Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 12 september 2009, 21:53 uur
the hustler schreef:
Sinds de dood van Tom Simpson wordt er een beetje aan controle gedaan.
Sorry? Als er in één sport veel op doping wordt getest is het wielrennen.
the hustler schreef:
Wielrennen is geen sport.
Juist ja...
0
geplaatst: 12 september 2009, 23:32 uur
Qua doping hebben the Beatles wel wat meer achter de kiezen dan de gemiddelde EPO user.
The Beatles...Dat is geen muziek

Om het maar eens over jouw nummer 1 in je top 10 te hebben.
Natuurlijk is de vergelijking krommer dan krom maar het geeft wel een interessante discussie of het gebruik van bepaalde verboden (genots)middelen ook niet een beetje valsspelen is tegenover andere muzikanten die hun muziek componeren op een Liga en een glas Yogi

0
geplaatst: 13 september 2009, 00:41 uur
Beetje kromme vergelijking inderdaad, want doping werkt bij sport prestatieverhogend, terwijl het bij muziek ook flink averechts kan werken. 
Maar goed, als ik nuchter 1 rondje door de polder scheur op mijn fietsje ben ik aan het sporten en als Gesink 3000km rijdt in de Vuelta dus niet. Tsja, het is ook een mening.

Maar goed, als ik nuchter 1 rondje door de polder scheur op mijn fietsje ben ik aan het sporten en als Gesink 3000km rijdt in de Vuelta dus niet. Tsja, het is ook een mening.

0
geplaatst: 13 september 2009, 10:43 uur
Haha, die Adebayor toch. Geweldig om de Arsenal supporters helemaal gek te zien worden na dat doelpunt.
Je ziet 'm gewoon denken : IN YOUR FACE, BITCHES !
En gelijk heeft ie. Gerechtigheid.
Je ziet 'm gewoon denken : IN YOUR FACE, BITCHES !
En gelijk heeft ie. Gerechtigheid.
0
geplaatst: 13 september 2009, 11:27 uur
Van Persie en hij zijn vast ook regelmatig bij elkaar op de thee geweest 
Echt schandalig. Uiteraard kun je zeggen dat hij al 'in de beweging was' om de bal te trappen, maar hier geloof ik gewoon geen snars van.

Echt schandalig. Uiteraard kun je zeggen dat hij al 'in de beweging was' om de bal te trappen, maar hier geloof ik gewoon geen snars van.
0
geplaatst: 13 september 2009, 12:46 uur
herman schreef:
Beetje kromme vergelijking inderdaad, want doping werkt bij sport prestatieverhogend, terwijl het bij muziek ook flink averechts kan werken.

Zonder drugs had er heel veel briljante muziek niet bestaan.
0
geplaatst: 13 september 2009, 12:58 uur
Net de ontknoping van de halve finale Serena Williams-Kim Clijsters gezien. Serena die een voetfout maakt op de tweede opslag, waardoor Clijsters op matchpunt komt en waarop Serena op de lijnrechter begint te schelden (naar verluidt zelfs met de dood bedreigen).
Williams had al een waarschuwing gekregen voor het stukslaan van haar racket na het verliezen van de eerste set, waardoor het punt nu rechtstreeks naar Clijsters gaat.
Ergo: Clijsters in de finale!
Only Serena Williams at the US Open...
Williams had al een waarschuwing gekregen voor het stukslaan van haar racket na het verliezen van de eerste set, waardoor het punt nu rechtstreeks naar Clijsters gaat.
Ergo: Clijsters in de finale!

Only Serena Williams at the US Open...
0
geplaatst: 13 september 2009, 13:13 uur
Ik zag de hele wedstrijd nog toen ik thuiskwam van het uitgaan. Echt een bizar slot inderdaad. Een voetfout zie je zelden en een tweede waarschuwing op matchpoint heb ik nog nooit gezien. Wel een volkomen terechte overwinning voor Clijsters want die speelde een stuk beter en was niet zo vervelend gefrustreerd als Williams.
Ook sinds lange tijd dat ik weer eens een hoogwaardige vrouwentenniswedstrijd zie.
Ook sinds lange tijd dat ik weer eens een hoogwaardige vrouwentenniswedstrijd zie.
0
geplaatst: 13 september 2009, 13:23 uur
Nicolage Rico schreef:
(quote)
Dat lijkt me logisch, maar ik bedoelde te zeggen dat lang niet iedereen die drugs gebruikt betere muziek gaat maken. Als je mij aan de lsd stopt ga ik er echt geen betere muziek van componeren...
0
Social_Mask
geplaatst: 13 september 2009, 13:50 uur
Ik ken wel een mannetje als je interesse hebt Herman. 
Vond het wel verrassend dat City won van Arsenal. Ze speelden de laatste tijd uitstekend, ook tegen United.

Vond het wel verrassend dat City won van Arsenal. Ze speelden de laatste tijd uitstekend, ook tegen United.
0
Ace
geplaatst: 13 september 2009, 14:25 uur
the hustler schreef:
"Waarom heeft niemand het hier over Robert Gesink? Nog even zijn tijdrit een klein beetje verbeteren (die is al aardig, maar moet nog net wat beter) en hij wint de Tour. In het jaar dat Contador geschorst is wegens EPO, geblesseerd is of gestopt is."
Bedoel je hetzelfde jaar dat Gesink geschorst zal zijn wegens EPO (van de zoveelste generatie) ? Is dat dan ook hetzelfde jaar dat Armstrong eens zonder doping al lang niet meer meedoet ?
De Tour wordt niet meer gewonnen. Het sprookje is voorbij. Zelfs laattijdig betrapten kunnen de schijn niet meer ophouden.
De Tour bestaat niet meer. De tour is dood. Het circus is er nog, maar sportief gezien betekent het niks meer.
De tour is altijd al een schoolvoorbeeld geweest voor dopingmisbruik. Al sinds 1903. Toen waren ze er nog fier op ook.
Anquetil, ken je die? 5 keer gewonnen, maar geen enkele keer zonder doping.
Nog zo ene die er fier op was.
"Waarom heeft niemand het hier over Robert Gesink? Nog even zijn tijdrit een klein beetje verbeteren (die is al aardig, maar moet nog net wat beter) en hij wint de Tour. In het jaar dat Contador geschorst is wegens EPO, geblesseerd is of gestopt is."
Bedoel je hetzelfde jaar dat Gesink geschorst zal zijn wegens EPO (van de zoveelste generatie) ? Is dat dan ook hetzelfde jaar dat Armstrong eens zonder doping al lang niet meer meedoet ?
De Tour wordt niet meer gewonnen. Het sprookje is voorbij. Zelfs laattijdig betrapten kunnen de schijn niet meer ophouden.
De Tour bestaat niet meer. De tour is dood. Het circus is er nog, maar sportief gezien betekent het niks meer.
De tour is altijd al een schoolvoorbeeld geweest voor dopingmisbruik. Al sinds 1903. Toen waren ze er nog fier op ook.
Anquetil, ken je die? 5 keer gewonnen, maar geen enkele keer zonder doping.
Nog zo ene die er fier op was.

Retteketet trouwens
0
Ace
geplaatst: 13 september 2009, 16:42 uur
Lukk0 schreef:
Ik vond die actie van Valverde vandaag veel erger. Geen meter op kop gereden, maar wel de bonificatieseconden op de streep nog even binnen halen. Zeer, zeer zwak
Ik vond die actie van Valverde vandaag veel erger. Geen meter op kop gereden, maar wel de bonificatieseconden op de streep nog even binnen halen. Zeer, zeer zwak
Als je in de gouden trui rijdt ga je toch geen tempo maken, tenzij je veel beter dan de rest bent of er perse een paar kwijt wilt? Daarbij, op kop rijden bergop is echt niet zwaarder dan in het laatste wiel blijven hangen. Ook had hij nog een knecht bij zich, dus als er al 'kopwerk' gedaan moest worden had die dat kunnen doen... Kortom: vreemde opmerking.
0
geplaatst: 13 september 2009, 16:57 uur
Ik ben eerder een actief sporter, sport kijken op televisie boeit mij totaal niet. Ik vind het saai om naar te kijken, ik beoefen liever zelf. Verder heeft deze post weinig nut, wou het gewoon even melden.
0
geplaatst: 13 september 2009, 20:38 uur
Wat krijgt Nadal een gruwelijk pak slaag van Del Potro zeg.
0
geplaatst: 13 september 2009, 22:04 uur
Hoewel ik geen fan ben van Valverde moet ik toch even kwijt dat ik het top vind dat hij na het geweld in de bergen nog steeds eerste staat. Tot dusver moest hij altijd passen als het echte serieuze klimwerk begon. En het is niet aan hem om aan te vallen. Ik vind dat ook een rare opmerking. Als je eerste staat zorg je dat je je directe concurrenten in de gaten houdt omdat zij iets moeten gaan ondernemen. Valverde mag trouwens de helft van zijn gouden trui aan Rodriquez geven. Over een meesterknecht gesproken! Gesink gaat op deze manier idd nog veel moois bereiken. Of hij compleet genoeg wordt om een grote ronde te winnen valt te bezien maar het podium halen is zeker geen utopie meer.
0
Ace
geplaatst: 13 september 2009, 23:02 uur
Ik ben wel fan van Valverde. Lastig kijken dus, want ik ben ook voor Gesink natuurlijk 
Wie is Del Potro?

Wie is Del Potro?
0
geplaatst: 13 september 2009, 23:05 uur
Een Argentijnse klasbak.
Leuke etappe vandaag bij het wielrennen, dat het commentaar uitvalt geeft het ook wel wat extra charme.
Leuke etappe vandaag bij het wielrennen, dat het commentaar uitvalt geeft het ook wel wat extra charme.
0
Ace
geplaatst: 13 september 2009, 23:06 uur
Verdediger? Spits?
Als het commentaar uitvalt wanneer Mart Smeets aan het woord is, is dat sowieso een zegen. Heb 'm maar weer op de Belg gezet, want ik word echt gek van die man.
Als het commentaar uitvalt wanneer Mart Smeets aan het woord is, is dat sowieso een zegen. Heb 'm maar weer op de Belg gezet, want ik word echt gek van die man.
0
skyline
geplaatst: 14 september 2009, 08:01 uur
Kimmeke wint US Open. Als moeke. Knappe prestatie.
0
geplaatst: 14 september 2009, 10:39 uur
Leuke halve finale tussen Federer en Djokovic, met zo'n beetje het beste shot ooit van Federer:
0
geplaatst: 14 september 2009, 10:56 uur
Djokovic en Federer staan steevast garant voor een beetje feest en spektakel. Schitterende tennissers allebei.
0
geplaatst: 14 september 2009, 11:22 uur
Federer - Djokovic was een erg leuke partij. Niet altijd hoogstaand, maar af en toe weergaloos (zoals de filmpjes van BoordAppel tonen).
Ik denk wel dat Del Potro iets meer wapens heeft als Djokovic om het Federer het in de finale lastig te maken.
En Clijsters wint dus vrij makkelijk de finale van Wozniacki.
Ik denk wel dat Del Potro iets meer wapens heeft als Djokovic om het Federer het in de finale lastig te maken.
En Clijsters wint dus vrij makkelijk de finale van Wozniacki.
0
geplaatst: 14 september 2009, 12:27 uur
Was zeker een mooie partij. Ik lag weer veel te laat in mijn nest in ieder geval.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.