MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Eergisteren gevallen. Gisteren ging nog wel, vandaag kreeg ie dik 4 minuten aan zijn broek.

Balen dat Sanchez niet nog wat seconden pakte op Valverde. Nu is het een bekeken zaak.

rayman schreef:
Eergisteren gevallen. Gisteren ging nog wel, vandaag kreeg ie dik 4 minuten aan zijn broek.

Ja, die eerste 2 feiten waren mij bekend Jammer dat hij nu zo'n achterstand heeft opgelopen. Maar was met zo'n blessure wel een beetje te verwachten

Joy4ever schreef:
(quote)
Kampioen maken. Was dat nou zo moeilijk? Je kan van die suflul zeggen wat je wilt maar dat kunstje verstaat hij erg goed.

U zei?

orbit schreef:
(quote)

U zei?

Nu het even tegenzit ben je zeker niet meer voor az, dan kan je nu mooi weer je ajaxpet opzetten

haveman
Ben gister teruggekomen uit Griekenland.
Heb naast Olympiakos-AZ ook Panatinaikos-Galatasaray bezocht. Wat een sfeer daar. Daar kan echt geen volle Kuip of Arena tegenop.

Begin me inmiddels wel een beetje af te vragen wat er moet gebeuren wil AZ een strafschop krijgen. Ik doel niet alleen op de handsbal van NEC gister. Er zijn dit seizoen al heel wat gevallen geweest waarin AZ een penalty had kunnen of moeten krijgen. En dan is de competitie nog maar net begonnen. Duidelijk dat AZ nog geen topclub is in dat opzicht.

Ace
Retteketet

Joy4ever schreef:
(quote)

Nu het even tegenzit ben je zeker niet meer voor az, dan kan je nu mooi weer je ajaxpet opzetten

Het ging me er meer om dat u op het gebied van voetbal maar wat uit de nek lult.. Koeman kampioen..

Met Ajax en PSV ja. Uit Joy4ever's nek komen blijkbaar een hoop waarheden.

herman schreef:

Als we equivalentie en een klassiek rijmschema (sonnet) aanhouden is het a a b b; en dus Ajax (a), PSV (a), Valencia (b) en AZ (b) - en dus (b) = nee.

herman schreef:

Hij heeft kennelijk het dal waaruit Valencia is geklommen onder Koeman goed gevolgd ja Benfica.. werd dat ook kampioen trouwens? Ga toch heen..

Ace
Ajax is trouwens weer flink slecht. Het is bijna een sport opzich om een wedstrijd uit te kijken. Er is er overigens nog 1 slechter: die commentator, Leo Driessen. Honda is weer heel nadrukkelijk aanwezig zegtie... Bijna geen bal geraakt. En dan die vrij trap van Honda, gaat een meter over: oh oh, prachtig... Typisch Nederlands: de underdog ophemelen, ook als er geen reden toe is. Die Schaken, die is nadrukkelijk aanwezig!

Dan ga je toch lekker Feyenoord - PSV kijken. Enerverende wedstrijd.

Ace
Zo erg verveel ik me nu ook weer niet... Ik blijf hopen op een betere tweede helft, tegen beter weten in.

Ace schreef:
Retteketet

Suarez?

Frostyx
Suarez

Ace
Hij had er op het eind nog wel 3 bij kunnen maken, die jongens is echt goed. Erg makkelijk ging het allemaal niet. Goede ploeg dat VVV, al speelde Ajax ook niet best. Het is vast niet voor niets dat dit hun eerste nederlaag is. Ik vind het presteren van zo'n kleine club erg knap.

Rico, jij ook nog een beetje genoten vanmiddag? Het was in ieder geval lekker weer.

Ik denk dat ik maar eens een roseetje in de tuin ga drinken....

Ace
He Rob

Hee hallo Elard

Zap ik net na een middag met eredivisie voetbal over naar de dying seconds van de Manchester derby, scoort Michael Owen daar even de 4-3 in de 95e minuut

BoordAppel schreef:
Dan ga je toch lekker Feyenoord - PSV kijken. Enerverende wedstrijd.

Mooie wedstrijd.. laat duidelijk zien waar onze vrienden aan de Maas staan, namelijk met de beide Beentjes op de grond.

Leuke woordspeling. Heb je die zelf bedacht?
PSV deed het goed en dat nog zonder Affelay. Rutten heeft de boel daar aardig op de rails...

PSV krijgt weer die stugge en onverslaanbare uitstraling die het alweer een paar jaar mist. Die worden kampioen ben ik bang..

Ja, het lijkt er wel op. AZ heeft kwalitatief flink ingeleverd met het vertrek van De Zeeuw en de komst van Sneeuwvlokje, dus die zullen het sowieso niet worden tenzij er een wonder gebeurt. PSV is als team een stuk beter dan Ajax (dat mag hopen dat Suarez niet wordt weggekocht in de winter) en heeft meer kwaliteit dan Twente.

Maar goed, wellicht zien we het over 2 speelrondes wel weer anders.

Frostyx
Ach van mij mogen
Feyenoord
PSV
FC Twente
FC Utrecht
AZ
ADO Den Haag
NAC
NEC
Vitesse
VVV-Venlo
Heracles Almelo
Roda JC
FC Groningen
sc Heerenveen
RKC
Willem
kampioen worden, meer niet

Weer een aanwinst voor het topic..

Waarom zeg je niet gewoon dat je hoopt dat Ajax geen kampioen zal worden ?

Scheelt een hoop typewerk

Frostyx
Amicus schreef:
Waarom zeg je niet gewoon dat je hoopt dat Ajax geen kampioen zal worden ?

Scheelt een hoop typewerk

Nee ik hoop Sparta ook niet, wel lezen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:32 uur

geplaatst: vandaag om 11:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.