MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
boomkat
Ace schreef:
(quote)

Brabantse gemoedelijkheid, dat is echt wat je in een stadion zoekt ja...

Gemoedelijkheid in Brabant? Dat is er al jaren niet meer te vinden. Dat ze daar in de randstad nog een romantisch beeld van hebben, maar Brabant is allang geen Drenthe of Overijssel meer.

Al heb ik me laten vertellen dat je in sommige wijken in Eindhoven wel degelijk gemoedelijk op je bakkes geslagen wordt.

Theo Maassen.

boomkat schreef:
(quote)
Gemoedelijkheid in Brabant? Dat is er al jaren niet meer te vinden.
Ja, maar jij woont in Tilburg.
GrafGantz schreef:
Al heb ik me laten vertellen dat je in sommige wijken in Eindhoven wel degelijk gemoedelijk op je bakkes geslagen wordt.
Woensellllllllllllll.

Ik vind het zo cliché dat het in Brabant gemoedelijk is. Ik ben in veel verschillende plaatsen geweest en ik vind het zowat overal even afstandelijk. Maar qua stadions is het nergens zo gezellig en knus als De Vliert.

Echte sfeer heb je pas in de heksenketel van Fenerbahce, ghehe...

Rhythm & Poetry schreef:
Ik vind het zo cliché dat het in Brabant gemoedelijk is. Ik ben in veel verschillende plaatsen geweest en ik vind het zowat overal even afstandelijk. Maar qau stadions is het nergens zo gezellig en knus als De Vliert.

Ja maar jij komt dan ook uit Sint-Michielsgestel, dat kun je al niet serieus nemen, al is het maar omdat ik er zelf ook woon.....

Haha, en ik maar denken dat ik hier veilig ben en niet in aanraking kom met dorpsgenoten.

Het lijkt me echt sterk dat Lance nu doping heeft gebruikt, terwijl hij juist wilde bewijzen dat hij in het verleden 7x de Tour heeft gewonnen zonder doping.

Nicolage Rico schreef:
Het lijkt me echt sterk dat Lance nu doping heeft gebruikt, terwijl hij juist wilde bewijzen dat hij in het verleden 7x de Tour heeft gewonnen zonder doping.
Tegen wie heb je het

Haha, wijsneus.

Ace
Tegen Lance zelf. Die Twittert en Mume't.

Ace schreef:
Tegen Lance zelf. Die Twittert en Mume't.
Verrek http://www.musicmeter.nl/user/18944

Stand Vuelte Pool MuMe

1 Nicolage Rico 1646
2 Klumpie 1532
3 Ploppesteksel 1522
4 Joy4ever 1300
5 Frozen Devil 1153

Ace
Joy4ever schreef:
(quote)
Verrek http://www.musicmeter.nl/user/18944

Ik zei het toch...

Boomkat schreef: ...maar Brabant is allang geen Drenthe of Overijssel meer.

Drenthe gelukkig nog wel

overigens angstvallig stil hier wat betreft de prestatie van het nationale dameselftal:

(afbeelding)

halve finale bereiken als je de eerste keer meedoet, en A status van het NOC/NSF;
ik vind het knap

Zeker knap, maar het niveau is van lik-m'n-vessie.

Voetbal is niet voor vrouwen. Ze mogen het wel doen natuurlijk, maar moet het dan persé op tv komen?

Blijkbaar wel, de halve finale van zondag wordt rechtstreeks door de NOS uitgezonden.

Hetzelfde effect als met de waterpolo dames. Op het begin heeft niemand interesse, maar gaarne het toernooi krijgen de dames steeds meer aandacht. Ik vind het ook een knappe prestatie. De eerste vier penalty's zaten er bijzonder goed in, daarna kwamen de zenuwen..

Van mij mogen ze wel op TV komen hoor.. ik klaag niet!

Ik gun het ze ook wel, maar als je naar de motoriek kijkt ed, dan kun je in 1 klap zien dat voetbal niet voor vrouwen gemaakt is. Laat ze inderdaad lekker waterpolo-en.

Ik vind dat vrouwenteam zo slecht niet hoor.
Natuurlijk is het minder dan de mannen. Raar heh, gezien de aantallen voetballende vrouwen en mannen...

Ons eerste, 3e klasse, zouden ze in elk geval zvnder veel moeite verslaan

Daar geloof ik niet in. 3e Klasse zou dit vrouwenteam met redelijk gemak moeten verslaan.

Edit: ik begreep je laatste zin niet goed.

Ik vind het ook niet geweldig om vrouwen te zien voetballen. De motoriek van een vrouw sluit idd niet aan bij deze sport. Daarnaast erg jammer dat ze niet in rokjes spelen

Joy4ever schreef:
Ik vind het ook niet geweldig om vrouwen te zien voetballen. De motoriek van een vrouw sluit idd niet aan bij deze sport. Daarnaast erg jammer dat ze niet in rokjes spelen

Vandaar dat je het telkens over hockey hebt...

Paap_Floyd schreef:
Ik vind dat vrouwenteam zo slecht niet hoor.
Natuurlijk is het minder dan de mannen. Raar heh, gezien de aantallen voetballende vrouwen en mannen...

Ons eerste, 3e klasse, zouden ze in elk geval zvnder veel moeite verslaan

Ik wil jullie 3e klasse team wel eens op TV zien voetballen.. dan lach ik mij ook de ballen uit de broek. Nee, onderschat deze dames niet.. al blijft het soms een beetje beholpen.

Ik meende dat ze ooit ergens in Nederland rokjes hebben ingevoerd, maar dat werd verboden.

Voetbalt ook niet lekker met die rokjes, denk ik.

Thomzic schreef:

al blijft het soms een beetje beholpen.

Het tegenovergestelde van onbeholpen lijkt me een compliment

Ik denk dat je vrouwenvoetbal niet met mannenvoetbal moet vergelijken. Uiteindelijk is er wel een reden waarom mannen- en vrouwensport in de meeste gevallen gescheiden is. Shelly-Ann Fraser hoeft gelukkig ook niet tegen Usain Bolt (of Patrick van Luijk, voor mijn part) te lopen.

Het gaat er mij puur om dat voetbal niet gemaakt is voor vrouwen.

Net zoals ballet niet gemaakt is voor mannen (al denken sommige mannen daar anders over).

Nicolage Rico schreef:
Het gaat er mij puur om dat voetbal niet gemaakt is voor vrouwen.

Net zoals ballet niet gemaakt is voor mannen (al denken sommige mannen daar anders over).

Volgens John Gray (van Mannen van Mars en Vrouwen van Venus) is de man oorspronkelijk bedoeld als jager. Als ik menig man zie, kan ie dat jachtspel beter beoefenen op Nintendo of X-box. Moraal: wat was, kan verloren gaan (door omstandigheden) en wat niet was, kan komen. Zulks noemt men evolutie.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:44 uur

geplaatst: vandaag om 10:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.