Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
Ace
geplaatst: 1 september 2009, 09:30 uur
En ook nog een of andere Ze Eduardo, wie dat dan ook mag zijn. Een jongen van Cruzeiro. Echter is het geen verdediger, maar een vleugelspeler. Pantelic tekent vanochtend ook, als hij fit bevonden is. Voor dat soort spelers ben ik wat huiverig. In de Bundesliga een goede spits, maar als dit soort spelers naar NL komt, gaat het meestal toch ergens mis.
0
geplaatst: 1 september 2009, 10:26 uur
0
geplaatst: 1 september 2009, 10:37 uur
FlyLo schreef:
Die hele ploeg is gewoon om te kotsen. Als zo'n reacties (zoek maar, de meeste andere spelers en coach zijn even walgelijk) kwamen van mijn club na zo'n incident zagen ze mij daar nooit meer.
Die hele ploeg is gewoon om te kotsen. Als zo'n reacties (zoek maar, de meeste andere spelers en coach zijn even walgelijk) kwamen van mijn club na zo'n incident zagen ze mij daar nooit meer.
Jovanovic is wel een uitzondering daarop, geloof ik.
Die Lienen kon trouwens gewoon zijn carriere vervolgen. Je kan beter je hele bovenbeen open hebben liggen dan je onderbeen afbreken...
0
geplaatst: 1 september 2009, 10:50 uur
Die blessure van Lienen zag er bizar uit, maar viel uiteindelijk nog mee. Er waren geen aders geraakt ofzo...
Witsel is overigens met de dood bedreigd. Die mensen verlagen zich tot hetzelfde niveau als Witsel.
Witsel is overigens met de dood bedreigd. Die mensen verlagen zich tot hetzelfde niveau als Witsel.
0
geplaatst: 1 september 2009, 10:58 uur
Triest inderdaad, maar de gemoederen tussen Anderlecht en Standard lijken al tijden hoog op te lopen. Ajax-Feyenoord is er niets bij. 

0
geplaatst: 1 september 2009, 11:06 uur
herman schreef:
(quote)
Klopt. Zijn reactie was tenminste zoals het hoorde. Nochtans is hij ook niet 100% in het hoofd, je moet hem eens bezig horen over Servië.. Maar hiermee steeg hij wel terug in mijn achting.
0
geplaatst: 1 september 2009, 12:16 uur
Da's ook niet zo raar na zo'n verschrikkelijke oorlog. Moet je Savicevic (een van de beste voetballers van de jaren negentig) eens zien:
0
Ace
geplaatst: 1 september 2009, 12:17 uur
Nicolage Rico schreef:
En Pantelic.
(quote)
En Pantelic.
Die is 30, valt mee toch...
0
geplaatst: 1 september 2009, 12:21 uur
herman schreef:
Da's ook niet zo raar na zo'n verschrikkelijke oorlog. Moet je Savicevic (een van de beste voetballers van de jaren negentig) eens zien:
(embed)
Meld misbruik is reeds ingediend Da's ook niet zo raar na zo'n verschrikkelijke oorlog. Moet je Savicevic (een van de beste voetballers van de jaren negentig) eens zien:
(embed)

0
geplaatst: 1 september 2009, 12:27 uur
31 toch?
Hij vroeg voorheen altijd een salaris van tussen de 3 en de 4 miljoen. Ajax zal dat salaris wel teruggebracht hebben naar de 2 a 2,5 miljoen. Nog teveel, lijkt mij. Verdiend 'ie meer dan Suarez...
0
geplaatst: 1 september 2009, 12:34 uur
herman schreef:
(embed)
(embed)
Hehe, maar toch. Hij wil kinderen krijgen om ze op te leiden tot guerrilla-strijders of iets dergelijks. Helemaal normaal vind ik zoiets niet.
0
Ace
geplaatst: 1 september 2009, 13:05 uur
Nicolage Rico schreef:
31 toch?
Hij vroeg voorheen altijd een salaris van tussen de 3 en de 4 miljoen. Ajax zal dat salaris wel teruggebracht hebben naar de 2 a 2,5 miljoen. Nog teveel, lijkt mij. Verdiend 'ie meer dan Suarez...
(quote)
31 toch?
Bijna 31, inderdaad. Ik mag niet aannemen dat ze 'm zoveel geven, aangezien ze graag van spelers als Luque en Oleguer af willen, die ook zoveel verdienen. Dat zo'n speler meer gaat verdienen dan Suarez lijkt me inderdaad ook krom. We zien het wel met die Pantelic. Hij kan echt wel ballen, anders loop je niet bijna 1 op 2 in de bundesliga. Of dat er ook uit gaat komen... Luque was ooit ook een dodelijk koppel met Makaay en Oleguer won de CL met Barca. Hoewel ik Oleguer niet eens echt slecht vind, op een enkele belabberde wedstrijd na.
0
geplaatst: 1 september 2009, 16:11 uur
Feyenoord heeft Babovic binnen en waarschijnlijk Smolarek en ajax heeft er ook zo goed als zeker 3 speler bij. Voor de rest blijft het opvallend stil.
0
geplaatst: 1 september 2009, 16:32 uur
Pfoee, ben ik effe blij dat het stadion van m'n clubje gered is...
0
geplaatst: 1 september 2009, 16:37 uur
Them schreef:
Veel lelijker zal dat stadion niet geworden zijn...
0
geplaatst: 1 september 2009, 16:51 uur
Verdeuri.
Sno niet meer op de nederlandse velden.
Zondagavond 7 uur zal niet meer hetzelfde zijn.
0
geplaatst: 1 september 2009, 17:14 uur
Nicolage Rico schreef:
(quote)
Ksst.
0
Harco
geplaatst: 1 september 2009, 18:59 uur
Ik ben benieuwd naar Pantelic en heb er ook wel vertrouwen in. In ieder geval wel het type dat Ajax nodigt heeft voorin.
0
geplaatst: 1 september 2009, 19:29 uur
Nicolage Rico schreef:
(quote)
Van buiten is het misschien niet zo mooi, maar van binnen vind ik het samen met De Kuip toch een van de sfeervolste stadions van Nederland. Vooral dat de supporters zo dicht op het veld zitten zonder hekken ertussen geeft het een mooie Engelse sfeer.
0
geplaatst: 1 september 2009, 19:30 uur
Ik ga het langzamerhand begrijpen Ajax: Jol is gewoon een collectionneur net als velen hier - mjuman koopt veel wave (uit de 80's en soms neem ik iets onbekends mee (op de gok dat het waarde heeft, of te ruilen is): dat doet Ajax ook kopen op de gok (en hoe verder weg, hoe leuker) omdat je denkt ermee waarde in huis te halen. Vroeger mocht je driemaal grabbelen voor een knaak, nu moet je een paar meloen meenemen.
0
geplaatst: 1 september 2009, 19:44 uur
Nog even en ze kunnen kwartetten. Vier mislukte linksbacks hebben ze al, vier mislukte verdedigende middenvelders ook.
0
geplaatst: 1 september 2009, 19:45 uur
Ward schreef:
Van buiten is het misschien niet zo mooi, maar van binnen vind ik het samen met De Kuip toch een van de sfeervolste stadions van Nederland. Vooral dat de supporters zo dicht op het veld zitten zonder hekken ertussen geeft het een mooie Engelse sfeer.
(quote)
Was ook maar een klein grapje, hoor. Hoewel ik het stadion niet mooi vind. Sfeer is iets anders, wat wel gecreëerd kan worden door het dicht op het veld zitten, overigens.
0
geplaatst: 1 september 2009, 21:29 uur
Voor mij is het een raadsel waarom je een Zweeds international die het bij Twente niet verkeerd deed, niet opstelt - en in plaats daarvan Dennis de Renner opstelt; en dan haal je er nog een halfbakken vleugelspits bij - zeker een koopje?
Dat doet me denken aan die roemruchte Monty Python sketch van twee oude dames, waarvan er één met een zuigermoter aan het wandelen is. A: "What are doing with a piston engine?" "B: "Ooh, it was a bargain dear!"
Dat doet me denken aan die roemruchte Monty Python sketch van twee oude dames, waarvan er één met een zuigermoter aan het wandelen is. A: "What are doing with a piston engine?" "B: "Ooh, it was a bargain dear!"
0
geplaatst: 1 september 2009, 21:32 uur
Verrassend dat spelers als Honda, El Hamdaoui, Dembele, De Guzman en Suarez niet van club zijn gewisseld. Maar wel goed nieuws voor de clubs waar ze nu onder contract staan.
0
LocoHermano
geplaatst: 1 september 2009, 22:18 uur
Mjuman schreef:
Ik ga het langzamerhand begrijpen Ajax: Jol is gewoon een collectionneur net als velen hier - mjuman koopt veel wave (uit de 80's en soms neem ik iets onbekends mee (op de gok dat het waarde heeft, of te ruilen is): dat doet Ajax ook kopen op de gok (en hoe verder weg, hoe leuker) omdat je denkt ermee waarde in huis te halen. Vroeger mocht je driemaal grabbelen voor een knaak, nu moet je een paar meloen meenemen.
Jol is naar mijn mening juist goed bezig. Aan de ene kant is hij druk met de erfenis van Bassie de deur te wijzen (Sno, etc.) en haalt twee zeer talentvolle Braziliaanse gasten naar Ajax die voor de vorm eerst bij Jong Ajax starten, maar waarschijnlijk snel genoeg kunnen aansluiten bij het eerste. Kerlon wordt niet voor niks de nieuwe Ronaldinho genoemd. En ze kosten geen drol. Daarnaast scoorde Pantelic (bijna) 1 op 2 in de Bundesliga, dus dat lijkt me ook een welkome aanvulling. Heb verder gelezen dat Ajax op de valreep ook nog een (Kroatische) verdediger heeft aangemeld bij de KNVB, weet op dit moment niet of dit doorgaat.
Dat hij het A-elftal en het tweede samen laat trainen en jonge gasten die nu nog net niet goed genoeg zijn voor het eerste verhuurt aan onder meer Haarlem, Sparta en Willem II vind ik ook een goed teken. Het gaat op dit moment zeker niet gesmeerd met Ajax, maar ik zie dat op termijn, met Jol, wel goed komen. Ik zal wel een rasoptimist zijn, maar ik heb zelfs Atouba nog niet afgeschreven. De tijd zal het leren.

0
geplaatst: 1 september 2009, 22:30 uur
rayman schreef:
Verdeuri.
Verdeuri.

0
Ace
geplaatst: 1 september 2009, 23:03 uur
Mjuman schreef:
Voor mij is het een raadsel waarom je een Zweeds international die het bij Twente niet verkeerd deed, niet opstelt - en in plaats daarvan Dennis de Renner opstelt;
Voor mij is het een raadsel waarom je een Zweeds international die het bij Twente niet verkeerd deed, niet opstelt - en in plaats daarvan Dennis de Renner opstelt;
De staat van dienst van Dennis de Renner is iets groter dan die van kennuhdie (aangezien jij het over een Zweeds international hebt, neem ik aan dat je op zijn staat van dienst duidt) en je hebt er ook een stuk meer aan. Ik zeg niet dat Rommedahl top of the bill is, maar als er naast Sno iemand met een Ajax-shirt is die niet goed genoeg is, dan is die Bakircioglu het wel. Voor mij is het dus een raadsel waar je die mening op baseert.
0
geplaatst: 1 september 2009, 23:20 uur
@Ace: Bakircoglu scheelt maar drie jaar met Rommedahl; dacht dat dat meer was. Verder vind ik Rommedahl (16 interlandgoals) - ik heb hem vrij vaak zien voetballen - een technisch beperkte voetballer; jarenlang werd ie Roadrunner genoemd. Ik vind 'em niet bijAjax passen - zoals ik destijds Peter Hoekstra wél bij Ajax vond passen - maar die gast heeft het er nooit helemaal uitgehaald om een aantal redenen.
Bakircoglu heeft - om wat voor reden dan ook - nooit het niveau bereikt (beats me why not) dat ie bij Twente had en waarom ie ooit is gekocht.
Bakircoglu heeft - om wat voor reden dan ook - nooit het niveau bereikt (beats me why not) dat ie bij Twente had en waarom ie ooit is gekocht.
0
boomkat
geplaatst: 2 september 2009, 00:25 uur
LocoHermano schreef:
Kerlon wordt niet voor niks de nieuwe Ronaldinho genoemd.
Kerlon wordt niet voor niks de nieuwe Ronaldinho genoemd.
Ja en Kermit Erasmus de nieuwe Romario en Freddy Adu de nieuwe Pelé. Non criteria natuurlijk.
En ze kosten geen drol.
Dat dan weer wel. Daarom heeft Feyenoord met Babovic ook prima zaken gedaan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.