Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 6 september 2009, 21:37 uur
Ace schreef:
Over voetbal gesproken. Ik zit die halve finale te kijken en er lopen best een paar aardige speelsters op dat veld, maar over het algemeen is het vrij slaapverwekkend en niet erg best wat ik zie. En ze hebben flink mazzel!
Ik moet me stierlijk hebben verveeld, want ik heb de hele zit volgemaakt. Maar dit heeft met voetbal weinig tot niets te maken. Meer met het EK balverlies en hollen als een malle. Overigens diep respect voor de inzet en mentaliteit. (sorry zeggen tegen de grens als je het niet eens bent met een beslissing, geweldig) Maar wat een onwaarschijnlijk droef spelniveau.Over voetbal gesproken. Ik zit die halve finale te kijken en er lopen best een paar aardige speelsters op dat veld, maar over het algemeen is het vrij slaapverwekkend en niet erg best wat ik zie. En ze hebben flink mazzel!
Gelukkig heb ik een rayvrouw die dit volkomen met me eens is.
En wat heeft die Anouk een paar prachtige ogen.
Maar dat terzijde.
0
geplaatst: 6 september 2009, 21:48 uur
Respect voor de inzet en de mentaliteit, maar de dames kwamen nu toch wel te kort.
Komt er eigenlijk nu een wedstrijd om de derde/ vierde plaats?
Komt er eigenlijk nu een wedstrijd om de derde/ vierde plaats?
0
geplaatst: 7 september 2009, 00:19 uur
Sterk dat Clijsters Venus verslaat. Ben geen grote tennisfan, maar mooie match.
0
geplaatst: 7 september 2009, 02:35 uur
Waar is de tijd gebleven toen er nog mooie speelsters zoals Kournikova rond huppelden op Grand slams
Een puisterige Vlaamse deerne met ietwat overgewicht zien winnen van de vrouwelijke variant op Mr-T is opmerkelijk maar geen vermaak.
Als men vrouwensporten prime time op de buis willen gooien zouden ze een voorbeeld aan het WWF moeten nemen, Show, Glitter en glamour.
Maar dan wel met propere dames in plaats van worstelaars.
Zou de wereld niet veel meer hebben aan een enerverende dames finale tussen twee prachtige Kourikova looklikes ipv weer een Freakshow van wat doorgaat als een vrouwenfinale, ook al is het doorgestoken kaart.
Een puisterige Vlaamse deerne met ietwat overgewicht zien winnen van de vrouwelijke variant op Mr-T is opmerkelijk maar geen vermaak.
Als men vrouwensporten prime time op de buis willen gooien zouden ze een voorbeeld aan het WWF moeten nemen, Show, Glitter en glamour.
Maar dan wel met propere dames in plaats van worstelaars.
Zou de wereld niet veel meer hebben aan een enerverende dames finale tussen twee prachtige Kourikova looklikes ipv weer een Freakshow van wat doorgaat als een vrouwenfinale, ook al is het doorgestoken kaart.
0
geplaatst: 7 september 2009, 09:41 uur
Amicus schreef:
Waar is de tijd gebleven toen er nog mooie speelsters zoals Kournikova rond huppelden op Grand slams
Die is er nog steeds hoor. Kournikova was ook maar een uitzondering in haar tijd.
0
geplaatst: 7 september 2009, 10:37 uur
Stand MuMe Vuelta Pool
1 Nicolage Rico: 2715
2 Klumpie: 2603
3 Ploppesteksel: 2385
4 Joy4ever: 2245
5 Frozen Devi: 1960
1 Nicolage Rico: 2715
2 Klumpie: 2603
3 Ploppesteksel: 2385
4 Joy4ever: 2245
5 Frozen Devi: 1960
0
geplaatst: 7 september 2009, 11:04 uur
Heren, wie kan mij helpen aan de selectie van het Duitse elftal tijdens het WK van 1982. Ik heb me suf gezocht op internet, ohne Erfolg...
0
stuart
geplaatst: 7 september 2009, 11:32 uur
Hier staan de namen van de Duitse selectie + technische staf van de WK 1982....
http://www.autogramm-archiv.de/gallery/spieler/spieler_tn/__blanko.jpg
http://www.autogramm-archiv.de/gallery/spieler/spieler_tn/__blanko.jpg
0
geplaatst: 7 september 2009, 11:33 uur
En hier staan ze ook:
1982 FIFA World Cup squads - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
1982 FIFA World Cup squads - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
0
stuart
geplaatst: 7 september 2009, 11:35 uur
Ja, die van Herman is beter want en bovendien gaat er iets mis bij de link.....(ik ben daar niet zo'n "meester" in...) 

0
geplaatst: 7 september 2009, 11:41 uur
Ik ben klaarblijkelijk niet zo'n zoekwonder, grote dank! Joh, Matthäus was er toen dus ook al bij...
0
geplaatst: 7 september 2009, 11:59 uur
Ik heb ook niet gezocht, ik weet dat Wikipedia dit soort zaken ook online heeft staan. 
En Matthäus heeft zo'n beetje 20 jaar rond gelopen op de toernooien... Indrukwekkend.

En Matthäus heeft zo'n beetje 20 jaar rond gelopen op de toernooien... Indrukwekkend.
0
Ace
geplaatst: 7 september 2009, 18:59 uur
Over indrukwekkend gesproken: El Imbatido in de leiderstrui en Gesink 3e 

0
geplaatst: 7 september 2009, 19:15 uur
Denk dat het lang geleden is dat een Nederlander op een virtuele podiumplaats staat na 2 bergritten. Breukink zal wel de laatste geweest zijn.
0
geplaatst: 7 september 2009, 20:44 uur
Klumpie schreef:
Denk dat het lang geleden is dat een Nederlander op een virtuele podiumplaats staat na 2 bergritten. Breukink zal wel de laatste geweest zijn.
Gok op Bogey, vrij in het begin van zijn carrière - 98 of daaromtrent; in 02 was hij ook heel goed, met die historische overwinning op La Plagne.
0
geplaatst: 7 september 2009, 20:56 uur
0
geplaatst: 7 september 2009, 20:58 uur
0
geplaatst: 7 september 2009, 20:59 uur
Wielrennen is niet altijd leuk.
De Vuelta vind ik tot nu toe leuk.
De Vuelta vind ik tot nu toe leuk.
0
geplaatst: 7 september 2009, 21:13 uur
Wielrennen... als we het daar over gaan hebben haak ik effe af. Wat een boutsport.
0
geplaatst: 7 september 2009, 21:14 uur
Them schreef:
Wielrennen... als we het daar over gaan hebben haak ik effe af. Wat een boutsport.
Wat is dan wel een interessante sport in jouw ogen?Wielrennen... als we het daar over gaan hebben haak ik effe af. Wat een boutsport.
0
geplaatst: 7 september 2009, 21:24 uur
Ik kijk erg graag naar voetbal, american football en in mindere mate motorsport. Wielrennen heeft mij nooit echt kunnen interesseren, maar ik kan begrijpen dat mensen het geweldig vinden.
0
geplaatst: 7 september 2009, 21:44 uur
Motorsport... da's toch ook gewoon gemotoriseerd baanwielrennen...
0
geplaatst: 7 september 2009, 23:00 uur
Allicht, alleen daar komt bij dat motors brute voertuigen zijn die een topsnelheid maken waar een wielrenner z'n duim van in z'n mond stopt. Ik kijk graag naar de power en de motors in de sport ( en natuurlijk de spectaculaire manoeuvres en valpartijen). Ik kijk daar dus een stuk liever naar.
0
geplaatst: 7 september 2009, 23:22 uur
Daar vind ik dus geen ruk aan. Auto- en motorsport.
En snelwandelen.
Vind ik ook niet echt heel spannend.
En snelwandelen.
Vind ik ook niet echt heel spannend.
0
geplaatst: 7 september 2009, 23:48 uur
Them schreef:
Allicht, alleen daar komt bij dat motors brute voertuigen zijn die een topsnelheid maken waar een wielrenner z'n duim van in z'n mond stopt. Ik kijk graag naar de power en de motors in de sport
Allicht, alleen daar komt bij dat motors brute voertuigen zijn die een topsnelheid maken waar een wielrenner z'n duim van in z'n mond stopt. Ik kijk graag naar de power en de motors in de sport
Tsja, ik geef daar niets om. Ik houd van sporten waar de mens de inspanning pleegt, niet een of andere machine.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.