Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 10 september 2009, 22:19 uur
FlyLo schreef:
Logan Bailly is één van de grootste keeperstalenten van het moment. Hopelijk is Dick Advocaat het met mij (en de rest van België & Duitsland eigenlijk) eens over hem.
Grappig dat jullie hem niet kennen
Logan Bailly is één van de grootste keeperstalenten van het moment. Hopelijk is Dick Advocaat het met mij (en de rest van België & Duitsland eigenlijk) eens over hem.
Grappig dat jullie hem niet kennen
Ik vind Bailly ook zeker een goede keeper. In Duitsland heeft hij bij vlagen al flink kunnen overtuigen welke kwaliteiten hij heeft. Ik hoop alleen dat hij de naam 'talent' snel kwijt raakt. Ik denk dat hij voortaan wel gewoon een volwaardige keeper genoemd mag worden. Ontzettend betrouwbare sluitpost die het een tegenstander één op één altijd lastig kan maken. Allicht verdient hij een basisplek bij de Rode Duivels.
0
Ace
geplaatst: 10 september 2009, 22:20 uur
Ik heb een idee... Is Vorm niet wat voor het Belgische team? Middelmatig is nog altijd beter dan waardeloos, me dunkt.
0
geplaatst: 10 september 2009, 22:22 uur
Heb Vorm nooit wat aangevonden, maar kan zich zeker gaan ontpoppen tot een betere keeper.
0
geplaatst: 10 september 2009, 22:56 uur
Stijnen is inderdaad huilen met de pet op. Bailly lijkt mij ook de perfecte keeper voor het nationale elftal. Hij kan geweldig snel het spel hervatten.
Over de opstelling van Herman:
Van den Borre is een hele goede speler maar echt niet als rechtsback. Verder vergeet je Vincent Kompany. Vertonghen lijkt mij eerder een middenvelder. Pocognoli moet volgens mij wel in staat zijn de linksback voor zijn rekening te nemen. Hazard er nog in voor Martens en Sonck eruit voor Mirallas. Inderdaad geen slecht team, maarja
Over de opstelling van Herman:
Van den Borre is een hele goede speler maar echt niet als rechtsback. Verder vergeet je Vincent Kompany. Vertonghen lijkt mij eerder een middenvelder. Pocognoli moet volgens mij wel in staat zijn de linksback voor zijn rekening te nemen. Hazard er nog in voor Martens en Sonck eruit voor Mirallas. Inderdaad geen slecht team, maarja

0
geplaatst: 10 september 2009, 23:42 uur
Ace schreef:
Ik heb een idee... Is Vorm niet wat voor het Belgische team? Middelmatig is nog altijd beter dan waardeloos, me dunkt.
Het wordt echt flauwer dan flauw en jouw commentaar zegt meer over jou dan over Vorm. Ga toch slapen of zo.
0
geplaatst: 11 september 2009, 00:32 uur
rayman schreef:
Dat is waar. Bailly is wel een talentje. Maar met dat zooitje wat er nu staat heb je weinig aan een talentje, dan moet je een topper hebben. Jean Marie heeft het te druk met op-tv-zijn. Die andere krullenbol dan maar terug: Preud' Homme.
Dat is waar. Bailly is wel een talentje. Maar met dat zooitje wat er nu staat heb je weinig aan een talentje, dan moet je een topper hebben. Jean Marie heeft het te druk met op-tv-zijn. Die andere krullenbol dan maar terug: Preud' Homme.
Oh maar hij ís al ontzettend goed (en veruit de beste keeper van België en ook een pak beter als pakweg Steek), alleen heeft hij zijn top nog niet bereikt.
0
Ace
geplaatst: 11 september 2009, 09:36 uur
Running On Empty schreef:
Het wordt echt flauwer dan flauw en jouw commentaar zegt meer over jou dan over Vorm. Ga toch slapen of zo.
(quote)
Ik raak toch geen gevoelige snaar zeker?
Laat me raden, ik zit aan de keeper van je clubje... Dan moet ik toch eens snel mijn pijlen gaan richten op Fly en Rico, want die hebben nu allebei al gezegd dat Stekelenburg een matige keeper is, de vlegels. Oh, ik was trouwens inderdaad slapen.Mijn commentaar zegt meer over mij dan over vorm, zegtie
Die middelmatige keeper kan vast beter keepen dan ik. Ik kan beter voetballen.
0
geplaatst: 11 september 2009, 09:49 uur
Haha
Vorm is in mijn beleving ook geen geweldige keeper maar wie wel? Rob van Dijk dan maar in Oranje ?
Stekelenburg houdt ook wel eens een bal tegen en ook wel eens niet. Het jammere van die jongen is dat hij voortdurend uitstraalt een huilebalk te zijn. Daar worden aanvallers niet bang van maar verdedigers, waar we ook al niet zo veel goeie van hebben, juist weer wel.
Denk alleen dat NL ook geen betere heeft op dit moment. Dus ja...met een beetje geluk kwartfinale dan maar weer./
Allicht beter dan Belgie. Vroeger werd ik door mijn Belgische collega's nog wel eens geinformeerd over dat ze de EK's dan wel soort van standaard missen maar bij de WK's er in ieder geval altijd bij zijn. Is even geleden nu. Maar tis wel te droevig dat ze nu ook van voormalige provincies verliezen.
Vorm is in mijn beleving ook geen geweldige keeper maar wie wel? Rob van Dijk dan maar in Oranje ?
Stekelenburg houdt ook wel eens een bal tegen en ook wel eens niet. Het jammere van die jongen is dat hij voortdurend uitstraalt een huilebalk te zijn. Daar worden aanvallers niet bang van maar verdedigers, waar we ook al niet zo veel goeie van hebben, juist weer wel.
Denk alleen dat NL ook geen betere heeft op dit moment. Dus ja...met een beetje geluk kwartfinale dan maar weer./
Allicht beter dan Belgie. Vroeger werd ik door mijn Belgische collega's nog wel eens geinformeerd over dat ze de EK's dan wel soort van standaard missen maar bij de WK's er in ieder geval altijd bij zijn. Is even geleden nu. Maar tis wel te droevig dat ze nu ook van voormalige provincies verliezen.
0
geplaatst: 11 september 2009, 22:36 uur
Ace schreef:
Dan moet ik toch eens snel mijn pijlen gaan richten op Fly en Rico, want die hebben nu allebei al gezegd dat Stekelenburg een matige keeper is, de vlegels. .
(quote)
Dan moet ik toch eens snel mijn pijlen gaan richten op Fly en Rico, want die hebben nu allebei al gezegd dat Stekelenburg een matige keeper is, de vlegels. .
Stekelenburg is inderdaad zeer matig, wint geen wedstrijden voor zijn team en had nooit het Nederlands elftal gehaald als hij niet bij een top 3 club had gespeeld.
0
geplaatst: 11 september 2009, 23:19 uur
Ik ben flink geschrokken van het overlijden van Henny van Schoonhoven. Ik wist niet dat hij er zo slecht aan toe was. 39 jaar is veel te jong natuurlijk. Ik ben verdomme ouder.
0
Ace
geplaatst: 12 september 2009, 00:02 uur
Waarom heeft niemand het hier over Robert Gesink?
En die Belgen tijdens de tour hier maar roepen dat het met het Nederlandse wielrennen slecht gesteld is... Nog even zijn tijdrit een klein beetje verbeteren (die is al aardig, maar moet nog net wat beter) en hij wint de Tour. In het jaar dat Contador geschorst is wegens EPO, geblesseerd is of gestopt is.
En die Belgen tijdens de tour hier maar roepen dat het met het Nederlandse wielrennen slecht gesteld is... Nog even zijn tijdrit een klein beetje verbeteren (die is al aardig, maar moet nog net wat beter) en hij wint de Tour. In het jaar dat Contador geschorst is wegens EPO, geblesseerd is of gestopt is.
0
Ace
geplaatst: 12 september 2009, 00:07 uur
Even wat anders. Als ex-jeugdspeler van de club moet ik dit toch even vermelden: FC Eindhoven - FC Dordrecht 0-8 

0
Antonio
geplaatst: 12 september 2009, 09:57 uur
Ace schreef:
En die Belgen tijdens de tour hier maar roepen dat het met het Nederlandse wielrennen slecht gesteld is... Nog even zijn tijdrit een klein beetje verbeteren (die is al aardig, maar moet nog net wat beter) en hij wint de Tour. In het jaar dat Contador geschorst is wegens EPO, geblesseerd is of gestopt is. Heb de etappe gister gezien en was erg onder de indruk.
Robert kwam helaas net iets te kort bij de finish.
Maar, als hij eerder was weggefietst uit het peloton (of wat daar toen nog van over was op de laatste klim), dan had hij wellicht als eerste over de streep kunnen komen.
edit: wat een verschil qua publiek tussen de Tour en de Vuelta, waar in Frankrijk overal de mensen rijen dik langs het parcours staan, zie je in de Vuelta nauwelijks iemand...
0
geplaatst: 12 september 2009, 10:26 uur
Ace schreef:
Even wat anders. Als ex-jeugdspeler van de club moet ik dit toch even vermelden: FC Eindhoven - FC Dordrecht 0-8
Geweldige afslachting. FC Den Bosch had met 6-0 ook geen genade thuis tegen MVV.
0
geplaatst: 12 september 2009, 10:52 uur
Antonio schreef:
edit: wat een verschil qua publiek tussen de Tour en de Vuelta, waar in Frankrijk overal de mensen rijen dik langs het parcours staan, zie je in de Vuelta nauwelijks iemand...
Behalve als ze door Drenthe kuieren.(quote)
0
geplaatst: 12 september 2009, 11:28 uur
Them schreef:
Geweldige afslachting. FC Den Bosch had met 6-0 ook geen genade thuis tegen MVV.
(quote)
En om mijn broer te citeren (die bij de wedstrijd aanwezig was): ze speelde als FC Barcelona.

0
Lukk0
geplaatst: 12 september 2009, 18:25 uur
Ditskeburt. Wordt ook weer een beetje opgeblazen, zo veel is er nu ook weer niet aan de hand, gebeurt wel vaker.
Ik vond die actie van Valverde vandaag veel erger. Geen meter op kop gereden, maar wel de bonificatieseconden op de streep nog even binnen halen. Zeer, zeer zwak
Ik vond die actie van Valverde vandaag veel erger. Geen meter op kop gereden, maar wel de bonificatieseconden op de streep nog even binnen halen. Zeer, zeer zwak

0
geplaatst: 12 september 2009, 19:11 uur
Lukk0 schreef:
Helemaal niet. Ploegmaat Rodriguez reed wat op kop. Waarom zou hij ook als gele trui? Evans zat al achterop. Hij is nu eenmaal ook de betere sprinter.
0
Harco
geplaatst: 12 september 2009, 19:14 uur
Lukk0 schreef:
Ditskeburt. Wordt ook weer een beetje opgeblazen, zo veel is er nu ook weer niet aan de hand, gebeurt wel vaker.
Oh, terecht. Die Arsenalfans scheten hem op het laatst helemaal uit. Leuk dat hij ze hiermee een trap na geeft.
0
geplaatst: 12 september 2009, 19:42 uur
Ja, maar dit is minder aardig van hem:
YouTube - Emmanuel Adebayor Celebrates In Front of Arsenal Fans
YouTube - Emmanuel Adebayor Celebrates In Front of Arsenal Fans
0
Harco
geplaatst: 12 september 2009, 20:13 uur
Minder? Geweldig, als je het mij vraagt. Die kerel was altijd een vaste waarde voor dat team en als je dan opeens zo uitgescheten wordt.
Volgens mij werd dat hier zelfs gepost destijds (door Ace misschien?), maar er waren een stel fans die hadden een zogenaamde brochure gemaakt voor de verkoop van Adebayor waar ze hem een beetje belachelijk zaten te maken. Dat was nog voor de vorige transferperiode, geloof ik.
EDIT:
http://www.oleole.com/media/main/podcasts/arsecast/ADE_BROCHURE.pdf
Deze dus.
Volgens mij werd dat hier zelfs gepost destijds (door Ace misschien?), maar er waren een stel fans die hadden een zogenaamde brochure gemaakt voor de verkoop van Adebayor waar ze hem een beetje belachelijk zaten te maken. Dat was nog voor de vorige transferperiode, geloof ik.
EDIT:
http://www.oleole.com/media/main/podcasts/arsecast/ADE_BROCHURE.pdf
Deze dus.
0
geplaatst: 12 september 2009, 20:30 uur
"Waarom heeft niemand het hier over Robert Gesink? Nog even zijn tijdrit een klein beetje verbeteren (die is al aardig, maar moet nog net wat beter) en hij wint de Tour. In het jaar dat Contador geschorst is wegens EPO, geblesseerd is of gestopt is."
Bedoel je hetzelfde jaar dat Gesink geschorst zal zijn wegens EPO (van de zoveelste generatie) ? Is dat dan ook hetzelfde jaar dat Armstrong eens zonder doping al lang niet meer meedoet ?
De Tour wordt niet meer gewonnen. Het sprookje is voorbij. Zelfs laattijdig betrapten kunnen de schijn niet meer ophouden.
De Tour bestaat niet meer. De tour is dood. Het circus is er nog, maar sportief gezien betekent het niks meer.
De tour is altijd al een schoolvoorbeeld geweest voor dopingmisbruik. Al sinds 1903. Toen waren ze er nog fier op ook.
Anquetil, ken je die? 5 keer gewonnen, maar geen enkele keer zonder doping.
Nog zo ene die er fier op was.
Sinds de dood van Tom Simpson wordt er een beetje aan controle gedaan.
Wielrennen is geen sport.
Bedoel je hetzelfde jaar dat Gesink geschorst zal zijn wegens EPO (van de zoveelste generatie) ? Is dat dan ook hetzelfde jaar dat Armstrong eens zonder doping al lang niet meer meedoet ?
De Tour wordt niet meer gewonnen. Het sprookje is voorbij. Zelfs laattijdig betrapten kunnen de schijn niet meer ophouden.
De Tour bestaat niet meer. De tour is dood. Het circus is er nog, maar sportief gezien betekent het niks meer.
De tour is altijd al een schoolvoorbeeld geweest voor dopingmisbruik. Al sinds 1903. Toen waren ze er nog fier op ook.
Anquetil, ken je die? 5 keer gewonnen, maar geen enkele keer zonder doping.
Nog zo ene die er fier op was.
Sinds de dood van Tom Simpson wordt er een beetje aan controle gedaan.
Wielrennen is geen sport.
0
geplaatst: 12 september 2009, 20:44 uur
Harco schreef:
Minder? Geweldig, als je het mij vraagt. Die kerel was altijd een vaste waarde voor dat team en als je dan opeens zo uitgescheten wordt.
.
.
Als volwassen topsporter moet je daar boven staan...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.