

Bewijs dat Feyenoord gegroeid is.

Thomzic schreef:
(quote)

Helderziend? Knap dat je het nu al weet. Een mooie affiche wil ik het noemen.

Haha, grappig. Ik weet niks. Het is een veronderstelling die door veel mensen beaamd zal worden. Twee teams die op dit moment goed staan te voetballen waarvan één er altijd op het hoogste niveau meedoet, en waarvan de andere de outsider is met toch zeker een kans. Belooft spannend te worden, niet ?

BPDD
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Inderdaad geen objectieve mening van je. Terecht gelijkspel. Feyenoord was in de eerste helft de betere. Twente was in de 2e helft beter, maar scoorde uit het niets uit hun eerste kans. Tiote had 2x geel kunnen krijgen.

Bewijs dat Feyenoord gegroeid is.

Heb je me ergens zien schrijven dat Feyenoord het niet verdiende om gelijk te spelen?
Laat ik het dan nog maar even duidelijk zeggen, Twente werd in de eerste helft compleet weggespeeld door een Feyenoord dat veel sterker voor de dag kwam dan vorig seizoen.
Hulde voor het Feyenoord van de eerste helft.
Wat niet vergeten moet worden is dat Twente deze week al een uitputtend tripje naar Azerbeidzjan heeft gehad, tegen een fris Feyenoord moet dat toch hebben meegespeeld.

Tioté had de tweede keer inderdaad rood gekregen moeten hebben, ook al was zijn eerste kaart te wijten aan een mooie duik van El Ahmadi.
Nu we het toch over kaarten gaan hebben, toch wel een beetje een scheve verhouding, 1 voor Feyenoord tegen 6 voor Twente.
Ik zou durven zweren dat ondermeer Leroy Fer meerdere malen nadrukkelijk solliciteerde naar een gele kaart.
De vrije bal waar de penalty uit voortkwam was een schwalbe van Wijnaldum (handig gedaan overigens).
De penalty (wel duidelijk hands) was een beetje flauw gegeven, Kuiper beschermde alleen zijn hoofd, er was duidelijk geen intentie om de bal tegen te houden.
Ik krijg een beetje het gevoel dat als bijvoorbeeld Bahia die bal zo tegen zijn handen aan zou hebben gekregen Luinge geen penalty zou hebben gegeven.
Net zoals ik denk dat Mario Been niet de tribunes zou zijn opgestuurd nadat hij heel behulpzaam een dreigend opstootje in de kiem gesmoord zou hebben.

Verder blijf ik het opvallend vinden dat Luinge voor de wedstrijd (naar het schijnt) vrolijk naar de Feyenoord-aanhang aan het zwaaien was.
Ach ja, iedereen voelt wel eens de aandrang om aardig gevonden te worden .
Al het bovenstaande kan je als je aan de Luinge-kant staat nog wel rechtvaardigen, de reden dat ik me een beetje aan het opwinden ben heeft er meer mee te maken dat ik het gevoel heb dat Luinge al wel vaker wedstrijden van Twente op subtiele wijze beïnvloed heeft.

Tenslotte vind ik het ook niet chique van Feyenoord (met de reclameborden "we zijn tegen kwetsende spreekkoren") en wederom Luinge dat ze geen oproep aan de Feyenoord aanhang hebben gedaan om op te houden met de vuurwerkgeluiden.

Nu weer terug naar de sport waar ik eigenlijk commentaar op hoor te geven, wielrennen.
Want, na zijn mooie proloog van gisteren, heb ik goede hoop op een podiumplaats voor Robert Gesink dit jaar.
Het andere Nederlandse toptalent, Lars Boom (Dekker telt niet meer mee), viel me gisteren wel ontzettend tegen.
Hij is weliswaar ziek geweest maar zei zelf dat het wel goed zou komen voor Assen, de proloog waar ik een jaar lang naar had uitgekeken eindigde zo toch
nog enigszins als een teleurstelling voor me.
Prachtige prestratie van Lieuwe Westra vandaag, ondanks het recente verlies van zijn vader reed hij de hele dag vooruit.
Ook mooi was het interview dat hij met iedereens held Mart Smeets had.

haveman
Om even in te haken op bovenstaand bericht......

Het is nog steeds zo dat de topclubs vaak bevoordeeld worden. Niet alleen op nationaal niveau, maar ook internationaal.

Vandaag had Suarez twee keer het veld uit gestuurd moeten worden. Wat ik dan helemaal apart vind (of eigenlijk niet). Dat ze het tweede natrappen van Suarez niet eens laten zien bij Studio Sport. Misschien vanavond bij Studio Voetbal?

Feyenoord mocht zeker niet klagen vandaag en dat Lazovic geen rood kreeg was ook een wonder.

... en dan schakelen we over op het Belgisch voetbal en we zien Gouden Schoen winnaar Witsel iemands been breken (links want het is echt ranzig):

http://i29.tinypic.com/33e1wfd.gif
http://media.coveritlive.com/media/image/200908/phpl51qGGanderlecht.jpg

Deze beelden kunnen niet vaak genoeg rond gaan wat mij betreft want je zal zien dat de KBVB hem voor 3 speeldagen schorst ofzo.

En dan zie je ze ook nog klagen:

(afbeelding)

Je bent me net iets voor FlyLo

Eduardo revisited..

Verder ben ik er van overtuigd dat de Vuelta dit jaar een geweldige koers gaat worden. Vele aankomsten bergop en een groepje kandidaatwinnaars. Ook bij de sprintersfestijnen is het leuk om zien hoeveel toppers er aanwezig zijn.

En Juve heeft de topper op het veld van AS Roma gewonnen met 1-3, dankzij 2 goals van Diego

Ploppesteksel schreef:
Je bent me net iets voor FlyLo

Eduardo revisited..

Deze vind ik nog vuiler, die van Eduardo was half per ongeluk, dit niet.

Je moet de reacties eens lezen op het forum van Standard. Er staan dingen als 'Pure klasse van Witsel, die pool (Wasilewski dus, de speler wiens been gebroken is) denkt dat hij alles mag (hij staat nogal bekend om zijn fysieke spel)'

Ploppesteksel schreef:
Verder ben ik er van overtuigd dat de Vuelta dit jaar een geweldige koers gaat worden. Vele aankomsten bergop en een groepje kandidaatwinnaars. Ook bij de sprintersfestijnen is het leuk om zien hoeveel toppers er aanwezig zijn.

De vraag is alleen hoelang die toppers in de Vuelta zullen blijven. Boonen & A. Schleck bijvoorbeeld zullen al zeker opstappen in functie van het WK (net als Freire). Maar het is alvast een veelbelovend parcours.

Is er overigens een musicmeter tourchampion-subleague?

Jezus, hij mag blij zijn dat zijn onderbeen er niet helemaal afvalt, het lijkt wel alsof er er geen botten meer inzitten, zo hangt het erbij..

Feyenoord had Luinge trouwens inderdaad wel erg mee, als je ziet wat een theater El Ahmadi maakt en die knakker die de schwalbe maakt waardoor Douglas een kaart kreeg. Lullig dat Twente niet won (al leek Feyenoord voor rust wel erg sterk, ik heb Slory volgens mij nog nooit zo goed zien spelen), maar een punt in een lastige uitwedstrijd na een zware Europacup-wedstrijd is een goed resultaat.

Jep. 4 deelnemers.

Ik weet het zomaar niet. Andy Schleck lijkt mij de beste klimmer te zijn, samen met Valverde, en als je de Vuelta kan winnen ga je dat toch niet zomaar opgeven? Sommige sprinters zullen uiteraard vroeger afstappen met oog op het WK. Er is dan ook grote kans dat Breschel of dergelijke de slotetappe nogmaals wint..

Harco
Milan.

Het vertrekken van Kakà heeft die club vermoord. Sowieso draaide het hele elftal al zo'n beetje om Kakà. En in plaats van Kakà krijgen we Huntelaar en Thiago Silva. Over Onyewu ben ik dan wel weer te spreken, maar aan de andere kant is het vrij triest dat een club als Milan moet rekenen op een transfervrije speler van Standard.

Die Witsel moet dan ook maar meteen zolang geschorst worden als die speler van Anderlecht er met de blessure uit ligt. (Als hij al weer eens kan voetballen). Wat een belachelijke overtreding! Gaat toch nergens meer over!

Ik zapte net nog even langs Sporza, en wat de fuk Die overtreding van Witsel.. ongelofelijk smerig. De smerigste die ik ooit heb gezien denk ik. Check hier de grotere beelden (incl. debiele commentaren op youtube). Ik zeg een wedstrijdje of 30 weren uit alle competities die gast. Niet normaal..

BPDD schreef:
Heb je me ergens zien schrijven dat Feyenoord het niet verdiende om gelijk te spelen?

Over dat objectieve bedoelde ik met Luinge. Raijkovic had rood moeten krijgen en Tioté ook met die tweede gele kaart. Wat wegen die onterechte gele kaart van Douglas (duik Bahia) en nog eventueel een onterechte kaart dan op? Het was overigens de Guzman die makkelijk ging liggen. De vrije trap werd makkelijk gegeven, maar de penal was gewoon terecht.
Ik zou durven zweren dat ondermeer Leroy Fer meerdere malen nadrukkelijk solliciteerde naar een gele kaart.

Niets van meegekregen. Ik zou niet weten bij welke overtreding hij geel had moeten krijgen.

De vrije bal waar de penalty uit voortkwam was een schwalbe van Wijnaldum (handig gedaan overigens).
De penalty (wel duidelijk hands) was een beetje flauw gegeven, Kuiper beschermde alleen zijn hoofd, er was duidelijk geen intentie om de bal tegen te houden.
Ik krijg een beetje het gevoel dat als bijvoorbeeld Bahia die bal zo tegen zijn handen aan zou hebben gekregen Luinge geen penalty zou hebben gegeven.
Net zoals ik denk dat Mario Been niet de tribunes zou zijn opgestuurd nadat hij heel behulpzaam een dreigend opstootje in de kiem gesmoord zou hebben.

Ik begruik de term Calimero gedrag eigenlijk nooit, maar dit vind ik een typisch voorbeeld van Calimero gedrag. ALS Mario Been dat gedaan zou hebben.... ALS Bahia een bal tegen zijn hand zou krijgen. Totoaal irrelevant.

Verder blijf ik het opvallend vinden dat Luinge voor de wedstrijd (naar het schijnt) vrolijk naar de Feyenoord-aanhang aan het zwaaien was.
Ach ja, iedereen voelt wel eens de aandrang om aardig gevonden te worden .

Weleens van de term cynisme gehoord? Ik zat toevallig in het vak waar hij naar zwaaide. Heel het vak zong met een hele hoop cynisme: Luinge, Luinge, Luinge! (omdat hij Feyenoord in het verleden nogal vaak heeft benadeeld. Hij antwoordde met een zwaai of klap gebaar. Ik heb overigens gehoord dat hij express vlak voor de vakken warm loopt om zulke dingen te forceren, zodat de supporters de ergste emoties tegen hem al voor de wedstrijd hebben getoond.

Tenslotte vind ik het ook niet chique van Feyenoord (met de reclameborden "we zijn tegen kwetsende spreekkoren") en wederom Luinge dat ze geen oproep aan de Feyenoord aanhang hebben gedaan om op te houden met de vuurwerkgeluiden.

Dat is inderdaad niet chique. Maar goed, zij hebben die borden niet geplaatst. Die borden staan er om dit soort dingen tegen te houden. Dat lukt natuurlijk nooit voor 100%. Daarnaast hoorde ik vanuit het Twente vak continue bomgeluiden...

herman schreef:
Jezus, hij mag blij zijn dat zijn onderbeen er niet helemaal afvalt, het lijkt wel alsof er er geen botten meer inzitten, zo hangt het erbij..

Feyenoord had Luinge trouwens inderdaad wel erg mee, als je ziet wat een theater El Ahmadi maakt en die knakker die de schwalbe maakt waardoor Douglas een kaart kreeg. Lullig dat Twente niet won (al leek Feyenoord voor rust wel erg sterk, ik heb Slory volgens mij nog nooit zo goed zien spelen), maar een punt in een lastige uitwedstrijd na een zware Europacup-wedstrijd is een goed resultaat.

Lullig dat Twente niet won? Als er één club recht had op een overwinning dan was het Feyenoord wel, ook met deze scoreverloop.

En nogmaals: wat wegen die kaarten van Douglas op tegen de eigenlijke rode kaarten van Raijkovic en Tioté?

De-noir schreef:
Ik zapte net nog even langs Sporza, en wat de fuk Die overtreding van Witsel.. ongelofelijk smerig. De smerigste die ik ooit heb gezien denk ik. Check hier de grotere beelden (incl. debiele commentaren op youtube). Ik zeg een wedstrijdje of 30 weren uit alle competities die gast. Niet normaal..

Ik word er zowaar misselijk van. 100% opzettelijk.

Hoezo "schorsen"? Opsluiten die debiel....

Zijn opzettelijke overtreding valt nooit goed te praten, maar hij heeft wel pech met het resultaat. Zulke overtredingen zie je veel vaker, maar doordat die been zo gruwelijk breekt, valt iedereen er over.

Toch moet je zo'n gozer de rest van het seizoen schorsen.

Ik geloof niet dat je iemand doelbewust invalide wil trappen, het is gewoon een domme, ondoordachte en onbesuisde actie met een rampzalig gevolg.

Dit doet wel weer denken aan de schop van Bouaouzan op Niels Kokmeijer, een paar jaar terug. Verschrikkelijk.

Deze was minder erg dan die van Bouaouzan (niet het gevolg uiteraard), maar deze man mag wel een wedstrijd of 10-15 krijgen plus boete.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:44 uur

geplaatst: vandaag om 16:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.