Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 17 september 2009, 12:24 uur
orbit schreef:
Kampioen maken. Was dat nou zo moeilijk? Je kan van die suflul zeggen wat je wilt maar dat kunstje verstaat hij erg goed.(quote)
En die is?
0
Ace
geplaatst: 17 september 2009, 13:52 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Kampioen maken. Was dat nou zo moeilijk? Je kan van die suflul zeggen wat je wilt maar dat kunstje verstaat hij erg goed. Hier moet hij kampioen blijven, gaat 'm niet lukken. Overigens ben ik het met je eens dat hij er echt wel wat van begrijpt. Zijn uitstraling is echter doods en het voetbal dat hij predikt is meestal niet echt aantrekkelijk.
0
geplaatst: 17 september 2009, 14:14 uur
Sorry hoor, maar het volledige jaar met PSV kampioen worden, was een sprekend voorbeeld van "de wonderen zijn de wereld niet uit" - AZ verliest uit van Excelsior en één goal doet Ajax de das om.
Tot de winterstop draaide PSV als een TGV, daarna begon het te boemelen en Koeman kreeg de trein echt niet meer aan de praat. Alsnog Kampioen worden was een mirakel dat ze in het katholieke zuiden lang niet hadden meegemaakt. Het eerste half jaar daarna (tot jan 08) was niet te vergelijken met het eerste half jaar van het seizoen daarvoor (tot jan 07).
Hij vertrok rond de jaarwisseling (fijne zet van jan de Pannenkoekenman, Reker) en aan het eind van het seizoen werd Koeman fijn met Valencia kampioen - of niet soms?
Als Van Gaal het ijkpunt is (en evt. Adiaanse daarbij - over Jol heb ik mijn twijfels), ligt Koeman echt wel een stuk erachter.
Tot de winterstop draaide PSV als een TGV, daarna begon het te boemelen en Koeman kreeg de trein echt niet meer aan de praat. Alsnog Kampioen worden was een mirakel dat ze in het katholieke zuiden lang niet hadden meegemaakt. Het eerste half jaar daarna (tot jan 08) was niet te vergelijken met het eerste half jaar van het seizoen daarvoor (tot jan 07).
Hij vertrok rond de jaarwisseling (fijne zet van jan de Pannenkoekenman, Reker) en aan het eind van het seizoen werd Koeman fijn met Valencia kampioen - of niet soms?
Als Van Gaal het ijkpunt is (en evt. Adiaanse daarbij - over Jol heb ik mijn twijfels), ligt Koeman echt wel een stuk erachter.
0
geplaatst: 17 september 2009, 15:28 uur
Er is echt geen trainer die gisteren met dit AZ had gewonnen in Griekenland.
0
geplaatst: 17 september 2009, 15:33 uur
Kos schreef:
Gelijkspel was een reële optie geweest.
0
Ace
geplaatst: 17 september 2009, 15:43 uur
Kos schreef:
Hoezo niet? Ze hadden kansen genoeg. Een gelijkspel was reeel en een overwinning niet onmogelijk. Laten we niet net doen alsof Olympiakos uit hetzelfde is als voetballen op Old Trafford tegen man utd.
0
geplaatst: 17 september 2009, 16:23 uur
Nee, maar voor een ploeg uit een voetbalcompetitie als Nederland is winnen bij Olympiakos ook niet bepaald een normaal iets zoals ik overal lees. Het is geen Slavia Praag of zo. Ze overwinteren regelmatig in de CL, dat heeft alleen PSV bij ons wel eens gepresteerd in de laatste 10 jaar.
Ze hebben nog geluk dat Olympiakos zo'n beetje de slechtste CL-wedstrijd van de laatste jaren speelde.
Ze hebben nog geluk dat Olympiakos zo'n beetje de slechtste CL-wedstrijd van de laatste jaren speelde.
0
geplaatst: 17 september 2009, 21:24 uur
Lekker intelligent potje net van Ajax. Boomlange verdedigers en dan maar steeds van alle kanten hoge voorzetten erin blijven pompen
Duur puntverlies, wordt nog moeilijk voor ze in deze poule. Ook jammer voor het Nederlandse voetbal in general, want Roemenië is directe concurrent als het om de plaatsen in de Europese competities gaat..
Duur puntverlies, wordt nog moeilijk voor ze in deze poule. Ook jammer voor het Nederlandse voetbal in general, want Roemenië is directe concurrent als het om de plaatsen in de Europese competities gaat..
0
geplaatst: 17 september 2009, 21:34 uur
Ja ach, en door het midden had ook weinig zin. Het tempo lag gewoon veel te laag. Een zeer matige vertoning, verder zou ik er niet al te veel woorden aan vuil willen maken.
0
geplaatst: 17 september 2009, 21:44 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Een zeer matige vertoning, verder zou ik er niet al te veel woorden aan vuil willen maken.
Wat jammer nou Een zeer matige vertoning, verder zou ik er niet al te veel woorden aan vuil willen maken.

0
geplaatst: 17 september 2009, 21:53 uur
Wat kreeg Hamburg een pak slaag zeg. 3-0 verliezen bij Rapid Wien. Nou nou.
0
geplaatst: 17 september 2009, 21:56 uur
De-noir schreef:
Ook jammer voor het Nederlandse voetbal in general, want Roemenië is directe concurrent als het om de plaatsen in de Europese competities gaat..
Ook jammer voor het Nederlandse voetbal in general, want Roemenië is directe concurrent als het om de plaatsen in de Europese competities gaat..
Erg jammer, nietwaar Ace?

0
geplaatst: 17 september 2009, 22:13 uur
Ze hebben Sjachtar Donetsk wel uitgeschakeld in de voorronde van de champions leauge, daarnaast maakte ze het VFB Stuttgart ook erg lastig. Een hele slechte ploeg is het niet. Ajax moet er wel gewoon van winnen.
En voor je het weet maak je er toch meer woorden aan vuil.
En voor je het weet maak je er toch meer woorden aan vuil.

0
geplaatst: 17 september 2009, 23:26 uur
Val nu om... Ik dacht, ik bekijk Tourchampion nog 'ns. Was het namelijk al dagen vergeten. Sta ik toch wel 19e zeker met m'n team Xacobeo. 
Leuke Vuelta overigens, maar ik vrees sterk voor Gesinks podiumplek, met die tijdrit zaterdag. Voor eindoverwinning durf ik nog steeds op Sanchez te gokken.

Leuke Vuelta overigens, maar ik vrees sterk voor Gesinks podiumplek, met die tijdrit zaterdag. Voor eindoverwinning durf ik nog steeds op Sanchez te gokken.
0
geplaatst: 18 september 2009, 08:47 uur
Kijk, daar kan Nederland tenminste trots op zijn. De ploeg die de minste kansen werd toegedicht, Fenerbahce-uit was het moeilijkste affiche, die wint gewoon.
0
Ace
geplaatst: 18 september 2009, 09:44 uur
Moet ik hier nu op happen of maak je jezelf graag belachelijk? Ik ga maar even van het eerste uit: [hap]Ajax moet er thuis eigenlijk gewoon van winnen, maar zo slecht is die ploeg nou ook weer niet. Vol met internationals en toch aardige resultaten in de voorronde CL.[/hap]
Twente, inderdaad erg knap!

@Ploppe: ook in dit geval vind ik het niet belangrijk

0
geplaatst: 18 september 2009, 10:19 uur
Ace schreef:
[Moet ik hier nu op happen of maak je jezelf graag belachelijk?
Happen is altijd goed [Moet ik hier nu op happen of maak je jezelf graag belachelijk?

Geweldig, nu ajax een slecht resultaat heeft behaald tegen Timisoara is datzelfde Timisoara opeens een erg goede ploeg, vol met internationals, aardige resultaten behaald etc. Nou, nou..
0
geplaatst: 18 september 2009, 10:24 uur
haha, ja grappig is dat.
Als je de Ajax-fans moet geloven is Timisoara opeens een Europese topclub.
0
geplaatst: 18 september 2009, 10:30 uur
Ja net zoals Fenerbache en Sparta Praag opeens geweldige tegenstanders zijn.
Het grote calimero denken als vorm van verbroedering tussen alle NL clubs
Het grote calimero denken als vorm van verbroedering tussen alle NL clubs

0
geplaatst: 18 september 2009, 10:32 uur
Fenerbahce en Sparta Praag zijn ook zeker wel tegenstanders die zich kunnen meten met onze 'topclubs'.
0
Ace
geplaatst: 18 september 2009, 10:39 uur
Kos schreef:
haha, ja grappig is dat.
haha, ja grappig is dat.
Dat zie ik mezelf nergens zeggen...
Die club is echter niets minder dan Praag. Fenerbahce schat ik normaal gesproken wat hoger in.
0
geplaatst: 18 september 2009, 11:48 uur
VanDeGriend schreef:
Twee jaar terug nog kwartfinale Champions League toch? En vorig jaar nog thuis van Internationale en Chelsea gewonnen. Er zijn betere clubs, maar het is toch mooi dat Twente mee kan op dit niveau.
0
Ace
geplaatst: 18 september 2009, 16:43 uur
Hoewel ik bij mijn standpunt blijf dat tennis kijken nog vermoeiender is dan tennis spelen, moet ik als raschauvinist toch even vermelden dat Thiemo de Bakker van Gael Monfils heeft gewonnen en NL dus met 1-0 voor staat tegen FR in de Davis Cup.
0
geplaatst: 18 september 2009, 18:33 uur
Erg sterk van de Bakker zeg!
En wat is er met Gesink gebeurd?
En wat is er met Gesink gebeurd?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.