MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Ace
Ik heb trouwens gisteren weer eens met ouderwets veel plezier naar Ajax gekeken. En de dag ervoor met veel plezier naar az. Tevens driekwart van de wedstrijd van onze vrienden uit rotterdam gezien. Die kwamen helaas goed weg.

NAC speelde dan wel héél slecht en voornamelijk voor Sinterklaas. Echt een totale wanvertoning want NAC is gewoon een taaie ploeg normaal, had dit ook totaal niet verwacht (2-2 ingevult bij de Toto). En ik denk dat als Amoah de 1-1 binnenkopte het een heel andere wedstrijd was geworden (lekker cliché). Maar daarentegen hadden ze ook totaal geen grip op de aanval van Ajax, want ze bleven maar komen en hadden verder ook geen schijn kans. Bij de 6-0 heb ik het afgezet, en dat bleek achteraf de juiste keuze.

NAC had gewoon een paar keer pech en wat domme acties (die pass van Gorter ) in het begin. Als ze eenmaal geknakt zijn is er geen houden meer aan. Ajax deed het nog beter dan Villareal. Grandioze blunder trouwens van Ten Rouwelaar, toen die zo ver zijn goal uit kwam.

Cvitanich heeft nu toch wel een aardig moyenne staan: 13 goals in 21 wedstrijden (waarbij nog een hoop invalbeurten).

De tweede en derde goal van Cvitanich (en misschien ook nog de eerste) kwamen ook tot stand door gaten en andere defensieve dwalingen, om idd nog maar te zwijgen over de act van gelegenheidsclown Ten Rouwelaar begin tweede helft. Edit: en dus ook die vlijmscherpe assist van dhr. Gorter.

Maar dadelijk komt het over alsof ik vind dat Ajax onverdiend heeft gewonnen .

Ten Rouwelaar de nieuwe linksback. Knuppel

Ace schreef:
En de dag ervoor met veel plezier naar az. Tevens driekwart van de wedstrijd van onze vrienden uit rotterdam gezien. Die kwamen helaas goed weg.

Boom gaat winnen!!

BPDD
Boom heeft gewonnen .

Ace
Joy4ever schreef:
(quote)

Ik kan jou wel blijven troosten... Retteketet

Boom

Ace schreef:
Ik kan jou wel blijven troosten... Retteketet
Ik ben al zakdoeken voor je aan het sparen Ace

3-6, 7-6, 4-6, 7-6, 6-2........Del Potro wint

De eerste twee set sheb ik nog meegekregen. Toen vielen mijn luiken dicht. Verrassende maar terechte winst voor Del Potro. Speelde een grandioos toernooi.

Ik ben na de 4e set gaan slapen... En 5 uur later weer klaarwakker. Die set had Federer best kunnen winnen als ie het tactisch wat slimmer had aangepakt. Afgezien van die bizar goede forehand is Del Potro nou ook weer niet zo'n goede speler, vind ik. Maar goed, wel terechte winnaar inderdaad.

haveman
Tasje aan het pakken om af te reizen naar het altijd gezellige Piraeus.

Ace
Veel plezier! Ben weleens bij AEK geweest toen Ajax daar speelde, mooie sfeer in die Griekse stadions.

Antonio

Prachtig dat de Snor op het laatst toch weer geïrriteerd is. Genee gaat er natuurlijk te lang op door.

Nederland waarschijnlijk geen groepshoofd op het komende WK. Maar goed, in 2006 gingen we ook door met Argentinië in de poule.

Hoe worden die groepshoofden bepaald?

Ace
BoordAppel schreef:
Hoe worden die groepshoofden bepaald?

Dat vraag ik me ook af. Vast niet op basis van resultaten in de kwalificatie of positie op de wereldranglijst.

Het is nog niet zeker, maar uit economische motieven zal de eigenlijk aan Oranje toebehorende groepshoofdpositie aan Rusland, Engeland of Mexico worden toebedeeld.

Toch lijkt mij dat de FIFA kijkt naar de resultaten behaald in het verleden.

Als ik nog even terug mag komen (en ja Mart Smeets dat mag ik) op de halve finale tussen Djokovic en Federer: Federer maakte daar dat fraaie punt door de bal tussen de benen te spelen. Nu moet ik me sterk vergissen maar volgens mij kreeg onze Schalken ook ooit zo'n punt tegen van precies dezelfde Zwitser.

Gisteren heb ik alleen de eerste 2 sets gezien, leuk om te horen dat Del Potro gewonnen heeft. Hij kwam er op een gegeven moment echt heel goed in.

En over Voetbal Insite (of heet het tegenwoordig anders?) om dat moment heb ik toch wel smakelijk moeten lachen. Geweldig ook die van der Gijp, met zijn aanstekelijke lach. Gisteren was het dan weer erg genant toen Kraay Jr. en Derksen echt ruzie met elkaar kregen. Geef mij dan toch maar Studio Voetbal en Holland Sport.

Ik lach mijn billen bloot met dat VI. Beter dan menig cabaretier.

Van al die lulprogramma's vind ik dit met afstand het leukste.

Die Cheque van Gelder en Joeri Mulder, daar word ik nou misselijk van.

Ik mag er allebei graag naar kijken. Youri Mulder komt altijd met interessante invalshoeken, evenals Borst.

Bij VI zijn het meer de 'karakters' die het leuk maken. Er komt immers weinig zinnigs uit bij de heren.

Studio Voetbal begint echt heel gezapig te worden. Lekker babbelen en ook Jack is niet meer in vorm... zit geen fijn tempo in.

Voetbal International is gewoon heerlijk, met Berdien de barvrouw als stralend middelpunt

Het moment van gisteren
YouTube - Derksen noemt Kraay Jr. 'zelfingenomen kwalletje' (Voetbal International)

Thomzic schreef:
Ik mag er allebei graag naar kijken. Youri Mulder komt altijd met interessante invalshoeken, evenals Borst.

Bij VI zijn het meer de 'karakters' die het leuk maken. Er komt immers weinig zinnigs uit bij de heren.

Yoeri Mulder heeft erg weinig zinnigs te melden. Ik betrap hem er nooit op. Van der Gijp ook niet, maar dat is een clown. Een betere dan Bassie.

Borst is wel iemand die iets durft te zeggen, hoewel het steeds minder wordt.

Van der Gijp heeft ook nog wel aardig wat verstand van voetbal hoor. De zinnige opmerkingen vallen alleen een beetje weg tussen al die (weliswaar vermakelijke) onzin. En trouwens, Hans Kraay Jr. is gewoon een ontzettend vervelend mannetje. Derksen is waarschijnlijk de enige die het op live televisie durft te zeggen, maar het is ook gewoon een "zelfingenomen kwal" die zich wel erg bewust is van de camera's. Minstens één keer per uitzending is die man diep verontwaardigd over iets en gaat ie de gekste voorspellingen lopen doen waar we vervolgens niets meer van horen. Je ziet trouwens elke uitzending wel dat Derksen zich groen en geel ergert aan die "dorpsidioot", zoals hij hem zelf ook genoemd heeft. Dit zat er dan ook wel aan te komen.

Alles wat van der Gijp zegt, moet je met een korreltje zout nemen. Door die onzin, zegt hij weinig zinnige dingen. Hij zou er meer verstand van moeten hebben.

En ik heb nog nooit iemand gehoord die Hans Kraay Jr. mag.

Nicolage Rico schreef:

En ik heb nog nooit iemand gehoord die Hans Kraay Jr. mag.

Maar in deze kwestie heeft Hans Kraay Jr. gewoon gelijk. Hem wordt gevraagd een opstelling te geven, en dat doet hij. En wat doet meneer Derksen? Hij maakt hem af voor zelfingenomen kwalletje en trainer van Lienden. Terwijl hij zelf nooit trainer is geweest. Simpele ziel is Derksen soms.

VI is geen voetbalprogramma. Het is een praatprogramma dat af en toe over voetbal gaat.

SV>>VI.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:48 uur

geplaatst: vandaag om 22:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.