Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
Ace
geplaatst: 28 september 2009, 16:41 uur
Ik heb 'm ook nog even op de Belg gehad, maar aangezien het daar (logischerwijs) vooral over Belgen gaat, ben ik toch met frisse tegenzin weer naar die vervelende Smeets gegaan. Wat een treurnis. Die zit Ducrot nog net niet uit te leggen hoe het is om in het profpeloton mee te rijden... Maar daar hebben we het geloof ik al vaker over gehad 
Zie hier de knie van Gesink. Dan snap ik dat je niet helemaal lekker op je fiets zit...

Zie hier de knie van Gesink. Dan snap ik dat je niet helemaal lekker op je fiets zit...

0
geplaatst: 28 september 2009, 17:26 uur
Ik zie geen afbeelding hoor. Alleen zo'n befaamt rood kruisje.
0
geplaatst: 28 september 2009, 18:17 uur
Reijersen schreef:
Ik zie geen afbeelding hoor. Alleen zo'n befaamt rood kruisje.
Als je maar lang genoeg blijft staren naar het rode kruisje dan wordt het plaatje vanzelf zichtbaar.Ik zie geen afbeelding hoor. Alleen zo'n befaamt rood kruisje.
0
Ace
geplaatst: 28 september 2009, 18:31 uur
Apart... Zie hier dan: Op veler verzoek een laatste kniepic on Twitpic
0
Ace
geplaatst: 28 september 2009, 20:50 uur
Lijkt het wel op 
Check dit, Suarez vs. Suarez: http://www.nieuwsblad.be/Sportwereld/Article/Detail.aspx?ArticleID=UR2FPS3D

Check dit, Suarez vs. Suarez: http://www.nieuwsblad.be/Sportwereld/Article/Detail.aspx?ArticleID=UR2FPS3D
0
geplaatst: 29 september 2009, 20:33 uur
Vanavond Standard tegen AZ. Als hevig Standard supporter hoop ik natuurlijk voor op een topavond voor de Roushes....
0
geplaatst: 29 september 2009, 22:45 uur
Ongelofelijk wat een domper. Geen moment in gevaar geweest, en dan toch die pot weg zien glippen in extremis 
Standard viel me toch tegen. Had meer van die ploeg verwacht..

Standard viel me toch tegen. Had meer van die ploeg verwacht..
0
geplaatst: 29 september 2009, 22:54 uur
Als scheidsrechters in het vervolg gemiddeld één minuut eerder affluiten, dan komt alles weer goed met ons internationale voetbal 

0
geplaatst: 29 september 2009, 22:59 uur
...of we verbieden onze verdedigers het eigen strafschopgebied in te lopen, als de bal nog aan de andere kant van het veld is.
0
geplaatst: 30 september 2009, 08:11 uur
Het was idd een echt slechte wedstrijd, van beide teams eigenlijk... AZ kwam er dan na de goal weer in maar de 1-1 kwam dan toch. Een gevleide overwinning, dat moet zelf een Standard supporten kunnen toegeven.
Maar daarom zijn we niet minder blij met het punt.
Maar daarom zijn we niet minder blij met het punt.
0
geplaatst: 30 september 2009, 08:45 uur
0
Ace
geplaatst: 30 september 2009, 11:04 uur
Joy4ever schreef:

(quote)
Zozo 
Je gaat er toch niet echt vanuit dat ik het meen he?

0
geplaatst: 30 september 2009, 11:20 uur
Haha! Nee, uiteraard niet 
Jouw echte domper vond plaats in Florence. De beul luistert naar de naam Jovetic.

Jouw echte domper vond plaats in Florence. De beul luistert naar de naam Jovetic.
0
Ace
geplaatst: 30 september 2009, 11:23 uur
Ja, dat was een beetje jammer! Goede speler trouwens, die Jovetic.
0
BPDD
geplaatst: 30 september 2009, 19:31 uur
B-staal Dekkertje ook positief, hij geeft tevens toe inderdaad gesnoept te hebben.
Wel jammer, ik zat stiekem nog te hopen dat het b-staal negatief uit zou gaan vallen.
Tot over 2 jaar dan maar weer.
Wel jammer, ik zat stiekem nog te hopen dat het b-staal negatief uit zou gaan vallen.
Tot over 2 jaar dan maar weer.

0
geplaatst: 1 oktober 2009, 08:58 uur
Dekkertje gepakt nuja gezat er aan te komen. Het zal idd twee jaar duren vooraleer hij weer mag fiesten, maar echt zijn oude niveau halen zal wsl wel moeilijk worden voor deze renner eenmaal je 2 jaar out bent.
0
geplaatst: 1 oktober 2009, 09:08 uur
Wat een suffe wedstrijd gisteren. En dan heb ik ook nog eens alleen de tweede helft gezien. Bayern kon niet en Juventus wilde niet. Boring.
0
geplaatst: 1 oktober 2009, 09:44 uur
Eerste helft speelde Bayern zeer goed, tweede helft kakte de wedstrijd in.
0
geplaatst: 1 oktober 2009, 11:09 uur
Eerste helft was erg goed inderdaad. Tweede helft was niet om aan te zien.
0
Ace
geplaatst: 1 oktober 2009, 11:51 uur
Amrabat kiest voor Marokko | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Geweldig nieuws, alsof die wat te kiezen heeft en in aanmerking komt voor het Nederlands Elftal...
Geweldig nieuws, alsof die wat te kiezen heeft en in aanmerking komt voor het Nederlands Elftal...

0
geplaatst: 1 oktober 2009, 11:56 uur
J.M. schreef:
Zeker, ik kreeg zelfs sympatie voor Bayern, dat was volgens mij nog nooit eerder voor gekomen.
0
geplaatst: 1 oktober 2009, 13:34 uur
Ace schreef:
Amrabat kiest voor Marokko | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Of ie in aanmerking komt voor Oranje doet toch niet echt terzake?

Je kiest gewoon voor het land waar je je het meest mee verbonden voelt, lijkt me.
0
Ace
geplaatst: 1 oktober 2009, 14:05 uur
herman schreef:
Je kiest gewoon voor het land waar je je het meest mee verbonden voelt, lijkt me.
(quote)

Het lijkt mij dat hij gewoon kiest voor het land waar hij het meeste kans maakt om te spelen. In de stukken die ik erover gelezen heb werd net gedaan alsof het voor hem een moelijke keuze was omdat hij tegen beide elftallen aanhangt en nu dus de zeer lastige keuze moet maken... Als hij ooit een interland wil spelen, is de keuze niet zo moeilijk en had hij daar ook niet zo lang over na hoeven denken. Ik lees er namelijk al tijden van alles over, evenals met Aissati die ook niets in het NL elftal te zoeken heeft met de huidige spelersgroep voorhanden. Prima keuze dus van die jongen: hij speelt zijn interlands en ik hoef me geen zorgen te maken of er na Van Marwijk een onverlaat bondscoach wordt die 'm per ongeluk wil selecteren

0
geplaatst: 1 oktober 2009, 14:28 uur
@Ace - ploeggenoot Afellay heeft er ook een tijd over gedaan om zijn keuze te maken, dus zo gek is het niet. Amrabat gold bij zijn komst naar PSV als een groot talent. Hij is net zo oud als Aissatti en ook die heeft onlangs voor Marokko gekozen, maar dat zal jou vast niets uitmaken. Wat mij betreft tillen die twee het niveau van Marokko omhoog, want het zijn echte voetballers - al blijf ik het jammer vinden dat Aissatti niet naar Utrecht is gegaan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.