Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 7 september 2009, 23:52 uur
Oh, dat is mijn probleem niet eens. Concentratie is ook een enorme lichamelijke inspanning.
Ik vind er gewoon geen reet aan.
Ik vind er gewoon geen reet aan.
0
geplaatst: 7 september 2009, 23:56 uur
Is ook zo.
Om zelf te doen vind ik het wel weer erg leuk trouwens, maar om naar te kijken...
Om zelf te doen vind ik het wel weer erg leuk trouwens, maar om naar te kijken...

0
geplaatst: 8 september 2009, 00:00 uur
Om zelf te doen vind ik ook niet leuk trouwens.
Zit je dan in je Formule 1 wagen.
Geen cd die je normaal kan luisteren....
0
geplaatst: 8 september 2009, 00:02 uur
rayman schreef:
Nee, dat gaat met voetballen inderdaad een stuk makkelijker.
0
geplaatst: 8 september 2009, 10:26 uur
herman schreef:
Tsja, ik geef daar niets om. Ik houd van sporten waar de mens de inspanning pleegt, niet een of andere machine.
(quote)
Tsja, ik geef daar niets om. Ik houd van sporten waar de mens de inspanning pleegt, niet een of andere machine.
Verkijk je niet op het feit hoeveel kracht het kost om zo'n motor in bedwang te houden. Daar is jaren en jaren training voor nodig. En daarnaast met die snelheden een uur lang 110% geconcentreerd zijn. Voor mij topsport. Of je er graag naar kijkt is een ander verhaal.
0
Ace
geplaatst: 8 september 2009, 14:23 uur
Ik ben behoorlijk sportief maar als ik een beetje ging 'gummen' op mijn R6 was ik daar net zo moe van als van een uurtje of 2 fietsen. Nu doe ik dat niet meer, ben oud en wijs enzo.
0
geplaatst: 8 september 2009, 16:18 uur
Inderdaad Thomzic, je moet er maar eens aan denken hoe goed getraind je moet zijn als je de bochten wil nemen zoals ze dat in de sport doen. Bijna met je been op de grond met topsnelheid. Ongelofelijk.
0
Ace
geplaatst: 8 september 2009, 23:29 uur
Dat knietje aan de grond is het zwaarste niet... Ik heb vaak op een circuit gereden, weliswaar niet zo hard als zij doen, maar de druk op je armen is het allerzwaarste.
0
geplaatst: 9 september 2009, 17:09 uur
Ace schreef:
Dat knietje aan de grond is het zwaarste niet... Ik heb vaak op een circuit gereden, weliswaar niet zo hard als zij doen, maar de druk op je armen is het allerzwaarste.
Meen je dat ? Ik ben nog te jong om motor te rijden, maar dat zou je toch niet zeggen. Alhoewel ik het me wel voor kan stellen dat het veel kracht van je vergt.
0
Ace
geplaatst: 9 september 2009, 21:16 uur
We zijn het er in ieder geval over eens dat gemotoriseerde sport ook erg zwaar is 
Armenie uit, altijd lastig.

Armenie uit, altijd lastig.
0
geplaatst: 9 september 2009, 21:26 uur
Wie moet er tegen Armenie ?
Ik vind dat Nederland er nu tegen Schotland niet erg veel van bakt. Ze geven teveel kansen weg en hebben geluk dat de Schotten niet trefzeker zijn. Anders had het zeker 1 of 2-0 gestaan. Katachtige reflex had Vorm trouwens, ben ineens blij met zo'n keeper in de selectie.
Ik vind dat Nederland er nu tegen Schotland niet erg veel van bakt. Ze geven teveel kansen weg en hebben geluk dat de Schotten niet trefzeker zijn. Anders had het zeker 1 of 2-0 gestaan. Katachtige reflex had Vorm trouwens, ben ineens blij met zo'n keeper in de selectie.
0
Ace
geplaatst: 9 september 2009, 21:29 uur
Belgie, 2-1 verloren.
Katachtige reflex? Gewoon stom ingeschoten. Hij schiet 'm zo tegen Vorm aan. Overigens is Vorm best een aardige keeper, maar ik vind een keeper als Boschker toch beter.Het stelt inderdaad niet veel voor, die wedstrijd. Ze begonnen nog wel aardig. Altijd gezellige jongens trouwens, die Schotten.
Katachtige reflex? Gewoon stom ingeschoten. Hij schiet 'm zo tegen Vorm aan. Overigens is Vorm best een aardige keeper, maar ik vind een keeper als Boschker toch beter.Het stelt inderdaad niet veel voor, die wedstrijd. Ze begonnen nog wel aardig. Altijd gezellige jongens trouwens, die Schotten.
0
geplaatst: 9 september 2009, 21:43 uur
Ace schreef:
Belgie, 2-1 verloren.
Belgie, 2-1 verloren.
In de herhaling was wel degelijk een knappe reflex zichtbaar.
0
Ace
geplaatst: 9 september 2009, 21:45 uur
Ik heb de herhaling gezien en het blijft naar mijn mening een kwestie van belabberd ingeschoten. Hoe krijg je zo'n bal mis, vraag ik me dan af.
0
geplaatst: 9 september 2009, 22:31 uur
Je zegt er niet bij dat Vorm binnen enkele nanosecondes weer stond.
0
boomkat
geplaatst: 9 september 2009, 22:38 uur
Hahaha Ace. Uitstekendl gekeept en gewoon vrij normaal ingeschoten. Bij 3 van de 4 keepers zou zo'n bal zitten. Die van Robben (2e helft) is slecht ingeschoten.
0
geplaatst: 9 september 2009, 22:56 uur
Ook opvallend: Slowakije - Polen 3-0. Die Slowaken halen dus op hun sloffen het WK in een toch op het oog behoorlijk bezette (oostblok)poule.
0
geplaatst: 9 september 2009, 23:19 uur
Bij een andere keeper zeg je: "nou die is in vorm" - bij deze: "nou die is in zichzelf".
0
geplaatst: 9 september 2009, 23:47 uur
Mjuman schreef:
Bij een andere keeper zeg je: "nou die is in vorm" - bij deze: "nou die is in zichzelf".
(quote)
Ja maar hij is ook in vorm als ie uit vorm is.
In ieder geval toont ie vormbehoud.
0
geplaatst: 10 september 2009, 00:05 uur
dix schreef:
(quote)
Da's een mooie invalshoek, want hoe maak je bij hem dan onderscheid tussen erg boos zijn en niet in vorm zijn? In beide gevallen is hij immers buiten zichzelf!
0
Ace
geplaatst: 10 september 2009, 00:14 uur
Leuk verhaal, maar ik ben er klaar mee voor vandaag. Niet echt moe, maar ik ga voor de vorm toch maar even op bed liggen. Adieu.
0
geplaatst: 10 september 2009, 11:12 uur
Ace schreef:
Overigens is Vorm best een aardige keeper, maar ik vind een keeper als Boschker toch beter.
Overigens is Vorm best een aardige keeper, maar ik vind een keeper als Boschker toch beter.
Is dat nou wat ze vorm boven inhoud noemen?
Elia flikte het hem toch weer... Robben blijft natuurlijk de betere speler, maar we hebben een mooi wapen achter de hand.
0
geplaatst: 10 september 2009, 11:18 uur
Kim Clijsters is nog maar net weer aan het tennissen, of België heeft alweer twee halve finalistes op een Grand Slam. Dat zegt vast veel over het huidige vrouwencircuit, maar toch: Yanina Wickmayer 

0
geplaatst: 10 september 2009, 11:22 uur
herman schreef:
Elia flikte het hem toch weer... Robben blijft natuurlijk de betere speler, maar we hebben een mooi wapen achter de hand.
(quote)
Ja, maar ik zou willen dat een mooi wapen achterin hadden - een 'beul' of 'sloper' of intimidator van het type Israel, Rijsbergen, Krol of Koeman (witlokje dan wel). Achterin nu: veelal van het niveau "sorry even mijn tasje wegzetten en dan kom ik" - een uitstraling van onverzettelijkheid, een attitude van 'over my dead body' dat wapen mist Nederland.
Zolang dat wapen er niet is, zullen we veel wapens voorin nodig hebben.
0
geplaatst: 10 september 2009, 11:58 uur
Ace schreef:
Boschker?

Kom op, die wordt steeds minder en is nooit echt een topkeeper geweest. Vorm ook nog niet, maar die is nog jong en op dit moment al beter dan Boschker.
Ik heb inderdaad weinig katachtige reflexen gezien van Vorm. Was meer geluk. Hij ging lang niet altijd voluit, leek het. Toch redelijk gedaan. Ik vind hem ook wel wat sterker dan Stekelenburg, denk ik.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.