Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 16 september 2009, 17:28 uur
orbit schreef:
En het nationale elftal en die paar minuten dat hij bij Real heeft gespeeld.. Beetje jammer om die jongen zo jong al af te schrijven, maar als je niet tegen zijn gebit kan, tsja
Ik heb het ook niet zo op de zoveelste zwarte speler met een Gullitkapsel, maar zou Drenthe daar niet meteen op afrekenen.. wel op zijn vrij beperkte kwaliteiten als voetballer. Heeft die nu echt wat wereldschokkends laten zien dan?
(quote)
En het nationale elftal en die paar minuten dat hij bij Real heeft gespeeld.. Beetje jammer om die jongen zo jong al af te schrijven, maar als je niet tegen zijn gebit kan, tsja
Ik heb het ook niet zo op de zoveelste zwarte speler met een Gullitkapsel, maar zou Drenthe daar niet meteen op afrekenen.. wel op zijn vrij beperkte kwaliteiten als voetballer. Heeft die nu echt wat wereldschokkends laten zien dan? Je zal mij ook nooit horen zeggen dat ik Drenthe een wereldtopper vind, integendeel. En ik zie ook liever dat ze een fatsoenlijke linksback halen.
Maar Huntelaar is voor dat niveau sowieso te licht, dat vond ik al voordat hij er heen ging. Overigens is het bij Milan misschien nog wel erger.
Hij had gewoon naar Stuttgart moeten gaan, perfecte club voor hem en zijn capaciteiten.
0
geplaatst: 16 september 2009, 17:34 uur
Nicolage Rico schreef:
Je hebt het over 't feit dat Huntelaar geen kans heeft gehad. Drenthe ook nog niet, dus waarom reken je hem daar wel op af?
(quote)
Je hebt het over 't feit dat Huntelaar geen kans heeft gehad. Drenthe ook nog niet, dus waarom reken je hem daar wel op af?
Vind Huntelaar ook een beperkte voetballer, maar een doelpuntmachine kan het wel worden met de juiste mensen om zich heen. Het lijkt me dat je daar meer aan hebt dan hetgeen Drenthe (nog niet) heeft laten zien.
0
geplaatst: 16 september 2009, 17:38 uur
Kos schreef:
Je zal mij ook nooit horen zeggen dat ik Drenthe een wereldtopper vind, integendeel. En ik zie ook liever dat ze een fatsoenlijke linksback halen.
Maar Huntelaar is voor dat niveau sowieso te licht, dat vond ik al voordat hij er heen ging. Overigens is het bij Milan misschien nog wel erger.
Hij had gewoon naar Stuttgart moeten gaan, perfecte club voor hem en zijn capaciteiten.
Je zal mij ook nooit horen zeggen dat ik Drenthe een wereldtopper vind, integendeel. En ik zie ook liever dat ze een fatsoenlijke linksback halen.
Ik denk niet dat hij te licht is, ik denk wel dat hij onverstandig gaat naar clubs met briljante spitsen die er een flinke internationale erelijst op nahouden. Nu ook weer bij Milan inderdaad. Die zullen wel twee keer nadenken voordat ze in belangrijke wedstrijden Inzaghi wisselen

Wat dat betreft ben ik het met je eens en had Huntelaar beter eerst voor een Europese subtopper moeten gaan.. al vind ik Stuttgart ook weer net wat te min.
0
geplaatst: 16 september 2009, 18:09 uur
Het lijkt me gruwelijk lachen als Real Madrid de kwartfinales van de Champions League niet zou halen. Volgens mij komt er dan zo'n dikke financiële rel in voetbalwereld, en hoor je alle trainers als Wenger, Ferguson en die Mourinho : Bla bla met geld koop je niks.
En als Real wint dan is het weer : Ja, het komt alleen door het geld !
Volgens mij kan dat nog wel eens grappig gaan worden volgend jaar.
En trouwens, mij lijkt Huntelaar een perfecte speler voor een club als Udinese of Fiorentina. Een club waar hij absoluut kans heeft te spelen,.
En als Real wint dan is het weer : Ja, het komt alleen door het geld !
Volgens mij kan dat nog wel eens grappig gaan worden volgend jaar.
En trouwens, mij lijkt Huntelaar een perfecte speler voor een club als Udinese of Fiorentina. Een club waar hij absoluut kans heeft te spelen,.
0
geplaatst: 16 september 2009, 18:17 uur
Hiddink die Huntelaar heeft 'afgetest' en hem naar Heerenveen heeft laten vertrekken heeft al eens aangegeven zich wellicht in hem te hebben vergist.
Aan de andere kant spelers als Ronaldo en Kaka zijn completer en Inzaghi is een ultieme killer. Huntelaar is een echte spits en absoluut geen nummer 10; hij moet dan ook in die hoedanigheid kunnen spelen. Was er voor hem geen plek in Engeland ergens, net onder Man U, Chelsea of Liverpool?
Aan de andere kant spelers als Ronaldo en Kaka zijn completer en Inzaghi is een ultieme killer. Huntelaar is een echte spits en absoluut geen nummer 10; hij moet dan ook in die hoedanigheid kunnen spelen. Was er voor hem geen plek in Engeland ergens, net onder Man U, Chelsea of Liverpool?
0
geplaatst: 16 september 2009, 18:26 uur
Tja, laten we eerlijk zijn Real Madrid kan het de komende tijd ongeacht de resultaten of het vertoonde spel toch bij niemand goed doen.
Ik kan d'r niet rouwig om zijn. Die achterlijke mentaliteit die er heerst waarbij de geldstrooiende voorzitters eigenlijk alles voor het zeggen hebben tot op het voetbaltechnische niveau heeft er voor gezorgd dat het een wel erg onsympathieke club is geworden.
De Nederlandse sterspelers moesten weg omdat de nieuwe voorzitter de oude voorzitter belachelijk wilde maken met zijn aangekochte Nederlanders. Daarvoor moesten dan natuurlijk wel belachelijk dure spelers voor in de plaats komen, met alle gevolgen van dien. Nee, van mij mag Real er al in de poulfase uitgeknikkerd worden.
Het is trouwens niet specifiek Real waarvan ik het niet kan hebben. Ook wat er bij Chelsea de afgelopen jaren is gebeurd slaat eigenlijk nergens op. Dat er een rijke voorzitter met geld komt is één ding, maar om vervolgens met weinig visie maar bakken met spelers gaan halen om ze vervolgens op de bank te zetten slaat nergens op.
Ik kan d'r niet rouwig om zijn. Die achterlijke mentaliteit die er heerst waarbij de geldstrooiende voorzitters eigenlijk alles voor het zeggen hebben tot op het voetbaltechnische niveau heeft er voor gezorgd dat het een wel erg onsympathieke club is geworden.
De Nederlandse sterspelers moesten weg omdat de nieuwe voorzitter de oude voorzitter belachelijk wilde maken met zijn aangekochte Nederlanders. Daarvoor moesten dan natuurlijk wel belachelijk dure spelers voor in de plaats komen, met alle gevolgen van dien. Nee, van mij mag Real er al in de poulfase uitgeknikkerd worden.
Het is trouwens niet specifiek Real waarvan ik het niet kan hebben. Ook wat er bij Chelsea de afgelopen jaren is gebeurd slaat eigenlijk nergens op. Dat er een rijke voorzitter met geld komt is één ding, maar om vervolgens met weinig visie maar bakken met spelers gaan halen om ze vervolgens op de bank te zetten slaat nergens op.
0
geplaatst: 16 september 2009, 18:35 uur
Them schreef:
Lijken me al betere clubs inderdaad ja.. of een Engelse/ Spaanse subtopper misschien?
0
geplaatst: 16 september 2009, 18:41 uur
Ben overigens benieuwd hoe AZ zich gaat houden vanavond.. verwacht een gelijkspel, als Koeman zijn gewoonlijke tactiek aanhoud.
0
Harco
geplaatst: 16 september 2009, 20:24 uur
orbit schreef:
Vind Huntelaar ook een beperkte voetballer, maar een doelpuntmachine kan het wel worden met de juiste mensen om zich heen. Het lijkt me dat je daar meer aan hebt dan hetgeen Drenthe (nog niet) heeft laten zien.
(quote)
De juiste mensen heeft 'ie wel daar bij Milan met bv. Pirlo en Seedorf. Dat zag je gisteren ook meer met Inzaghi. Wat mij betreft houden ze Huntelaar mooi op de bank en gaan ze nog mooi een heel seizoen door met Inzaghi. Wat een held.
0
geplaatst: 16 september 2009, 23:48 uur
Koeman met zijn gebruikelijk tactiek, en zonnodig nog laffer ook.. raadsel waarom ze die vent naar Alkmaar hebben gehaald
AZ had dit makkelijk moeten kunnen winnen.
AZ had dit makkelijk moeten kunnen winnen.
0
geplaatst: 17 september 2009, 00:02 uur
Ik snap niet dat clubs die Koeman nog willen hebben, die man laat een ploeg echt niet beter spelen, jammer want dit had AZ met wat slimmer spel makkelijk moeten kunnen winnen.
0
geplaatst: 17 september 2009, 00:23 uur
Koeman stond nooit bekend om zijn gedurfde spel. Alleen dit maal met meer pressie voorin was Hamdouir beter in het spel betrokken geweest en was de verdediging ook minder onder druk komen te staan; ik vond de linkerkant van de verdediging niet sterk en ook de coördinatie achterin (bij het doelpunt) had veel beter gekund.
0
geplaatst: 17 september 2009, 08:42 uur
orbit schreef:
Koeman met zijn gebruikelijk tactiek, en zonodig nog laffer ook.. raadsel waarom ze die vent naar Alkmaar hebben gehaald
Dezelfde reden waarom ze hem destijds naar Amsterdam en Eindhoven hebben gehaald.Koeman met zijn gebruikelijk tactiek, en zonodig nog laffer ook.. raadsel waarom ze die vent naar Alkmaar hebben gehaald
0
geplaatst: 17 september 2009, 08:55 uur
F1 schandaal (business as usual I guess) :
Ik neem aan dat Renault nu wel helemaal stopt met de "sport".
O ja, ik weet niet meer hoe de puntenverdeling uiteindelijk was bij die race, maar als Alonso en Renault de overwinning wordt ontnomen, zou het dan kunnen zijn dat Felipe Massa met terugwerkende kracht toch als wereldkampioen wordt uitgeroepen?
Ik neem aan dat Renault nu wel helemaal stopt met de "sport".
O ja, ik weet niet meer hoe de puntenverdeling uiteindelijk was bij die race, maar als Alonso en Renault de overwinning wordt ontnomen, zou het dan kunnen zijn dat Felipe Massa met terugwerkende kracht toch als wereldkampioen wordt uitgeroepen?
Hamilton was 3e en Massa werd 13e. Als ze de uitslag aanpassen, is Hamilton nog steeds wereldkampioen, alleen nu met 3 punten voorsprong.
0
geplaatst: 17 september 2009, 09:15 uur
Even voor Rico, Vueltatalent tussenstand 
1 Klumpie, H (Henri) (12) 5615
2 Hop, R (Rico) (9) 5585
3 Mulder, T (Tom) (9) 5057
4 Vercammen, J. (Jens) (9) 4849
5 De Witte, S (Frozen Devil) (9) 4393

2 Hop, R (Rico) (9) 5585
0
geplaatst: 17 september 2009, 09:23 uur
Idd. Net zo vlak voor 3 belangrijke etappes. Vandaag een Valverde aankomst, morgen een bergetappe met een afdaling voor Sanchez en zaterdag de tijdrit. Mocht Gesink hem uitrijden, denk ik dat ie alsnog van het podium valt.
0
Ace
geplaatst: 17 september 2009, 09:27 uur
orbit schreef:
raadsel waarom ze die vent naar Alkmaar hebben gehaald
raadsel waarom ze die vent naar Alkmaar hebben gehaald
Lekker laten zitten

Oldfart schreef:
dat nou net Gesink weer moest vallen
dat nou net Gesink weer moest vallen
Dat heeft hij vast gedaan om niet door de medische keuring bij Astana te komen en zo zonder uitleg lekker bij Rabo te kunnen blijven fietsen.
0
geplaatst: 17 september 2009, 09:43 uur
Klumpie schreef:
2 Hop, R (Rico) (9) 5585

2 Hop, R (Rico) (9) 5585

Vanaf dag 1 bovenaan, vlak voor de finish ingehaald. Gefeliciteerd Klumpie.
0
Ace
geplaatst: 17 september 2009, 10:26 uur
Zeg Tom Mulder, wat win je hier eigenlijk mee? 50 pop of een envelop?
0
geplaatst: 17 september 2009, 10:29 uur
Tom wint helemaal niks. Die komt niet eens in de buurt van de winst. 

0
Ace
geplaatst: 17 september 2009, 10:31 uur
Ik neem het je niet kwalijk dat je Radio 10 Gold niet kent 

0
Ace
geplaatst: 17 september 2009, 10:35 uur
Ik moet het allemaal uitleggen, dan is het toch opeens een stuk minder grappig 

0
geplaatst: 17 september 2009, 11:10 uur
Klumpie schreef:
Mocht Gesink hem uitrijden, denk ik dat ie alsnog van het podium valt.
Mocht Gesink hem uitrijden, denk ik dat ie alsnog van het podium valt.
Als het maar niet weer op z'n knie is.
0
geplaatst: 17 september 2009, 11:38 uur
GrafGantz schreef:
(quote)

Nicolage Rico schreef:
Bedankt, maar jij krijgt nog dubbele punten voor Valverde.
0
geplaatst: 17 september 2009, 11:52 uur
Ik speel mee bij Sportpools.net en het gaat dramatisch.
Ik sta 1495 van de 1595.
Al mijn sprinters allang uit de ronde. geen Greipel opgesteld natuurlijk. Wel Freire, Farrar (hoewel die nog wel veel punten heeft gesprokkeld)..
Daarnaast nog Andy Schleck, Vino, Nocentini...
O ja, en ook nog Kreuziger.
Gelukkig ook nog Valverde, Gesink en Basso.
Maarja, leuk zo'n zwartepuntensysteem. Volgend jaar beter.
Ik sta 1495 van de 1595.
Al mijn sprinters allang uit de ronde. geen Greipel opgesteld natuurlijk. Wel Freire, Farrar (hoewel die nog wel veel punten heeft gesprokkeld)..
Daarnaast nog Andy Schleck, Vino, Nocentini...
O ja, en ook nog Kreuziger.
Gelukkig ook nog Valverde, Gesink en Basso.
Maarja, leuk zo'n zwartepuntensysteem. Volgend jaar beter.
0
geplaatst: 17 september 2009, 12:23 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Dezelfde reden waarom ze hem destijds naar Amsterdam en Eindhoven hebben gehaald. En die is?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.